Omdat jij met het overlijden argument komt. En je binnen dit onderwerp allerlei maatregelen kan nemen die ervoor zorgen dat er een stuk minder donoren nodig zijn. En voor die mensen die het door een ziekte of afwijking wel nodig hebben is er dan weer een stuk meer kans. Ik heb het dus helemaal niet over iets als gaza.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat heb ik gezegd dat ze daar vrij van staan? Ik heb het nu alleen over dit soort doden omdat daar het topic over gaat. Wat zou het voor nut hebbrn om hier bijvoorbeeld ineens over gaza te praten.
Blijf bij het onderwerp. Het ene onrecht rechtvaardigt de andere niet.
En nu?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:44 schreef john2406 het volgende:
Lees dit eens.
http://en.wikipedia.org/wiki/Josef_Mengele
Vind jij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken? Vrij weinig.
Ik begin steeds minder te snappen van je posts het spijt me zeer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat spaart dan wel weer organen, je gebruikt er dan een paar niet toch?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
kun je nog met een pasje in je portomonee donor zijn
Het is en totaal ander concept en het niet niet omdat er ook doden op een andere manier vallen dat dit dan ook maar goed gevonden moet worden.quote:
En wat als je beurs en handtas 100meter verder ligt.quote:
De realiteit is dat er ook andere oorzaken zijn die de vraag aan organen stimuleert. Dus ipv het kijken naar meer organen zou je ook naar maatregelen kunnen kijken die de vraag naar organen verlaagd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hei gebrek aan realiteit. Niet omdat het een andere mening is maar omdat ze ongegrond is en rust op slechts 1 omstotelijk betwistbaar principe. DAT terwijl er ook nog een levenskwestie aan verbonden zit.
Tja Hoe zou jij het dan
Noemen?
Ga er morgen gelijk een zetten!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
En wat als je beurs en handtas 100meter verder ligt.
Volgen mij is het gemakkelijker een tatoe op de borst, ik heb er ook een niet reanimeren staat erop !
Is het wel of niet gebruiken van voorbehoedmiddelen onderdeel van het zelfbeschikkingsrecht?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het is en totaal ander concept en het niet niet omdat er ook doden op een andere manier vallen dat dit dan ook maar goed gevonden moet worden.
Zoals Gezegd
Het ene onrecht rechtvaardigt het andere niet.
Ja laten weer ons vol hangen met kettingen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
En wat als je beurs en handtas 100meter verder ligt.
Volgen mij is het gemakkelijker een tatoe op de borst, ik heb er ook een niet reanimeren staat erop !
Beter laten we het allemaal registreren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:53 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja laten weer ons vol hangen met kettingen.
"REANIMEER MIJ NIET"
"IK BEN DONOR"
"GEEF DE ERFENIS NIET AAN MIJN VROUW"
"LAAT MIJN HOND UIT OM 18:00 SVP"
Eens. Maar neemt niet weg dat we aan zowel vraag als aanbod kunnen werken voor optimaal resultaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De realiteit is dat er ook andere oorzaken zijn die de vraag aan organen stimuleert. Dus ipv het kijken naar meer organen zou je ook naar maatregelen kunnen kijken die de vraag naar organen verlaagd.
Tja, ik doe daar ook aan mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:54 schreef GhpH het volgende:
[..]
Eens. Maar neemt niet weg dat we aan zowel vraag als aanbod kunnen werken voor optimaal resultaat.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:55 schreef john2406 het volgende:
Als god wil dat iemand gered word zal die heus wel gered worden !
Inderdaad. Beter dat we nu het topic afsluiten dan telkens in dezelfde circlejerk te komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tja, ik doe daar ook aan mee.
Maar denk niet dat wij het eens gaan worden over hen die een andere keuze maken.
Ik zou zeggen je doet maar wat je niet laten kunt,quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:57 schreef GhpH het volgende:
[..]dit gaat een moeilijk gesprek worden. Maar als ik jou nu zou neerknallen, dan had god dat gewild? Anders stopte hij me wel.
Dit zijn slechts theorieën over hoe het beter kan. Een soort van "wat als".quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen je doet maar wat je niet laten kunt,
Maar dat is niet de input waar ik voor vroeg, je hebt het over een wet, daarom vraag ik wie slaat zoiets voor ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |