Sure, whateverquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
was misschien beter voor je arbeidsethos geweest als je dat wel had gedaan.
ik heb bij de waterleiding in het magazijn stage gelopenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:10 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook wel eens baantjes gehad waar ik geen flikker hoefde uit te voeren.
Maar dat gaat vervelen.
Bij mijn huidige baan heb ik genoeg te doen![]()
Verveel mij nimmer.
nu heb ik zin in een appelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:14 schreef Anne het volgende:
Nou heb ik trouwens trek in een Big Mac.
En ik werk tegenover de McDonalds.
Maar ik zal braaf mijn appel eten, gewoon.....
Spullen klaarleggen bij het waterleiding bedrijf.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb bij de waterleiding in het magazijn stage gelopen1 uur per dag de spulletjes klaarzetten, en dan 8 uur lang hopen dat er ergens een lekkage komt
heb in die tijd buzzybee opgezet, dat dan weer wel
ja je moet wel een beetje batsable blijven he.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:14 schreef Anne het volgende:
Ik ben aardig wat kilo's aangekomenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja je moet wel een beetje batsable blijven he.
zwanger?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben aardig wat kilo's aangekomen![]()
.
Na een aantal jaren mod in PUB en nu PTA komt toch de overstap naar OUDquote:
Dat JONG is er al af iig. had je laatst gezien hoe oud ze al geworden is?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Na een aantal jaren mod in PUB en nu PTA komt toch de overstap naar OUD
bevalt dat een beetje op een begraafplaats werken, of is het dat hotelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:14 schreef Anne het volgende:
Industrieterrein tegenover het hotelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:20 schreef densmee het volgende:
[..]
bevalt dat een beetje op een begraafplaats werken, of is het dat hotel
Ja wat een skatje he?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Tis je vergeven Tjabs. Maar alleen omdat je dochter zo'n knap en schattig snoetje heeft.
wat slechtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Spullen klaarleggen bij het waterleiding bedrijf.
Soort leidinggevende functie dus.
Ja, want jij hebt dat niet meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja wat een skatje he?
Heeft ze van mij
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat JONG is er al af iig. had je laatst gezien hoe oud ze al geworden is?
Godver wat slechtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Spullen klaarleggen bij het waterleiding bedrijf.
Soort leidinggevende functie dus.
Staat wel goed op je CV hoor.quote:
Elke avond volkomen kachel thuiskomen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Staat wel goed op je CV hoor.
ik ben op een moment in mn carrière aanbeland dat niemand mn cv nog boeitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Staat wel goed op je CV hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |