Tis ook gewoon koud, is er al snertquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik neem tegenwoordig dat dekentje waar ik onder lig mee naar bed.
Kon eergisternacht gewoon niet slapen van de kou.
Wij eten snert ook gewoon in de zomerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Tis ook gewoon koud, is er al snert
Met ribbetjesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Wij eten snert ook gewoon in de zomer. Het is altijd tijd voor snert.
winterdekbed is hier al weer van zolder gehaald.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
Vrouwen zijn kkkkoukleumen.
Ik vind het nog steeds te warm in de slaapkamer.
Dat is wel briljantquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef Anne het volgende:
Dit hadden we moeten hebben, lief!
[ afbeelding ]
Heaumeau.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Tis ook gewoon koud, is er al snert
Weer een paar honderd stratenmakers naar het UWVquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef Anne het volgende:
Dit hadden we moeten hebben, lief!
[ afbeelding ]
Stratenmakers worden al betaald vanuit de staatskas dus dat maakt niet uit toch? 90% van de projecten om straten aan te leggen is vanuit de overheid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weer een paar honderd stratenmakers naar het UWV
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja, dat stukje ontbrekende rubber boven het achterlicht kan echt niet.
QFTquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Wij eten snert ook gewoon in de zomer. Het is altijd tijd voor snert.
ding is al jaren op de markt, maar niemand koopt mquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weer een paar honderd stratenmakers naar het UWV
ik zag je auto hier op het parkquote:
Toevallig zag ik hem onderweg ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |