quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:30 schreef .Neovo. het volgende:
Ja, dat stukje ontbrekende rubber boven het achterlicht kan echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heeft wel een beurtje nodig..Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Beter nu dan in de winter... gezien het woningbouw is kost het wel een weekje gok ik?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
over CVs en leidingen gesproken, ze zijn vandaag begonnen aan de renovatie van ons huisvast helemaal super als het klaar is, aar van mij had het niet gehoeven, als die klopborende bouwvakkers over de vloer
vier weken is de planningquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Beter nu dan in de winter... gezien het woningbouw is kost het wel een weekje gok ik?
nee, geen tropisch zwemparadijsquote:
ik logeer nu aan de middenpeelwegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef densmee het volgende:
Jep stukje middenpeelweg afzakken richting de A67, is een kilometer of 5 hooguit
Ah, dat zei je al ja. Wel een gewoon zwembad hèquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef lipje het volgende:
[..]
nee, geen tropisch zwemparadijs![]()
![]()
De Schatberg
ow dat is zo ongeveer tegenover toverland, kun je mooi genieten van het voorbij denderende geluid van de vrachtwagens dag en nacht over de A67.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef lipje het volgende:
[..]
nee, geen tropisch zwemparadijs![]()
![]()
De Schatberg
en dat hij is gebouwd door ekte ekte mexicanenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:43 schreef Anne het volgende:
[..].
Dat is toch dichtbij Toverland?
Zeg maar tegen de twins dat Ome SD mee heeft geholpen met het bouwen van de grote houten achtbaan.
Heb ik ook nooit gedaan. Toch is stilzitten bij een baan voor mij iets wat ik zo min mogelijk doe.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nooit gewerkt, en zal ook nooit gebeuren
Je begint al weer aardig op te knappen he?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:34 schreef 2cv het volgende:
Joehoe, weer 150 euro 'eigen risico' voor de zorg wegEn dat is ook niet voor het eerst dit jaar
![]()
Echt, dat ongelukkige stuk vreten die dit er door gedrukt heeft mag wat mij betreft standrechtelijk geëxecuteerd worden. En ja, ik wil de trekker wel overhalen. Dat soort mensen wil je toch niet in de maatschappij hebben en al zéker niet enige macht van betekenis geven ?
Ik loop nog steeds alsof ik spastisch benquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je begint al weer aardig op te knappen he?
New and improvedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds alsof ik spastisch ben
'We're stil improving and developing ...'quote:
Komt goed..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
'We're stil improving and developing ...'
Ik heb nog steeds goede hoopquote:
Trustequote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:51 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga maffen.. tis alweer laat zat.
als je vandaag een man op een damesfiets met voor en achter zitjes bent tegengekomen heb je grote kans dat ik het wasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:40 schreef densmee het volgende:
[..]
ow dat is zo ongeveer tegenover toverland, kun je mooi genieten van het voorbij denderende geluid van de vrachtwagens dag en nacht over de A67.
de afstand van ons huis tot de A67 is ongeveer even groot als die van jullie
hier nu ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:06 schreef Duvel het volgende:
In Trier was het zonnig in elk geval.
nope ben niet voorbij Eindhoven geweest vandaag,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:17 schreef lipje het volgende:
[..]
als je vandaag een man op een damesfiets met voor en achter zitjes bent tegengekomen heb je grote kans dat ik het was
Nog maar 2 uurtjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
Alweer klaar voor vandaag, ist al kwart over 11? dan mag ik naar huis.
krijg jij je kacheltje naast jequote:
Ik neem tegenwoordig dat dekentje waar ik onder lig mee naar bedquote:
Tis ook gewoon koud, is er al snertquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik neem tegenwoordig dat dekentje waar ik onder lig mee naar bed.
Kon eergisternacht gewoon niet slapen van de kou.
Wij eten snert ook gewoon in de zomerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Tis ook gewoon koud, is er al snert
Met ribbetjesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Wij eten snert ook gewoon in de zomer. Het is altijd tijd voor snert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |