quote:
RASJIEEDDDDDtwitter:NOS twitterde op woensdag 20-08-2014 om 13:50:40Twitteraars kunnen in hun tijdlijn voortaan ook tweets te zien krijgen van mensen die ze helemaal niet volgen: http://t.co/tLwU9oyxzz reageer retweet
Een item in het radionieuwsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:51 schreef Pino112 het volgende:
RASJIEEDDDDDtwitter:NOS twitterde op woensdag 20-08-2014 om 13:50:40Twitteraars kunnen in hun tijdlijn voortaan ook tweets te zien krijgen van mensen die ze helemaal niet volgen: http://t.co/tLwU9oyxzz reageer retweet
quote:
SC ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:13 schreef ChatGirl het volgende:
Muis vindt dit ook een leuk nummer.
quote:
rubber stinkt nietquote:
Heel Fok is Henk. Je bent de enige user op Fok die niet Henk isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:55 schreef wolfrolf het volgende:
Dus pino en luna zijn dus toch gewoon henk???
Pics.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:14 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen naar McGyver want het is me toch gelukt om mijn douche te fixen![]()
Dus je bent nu nat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:14 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen naar McGyver want het is me toch gelukt om mijn douche te fixen![]()
Nee. Het glijstuk was gisteren afgebroken. En dat heb ik net met veel pijn en moeite weer gefixt:)quote:
Dan heb je echt een engeltje op je schouder hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:25 schreef ChatGirl het volgende:
Gekke Russen.
Maar een 10 met een griffel voor de landing
Dit heb ik geintroduceerd op FOK!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme
[ afbeelding ]
oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme
[ afbeelding ]
oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe
quote:
Wie wat waar? Ik was aan het lunchen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:13 schreef ChatGirl het volgende:
Muis vindt dit ook een leuk nummer.
Bang Bangquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie wat waar? Ik was aan het lunchen.
Leuk nummer ja. Alleen jammer dat die neger clown erin zit.quote:
Negerclown is 1 woordquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk nummer ja. Alleen jammer dat die neger clown erin zit.
Taalnazi is ook weer aanwezig hoor.quote:
Ik vind dit een beetje een discriminerende postquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk nummer ja. Alleen jammer dat die neger clown erin zit.
Donkerehuidskleurclown was beter geweest?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een discriminerende post
Smoesjes!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Taalnazi is ook weer aanwezig hoor.
Ik verengels mijn taalgebruik te veel
Die is opquote:
Ik was even geswitched naar CG-FMquote:
Manmanman. Weet je zeker dat dit een videoclip is en niet wat anders?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
Nicki Minaj
SC kan dit wel waarderen denk ik.
GGMM ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
Nicki Minaj
quote:
quote:
Die kondquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
Nicki Minaj
echt, echt, echt........ik heb er geen woorden voor...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
Nicki Minaj
Nicki Minaj?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
Nicki Minaj
Ik dacht dat jij een billenman wasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nicki Minaj?
Nee, verschrikkelijk
dat zijn geen billen, dat zijn enge vleeshompen met een eigen leven....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een billenman was
Ja, mooie, kleine, goedgevormde billen ja, dit is gewoon lelijk en uit verhoudingquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een billenman was
Net zo'n picknicktafel als die Kardashinaandachtshoer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nicki Minaj?
Nee, verschrikkelijk
z'n homevideo met die gagball??quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het filmpje dat niemand durft te kijken omdat het te gruwelijk is."
Dus start Blowjob Cune de audio maar ff in.
Iddquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net zo'n picknicktafel als die Kardashinaandachtshoer.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
dat halfzusje, die dinges Jenner daarentegen...quote:
Dan hield hij tenminste z'n waffel.quote:
Dat ging ook over Nicki Minaj?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
haha, al ze een bril voor dichtbij heeft heet ze Nicki Plusajquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat ging ook over Nicki Minaj?
Ik ondertussen ook ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:47 schreef alors het volgende:
Ik ga altijd speciaal hier kijken voor de reactie van Roel
Idemquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:47 schreef alors het volgende:
Ik ga altijd speciaal hier kijken voor de reactie van Roel
Wie?quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idem
En ik deel z'n haat dus gedeelde smart is halve smart
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://jumbosupermartbarbie.nl/
-met je kutedit-
Voor straf moet je naar Home luisteren. Dat zal je leren.quote:
Zit een studiegenootje achterquote:
BJ vindt het briljant. Zou het zometeen om half 6 in het bulletin zitten?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zit een studiegenootje achter
Denk het wel. Staat ook al op telegraaf.nlquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
BJ vindt het briljant. Zou het zometeen om half 6 in het bulletin zitten?
Die worden allemaal anaal ingebracht bij Poetinquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is echt komkommernieuws tijd.
Nog geen item over hoeveel komkommers er vernietigd moeten worden omdat het niet naar Rusland kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |