quote:
Hoop het wel, mist alleen wedstrijdritme, fysiek is die in topconditiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Benieuwd naar Kazim Richards inderdaad. Zou tie al spelen tegen Luhansk?
Is ie al wedstrijdfit?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Benieuwd naar Kazim Richards inderdaad. Zou tie al spelen tegen Luhansk?
Dat is de vraag inderdaad. Maar het lijkt mij dat ze 'm niet voor niets inschrijven voor de Europa League voorronde.quote:
Ik kan me van vrijdag herinneren dat die Kazim werd geïnterviewd waarin hij zei: 'natuurlijk ben ik fit, ik heb een personal trainer, blablabla' en het interview met Rutten daarna: 'hij moet eerst maar eens fit zien te worden'quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is de vraag inderdaad. Maar het lijkt mij dat ze 'm niet voor niets inschrijven voor de Europa League voorronde.
Aan die foto te zien, was die wel redelijk fit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan me van vrijdag herinneren dat die Kazim werd geïnterviewd waarin hij zei: 'natuurlijk ben ik fit, ik heb een personal trainer, blablabla' en het interview met Rutten daarna: 'hij moet eerst maar eens fit zien te worden'
Ben benieuwd
Tja maar als hij het in een wedstrijd maar een halfuur volhoudtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:35 schreef XSbig het volgende:
[..]
Aan die foto te zien, was die wel redelijk fit.
Afgetraind is wat anders dan wedstrijdfit en conditioneel fit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:35 schreef XSbig het volgende:
[..]
Aan die foto te zien, was die wel redelijk fit.
Dat zal wel lukken mag ik hopen toch. Lijkt mij dat hij ongeveer maar 20 á 30 minuten invalt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja maar als hij het in een wedstrijd maar een halfuur volhoudt
Ik mag toch hopen dat die personal trainer daar wel op gelet heeft. Nu verwacht ik ook weer niet dat hij in de basis begint.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:37 schreef Caland het volgende:
Ja zoiets kan je ook echt aan een foto zien.
Voor hetzelfde geld heeft hij de hele zomer aan de gewichten lopen hangen en niks aan cardio e.d. gedaan. Dan ben je in het voetbal ook gewoon viesdik.
'Slissende Fred en de gespierde Turk'quote:
Fred en Martin en de kast Kazimquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
'Slissende Fred en de gespierde Turk'
Mja, ik heb vorig jaar ook constant gehoord dat Bakkal fit wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoop het wel, mist alleen wedstrijdritme, fysiek is die in topconditie
Hij was mentaal niet fit, liep er bij of hij er helemaal geen zin in hadquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, ik heb vorig jaar ook constant gehoord dat Bakkal fit wasIn oktober wezen de testen al uit dat hij fit was tenslotte
Hij miste z'n wodka denk. Nee, dat weet ik verder niet, volgens mij was die fysiek ook gewoon niet fit, alhoewel hij in z'n eerste periode ook al wat aan de stevige kant was (vies dik dus)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:15 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij was mentaal niet fit, liep er bij of hij er helemaal geen zin in had
Het kan goed gaan maar ook helemaal verkeerd met die gozer in die stad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Lijkt mij een prima constructie, wat ze bij Guidetti willen doen. Alleen de prijs van 5 miljoen is dan veel te hoog. 3 miljoen kan prima, maar dan moet hij zich wel eerst bewijzen.
Je weet het niet hoe geniaal Fred is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:32 schreef Cara het volgende:
Zou me weinig verbazen als te Vrede/Manu morgen gewoon in de spits staat.
Ik denk dat Te Vrede in de spits begint, maar dat Kazim de wedstrijd daar eindigt. Hij zal wel rond de 60e-70e minuut worden gebracht denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:32 schreef Cara het volgende:
Zou me weinig verbazen als te Vrede/Manu morgen gewoon in de spits staat.
Fred zit vol verrassingen onderschat die man zijn creativiteit niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat Te Vrede in de spits begint, maar dat Kazim de wedstrijd daar eindigt. Hij zal wel rond de 60e-70e minuut worden gebracht denk ik
Dat zou wel neigen naar een paniekaankoop (die we dan zelfs niet in kunnen zetten in de return)quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:29 schreef Happel het volgende:
Een nieuwe spits komt pas als we morgen verliezen.
Ik denk dat je hier dichter bij de waarheid zitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er spelers worden gehaald, puur omdat wij verwachten dat er spelers worden gekocht. Dat zou de omgekeerde wereld zijn.
Ik hoop in ieder geval dat Van Geel verstandiger is dan dat. Leven met de waan van de dag is wel het onverstandigste dat je kan doen als club.
Helaas. Utrecht is niet zo achterlijk als ik hoopte.quote:FC Utrecht is niet geïnteresseerd in spelers van Feyenoord als 'ruilobject' voor Toornstra. Dat heeft de Utrechtse clubleiding aan Feyenoord-directeur Martin van Geel laten weten. Ruben Schaken en Wesley Verhoek werden in dat verband nadrukkelijk genoemd, maar algemeen directeur Wilco van Schaik zegt geen interesse te hebben in welke speler dan ook uit De Kuip.
Jammer he.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:36 schreef Cara het volgende:
[..]
Helaas. Utrecht is niet zo achterlijk als ik hoopte.
Het zou misschien wel eens nuttig zijn om Willem met die afgeschreven spelers te laten werken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:36 schreef Cara het volgende:
[..]
Helaas. Utrecht is niet zo achterlijk als ik hoopte.
1-2 winstquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:48 schreef Cara het volgende:
Om even het onderwerp te veranderen, wat zijn de verwachtingen van morgenavond?
Voor dat salaris?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:40 schreef Happel het volgende:
Schaken mag wat mij betreft wel blijven als stand-in.
dat zou een top resultaat zijn, ken die tegenstander niet maar met zo'n aangepaste voorbereiding en een ploeg waar het vertrouwen toch al niet enorm is.quote:
Een beetje coach weet met de beperkte middelen er toch iets van te maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou een top resultaat zijn, ken die tegenstander niet maar met zo'n aangepaste voorbereiding en een ploeg waar het vertrouwen toch al niet enorm is.
0-0quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:48 schreef Cara het volgende:
Om even het onderwerp te veranderen, wat zijn de verwachtingen van morgenavond?
stel je kan Guidetti niet halen of Dost moeten we inderdaad massaal achter Te Vrede gaan staan. Niet zeiken maar steunen. Dan maakt die er gewoon 20+ in de Eredivisie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer het hele legioen nu zonder zeuren achter die jongens gaat staan dan weet ik zeker dat ze beter gaan spelen.
Kijk en dan snel verkopen voor 8 miljoen en goed in de jeugd rondkijken, daar ligt het geld, niet bij aankopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
stel je kan Guidetti niet halen of Dost moeten we inderdaad massaal achter Te Vrede gaan staan. Niet zeiken maar steunen. Dan maakt die er gewoon 20+ in de Eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |