Dat is geen challenge meer voor Tyronquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Tyon ziet meer in Eriksen zijn CumBucketChallenge
Ik had het over voetballen, niet over hard werken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij kon toch aardig koppen en vol met werklust de hele wedstrijd.
Bij het lezen van deze post zie ik een schuimbekkend nerdje voor zich die helemaal kwaad is denkt dat hij nu Ajacieden kwaad maakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
Ajax maakt zich gewoon belachelijker met de dag.
Al die Ajacieden die roeptoeteren dat alleen Ajax zo'n speler kan halen. Brands: "Eto'o ook bij ons aangeboden". Toen dat gelul over dat SMS'je.
"Overmars stuurde me een SMS'je. "Eto'o?". Ik stuurde "Ok.". Dat was voldoende. Zo goed communiceren we hier in de club".
Toen begon ik al licht te gniffelen. Verhaaltjes over Marcieboy in Parijs, en het werd steeds lekkerder. Eto'o in ArenA, schreeuwden de neusgaten over het internet.. WAS HIJ ER NIET EENS
.
Oké, genoeg belachelijk gemaakt zou je denken toch? Noh man, we gaan hem een deadline stellen. Wow, daar zal hij van onder de indruk zijn. En ondertussen Ajacieden die met hart en ziel vasthouden aan het idee dat die komt.
Ajaxbeleid de deur uit, salarissen van 2,5 miljoen... De meest gekke dingen hoor je.
Echt, comedycapers. En tot op de dag van vandaag houden Ajacieden vast aan het idee dat een overjarige Afrikaan daadwerkelijk gaat komen.
H-e-e-r-l-i-j-k.
Mooi man, dat volk hier.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal nog even reageren op een post van HMF
Allemaal
Allemaal
Wie het nog niet gedaan heeft, DOEN DOEN DOEN DOEN
Dan moet je niet in NL zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over voetballen, niet over hard werken.
Een Depay, Schöne en Ziyech kunnen toch best aardig ballen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet je niet in NL zijn.
Depay wil ik weleens zien in echte competitie, Schöne komt daar tekort en wie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Depay, Schöne en Ziyech kunnen toch best aardig ballen.
Afrikaanse topsporters die al 15 jaar op het allerhoogste niveau presteren?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb wat ervaring met Afrikanen , is dat voldoende?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Depay wil ik weleens zien in echte competitie, Schöne komt daar tekort en wie?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Depay wil ik weleens zien in echte competitie, Schöne komt daar tekort en wie?
Marathonlopers bedoel je?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Afrikaanse topsporters die al 15 jaar op het allerhoogste niveau presteren?
Zegt genoeg dat het kneusjes zoals HMF en Dirk-Kuijt zo bezig houdt. Laat ook maar weer zien hoe groot Ajax is als club en dat de rest er eigenlijk niet toe doet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig dat PSV'ers en Feyenoorders zich helemaal het leplazerus lachen omdat Eto'o niet naar Ajax komt, terwijl hun eigen club niet eens middelmaat kan halen
Ajax enige echte topclub van Nederland.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat het kneusjes zoals HMF en Dirk-Kuijt zo bezig houdt. Laat ook maar weer zien hoe groot Ajax is als club en dat de rest er eigenlijk niet toe doet.
Sunri5e = Dirk-Kuijt, dat is geen geheim meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:37 schreef StarGazer het volgende:
Dirk_Kuijt post hier toch niet meer?
u mad?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
NOG MEER REAGEREN OP DIRK-KUYT EN HMF, DOE HET ALLEMAAL.
![]()
Als hun postgedrag je niet aanstaat, gewoon je klep dichthouden. Stelletje onnozele huilebalken.
Sunri5e is Dirk_Kuijtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:37 schreef StarGazer het volgende:
Dirk_Kuijt post hier toch niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |