wat heb jij ingevuld als mail adres? Alleen gedeelte achter de @ .quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:25 schreef j95 het volgende:
Even de YouTube-functie uitgeprobeerd. Kijk deze prachtige voorzet van Fischer dan
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
CM2 net gedownload.
Heerlijk man. Tot over een paar weken.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn linksbuiten maar verkopen voor 50 miljoen, zo'n hoog bod
Ze boden eerst 18 miljoen, toen kwam ik met tegenbod van 50 miljoen in één keer accepteren ze meteenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef donroyco het volgende:
[..]![]()
Daarvoor heb je bij mij mijn halve selectie
Daarvoor heb je niet eens een bankzitter bij mij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef donroyco het volgende:
[..]![]()
Daarvoor heb je bij mij mijn halve selectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Telvanni? Waar spelen die?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, da's makkelijk verdiend
[ afbeelding ]
Half Europa bood op deze speler, dus heb ik de vraagprijs naar 4M opgeschroefd en Lazio probeerde me eerst 100k + 2.1M over 30 maanden te betalen, ik paste het aan naar 2.5M direct + 1.5M over 12 maanden en ze gingen akkoord
Zelfgemaakt, team komt uit Borne (ligt tussen Almeloooooooooo en Hengeloooooooooooo in)quote:
Ik probeer ze altijd een beetje af te wisselen. Alle spitsen een paar goals maken. Dan zit je ook niet direct vast aan hoge salariseisen of doelpuntenpremies.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:11 schreef Blistering het volgende:
Guidettigod 29 goals in 28 wedstrijden bij m'n club. Borini nog maar 2x gescoordAch ja, zolang 1 v/d 2 spitsen maar scoort.
Waarom niet gewoon FC Baby Borne ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfgemaakt, team komt uit Borne (ligt tussen Almeloooooooooo en Hengeloooooooooooo in)
Maar het klinkt wel Italiaans
Dat is ook een goeiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer ze altijd een beetje af te wisselen. Alle spitsen een paar goals maken. Dan zit je ook niet direct vast aan hoge salariseisen of doelpuntenpremies.
Je kan je gaan focussen op de jeugd en het geld gebruiken voor het upgraden van je faciliteiten in plaats van veel geld te besteden aan goede spelers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al heb ik geld nu niet echt nodig nu er een rijke zakenman mijn club heeft overgenomenMaakt de uitdaging wel wat minder leuk
Mn beste deal is een AMC/ST voor 37 mln naar Arsenal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn linksbuiten maar verkopen voor 50 miljoen, zo'n hoog bod
Is niet of nauwelijks te spelen. Dosbox crashed de hele tijd. Ik moet een nieuwe notebook hebben. Wellicht dat het daar beter op draait.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:40 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Wil je de resultaten sharen? ben wel benieuwd eigelijk.
Ga lekker 01/02 spelen zoals ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is niet of nauwelijks te spelen. Dosbox crashed de hele tijd. Ik moet een nieuwe notebook hebben. Wellicht dat het daar beter op draait.
Ik zit er bij mijn Feyenoord save aan te denken om een groot gedeelte van mijn 400 miljoen transferbudget te investeren in andere Nederlandse clubs, zodat we meer kunnen gaan betekenen in Europa. Op dit moment zijn we nog steeds de 6e league ter wereld, waardoor mijn spelers niet genomineerd worden voor de gouden bal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Misschien dan zelf maar eens 110M neerleggen voor een speler van PSV om de club ff te helpen
Edit: Holy shit, dat is een briljant plan om mijn satalietclubs naar een hoger niveau te tillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |