SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
fipoGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Vanaf dit topic (deel 247) worden de activiteiten die plaats hebben gevonden op vrijdag 15 augustus jl. in topic deel 246 niet meer besproken in verband met overlast. Wij bedanken u voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Het FOK! iPhone-topic managementteam
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 20-08-2014 00:16:17 ]![]()
Als ik een vraag over mijn abonnement heb (Let op! Abonnement en dus geen sim-only) ben ik hier dan aan het juiste adres?And now for something completely different, I'm on a horse.![]()
Verdorie is heb een sim only is dat dan geen Aboquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:17 schreef NJ het volgende:
Als ik een vraag over mijn abonnement heb (Let op! Abonnement en dus geen sim-only) ben ik hier dan aan het juiste adres?
I solemnly swear i'm up to no good![]()
ONZ ligt elders, kneusjes...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Vandaag bij de Amac store in Zoetâhmeeâh eindelijk mijn A1300 stekkertje omgewisseld.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
want graties!!11!!!!!!1quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:00 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag bij de Amac store in Zoetâhmeeâh eindelijk mijn A1300 stekkertje omgewisseld.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Vooral brandveiliger.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
ja.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
"Als u Wi-Fi inschakelt, wordt uw lokatie nauwkeuriger bepaald"
Iemand een oplossing dat deze melding uitschakelt?Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.![]()
Wifi aanzetten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:44 schreef Ridocar het volgende:
"Als u Wi-Fi inschakelt, wordt uw lokatie nauwkeuriger bepaald"
Iemand een oplossing dat deze melding uitschakelt?sig verwijderd door FA![]()
quote:![]()
Ja, leuk.
Ik ben onderweg, Wifi is atm overbodig, heb ik uit gezet.
Dus geen Wifi én geen dialoogvenster.
Het mag ook een jailbreak-oplossing zijn.Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.![]()
is je sig echt verwijderd door een mod?quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hebben meer mensen laat van een piepende stekker? Is mijn tweede al en deze piept ook weer. In ieder stopcontact.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Hebben jullie ook de uitgelekte foto's gezien?
Als de achterkant er zo uit komt te zien zoals het lijkt, ga ik het denk ik niet heel mooi vinden. Dan vind ik de 5S een stuk mooier.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Was de Specsavers al dicht?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is je sig echt verwijderd door een mod?sig verwijderd door FA![]()
Is je kuthumeur klaar?quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Deze bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef Luxuria het volgende:
Hebben jullie ook de uitgelekte foto's gezien?![]()
![]()
Wat dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef Luxuria het volgende:
Hebben jullie ook de uitgelekte foto's gezien?
Als de achterkant er zo uit komt te zien zoals het lijkt, ga ik het denk ik niet heel mooi vinden. Dan vind ik de 5S een stuk mooier.Protège moi de mes désirs.![]()
Ben net zo'n fan van die rechte hoekjes,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld?
[ link | afbeelding ], na de iphone4, wat ik nog steeds het mooiste ontwerp vind, is het design niet beter geworden. Ik sla deze toch over want nog,maar een paar maanden de 5s in bezit.
![]()
Sowieso goud
Maar de grote oogt nog redelijk, al blijf ik die balkjes boven en onder niet mooi opgelost vinden en oogt het teveel sportschoen zo ineens.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik vind hem niet mooi op het plaatje maar moet hem eerst in het echt zien denk ik. Ik hoop dat hij niet echt goud wordt trouwens gatsie wat lelijk.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Zouden ze bij Apple ooit nog eens het slimme idee krijgen om een delete button op het toetsenbord te stoppen? Alleen die backspace is zo beperkt.![]()
Selecteren? Voor al het andere voldoet die backspace prima en anders wordt het zo vol.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:17 schreef BlauweSporttas het volgende:
Zouden ze bij Apple ooit nog eens het slimme idee krijgen om een delete button op het toetsenbord te stoppen? Alleen die backspace is zo beperkt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nooit het gemis van een delete knop gehad op mijn iPhone. Ook op mijn iPad en Macbook heb ik hem nooit gemist.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:17 schreef BlauweSporttas het volgende:
Zouden ze bij Apple ooit nog eens het slimme idee krijgen om een delete button op het toetsenbord te stoppen? Alleen die backspace is zo beperkt.![]()
Niet voor de iPhone, maar druk ook eens op de fn-toets als je op de backspace drukt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:17 schreef BlauweSporttas het volgende:
![]()
Alles selecteren en dan backspace.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:17 schreef BlauweSporttas het volgende:
Zouden ze bij Apple ooit nog eens het slimme idee krijgen om een delete button op het toetsenbord te stoppen? Alleen die backspace is zo beperkt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Dan tik je toch gewoon voor die ene letter en dan backspace.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef BlauweSporttas het volgende:
Alles selecteren gaat een beetje lastig wanneer je slechts 1 letter wilt wissen.I solemnly swear i'm up to no good![]()
je bedoelt na die letterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan tik je toch gewoon voor die ene letter en dan backspace.
Ben alleen geen Wilhelm Tell met het touchscreen, ik mis dus nog wel eens![]()
![]()
Zo, na 4 weken eindelijk een nieuw schermWas al helemaal gewend aan het half gebarsten scherm
Ook een nieuwe batterij. Best chill![]()
![]()
Dus toch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:50 schreef slangpie het volgende:
https://ssl.apple.com/support/iphone5-battery/Dank.
Sinds iOS 7.0.2 vond ik het hard gaan met de batterij had al van alles geprobeerd denk dat ik dan ook maar ga vervangen.
Edit: Hmm valt mijn serial er niet onder.Nou ja misschien veranderd het de 29ste.
[ Bericht 5% gewijzigd door Shogo op 23-08-2014 13:22:32 ]![]()
Ik had precies dezelfde twee reacties als jijquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:14 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dus toch.Dank.
Sinds iOS 7.0.2 vond ik het hard gaan met de batterij had al van alles geprobeerd denk dat ik dan ook maar ga vervangen.
Edit: Hmm valt mijn serial er niet onder.Nou ja misschien veranderd het de 29ste.
![]()
Iedere update weer hetzelfde, denken dat de batterij sneller leeg gaat....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:14 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dus toch.Dank.
![]()
![]()
Dat wordt waarschijnlijk gewoon een swap voor een nieuw toestel in de Apple store.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:23 schreef Paxcon het volgende:
Mijn batterij mag vervangen worden (gelukkig)
Iemand enig idee hoe lang je hem dan kwijt bent?![]()
Ik wil eigenlijk naar zo'n iCentre, omdat de Apple stores voor mij nogal ver weg zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat wordt waarschijnlijk gewoon een swap voor een nieuw toestel in de Apple store.![]()
iCentre stuurt op naar reparatie centrum. Denk dat je tussen de 4-6 dagen zonder zitquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar zo'n iCentre, omdat de Apple stores voor mij nogal ver weg zijnToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ah dankjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
iCentre stuurt op naar reparatie centrum. Denk dat je tussen de 4-6 dagen zonder zit![]()
![]()
Ik weet het niet met die iPhone 6, ik wacht de keynote even af.
Sure, op papier is het een toffe telefoon, maar die achterkant met het design van een HTC One is niet iets waar ik echt blij van wordt.
Eerst maar eens zien hoe ie er uit ziet in het zwart. want tot nu toe heb ik die nog niet gezien.
en ik ga zeker niet met een witte telefoon aan de slag, ik ken mezelf.
Iemand een idee hoe het zit met de 'cheap' range's ?
mijn iPhone 4 schuif ik door in de familie, maar de 4S was tot nu toe het 'goedkope' instap modelletje, zouden ze daar die iPhone 5c nu voor gaan inzetten ?Vooral dat wat hier boven staat.![]()
Ik begin langzaamaan toch warm te lopen voor een iPhone met groter scherm. Ik vind de formfactor van de 5(S) nog steeds erg fijn, maar ik merk dat ik voor games en ebooks toch steeds vaker naar m'n iPad grijp. Een 5,5" iPhone zou voor ebooks ideaal zijn. Dan kan de kleinste iPad de deur uit. Voor games is dat formaat ook goed.
Daarnaast ben ik benieuwd wat voor verbeteringen er in de accuduur en camera komen. De camera is op zich prima, maar de concurrentie komt toch wel erg dichtbij. Het is de iOS nog steeds de meeste veelzijdigheid en het grootste gebruiksgemak biedt, maar een betere camera met een iets hogere resolutie is altijd welkom
Een waterdichte behuizing is waarschijnlijk ijdele hoop, maar zou ik persoonlijk erg waarderen.
Maar uiteindelijk zit ik gewoon te wachten op nieuw speelgoedEn de 4S van mijn vriendin begint zijn leeftijd te tonen, dus de 5S kan doorgeschoven worden naar haar als ik de nieuwe heb.
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:50 schreef slangpie het volgende:
https://ssl.apple.com/support/iphone5-battery/ik gebruik de oude iPhone 5 van m'n man en moet hem soms 3 x per dag bij laden.
Ik dacht; laat ik even op fok zoeken, en hij blijkt inderdaad voor batterij vervanging in aanmerking te komen.
Bedankt voor de link!!![]()
waarom toch allemaal zo hysterisch over die accu, gewoon Facebook en Skype uit donderen op je iPhonehier op iPhone 4 na al die jaren nog steeds anderhalve dag batterij :-)
Wat is er precies met die iPhone 5 dat ze accu's beginnen te swappen?Vooral dat wat hier boven staat.![]()
Gefeliciteerd. Anderhalve dag stand-by haal ik ook. Ik gebruik mijn iPhone ook daadwerkelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:02 schreef amvrosios het volgende:
waarom toch allemaal zo hysterisch over die accu, gewoon Facebook en Skype uit donderen op je iPhonehier op iPhone 4 na al die jaren nog steeds anderhalve dag batterij :-)
![]()
anderhalve dag gebruik hier :-)quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Anderhalve dag stand-by haal ik ook. Ik gebruik mijn iPhone ook daadwerkelijk.
standby heb ik nooit heel actief getest.Vooral dat wat hier boven staat.![]()
Er is een verschil tussen gebruik en "gebruik". Gedurende de dag af en toe whatsapp aan hebben vind ik geen gebruik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:11 schreef amvrosios het volgende:
[..]
anderhalve dag gebruik hier :-)
standby heb ik nooit heel actief getest.![]()
ik loop tijdens kantoor uren toch wel regelmatig te bellen met ander afdelingen en externe partijen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gebruik en "gebruik". Gedurende de dag af en toe whatsapp aan hebben vind ik geen gebruik.
mailen en beetje whatsappen.
dus dat kun je best wel gebruik noemen.
Wat doe jij dan? hele dag gamen op je iPhone ofzo ?Vooral dat wat hier boven staat.![]()
Ik doe soms een hele dag met m'n batterij, en dan loopt hij ook terug tot 1%, soms geeft hij bv 29% aan en valt ineens uit. Er is eigenlijk geen peil op te trekken. Hij valt ook wel s bij 40% uit.![]()
Gamen, podcasts luisteren, navigatie, foto's maken, af en toe filmen, muziek luisteren, video's streamen.. Met een zwaar spel trek ik de batterij in minder dan 3,5 uur leeg, bij GTA kan het in 2,5 uur klaar zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:29 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik loop tijdens kantoor uren toch wel regelmatig te bellen met ander afdelingen en externe partijen.
mailen en beetje whatsappen.
dus dat kun je best wel gebruik noemen.
Wat doe jij dan? hele dag gamen op je iPhone ofzo ?
De 5S heeft sowieso geen geweldige batterijduur. Stukken minder dan de 5.![]()
Mwah op die manier vind ik het niet gek dat de accu snel leeg is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gamen, podcasts luisteren, navigatie, foto's maken, af en toe filmen, muziek luisteren, video's streamen.. Met een zwaar spel trek ik de batterij in minder dan 3,5 uur leeg, bij GTA kan het in 2,5 uur klaar zijn.
De 5S heeft sowieso geen geweldige batterijduur. Stukken minder dan de 5.
GPS is lomp zwaar, Games gaan je CPU gewoon hard anaal nemen...
dan kun je het beste maar in de buurt van een stopcontact gaan zitten ja.
aan de andere kant, dat soort dingen doe ik liever op mn macbook :-) die is net effe wat sneller en groter :-)Vooral dat wat hier boven staat.![]()
Navigeert ook lekker in je auto, TomTom op je MacBook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:44 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Mwah op die manier vind ik het niet gek dat de accu snel leeg is.
GPS is lomp zwaar, Games gaan je CPU gewoon hard anaal nemen...
dan kun je het beste maar in de buurt van een stopcontact gaan zitten ja.
aan de andere kant, dat soort dingen doe ik liever op mn macbook :-) die is net effe wat sneller en groter :-)![]()
Vergeet Whatsapp, Twitter, Spotify e.d. er ook af te mikken, dan gaat je accu pas lang mee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:02 schreef amvrosios het volgende:
For great justice!![]()
Oh, dus zó moet je een smartphone gebruiken. Ik dacht al, waarom gaat de mijne zo kort mee op een acculading, maar je moet er gewoon niets mee doen en alle functies uitschakelen. Verhelderend dit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Vergeet Whatsapp, Twitter, Spotify e.d. er ook af te mikken, dan gaat je accu pas lang mee.![]()
Not sure if really, really stupid...quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:41 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Oh, dus zó moet je een smartphone gebruiken. Ik dacht al, waarom gaat de mijne zo kort mee op een acculading, maar je moet er gewoon niets mee doen en alle functies uitschakelen. Verhelderend dit.
or just advanced in sarcasm...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat tweede.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Not sure if really, really stupid...
or just advanced in sarcasm...![]()
Obvious sarcasm wasn't so obvious. Obviously.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Not sure if really, really stupid...
or just advanced in sarcasm...![]()
Sure.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Obvious sarcasm wasn't so obvious. Obviously.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mwah, daar gebruik ik een losse unit voor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Navigeert ook lekker in je auto, TomTom op je MacBook.
punt blijft dat iedereen die loopt te zeiker over die accu over het algemeen niet snapt dat accu's met de huidige techniek gewoon niet zo denderend zijn als dat jullie wordt voorgeschoteld, dat je daar dan massaal in trapt... tjah
Vooral dat wat hier boven staat.![]()
![]()
![]()
Blijf erbij dat het debiel is om de achtste en negende iPhone "iPhone 6" te noemen. Maar goed, ik heb me erbij neergelegd dat het waarschijnlijk zo gaat zijn. De naam zal me verder aan m'n reet roesten, als het maar een knap toestel wordt.![]()
Wat krijg je ervoor en hoeveel moet je bijbetalen voor de telefoon?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef Dimens het volgende:
Ik heb trouwens een abonnement weten te strikken met een iPhone 5s en voor maar ¤ 27,- p/m.All she wants and needs is just a little taste..![]()
¤ 559,95 en dan krijg ik 90 minuten en 250 MB maar ik wil gewoon een abonnement en geen Sim Only want dat is duurder. Maakt mij niets uit dat ik moet bijbetalen. Een telefoon los is duurder.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat krijg je ervoor en hoeveel moet je bijbetalen voor de telefoon?![]()
Was te verwachten...quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
¤ 559,95 en dan krijg ik 90 minuten en 250 MB maar ik wil gewoon een abonnement en geen Sim Only want dat is duurder. Maakt mij niets uit dat ik moet bijbetalen. Een telefoon los is duurder.
[ Bericht 6% gewijzigd door Luxuria op 24-08-2014 23:00:29 ]All she wants and needs is just a little taste..![]()
Apple moet trouwens met iets revolutionairs komen aankomende keynote. Het is erop of eronder voor Apple.![]()
Waarom? Iphone blijft meestverkochte smartphone wereldwijdquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:06 schreef Dimens het volgende:
Apple moet trouwens met iets revolutionairs komen aankomende keynote. Het is erop of eronder voor Apple.
bron![]()
Apple brengt al jaren niets revolutionairs meer uit dus het is erop of eronder voor Apple.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:10 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Waarom? Iphone blijft meestverkochte smartphone wereldwijd
bron![]()
WTFquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
¤ 559,95 en dan krijg ik 90 minuten en 250 MB maar ik wil gewoon een abonnement en geen Sim Only want dat is duurder. Maakt mij niets uit dat ik moet bijbetalen. Een telefoon los is duurder.![]()
![]()
______!
![]()
En wat is het gevolg als het eronder is?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Apple brengt al jaren niets revolutionairs meer uit dus het is erop of eronder voor Apple.![]()
Prima deal.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
¤ 559,95 en dan krijg ik 90 minuten en 250 MB maar ik wil gewoon een abonnement en geen Sim Only want dat is duurder. Maakt mij niets uit dat ik moet bijbetalen. Een telefoon los is duurder.For great justice!![]()
Apple is bijna failliet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Apple brengt al jaren niets revolutionairs meer uit dus het is erop of eronder voor Apple.
For great justice!![]()
Ik vind dat er wel wat afhangt van deze keynote. Nu iets rampzaligs produceren is ook echt rampzalig. Laat ik nog buiten beschouwing dat de grote massa al een stuk minder Apple minded is. Het gaat me om de uitstraling van hun merk, en hoe hun merk bij de massa ligt. Daarmee is het, in mijn ogen (!), erop of eronder voor Apple.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:15 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
En wat is het gevolg als het eronder is?![]()
Ik vindt het nog aardig prijzig of ligt het aan mij?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet iedereen belt zoveel of gebruikt veel data.
(Ik heb trouwens geen Iphone)![]()
Heb ik ergens gezegd dat het gaat om faillissementen? Nee. Dat heb ik niet, het gaat me niet om geld.quote:![]()
Nope, ze verkopen weer binnen no-time miljoenen iPhones, blijven de verkoopsrankings aanvoeren en dan wachten weet z'n allen op de 6S. Dus is het er altijd boenk op.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel wat afhangt van deze keynote. Nu iets rampzaligs produceren is ook echt rampzalig. Laat ik nog buiten beschouwing dat de grote massa al een stuk minder Apple minded is. Het gaat me om de uitstraling van hun merk, en hoe hun merk bij de massa ligt. Daarmee is het, in mijn ogen (!), erop of eronder voor Apple.![]()
Ik wil jaarlijks een telefoon uitkiezen bij verlenging van het abonnement. 500 euro is nog altijd goedkoper dan 700 euro. Daarom.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:19 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Ik vindt het nog aardig prijzig of ligt het aan mij?
(Ik heb trouwens geen Iphone)![]()
https://www.studentmobiel(...)_id=1387&sms=&voice=quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
¤ 559,95 en dan krijg ik 90 minuten en 250 MB maar ik wil gewoon een abonnement en geen Sim Only want dat is duurder. Maakt mij niets uit dat ik moet bijbetalen. Een telefoon los is duurder.
225 bijbetalen, 1500 mb internet, 100 belmin/sms![]()
Ik betaal 14,- voor 75 minuten, onbeperkt sms en 4GB data. Met 4G Blox, anders is het 12,- Sim Only.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
¤ 559,95 en dan krijg ik 90 minuten en 250 MB maar ik wil gewoon een abonnement en geen Sim Only want dat is duurder. Maakt mij niets uit dat ik moet bijbetalen. Een telefoon los is duurder.![]()
Scrummie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Whehehe erop of eronder. Wie was dat ook alweer?![]()
Het is blijkbaar weer lastig om een discussie te voeren zonder elkaar voor alles en nog wat uit te maken.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Yupquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:06 schreef Bart het volgende:
Het is blijkbaar weer lastig om een discussie te voeren zonder elkaar voor alles en nog wat uit te maken.Mensen kunnen de disclaimer blijkbaar niet meer lezen..
![]()
De zogenaamd grappige abonnement/simonly posts van Dimens mogen ook wel weggehaald worden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:06 schreef Bart het volgende:
Het is blijkbaar weer lastig om een discussie te voeren zonder elkaar voor alles en nog wat uit te maken.![]()
Correct. Die mensen beginnen te schelden met 'kneus' en 'azijnpisser'.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
YupMensen kunnen de disclaimer blijkbaar niet meer lezen..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: