Wie dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan weet ik wel wie ik zou willen vangen
Nope. Ik ben nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Are you hittin' on me girl?
*spins ball*
Dan ben je een sukkel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:20 schreef rival het volgende:
[..]
En het dan na een week weer verpesten
Niemand kent je toch intiem? Je date niet zei je?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ongehoorde tt dit.
Vraag maar aan de mensen die mij intiem kennen.
Niks mee te maken. Mijn hart is nu opnieuw gebroken vanavond.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ongehoorde tt dit.
Vraag maar aan de mensen die mij intiem kennen.
Dus kun je in het verleden niemand intiem hebben gekend?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niemand kent je toch intiem? Je date niet zei je?!
Kom maar jongen, 't is al goedquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Mijn hart is nu opnieuw gebroken vanavond.
1 kans is erg gewaagd. Dus ik zou het echt niet weten.quote:
Ja, dat is waar natuurlijk, sorryquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus kun je in het verleden niemand intiem hebben gekend?
Zeg het ze, Feertje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus kun je in het verleden niemand intiem hebben gekend?
Op dit moment hè. Ik snap dat het soms kan wisselen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
1 kans is erg gewaagd. Dus ik zou het echt niet weten.
Mannen ...quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
Een date met Kaneel is wel top natuurlijki.
Kapsalon naar binnen schuiven en over comics en nerdstuff lullen.
Geef hem een kans.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
Oh, dan weet ik wel iemandquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Op dit moment hè. Ik snap dat het soms kan wisselen.
Het ging eigenlijk om personen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
Ik zou een Blastoise vangen. Want Blastoise.
Dank jequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
Ze wil me, Roy. Zal ik aan spannende foto's sturen?quote:
Moet hij wel willen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
Ja, succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben wel enigszins aangepaste smaak, dat geef ik grif toe.
[..]
Ze wil me, Roy. Zal ik aan spannende foto's sturen?
Awwww.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik wel iemandEn het is niemand van Fok
Uiteraard wel op zijn Frans uitgesproken toch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
Ik zou een Blastoise vangen. Want Blastoise.
Ik ben niet slank en blond genoeg voor 'm.quote:
Oh, ik dacht dat jullie het ergens over pokémon hadden. Qua personen, ik vang Johnny Depp.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk om personen.Maar Blastoise is ook goed.
Je motor of een nieuwe motor telt niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik wel iemandEn het is niemand van Fok
Hoe spreek je het anders uit?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard wel op zijn Frans uitgesproken toch.
Iedereen is wel eens een sukkel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou wel erg mijn best doen om het te voorkomen in dit geval
Ik gebruikte een Pokémon referentie, maar met een twist. Goede keus though.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie het ergens over pokémon hadden. Qua personen, ik vang Johnny Depp.
Iemand zei ik. Niet iets.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Je motor of een nieuwe motor telt niet.
Ik ben nog wel romantisch als de gelegenheid erom vraagt.quote:
Boefje.quote:
Die is wel kinky, ja. Goed idee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, succes gegarandeerd.
Ik zou die ene doen met de Wolverine klauwen
Mijn reputatie doet me de das om.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben niet slank en blond genoeg voor 'm.
Hij wil niet met Aeque daten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:34 schreef yats het volgende:
Kaneel die gemeen doet? Wat heeft hij nu weer gedaan?
Ik welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wie ik zou vangen.
En sommigen zelfs permanent.quote:
Niets mis met een beetje romance.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iemand zei ik. Niet iets.
[..]
Ik ben nog wel romantisch als de gelegenheid erom vraagt.
Kaneel, doe eens lief tegen die jongen. Die moet een Roemeense schone vergeten.quote:
Oh ja, ik zie 'tquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gebruikte een Pokémon referentie, maar met een twist. Goede keus though.
Sommigen wat vaker dan anderen.quote:
Spuit 11.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel, doe eens lief tegen die jongen. Die moet een Roemeense schone vergeten.
Ik ben altijd lief.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel, doe eens lief tegen die jongen. Die moet een Roemeense schone vergeten.
Ja, problemen mee?quote:
De donkere nicht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief.
Ik ben de held die FOK! verdient, maar nu niet nodig heeft.
Nope. Romantisch voor de open haard met je vangst spelenquote:
Staat me niets van bij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief.
Pas als we het FOK! teken in de wolken laten schijnen mag jij op komen draven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nope. Romantisch voor de open haard met je vangst spelen
quote:
Hoor wie het zegtquote:
Na het vangen laat je de vis toch weer vrij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ging dat bij jou ook zo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna misschien zelfs wel een 3e en 4e en een relatie.
Open haardquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zie je? Zij snapt het!quote:
En zij ook!quote:
Ideaal inderdaadquote:
Ik snap niet wat er mis mee is.quote:
Is dat mogelijk ja?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna misschien zelfs wel een 3e en 4e en een relatie.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
Jullie zijn allemaal sukkels!!1!1!!1!!
Klopt. Ik ben net een neger.quote:
Dat komt omdat je met mensen omgaat die leugens over mij verspreidenquote:
Met mijn sidekick, Muhahaha, the boy wonder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pas als we het FOK! teken in de wolken laten schijnen mag jij op komen draven.
Onze yats heeft wel praatjes de laatste tijd.quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, wat is het ook een tyfusweer.
Nee. Het is zomer, verdomme. Geen herfst.quote:
Je bent niet eens een beetje een negerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben net een neger.
[..]
Dat komt omdat je met mensen omgaat die leugens over mij verspreiden
[..]
Met mijn sidekick, Muhahaha, the boy wonder.
[..]
Onze yats heeft wel praatjes de laatste tijd.
Deze vrouw.quote:
Ik vorm mijn eigen oordeel wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat komt omdat je met mensen omgaat die leugens over mij verspreiden
Eh nee, sorryquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Onze yats heeft wel praatjes de laatste tijd.
Lekker knus saampjes met een dekentje op de bank filmpje kijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Het is zomer, verdomme. Geen herfst.
Mee eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
succesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga de knol eens binnenzetten, gaat me te hard nu.
begin je dan jezelf te worden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's altijd het begin van het einde hier
Is ook niks mis mee. Een beetje romantiek kan ver gaan. Beetje moeite doen is toch leukquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker knus saampjes met een dekentje op de bank filmpje kijken![]()
Laat die herfst maar beginnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
en dan blijft ze op de grond liggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral dat laatste vind ik belangrijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee. Een beetje romantiek kan ver gaan. Beetje moeite doen is toch leuk
Heloef is mijn broer, dat maakt mij half neger.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent niet eens een beetje een neger
zo was het vandaag bij mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
Als ik nu 's morgens op kom en het is donker en nat dan heb ik al voor de rest van de dag geen zin meer,
Geen ideequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:41 schreef rival het volgende:
[..]
begin je dan jezelf te worden?
nee maar... why?
Feer, was jij dadelijk toevallig in Leeuwen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooral dat laatste vind ik belangrijk.Moeite voor elkaar doen.
Nope.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Feer, was jij dadelijk toevallig in Leeuwen?
Moeite klinkt gelijk zo negatiefquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Noem ik niet eens moeite doen, want dat gaat zo makkelijk als je gek bent op een anderquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom?quote:
Dat word overschat faxquote:
Maar het moet niet van 1 kant komenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals Rival boven jouw post al zegt.quote:
Ik bedoel het anders, maar ik kan even het juiste woord niet vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:43 schreef rival het volgende:
[..]
Noem ik niet eens moeite doen, want dat gaat zo makkelijk als je gek bent op een ander
Dit!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:43 schreef rival het volgende:
[..]
Noem ik niet eens moeite doen, want dat gaat zo makkelijk als je gek bent op een ander
Daarom staat er ook ''voor elkaar".quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar het moet niet van 1 kant komen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoals Rival boven jouw post al zegt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel het anders, maar ik kan even het juiste woord niet vinden.
Attent zijn?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel het anders, maar ik kan even het juiste woord niet vinden.
Bijna, maar niet helemaal.quote:
Gewoon, dat extra beetje moeite doen. Een keer de losgeslagen romanticus uithangen is echt niet verkeerd hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
Ik neig om te zeggen: "Going the extra mile", maar dat is Engels en ik weet niet of de context juist is.
Ja, maar ''moeite doen'' wordt negatief opgevat. Terwijl dat bij lange na niet zo bedoeld is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon, dat extra beetje moeite doen. Een keer de losgeslagen romanticus uithangen is echt niet verkeerd hoor.
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:44 schreef rival het volgende:
[..]
na date 2 zijn ze er meestal klaar mee? ofzo?
Dat weet ik ook, zo was mijn post ook niet bedoeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ''moeite doen'' wordt negatief opgevat. Terwijl dat bij lange na niet zo bedoeld is.
Een stapje meer/verder?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ''moeite doen'' wordt negatief opgevat. Terwijl dat bij lange na niet zo bedoeld is.
*geeft een knuffel*quote:
Komkommertijd hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heb je seks gehad?quote:
Ik weet het ook niet. Maar elke relatie heeft werk nodig. Het is hard werken soms, niet alles gaat van een leien dakje. Ook al ben je gek op elkaar, er zullen altijd obstakels zijn. Dus ik denk dat ''moeite doen'' nog steeds de goede woordkeuze is.quote:
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb je seks gehad?
Vraag je nooit feedback als iets voorbij is? dat schijnt heel normaal te zijn... Dan kan je erachter komen wat er mis gaat....
Hey Rival. Hoe bevalt de fiets, of heb je weer gemotoriseerd vervoer?quote:
Soms gaat alles wel vanzelf..... Dat zoek ik weer!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Maar elke relatie heeft werk nodig. Het is hard werken soms, niet alles gaat van een leien dakje. Ook al ben je gek op elkaar, er zullen altijd obstakels zijn. Dus ik denk dat ''moeite doen'' nog steeds de goede woordkeuze is.
Dat is ook de goede benaming. Al die negatievelingen hier, niet op lettenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Maar elke relatie heeft werk nodig. Het is hard werken soms, niet alles gaat van een leien dakje. Ook al ben je gek op elkaar, er zullen altijd obstakels zijn. Dus ik denk dat ''moeite doen'' nog steeds de goede woordkeuze is.
Feedback vragen na een date?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb je seks gehad?
Vraag je nooit feedback als iets voorbij is? dat schijnt heel normaal te zijn... Dan kan je erachter komen wat er mis gaat....
Dat is wel fijn. Tot je over de inrichting gaat discussierenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:51 schreef rival het volgende:
[..]
Soms gaat alles wel vanzelf..... Dat zoek ik weer!
Zelfs de beste relaties gaan niet vanzelf, onthoud dat nou maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik rij nu een E36quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey Rival. Hoe bevalt de fiets, of heb je weer gemotoriseerd vervoer?
In het begin misschien, maar als je denkt dat een hele relatie zo zal gaan ... Dan ben je een beetje naïef.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is waar. Dat doe ik nog te veel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ook de goede benaming. Al die negatievelingen hier, niet op letten
Maar maar... ik bedoelde het niet zo...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ook de goede benaming. Al die negatievelingen hier, niet op letten
Niet iedereen heeft op een eerste date seksquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb je seks gehad?
Was het voor jou net zo lekker als voor mij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Feedback vragen na een date?
Hoe moet ik dat voor me zien?
Wel M3 hoop ikquote:
We know.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar maar... ik bedoelde het niet zo...
Ik stuur ze altijd de link van mijn website www.datenmetroyco.com en vraag of ze daar een evaluatieformulier willen invullen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stuur ze altijd de link van mijn website www.datenmetroyco.com en vraag of ze daar een evaluatieformulier willen invullen.
En mijn FB pagina willen liken.
vragen of iemand eerlijk/duidelijk kan vertellen wat er mis ging?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan leef je nog op de roze wolk, en is alles perfect. En ja, op een gegeven moment gaat het uit die wolk ook regenen. En dan is het de zaak om te kijken welke paraplu je opsteekt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
In het begin misschien, maar als je denkt dat een hele relatie zo zal gaan ... Dan ben je een beetje naïef.
[..]
Dat is waar. Dat doe ik nog te veel.
Dankje knulquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:52 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Zelfs de beste relaties gaan niet vanzelf, onthoud dat nou maar
Thanks, ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stuur ze altijd de link van mijn website www.datenmetroyco.com en vraag of ze daar een evaluatieformulier willen invullen.
Of ik ben en ken mensen die wat makkelijker in de omgang zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
In het begin misschien, maar als je denkt dat een hele relatie zo zal gaan ... Dan ben je een beetje naïef.
Homoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Damn, da's diep man. Maar zeker waar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan leef je nog op de roze wolk, en is alles perfect. En ja, op een gegeven moment gaat het uit die wolk ook regenen. En dan is het de zaak om te kijken welke paraplu je opsteekt.
Tot uw dienst!quote:
Mag zij allemaal bepalen.... serieus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Tot je over de inrichting gaat discussieren
Goed omschreven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan leef je nog op de roze wolk, en is alles perfect. En ja, op een gegeven moment gaat het uit die wolk ook regenen. En dan is het de zaak om te kijken welke paraplu je opsteekt.
Nee, laat jij zomaar andere mensen toe op jouw zolderkamer dan?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En keken mensen daardoor raar naar je?
325, coupe. automaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel M3 hoop ikEcht, van alle varianten kies je die
Ja, maar mijn zolderkamer is dan ook meteen mijn dartkamer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, laat jij zomaar andere mensen toe op jouw zolderkamer dan?!
Maar een relatie waarin alles van een leien dakje gaat? Ik geloof niet dat het bestaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:54 schreef rival het volgende:
[..]
Of ik ben en ken mensen die wat makkelijker in de omgang zijn
niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft op een eerste date seks
Denken dat vrouwen dat willen met mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:56 schreef rival het volgende:
[..]
niet?wat saai
en het ging hier over de 2e
oh nee, dan zit ik straks met paarse gordijnen en mint groene koffietafelquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:55 schreef rival het volgende:
[..]
Mag zij allemaal bepalen.... serieus.
Ik ga over de digidingen
Die bestaan niet. En iedereen die zegt dat wel te hebben neem ik niet serieus. Het leven heeft ups en downs, relaties dus ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar een relatie waarin alles van een leien dakje gaat? Ik geloof niet dat het bestaat.Zou ik ook niet eens willen, denk ik.
Jeetje, wanneer wordt je prostaat verwijderd?quote:
Right, niet iedereen is nu eenmaal smoothquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:56 schreef rival het volgende:
[..]
niet?wat saai
en het ging hier over de 2e
Jij snapt het. Allicht heb je heuvels en kuilen op je pad, dat is gewoon zo. Denk dan niet in moeilijkheden maar in oplossingen. En als je echt om elkaar geeft, dan lukt dat gewoon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed omschreven.
En soms heb je geen paraplu nodig, maar kun je beter samen door de regen lopen en er het beste van maken.
Thanks, ik hou van metaforenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:55 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Damn, da's diep man. Maar zeker waar.
Zodra hij een Alfa gaat kopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje, wanneer wordt je prostaat verwijderd?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij snapt het. Allicht heb je heuvels en kuilen op je pad, dat is gewoon zo. Denk dan niet in moeilijkheden maar in oplossingen. En als je echt om elkaar geeft, dan lukt dat gewoon.
Buuuuuurn.quote:
Ik heb een nieuw publiekquote:
Preach!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:57 schreef yats het volgende:
[..]
Die bestaan niet. En iedereen die zegt dat wel te hebben neem ik niet serieus. Het leven heeft ups en downs, relaties dus ook
Die valt er dan toch vanzelf af?quote:
Nee joh, daarvoor hebben die Italianen Lanciaquote:
al maakt ze alles roze... kan er geen seconde om gevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oh nee, dan zit ik straks met paarse gordijnen en mint groene koffietafel![]()
En ik werk 1 dag per week thuis, dus zie er meer van dan zij
Nee hoor, ik rij geen Alfaquote:
Eens zien of ik nog meer levenswijsheden hebquote:
En dan wordt je gedumpt omdat je geen mening hebt en geen ruggegraat toontquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:59 schreef rival het volgende:
[..]
al maakt ze alles roze... kan er geen seconde om geven
O, dan ben ik in de war met iemand anders.quote:
Hmm, dan moet ze bepaalde kunstjes wel heel goed kunnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:59 schreef rival het volgende:
[..]
al maakt ze alles roze... kan er geen seconde om geven
Er staan race/driftauto's in de garage dus heb echt iets voor dagelijks uitgekozen.... dacht dan neem ik een automaat... ga ik ook niet de hele dag driften enzo....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje, wanneer wordt je prostaat verwijderd?
Mwah. Bij inrichting snap ik dat het je niet per se boeit. Als hij zegt over andere zaken wel z'n mening te geven, dan is dat toch prima? Choose your battles.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:00 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
En dan wordt je gedumpt omdat je geen mening hebt en geen ruggegraat toont
Automaat kan je prima mee driftenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:01 schreef rival het volgende:
[..]
Er staan race/driftauto's in de garage dus heb echt iets voor dagelijks uitgekozen.... dacht dan neem ik een automaat... ga ik ook niet de hele dag driften enzo....
dacht ik
zo ook met serieus zijn Yatsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Right, niet iedereen is nu eenmaal smooth
LoLa! Lekker dierquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
IS ER DAN NIEMAND DIE MIJ MIST ?
Stelletje kutwijven en homo's
LOLA!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
Als je gaat schelden niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
Owquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee joh, daarvoor hebben die Italianen Lancia
Metaphor Kingquote:
Haiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik rij Lanciaquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed indenken, ja. Ik heb wel een beetje hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
Als ik nu 's morgens op kom en het is donker en nat dan heb ik al voor de rest van de dag geen zin meer,
Wie ben jij ook alweer?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
Dat sowiesoquote:
whahahahahahahaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:00 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
En dan wordt je gedumpt omdat je geen mening hebt en geen ruggegraat toont
Ik heb daar echt altijd last van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
.
[..]
Kan ik me heel goed indenken, ja. Ik heb wel een beetje hetzelfde.
Ken je niet, dus mis je niet, sorry meidquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
Wil je een aaitjequote:
Welke films hou je van?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
.
[..]
Kan ik me heel goed indenken, ja. Ik heb wel een beetje hetzelfde.
"Want ik mis nooit."quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:04 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ken je niet, dus mis je niet, sorry meid
Veel plezierquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Ik ga een serie kijken en dan voor de verandering eens op tijd slapen.
Toedels.
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Toedels.
nou iets met sex scquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:04 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ken je niet, dus mis je niet, sorry meid
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Toedels.
Ja staat meer in zijn 2 dan in Dquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Automaat kan je prima mee driften![]()
Snap het dagelijkse comfort weldoe ik ook.
Trusten!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Toedels.
Welterusten!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Toedels.
Owja wacht, nu ken ik je weerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou iets met sex sc
en toen donker gat enzo
Ik niet altijd. Zo in de zomer wel meer dan in de winter, omdat je 's winters gewoon kutweer verwacht.quote:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Toedels.
Goed idee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Welterusten!
Ik ga zo maar eens aan een biertje
Hij is weer open.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou iets met sex sc
en toen donker gat enzo
Best veel, eigenlijk. Maar, ik ga serie kijken, toedelsquote:
Kappa Coupe 2.4 20v, 5 pittertje beetje aan t sparen voor iets met >250pkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja staat meer in zijn 2 dan in D
ja heerlijk, vooral ook met files....
Wat rij jij nu dan?>
Dat was een hintquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Best veel, eigenlijk. Maar, ik ga serie kijken, toedels.
Uiteindelijk wen ik er ook wel een beetje aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet altijd. Zo in de zomer wel meer dan in de winter, omdat je 's winters gewoon kutweer verwacht.
quote:
Hmkay. Inaithnir, aangenaamquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou iets met sex sc
en toen donker gat enzo
490 minuten geleden, geweldig he lieve mensen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is fantastisch! sinds wanneer?
Snel, laten we hem gaan bezetten en iedereen bashen die er zit!quote:
Hmmkay? Hoi ik ben Lola.. ik ben een beetje verdwaald...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:06 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
[..]
Hmkay. Inaithnir, aangenaam
Je houdt het op de minuut bij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
490 minuten geleden, geweldig he lieve mensen?
Dan ben je klaar want er zit niemandquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snel, laten we hem gaan bezetten en iedereen bashen die er zit!
Ik kan niet zeggen dat er iets begint te groeien in mijn broek eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
490 minuten geleden, geweldig he lieve mensen?
Ik lees net dat magnetronkoffie dat al doetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snel, laten we hem gaan bezetten en iedereen bashen die er zit!
Dat zou best wel nasty zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat er iets begint te groeien in mijn broek eigenlijk.
Hey!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmmkay? Hoi ik ben Lola.. ik ben een beetje verdwaald...
VInd je het gek, na tijden dicht zitten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan ben je klaar want er zit niemand
Ik moet ervoor naar wat vrienden gaan, maar dat is niet ergquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed idee.
En dan ga ik ook zo maar een serie afkijken.
Dat is wel snel!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lees net dat magnetronkoffie dat al doet
Zo ben ik hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou best wel nasty zijn eigenlijk.
Lanciaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kappa Coupe 2.4 20v, 5 pittertje beetje aan t sparen voor iets met >250pk
MK heeft iedereen een update gegevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
VInd je het gek, na tijden dicht zitten.
Nouja ik heb hier redelijk wat thrillers/horrorsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, best veel. Verras me.
Altijd Italie hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:08 schreef rival het volgende:
[..]
Lancia
Toch in Italie gebleven
Ik weet een audi RS6R die weg moet.... zit op 730![]()
Ik ben ook supercute...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Cool, super cute.
Super leuke film ook, dus dat is dat ook minder moeilijk dan
MG ZT?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Altijd Italie he![]()
hmm, niet mijn ding. Hoewel een V8 wel hoog op t wensenlijstje zit. Zat aan iets Engels te denken met 3 deuren.
Do wantquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:08 schreef rival het volgende:
[..]
Lancia
Toch in Italie gebleven
Ik weet een audi RS6R die weg moet.... zit op 730![]()
oke. De grap is trouwens dat al wat SC sluitingne heb meegemaakt, maar zonder ban's lost je het probleem er echt niet mee op. Want die ellende uit de sex sc zat eerst in singlesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
MK heeft iedereen een update gegeven
Ego much?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook supercute...
En de film is ook tof
Have fun fax!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik heb hier redelijk wat thrillers/horrors![]()
En een paar drama's en SFEn buitenlands spul
![]()
Maar alles is te regelen natuurlijk
been there done that we ALL got the tshirt.. blablaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke. De grap is trouwens dat al wat SC sluitingne heb meegemaakt, maar zonder ban's lost je het probleem er echt niet mee op. Want die ellende uit de sex sc zat eerst in singles
V10, dezelfde als in een lambo.. maar dan snellerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Altijd Italie he![]()
hmm, niet mijn ding. Hoewel een V8 wel hoog op t wensenlijstje zit. Zat aan iets Engels te denken met 3 deuren.
ZT heeft 4 of 5 deuren, en de V8 heeft maar 270pk uit 4.6 liter of zoquote:
Ooh die RS, dat is een beetje boven budgetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:11 schreef rival het volgende:
[..]
V10, dezelfde als in een lambo.. maar dan sneller![]()
Echt bizar hoor.. niet leuk meer....
Hm welke ellende doel je op want ik heb de singles sc niet meegemaakt en dit is voor mij de eerste keer dat een sc dichtgaat om een reden zoals a_a die aangaf. De andere sluiting was door Yvonne die er een heleboel slootquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke. De grap is trouwens dat al wat SC sluitingne heb meegemaakt, maar zonder ban's lost je het probleem er echt niet mee op. Want die ellende uit de sex sc zat eerst in singles
Ik geloof je wel hoorquote:
herkenbaar!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh die RS, dat is een beetje boven budget
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toffe hont
Snel gaan was nooit zo saaiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh die RS, dat is een beetje boven budget
oh shit.. nu gaat het beginnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm welke ellende doel je op want ik heb de singles sc niet meegemaakt en dit is voor mij de eerste keer dat een sc dichtgaat om een reden zoals a_a die aangaf. De andere sluiting was door Yvonne die er een heleboel sloot
Bogie die denkt dat ie een kat is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, ik wil hem knuffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie 'm grijnzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ligt hij te 'chillen'. Wat een mafkees.quote:
Ik vind het awesomequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo ligt hij te 'chillen'. Wat een mafkees.
Best goede tandjes zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Normaal mee eens maar sorry Fax.. In dat ding weet je echt niet wat je meemaakt... gewoon niks bij voor te stellenquote:
Ik weet niet of Bogie überhaupt denkt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bogie die denkt dat ie een kat is?
Jawelquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bogie überhaupt denkt.
Stoer beest, dat wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bogie überhaupt denkt.
Ik wilquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef rival het volgende:
[..]
Normaal mee eens maar sorry Fax.. In dat ding weet je echt niet wat je meemaakt... gewoon niks bij voor te stellen
Spot on. Mist nog: "BAL BAL BAL ... STOK STOK STOK STOK ... BAASJE BAASJE BAASJE O KIJK EEN VOGEL ... KAT STOK BAL"quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel
BROKKEN, BOOM, JEUK, LEBBEREN
etc volgorde kan afwijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |