Je hebt gelijk, niet te vergelijken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ik vond Michael laudrup wel even wat beter dan litmanen. Eigenlijk niet te vergelijken. En litmanen heeft meer voor Ajax betekend.
Sam belt nog wel een keer naar de zaakwaarnemer van Eto'o.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:48 schreef Drumfire het volgende:
Misschien dat Ajaxshowtime.com nog een inside nieuwtje heeft
Ebola?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat gaat die Afrikaan aan de rest van het team overbrengen denk je?
Ga ergens anders trollen mafkeesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zal toch nog medische test vooraf gaan hoop ik?
Lange tenen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ga ergens anders trollen mafkees
LOL!!quote:
18:05quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe laat is de presentatie van Eto'o?
Zou 18:01 zijn maar dat weigerde Overmarsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe laat is de presentatie van Eto'o?
Ajax heeft lang genoeg gewacht en ik denk dat ze redelijk ver zijn met een andere spits. Door een deadline geven leg je wat meer druk op Eto'o. Gaat hij nog langer wachten op zijn droomclub of gaat hij voor een jaartje Ajax in de CL, waarbij hij in de Eredivisie-speeltuin 25-30 goals gaat maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:15 schreef Heeinz het volgende:
Er is een deadline gesteld en hij hoeft ineens niet meer te komen blijkbaar
Goed punt idd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax heeft lang genoeg gewacht en ik denk dat ze redelijk ver zijn met een andere spits. Door een deadline geven leg je wat meer druk op Eto'o. Gaat hij nog langer wachten op zijn droomclub of gaat hij voor een jaartje Ajax in de CL, waarbij hij in de Eredivisie-speeltuin 25-30 goals gaat maken.
De keuze is nu aan hem. Als Ajax afhaakt en Liverpool en Arsenal niet concreet worden, zit hij straks nog steeds zonder club en zonder CL-voetbal. Veel clubs zijn al bezig met andere spelers en hij zal toch binnen twee weken een club moeten vinden. Maar elke club die een spits binnenhaalt is een club minder voor Eto'o om uit te kiezen.
Akkoord, prima punt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax heeft lang genoeg gewacht en ik denk dat ze redelijk ver zijn met een andere spits. Door een deadline geven leg je wat meer druk op Eto'o. Gaat hij nog langer wachten op zijn droomclub of gaat hij voor een jaartje Ajax in de CL, waarbij hij in de Eredivisie-speeltuin 25-30 goals gaat maken.
De keuze is nu aan hem. Als Ajax afhaakt en Liverpool en Arsenal niet concreet worden, zit hij straks nog steeds zonder club en zonder CL-voetbal. Veel clubs zijn al bezig met andere spelers en hij zal toch binnen twee weken een club moeten vinden. Maar elke club die een spits binnenhaalt is een club minder voor Eto'o om uit te kiezen.
Samarasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ik zit te kijken bij de reacties op Ajax showtime, bij het nieuws van het ultimatum. Om je kapot te lachen. En de alternatieven als eto'o niet komt. Samaras, pizaro, forlan om een paar te noemen.
Pizarro en Rémy kunnen nog wel maar de rest is echt gewoon beneden niveau.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ik zit te kijken bij de reacties op Ajax showtime, bij het nieuws van het ultimatum. Om je kapot te lachen. En de alternatieven als eto'o niet komt. Samaras, pizaro, forlan om een paar te noemen.
Forlan is niet minder dan Pizarro maar goed waar hebben we het over, ik zie wel wat er komt van mij hoeft er helemaal niets, tenminste liever een jong talent, voor het kampioenschap is het niet nodig en in de CL hebben we niets te zoekenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Pizarro en Rémy kunnen nog wel maar de rest is echt gewoon beneden niveau.
Beetje gebrek aan ambitie? Spelen tegen de beste clubs is een goede ervaring voor de jongelingenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Forlan is niet minder dan Pizarro maar goed waar hebben we het over, ik zie wel wat er komt van mij hoeft er helemaal niets, tenminste liever een jong talent, voor het kampioenschap is het niet nodig en in de CL hebben we niets te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |