quote:
Hoop het wel, mist alleen wedstrijdritme, fysiek is die in topconditiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Benieuwd naar Kazim Richards inderdaad. Zou tie al spelen tegen Luhansk?
Is ie al wedstrijdfit?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Benieuwd naar Kazim Richards inderdaad. Zou tie al spelen tegen Luhansk?
Dat is de vraag inderdaad. Maar het lijkt mij dat ze 'm niet voor niets inschrijven voor de Europa League voorronde.quote:
Ik kan me van vrijdag herinneren dat die Kazim werd geïnterviewd waarin hij zei: 'natuurlijk ben ik fit, ik heb een personal trainer, blablabla' en het interview met Rutten daarna: 'hij moet eerst maar eens fit zien te worden'quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is de vraag inderdaad. Maar het lijkt mij dat ze 'm niet voor niets inschrijven voor de Europa League voorronde.
Aan die foto te zien, was die wel redelijk fit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan me van vrijdag herinneren dat die Kazim werd geïnterviewd waarin hij zei: 'natuurlijk ben ik fit, ik heb een personal trainer, blablabla' en het interview met Rutten daarna: 'hij moet eerst maar eens fit zien te worden'
Ben benieuwd
Tja maar als hij het in een wedstrijd maar een halfuur volhoudtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:35 schreef XSbig het volgende:
[..]
Aan die foto te zien, was die wel redelijk fit.
Afgetraind is wat anders dan wedstrijdfit en conditioneel fit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:35 schreef XSbig het volgende:
[..]
Aan die foto te zien, was die wel redelijk fit.
Dat zal wel lukken mag ik hopen toch. Lijkt mij dat hij ongeveer maar 20 á 30 minuten invalt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja maar als hij het in een wedstrijd maar een halfuur volhoudt
Ik mag toch hopen dat die personal trainer daar wel op gelet heeft. Nu verwacht ik ook weer niet dat hij in de basis begint.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:37 schreef Caland het volgende:
Ja zoiets kan je ook echt aan een foto zien.
Voor hetzelfde geld heeft hij de hele zomer aan de gewichten lopen hangen en niks aan cardio e.d. gedaan. Dan ben je in het voetbal ook gewoon viesdik.
'Slissende Fred en de gespierde Turk'quote:
Fred en Martin en de kast Kazimquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
'Slissende Fred en de gespierde Turk'
Mja, ik heb vorig jaar ook constant gehoord dat Bakkal fit wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoop het wel, mist alleen wedstrijdritme, fysiek is die in topconditie
Hij was mentaal niet fit, liep er bij of hij er helemaal geen zin in hadquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, ik heb vorig jaar ook constant gehoord dat Bakkal fit wasIn oktober wezen de testen al uit dat hij fit was tenslotte
Hij miste z'n wodka denk. Nee, dat weet ik verder niet, volgens mij was die fysiek ook gewoon niet fit, alhoewel hij in z'n eerste periode ook al wat aan de stevige kant was (vies dik dus)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:15 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij was mentaal niet fit, liep er bij of hij er helemaal geen zin in had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |