Samarasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ik zit te kijken bij de reacties op Ajax showtime, bij het nieuws van het ultimatum. Om je kapot te lachen. En de alternatieven als eto'o niet komt. Samaras, pizaro, forlan om een paar te noemen.
Pizarro en Rémy kunnen nog wel maar de rest is echt gewoon beneden niveau.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ik zit te kijken bij de reacties op Ajax showtime, bij het nieuws van het ultimatum. Om je kapot te lachen. En de alternatieven als eto'o niet komt. Samaras, pizaro, forlan om een paar te noemen.
Forlan is niet minder dan Pizarro maar goed waar hebben we het over, ik zie wel wat er komt van mij hoeft er helemaal niets, tenminste liever een jong talent, voor het kampioenschap is het niet nodig en in de CL hebben we niets te zoekenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Pizarro en Rémy kunnen nog wel maar de rest is echt gewoon beneden niveau.
Beetje gebrek aan ambitie? Spelen tegen de beste clubs is een goede ervaring voor de jongelingenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Forlan is niet minder dan Pizarro maar goed waar hebben we het over, ik zie wel wat er komt van mij hoeft er helemaal niets, tenminste liever een jong talent, voor het kampioenschap is het niet nodig en in de CL hebben we niets te zoeken
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax heeft lang genoeg gewacht en ik denk dat ze redelijk ver zijn met een andere spits. Door een deadline geven leg je wat meer druk op Eto'o. Gaat hij nog langer wachten op zijn droomclub of gaat hij voor een jaartje Ajax in de CL, waarbij hij in de Eredivisie-speeltuin 25-30 goals gaat maken.
Hij is transfervrij, wat hem betreft belt hij in november een keertje naar een clubje dat CL speelt en komt ie er nog steeds lachend bij. Zo'n clubje als Ajax heeft niets te deadlinen.quote:De keuze is nu aan hem. Als Ajax afhaakt en Liverpool en Arsenal niet concreet worden, zit hij straks nog steeds zonder club en zonder CL-voetbal.
Haha, denk je echt dat Liverpool zich druk maakt om een miljoentje meer of minder aan Eto'o salaris, zelfs al halen ze nog 4 spitsen binnen ?quote:Veel clubs zijn al bezig met andere spelers en hij zal toch binnen twee weken een club moeten vinden. Maar elke club die een spits binnenhaalt is een club minder voor Eto'o om uit te kiezen.
nou ja wat is dit nou voor kansloze opmerking zegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Forlan is niet minder dan Pizarro maar goed waar hebben we het over, ik zie wel wat er komt van mij hoeft er helemaal niets, tenminste liever een jong talent, voor het kampioenschap is het niet nodig en in de CL hebben we niets te zoeken
Remy ken ik niet zo goed, eerlijk gezegd. Hij vraagt aardig wat salaris volgens mij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Pizarro en Rémy kunnen nog wel maar de rest is echt gewoon beneden niveau.
dan mag die niet meer meedoen in CLquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Denk je nou echt serieus dat die gast druk voelt?
[..]
Hij is transfervrij, wat hem betreft belt hij in november een keertje naar een clubje dat CL speelt en komt ie er nog steeds lachend bij. Zo'n clubje als Ajax heeft niets te deadlinen.
[..]
Haha, denk je echt dat Liverpool zich druk maakt om een miljoentje meer of minder aan Eto'o salaris, zelfs al halen ze nog 4 spitsen binnen ?
Lololoololololol.
Ajax wil hem ook huren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Remy ken ik niet zo goed, eerlijk gezegd. Hij vraagt aardig wat salaris volgens mij.
Ja, en Messi ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt eto'o nu eigenlijk nog jongens?
Zeg het maar.
18:00 weten we het uiterlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg het maar.
We weten net zo veel als een week geleden, zeg het zelf maar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg het maar.
ga ergens anders roeptoeteren zeg....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat moet Ajax met zo'n oude lul in de ploeg?
Gaat die ineens alle doelpunten scoren?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ga ergens anders roeptoeteren zeg....
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
Eto'o. En al die Ajaciedjes. Verwachtingsvol..
.
Mooi man.
nee maar een doelpuntje of 25 zie ik hem wel makenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat die ineens alle doelpunten scoren?
en waarom is dit per definitie uitgesloten dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zet die 33 jarige Eto'o bij Ajax neer en hij scoort aan de lopende band? Geloof je het zelf.
Waarom niet? Eredivisie stelt niets voor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zet die 33 jarige Eto'o bij Ajax neer en hij scoort aan de lopende band? Geloof je het zelf.
Alles kan gebeuren en dat kan goed gaan of helemaal verkeerd en wanneer je zoals Ajax de nadruk legt op eigen jeugd dan is zo'n speler toch niet nodig?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en waarom is dit per definitie uitgesloten dan?
kan ze een hoop leren en misschien wel laten overwinteren in de CL dan betaald hij zichzelf al terugquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles kan gebeuren en dat kan goed gaan of helemaal verkeerd en wanneer je zoals Ajax de nadruk legt op eigen jeugd dan is zo'n speler toch niet nodig?
voorlopig is dit ook een erg goede pr stunt geweestquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
Ajax maakt zich gewoon belachelijker met de dag.
Al die Ajacieden die roeptoeteren dat alleen Ajax zo'n speler kan halen. Brands: "Eto'o ook bij ons aangeboden". Toen dat gelul over dat SMS'je.
"Overmars stuurde me een SMS'je. "Eto'o?". Ik stuurde "Ok.". Dat was voldoende. Zo goed communiceren we hier in de club".
Toen begon ik al licht te gniffelen. Verhaaltjes over Marcieboy in Parijs, en het werd steeds lekkerder. Eto'o in ArenA, schreeuwden de neusgaten over het internet.. WAS HIJ ER NIET EENS
.
Oké, genoeg belachelijk gemaakt zou je denken toch? Noh man, we gaan hem een deadline stellen. Wow, daar zal hij van onder de indruk zijn. En ondertussen Ajacieden die met hart en ziel vasthouden aan het idee dat die komt.
Ajaxbeleid de deur uit, salarissen van 2,5 miljoen... De meest gekke dingen hoor je.
Echt, comedycapers. En tot op de dag van vandaag houden Ajacieden vast aan het idee dat een overjarige Afrikaan daadwerkelijk gaat komen.
H-e-e-r-l-i-j-k.
We hebben het gezien op de beurs ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voorlopig is dit ook een erg goede pr stunt geweest
dus het is niet voor niks
dat zegt weinigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben het gezien op de beurs ja.Goed idee als je de aandelen terug wilt kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |