25 goals en een paar belangrijke CL goals, wat dus wel tot de volgende ronde kan leiden zoals je vorig seizoen zag, en Ajax mag hem van mij wel een paar miljoen meegeven. Niemand die zal klagenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eto'o knalt er sowieso 25 in dus is sowieso loon.
Tenzij het gaat om plaatsing CL 1/8e finale o.i.d., dan heb je een punt ja. Maar dat zal Eto'o weer nooit doen, aangezien dat een bonus is waar hij naar kan fluiten.
quote:
Hmf staat ver boven de andere trolls hier op FOK!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan kun je bezig blijven op dit forum.
Was ie eigenlijk ook op het WK? Of komt ie uit land dat niet geplaatst was?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
25 goals en een paar belangrijke CL goals, wat dus wel tot de volgende ronde kan leiden zoals je vorig seizoen zag, en Ajax mag hem van mij wel een paar miljoen meegeven. Niemand die zal klagen
Ik durf met mijn hand op mijn hart te beweren dat er meer anti-Ajax fans zijn die met hart en ziel hopen dat hij niet naar Ajax gaat, dan dat er Ajax supporters zijn die vurig hopen dat hij komt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
Oké, genoeg belachelijk gemaakt zou je denken toch? Noh man, we gaan hem een deadline stellen. Wow, daar zal hij van onder de indruk zijn. En ondertussen Ajacieden die met hart en ziel vasthouden aan het idee dat die komt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was ie eigenlijk ook op het WK? Of komt ie uit land dat niet geplaatst was?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was ie eigenlijk ook op het WK? Of komt ie uit land dat niet geplaatst was?
Aww wat lief, ik zie het hem zo al doen bij Kishna en El Gaza.quote:
Ah die. Mooie beelden.quote:
Hier kan je moeder je meer over vertellenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel komkommers zijn er versleten in de afgelopen 10 dagen?
Reemiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Remy gespot in Amsterdam bron een vage tweet.
Het is rond volgens voetbalzone 5 minuten geleden was de presentatiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kut ben ik weer te laat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is rond volgens voetbalzone 5 minuten geleden was de presentatie
Zal ook even een gerucht verzinnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hele Ajaxselectie opgekropt in de douche.quote:
is goedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
Ajax maakt zich gewoon belachelijker met de dag.
Al die Ajacieden die roeptoeteren dat alleen Ajax zo'n speler kan halen. Brands: "Eto'o ook bij ons aangeboden". Toen dat gelul over dat SMS'je.
"Overmars stuurde me een SMS'je. "Eto'o?". Ik stuurde "Ok.". Dat was voldoende. Zo goed communiceren we hier in de club".
Toen begon ik al licht te gniffelen. Verhaaltjes over Marcieboy in Parijs, en het werd steeds lekkerder. Eto'o in ArenA, schreeuwden de neusgaten over het internet.. WAS HIJ ER NIET EENS
.
Oké, genoeg belachelijk gemaakt zou je denken toch? Noh man, we gaan hem een deadline stellen. Wow, daar zal hij van onder de indruk zijn. En ondertussen Ajacieden die met hart en ziel vasthouden aan het idee dat die komt.
Ajaxbeleid de deur uit, salarissen van 2,5 miljoen... De meest gekke dingen hoor je.
Echt, comedycapers. En tot op de dag van vandaag houden Ajacieden vast aan het idee dat een overjarige Afrikaan daadwerkelijk gaat komen.
H-e-e-r-l-i-j-k.
Daley: Tot zondag!quote:
Graag, hopelijk neemt HMF het dan allemaal heel serieus en geeft hij weer zo'n prachtige reactiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ook even een gerucht verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |