Hij is alles behalve stoer. Best een mietje eigenlijk.quote:
Neuh te lamequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
TT had beter kunnen zijn: "Muhahahaha, een Audikraak."
Werk ze!quote:
Zo bedoel ik het ook. Stoer en lief beestje!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is alles behalve stoer. Best een mietje eigenlijk.Maar wel een lief mietje.
Goed om te wetenquote:
Wist niet dat dat een verplichting wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
TT heeft totaal geen relevantie met het onderwerp
Slaat op de vorige TT.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
TT heeft totaal geen relevantie met het onderwerp
Zeg ik ook niet..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wist niet dat dat een verplichting was
Ik heb je 6 broederquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, hier moet ik gepost hebben
Dank je vriend Mu, ik wist dat ik op je kon rekenen.
Je hebt Bogie gemist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geruzie, gepest, etc.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm welke ellende doel je op want ik heb de singles sc niet meegemaakt en dit is voor mij de eerste keer dat een sc dichtgaat om een reden zoals a_a die aangaf. De andere sluiting was door Yvonne die er een heleboel sloot
Daarom wat betaalbaarders.quote:
Stuur even wat liefde door kaneel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben niet bekend met die uitdrukking, ben ik bang.quote:
Ik mis hem al jaren. :Squote:
I've got your six.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met die uitdrukking, ben ik bang.
[..]
Ik mis hem al jaren. :S
I've got your six?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kan hem in Arnhem op komen zoeken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik mis hem al jaren. :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan hem in Arnhem op komen zoeken.
Maar speciaal voor jou:feer, mag ik bogie een keer lenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |