Moet ik een geloofwaardig nieuwsbericht schrijven?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Graag, hopelijk neemt HMF het dan allemaal heel serieus en geeft hij weer zo'n prachtige reactie
Immers ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:47 schreef Mani89 het volgende:
Bulykin is ook gesignaleerd in Amsterdam lees ik net op twitter.
Goedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik een geloofwaardig nieuwsbericht schrijven?
hahaha ja hequote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
Ajax maakt zich gewoon belachelijker met de dag.
Al die Ajacieden die roeptoeteren dat alleen Ajax zo'n speler kan halen. Brands: "Eto'o ook bij ons aangeboden". Toen dat gelul over dat SMS'je.
"Overmars stuurde me een SMS'je. "Eto'o?". Ik stuurde "Ok.". Dat was voldoende. Zo goed communiceren we hier in de club".
Toen begon ik al licht te gniffelen. Verhaaltjes over Marcieboy in Parijs, en het werd steeds lekkerder. Eto'o in ArenA, schreeuwden de neusgaten over het internet.. WAS HIJ ER NIET EENS
.
Oké, genoeg belachelijk gemaakt zou je denken toch? Noh man, we gaan hem een deadline stellen. Wow, daar zal hij van onder de indruk zijn. En ondertussen Ajacieden die met hart en ziel vasthouden aan het idee dat die komt.
Ajaxbeleid de deur uit, salarissen van 2,5 miljoen... De meest gekke dingen hoor je.
Echt, comedycapers. En tot op de dag van vandaag houden Ajacieden vast aan het idee dat een overjarige Afrikaan daadwerkelijk gaat komen.
H-e-e-r-l-i-j-k.
Voetbalt die nog steeds?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frank Demouge is gespot bij Pathé Arena
eh okquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[im
[..]
g]http://static.fjcdn.com/gifs/Everybody_d72014_61779.gif[/img]
bedankt Stijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
g]
[imhttp://static.fjcdn.com/gifs/Everybody_d72014_61779.gif[/img]
Heb jij nou al jezelf eens geloofwaardig gemaakt en getoond hier?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:22 schreef Sunri5e het volgende:
Heeft Enoh nou wel of geen sms terug gehad van Eto? Kan iemand die vraag beantwoorden? Alvast bedankt.
Ja net gezienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tyron heb je Eriksen zijn Ice Bucket Challenge al gezien
Ik zal even op zijn telefoon kijken brb.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:22 schreef Sunri5e het volgende:
Heeft Enoh nou wel of geen sms terug gehad van Eto? Kan iemand die vraag beantwoorden? Alvast bedankt.
Hij kon toch aardig koppen en vol met werklust de hele wedstrijd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij daar ooit mee begonnen kan je beter vragen
Tyon ziet meer in Eriksen zijn CumBucketChallengequote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tyron heb je Eriksen zijn Ice Bucket Challenge al gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |