Hij is alles behalve stoer. Best een mietje eigenlijk.quote:
Neuh te lamequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
TT had beter kunnen zijn: "Muhahahaha, een Audikraak."
Werk ze!quote:
Zo bedoel ik het ook. Stoer en lief beestje!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is alles behalve stoer. Best een mietje eigenlijk.Maar wel een lief mietje.
Goed om te wetenquote:
Wist niet dat dat een verplichting wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
TT heeft totaal geen relevantie met het onderwerp
Slaat op de vorige TT.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
TT heeft totaal geen relevantie met het onderwerp
Zeg ik ook niet..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wist niet dat dat een verplichting was
Ik heb je 6 broederquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, hier moet ik gepost hebben
Dank je vriend Mu, ik wist dat ik op je kon rekenen.
Je hebt Bogie gemist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geruzie, gepest, etc.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm welke ellende doel je op want ik heb de singles sc niet meegemaakt en dit is voor mij de eerste keer dat een sc dichtgaat om een reden zoals a_a die aangaf. De andere sluiting was door Yvonne die er een heleboel sloot
Daarom wat betaalbaarders.quote:
Stuur even wat liefde door kaneel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben niet bekend met die uitdrukking, ben ik bang.quote:
Ik mis hem al jaren. :Squote:
I've got your six.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met die uitdrukking, ben ik bang.
[..]
Ik mis hem al jaren. :S
I've got your six?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kan hem in Arnhem op komen zoeken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik mis hem al jaren. :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan hem in Arnhem op komen zoeken.
Maar speciaal voor jou:feer, mag ik bogie een keer lenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Om mee te wandelen?quote:
Jaquote:
Zo werkt dat niet, ben ik bang.quote:
quote:
Ik lees net dat het komt van je 6 uur, oftewel je rug.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan hem in Arnhem op komen zoeken.
Maar speciaal voor jou:Als ik eens de tijd heb en de auto heb, zal ik eens langskomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, aww.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dacht dat je dat wel zou waarderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lees net dat het komt van je 6 uur, oftewel je rug.
Weer wat geleerd
Hoe werkt dat dan?quote:
Op Fok leer je altijd wel wat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht dat je dat wel zou waarderen.
Natuurlijk mag dat! Mijn ex en ik hadden eerst een buurjongen die dat ook wilde doen. Die liet ook de hond van onze andere buren wel eens uit. Het is er helaas nooit echt van gekomen, maar ik vond het altijd wel een leuk idee.quote:
Het was jarenlang erg leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoorde altijd goede verhalen over singles. Nouja ruzie heb je overal wel denk ik.
Je komt toch wel een keer op een meet bij mij thuis?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, ben ik bang.
[..]
[..]
Ik lees net dat het komt van je 6 uur, oftewel je rug.
Weer wat geleerd
[..]
Als ik eens de tijd heb en de auto heb, zal ik eens langskomen.
Haha, aww.
Dat is makkelijk :quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat! Mijn ex en ik hadden eerst een buurjongen die dat ook wilde doen. Die liet ook de hond van onze andere buren wel eens uit. Het is er helaas nooit echt van gekomen, maar ik vond het altijd wel een leuk idee.
Geef me wel even je adres, want als hem iets overkomt moet ik je wel kunnen vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Wij zijn ook heel vredelievend! En geloof je dat niet dan krijg je een schop onder je hol!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel is liefde, hij kijkt geen oorlogsgeweld zoals wij.
Ik niet, elk spel wat ik speel gaat wel over dood en verderf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wij zijn ook heel vredelievend! En geloof je dat niet dan krijg je een schop onder je hol!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is makkelijk :
yats
idiotensteeg 666
WestervoortWas ook niet zo serieus schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just don't hurt my baby.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Was ook niet zo serieus schatje.
Just don't hurt my baby.
Ik ook, al raak ik dat gedrocht wat CoD heet niet aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik niet, elk spel wat ik speel gaat wel over dood en verderf.
Ja, ook monopoly want ik wil alles beheersen zoals een eckte dictactuur.
Proost!quote:
Goed zo. Ik organiseer een knokploeg tegen de persoon die dat wel doet.quote:
Ow nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, al raak ik dat gedrocht wat CoD heet niet aan.
Dank jequote:
logischquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed zo. Ik organiseer een knokploeg tegen de persoon die dat wel doet.
Je wordt nog steeds hard van mijn rug?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht dat je dat wel zou waarderen.
Dat weet ik niet. Het werkt alleen op mensen waar ik veel contact mee heb.quote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Je komt toch wel een keer op een meet bij mij thuis?
Hoe ging je GoT spel eigenlijk met je zus?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik niet, elk spel wat ik speel gaat wel over dood en verderf.
Ja, ook monopoly want ik wil alles beheersen zoals een eckte dictactuur.
Heb je al gehoord wat ze met de nieuwe Doom willen doen? Terug naar de roots en bloederiger dan ooit. Ben benieuwdquote:
In before Jaime en Cersei grappen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe ging je GoT spel eigenlijk met je zus?
Nee sorry.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je wordt nog steeds hard van mijn rug?
Broertje klootzakquote:Hoe ging je GoT spel eigenlijk met je zus?
Nee niks van gehoord. Heb Doom 3d ook niet gespeeld, leek me maar saai.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je al gehoord wat ze met de nieuwe Doom willen doen? Terug naar de roots en bloederiger dan ooit. Ben benieuwd
Zoek de mod Brutal Doom maar eens op op YT. En de nieuwe Doom moet dat ook worden, maar dan nog groffer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee niks van gehoord. Heb Doom 3d ook niet gespeeld, leek me maar saai.
Hahahahaquote:
Oeh, verkeerd onthoudenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee sorry.
[..]
Broertje klootzak
Zijn vriendin won in beurt 10 door mijn kasteel in te nemen. Ik had in die beurt mijn broertjes kasteel ingepikt waardoor ik even bovenaan stond
4 uurtjes denk ik, moest wel weer wat nazoeken want het was een tijd geledenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oeh, verkeerd onthouden![]()
Haha, de bazin
Duurde het weer zo lang?
Ik zie Hep niet modereren, dus zal wel meevallen.quote:
Ah, gelukkig.quote:
3 dobbelstenen pakken en hopen dat je hoger dan 12 gooit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.
Mijn homkineet zingt, wat moet ik doen?
Prop erin?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.
Vervangen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.
6 keer 4D6 gooien en iedere keer laagste getal schrappenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 dobbelstenen pakken en hopen dat je hoger dan 12 gooit.
Wehehe powerchar maken ja?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
6 keer 4D6 gooien en iedere keer laagste getal schrappen
Wat was de film?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn ijsje was lekker.De film was een beetje bagger.
Power? ;S Is toch gewone manier?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wehehe powerchar maken ja?
Met 6 is power, je mag er enkel 3 gebruiken toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Power? ;S Is toch gewone manier?
Een soort slechte remake van gladiator. Pompeii.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was de film?
En belangrijker, wat was het ijsje?
4D6. Je gooit er 4 en schrapt de laagste. Zodat je minder kans hebt op karakters met 3 intelligentie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met 6 is power, je mag er enkel 3 gebruiken toch?
Twi moet weer op mijn favoriete film komen haten hoor, in dit topic van liefde.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:44 schreef twi het volgende:
Pompeii is de slechtste film die ik ooit heb uitgekeken. Na The Big Lebowski.
Owja ik las 6x gooien haha, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
4D6. Je gooit er 4 en schrapt de laagste. Zodat je minder kans hebt op karakters met 3 intelligentie.
Die zat ik laatst ook te kijken. Teringslecht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een soort slechte remake van gladiator. Pompeii.
[ afbeelding ]
Dat ijsje heb ik nog nooit op. Is die lekker?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een soort slechte remake van gladiator. Pompeii.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ijsje heb ik nog nooit op. Is die lekker?
Oh mijn hemel, dat moet ik proberenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Er zitten hele lekkere stukken brownie in. En stukjes cookie dough. Ik vind alleen cookie dough altijd een beetje eentonig, maar dit was perfect.
Dit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:49 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Oh mijn hemel, dat moet ik proberen
Zou eten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Er zitten hele lekkere stukken brownie in. En stukjes cookie dough. Ik vind alleen cookie dough altijd een beetje eentonig, maar dit was perfect.
"We will meet back at the harbor."quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zat ik laatst ook te kijken. Teringslecht.
Dus eigenlijk cookie dough en chocolate fudge brownie bij elkaar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die dialoog was echt om te huilen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
"We will meet back at the harbor."
Normale film:
"No matter if I die, I will help you my friend!"
Deze film:
"OK"
Denk het ja. Ik neem die chocolade normaal nooit, omdat ik dat zo machtig vind.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus eigenlijk cookie dough en chocolate fudge brownie bij elkaar?
Dan doe je er langer meequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk het ja. Ik neem die chocolade normaal nooit, omdat ik dat zo machtig vind.
Haha moet je dat ook niet doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, dan eet ik mezelf gewoon misselijker.
Ik snap gewoon niet dat wanneer je als regisseur zijnde Gladiator hebt gezien, dan denkt dat je het beter kunt en dan met zulke drek aan komt. Kan me toch voorstellen dat CGI tegenwoordig wat goedkoper zijn om te maken dan vijftien jaar geleden.quote:
De acteurs waren oké, maar het script was bagger en er zat niet echt een goed verhaal in.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat wanneer je als regisseur zijnde Gladiator hebt gezien, dan denkt dat je het beter kunt en dan met zulke drek aan komt. Kan me toch voorstellen dat CGI tegenwoordig wat goedkoper zijn om te maken dan vijftien jaar geleden.
En het waren ook niet bijzonder slechte acteurs.
Wachten tot ie gaat tokken, dan vervangenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.
You tokkin' to me?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:00 schreef rival het volgende:
[..]
Wachten tot ie gaat tokken, dan vervangen
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat wanneer je als regisseur zijnde Gladiator hebt gezien, dan denkt dat je het beter kunt en dan met zulke drek aan komt. Kan me toch voorstellen dat CGI tegenwoordig wat goedkoper zijn om te maken dan vijftien jaar geleden.
En het waren ook niet bijzonder slechte acteurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |