Het is anders wel heel erg herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:15 schreef Neuroscience het volgende:
TS trekt alleen labiele vrouwen aan en denkt daarom dat alle vrouwen zo zijn
Dan trek jij ook labiele vrouwen aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:22 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Het is anders wel heel erg herkenbaar.
Ik doe de moeite er niet meer voor. Plan 2 dates op hetzelfde tijdstip, is de kans dat je een date hebt net iets hoger.
Het is mij nog nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:10 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Hoe gaan jullie mannen hier mee om?
Dit posten is best gênant. Wel gequote voor het nageslacht van desbetreffende mevrouw. Geen dank, TS.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Dan daten jullie misschien niet vaak genoeg?![]()
Waarom bij mij het flake gehalte hoger is, komt denk ik omdat ik vrij duidelijk ben. Het normale daten heb ik al een tijdje achter me gelaten. Pas bij de derde ontmoeting zoenen? Niet aan mij besteed. Dat laat ik ook merken. Ben al seksueel vanaf het moment dat we contact hebben.
Zo had ik vorige week een romantische avond met een leuke meid die wel in was voor een heet avondje (en gelukkig ook kwam opdagen). Omdat ze het niet helemaal vertrouwde hadden we bij Hotel de Valk afgesproken. Daar hebben we gezellig wat gedronken, een uurtje comfort opgebouwd en toen ze is ze achter me aan gereden.
Voorbeeld 1
[ afbeelding ]
Nog eentje:
[ afbeelding ]
Vrouwen houden net zoveel van seks als mannen. Het is alleen de truuk om door die 'sletverdediging' te worstelen. Het wordt immers niet maatschappelijk geaccepteerd als een vrouw op het eerste afspraakje al neukt.
Een paar anonieme screenshots? Je kunt ook overdrijven. Weet je wat genant is? Als vrouw zijnde Dave Roelvink pijpen in het bubbelband en dat dát viral gaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:34 schreef Calvin_Von_Storm het volgende:
[..]
Dit posten is best gênant. Wel gequote voor het nageslacht van desbetreffende mevrouw. Geen dank, TS.
Daar heb je ook helemaal gelijk in. Weten die vrouwen ook dat je meerdere lijntjes uit hebt staan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:38 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Een paar anonieme screenshots? Je kunt ook overdrijven. Weet je wat genant is? Als vrouw zijnde Dave Roelvink pijpen in het bubbelband en dat dát viral gaat.
Een afspraak maken en niet op komen dagen is normaal?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef Purrrp het volgende:
Als je vrouwen verleidt tot seksafspraakjes zullen er een paar inderdaad een paar dagen later doorhebben dat ze zich er niet chill bij voelen, en dan zeggen ze af. Is toch niet zo raar?
quote:Tevens: knipogen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:10 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Flaken betekent dat de vrouw op het laatste moment afzegt/ niet komt opdagen bij een date.
Ze zeggen toch af. Het gaat om een seksafspraak, niet om zijn beste vriend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een afspraak maken en niet op komen dagen is normaal?
[..]
Trappen vrouwen daar tegenwoordig nog in?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef Probability het volgende:
Wel slim dat je het een romantische avond noemt.
Urban Dictionary: flakequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef Silenus het volgende:
Trouwens:
[..]Waar slaat dit op man. Dit woord bestaat helemaal niet.
Wat is er mis mee om te genieten van iemand die je aantrekkelijk vindt? Vraag me af of hier door sommigen gereageerd wordt vanuit preutsheid of gebrek aan ervaring..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef Probability het volgende:
Wel slim dat je het een romantische avond noemt.
Dat laatste waarschijnlijk. Je publiek is te jong.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:39 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om te genieten van iemand die je aantrekkelijk vindt? Vraag me af of hier door sommigen gereageerd wordt vanuit preutsheid of gebrek aan ervaring..
En hoeveel vrouwen horen ooit nog iets van je na zo'n seksdate. Weet je ze daarna ook met respect te behandelen? Want dat houdt dus ook genoeg vrouwen tegen. Een paar keer zo'n ervaring en ze bedenken zich wel twee keer om, na het teruglezen van het gesprek, nog met zo'n "smooth talker" als jij af te spreken. Of geef je ze het gevoel dat het zo sterk om seks draait, dat ze niet het idee heeft dat ze nee kan zeggen? Ook dan haken ze alsnog af. Hoe dan ook, jij doet duidelijk zelf iets fout. De vrouwen voelen zich niet echt op hun gemak bij het idee om jou te ontmoeten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:39 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om te genieten van iemand die je aantrekkelijk vindt? Vraag me af of hier door sommigen gereageerd wordt vanuit preutsheid of gebrek aan ervaring..
Weet je wat het ironische is, TS? Als je normaal doet en je niet als een seksbeluste maniak gedraagt ze gewoon op komen dagen, vaak bij je thuis zelfs, en je een heel stuk vaker neukt. Ook op de eerste date.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Waarom bij mij het flake gehalte hoger is, komt denk ik omdat ik vrij duidelijk ben. Het normale daten heb ik al een tijdje achter me gelaten. Pas bij de derde ontmoeting zoenen? Niet aan mij besteed. Dat laat ik ook merken. Ben al seksueel vanaf het moment dat we contact hebben.
Zo had ik vorige week een romantische avond met een leuke meid die wel in was voor een heet avondje (en gelukkig ook kwam opdagen). Omdat ze het niet helemaal vertrouwde hadden we bij Hotel de Valk afgesproken. Daar hebben we gezellig wat gedronken, een uurtje comfort opgebouwd en toen ze is ze achter me aan gereden.
Vrouwen houden net zoveel van seks als mannen. Het is alleen de truuk om door die 'sletverdediging' te worstelen. Het wordt immers niet maatschappelijk geaccepteerd als een vrouw op het eerste afspraakje al neukt.
Dacht ook meteen aan pua. En als ik op flaken google, krijg ik ook allemaal pua-links.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:54 schreef Jaeger85 het volgende:
Ben jij een PUA TS? Je gebruikt veel van hun jargon.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Verbaasd mij dus niks dat je flakers tegenkomt. Als bij het eerste drankje je er al moet op letten of je niet al in je gezicht gespoten bent...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Daar hebben ze een normaal Nederlands woord voor: afzeggen. Of beter: aftroggelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef Silenus het volgende:
Trouwens:
ik dacht meet aan 1/10, die andere 9 zouden de date van te voren al niet accepterenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Gadver.
10/10 zou ts flaken bij een date.
Áftroggelen' is iemand iets afhandig maken. Je bedoelt waarschijnlijk 'afpoeieren'.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Daar hebben ze een normaal Nederlands woord voor: afzeggen. Of beter: aftroggelen.
True.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik dacht meet aan 1/10, die andere 9 zouden de date van te voren al niet accepteren
TS zorgt dat hij vanaf de eerste seconde zijn sexuele interesses uit en vindt het dan raar dat een vrouw dan toch afhaakt, en dan spreek je bij een hotel af met mensen die het misschien niet vertrouwen. Voor zo iets heb je juist vertrouwen nodigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Afknapper als een man meteen over seks begint zonder überhaupt een date te hebben gehad. Als het gebeurt op eerste date dan gebeurt het, maar je gaat het toch niet plannen als een seks date en het vervolgens een date
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Gadver.
10/10 zou ts flaken bij een date.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:10 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Bij een vrouw betekent een 'ja' eigenlijk 'misschien'.
Dat heb ik juist met degene die enkel op seks uitdraaienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:28 schreef Zolder het volgende:
Ik merk dat helaas ook dat als het een saaie date lijkt te worden met misschien kans op zoenen het van mij ql niet meer hoeft.
Ik kan de energie niet opbrengen
Vandaar dat de meeste mannen niks zeggen denk ik xDquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met degene die enkel op seks uitdraaien
Een nee is toch een ja bij vrouwen? Tenminste dat heb ik uit mijn 'vrouwen-almanak' die bij de cursus 'hoe ruim ik een lichaam weg' kreeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou je 'mensenkennis' even herzien
Wat een vrouw zegt is toch sowieso niet van belang eigenlijk? Nee is hooguit een uitdaging.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Een nee is toch een ja bij vrouwen? Tenminste dat heb ik uit mijn 'vrouwen-almanak' die bij de cursus 'hoe ruim ik een lichaam weg' kreeg.
idd dat is gewoon "hard to get" spelen. Dan moet je ze JUIST aan hun oren meeslepen naar je rukbunker.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een vrouw zegt is toch sowieso niet van belang eigenlijk? Nee is hooguit een uitdaging.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
TS zorgt dat hij vanaf de eerste seconde zijn sexuele interesses uit en vindt het dan raar dat een vrouw dan toch afhaakt, en dan spreek je bij een hotel af met mensen die het misschien niet vertrouwen. Voor zo iets heb je juist vertrouwen nodigWat een amateur! Als iemand aangeeft het niet te vertrouwen dan kap je er mee. En dan nog, zulke dates plan je gewoon of bij jou thuis of bij haar
Je gaat toch geen hotelkamer huren en dan daar uren zitten voor iemand die misschien niet komt
![]()
Misschien moet je het de volgende keer bij een topic in ONZ houden dan. Of gewoon geen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:44 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Gozer. Ze wilde afspreken op een publieke locatie omdat ze me nog nooit gezien had. Dus prima, pakken we toch een drankje daar aan de bar. Hotelkamer huren? Wat zever je?
Bij 'normale' dates is de kans idd een stuk groter dat ze ook daadwerkelijk komen opdagen. Maar dan gaat ook het hele datingproces over het algemeen een stuk trager.
Wel humor dat mensen dit topic zo serieus nemen.
Heerlijk dit. Een échte hater!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
TS is weer zo'n figuur dat de meest onbemiddelbare horken pakt en zichzelf daardoor een enorme player vindt, dat schimmige taalgebruik, van die net ff te manse teksten, dat lukt altijd alleen bij totaal labiele toverdozen.
Uhm.. Volgens mij mis ik relevantiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
die vanaf zijn 16e een relatie heeft gehad
Dit bedoel ik dus, veels te manse praat, dingen verzinnen (ik ben idd enorm seksloosquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Een échte hater!![]()
Ik zou graag openminded blijven over mensen die zonder ervaring of kennis hun trieste seksloze leventje lopen te verdedigen. Maar als iemand die vanaf zijn 16e een relatie heeft gehad mij gaat vertellen hoe ik vrouwen moet ontmoeten, dan vraag ik me af waar hij die kennis vandaan heeft..
[ afbeelding ]
Ik haal even je zinnen terug:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, veels te manse praat, dingen verzinnen (ik ben idd enorm seksloos) en meteen een grote bek, te voorspelbaar voor woorden
.
Veel plezier met je mingers, blijf maar denken dat je gods gift to women bent.
Ik denk dat het gebruik van PUA termen daarvoor zorgt en logisch ook... game is bullshit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Ik haal even je zinnen terug:
TS is weer zo'n figuur
de meest onbemiddelbare horken pakt
en zichzelf daardoor een enorme player vindt
dat schimmige taalgebruik
van die net ff te manse teksten,
dat lukt altijd alleen bij totaal labiele toverdozen.
Over vooroordelen gesproken..
Gek he, bij shady figuur 1083645 die zich hier weer even komt voordoen als de nieuwe messias op vrouwengebied, voornamelijk met totaal onzinnige diepe inzichten die echt helemaal nergens op slaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Ik haal even je zinnen terug:
TS is weer zo'n figuur
de meest onbemiddelbare horken pakt
en zichzelf daardoor een enorme player vindt
dat schimmige taalgebruik
van die net ff te manse teksten,
dat lukt altijd alleen bij totaal labiele toverdozen.
Over vooroordelen gesproken..
Why not? Respect en eerlijkheid vind ik belangrijk. Dat verwacht ik ook van de ander. Ik merk alleen dat als ik voor een gezellige avond ga zonder relationele verwachtingen, de vrouw dat vaak wel heeft, ondanks dat we daarin van tevoren beide duidelijk zijn geweest. En natuurlijk begrijp ik dat. We hebben het hier immers over emoties. Als je je bij iemand prettig voelt, wil je die persoon natuurlijk vaker zien. Helemaal als je een of andere freak verwacht en je uiteindelijk merkt dat die jongen best leuk is en oprecht geïnteresseerd in je is. Ik heb dus met sommige inderdaad nog regelmatig contact. Vaak vragen ze uit zichzelf om wat af te spreken. Altijd gezellig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En hoeveel vrouwen horen ooit nog iets van je na zo'n seksdate. Weet je ze daarna ook met respect te behandelen?
Het was ook meer een 'experiment' om te kijken of vrouwen hiervoor openstonden. Door meteen direct en seksueel te zijn. Veel vrouwen trekt het wel aan, maar de drempel om af te spreken en elkaar daadwerkelijk te ontmoeten ligt dan een stuk hoger. Ze weet immers dat de kans dat er geneukt wordt een stuk groter is dan bij een 'normale date'. Dat maakt ze onzeker. Dat was de reden om er meerdere tegelijkertijd te daten. Van de vijf nummers vorige week er twee daadwerkelijk ontmoet. It's all a number game.quote:. De vrouwen voelen zich niet echt op hun gemak bij het idee om jou te ontmoeten.
Natuurlijk ligt die drempel hoger. Bij een normale date (waar je evt ook met de insteek van seks heengaat) kan je makkelijker halverwege zeggen van "he, was gezellig, ik peer hem"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:17 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
eel vrouwen trekt het wel aan, maar de drempel om af te spreken en elkaar daadwerkelijk te ontmoeten ligt dan een stuk hoger. Ze weet immers dat de kans dat er geneukt wordt een stuk groter is dan bij een 'normale date'. Dat maakt ze onzeker.
Dus maak je die besllissing vaak al van te voren, heb je twijfels kan je beter niet gaan dan dat het toch een gek blijkt te zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt die drempel hoger. Bij een normale date (waar je evt ook met de insteek van seks heengaat) kan je makkelijker halverwege zeggen van "he, was gezellig, ik peer hem"
Dan wanneer de afspraak is puur seks te hebben
Kom je aanlopen "he, gezellig, neuken dan maar?"
En om dan iemand nog af te wijzen, kan best lastig zijn voor sommigen.
Mijn intentie was om ervaringen te delen met zowel mannen als vrouwen. Maar als van die frusties dit topic verzieken omdat het ze zelf - vanwege een gebrek aan ervaring of jaloezie - bepaalde dingen niet kunnen bevatten. Dan so be it. Wel triest dat een moderator het voortouw neemt in het trollen van dit topic.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gek he, bij shady figuur 1083645 die zich hier weer even komt voordoen als de nieuwe messias op vrouwengebied, voornamelijk met totaal onzinnige diepe inzichten die echt helemaal nergens op slaan.
Zaken die per vrouw verschillen even als vaststaand feit presenteren en vervolgens dus verder blijven wauwelen terwijl de hele wereld (lees:vrouwen) je gebrabbel met tranen in de ogen lezen zoals je kan zien aan de reacties.
En dan moeten wij geloven dat je mooi popje na mooi popje aan de haak slaat? En dan heb je ook nog de behoefte om er voor een zooi onbekenden over op te scheppen, want ja, elke dag een mooie nieuwe vrouw neuken is natuurlijk niet genoeg, dat moet gedeeld worden.
Puhlease.
Ah, de mod-kaart en meteen weer de "kom eens buiten, want ik moet een punt maken dus ik verzin even dat je niet buiten komt" kaart.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:23 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Mijn intentie was om ervaringen te delen met zowel mannen als vrouwen. Maar als van die frusties dit topic verzieken omdat het ze zelf - vanwege een gebrek aan ervaring of jaloezie - bepaalde dingen niet kunnen bevatten. Dan so be it. Wel triest dat een moderator het voortouw neemt in het trollen van dit topic.Ga eens wat vaker buiten. Out of the comfort zone is where the magic happens.
Daarom dus altijd proberen te bellen of foto's van jezelf te sturen. Comfort opbouwen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dus maak je die besllissing vaak al van te voren, heb je twijfels kan je beter niet gaan dan dat het toch een gek blijkt te zijnEn dus wordt TS geflaked (wat een kutwoord
)
De nonverbale communicatie in de eerste paar seconden/minuten kunnen alle geweldige foto's zo teniet doenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:28 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Daarom dus altijd proberen te bellen of foto's van jezelf te sturen. Comfort opbouwen.
Idd, "zo zijn ze" " want elke vrouw is zo" en dat ook keihard als feit neerplempen he?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
TS is echt zo'n Guido'tje die denkt dat hij het helemaal heeft uitgevogeld en snapt hoe ALLE vrouwen denken, en dat als je ze op manier X benaderd het resultaat altijd Y is.
Het verschil is idd dat de vrouw voor zichzelf geen smoesje meer heeft dat de seks 'spontaan uit de lucht kwam vallen'. Ze kan het voor zichzelf dus niet goed verantwoorden wat twijfels met zich meebrengt, of ze moet er echt veel zin in hebben en zelfverzekerd zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt die drempel hoger. Bij een normale date (waar je evt ook met de insteek van seks heengaat) kan je makkelijker halverwege zeggen van "he, was gezellig, ik peer hem"
Dan wanneer de afspraak is puur seks te hebben
Kom je aanlopen "he, gezellig, neuken dan maar?"
En om dan iemand nog af te wijzen, kan best lastig zijn voor sommigen.
En als het resultaat niet Y is dan heeft hij iets fout gedaan en had hij meer comfort moeten bouwen of effectiever om moeten gaan met last minute resistance.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
TS is echt zo'n Guido'tje die denkt dat hij het helemaal heeft uitgevogeld en snapt hoe ALLE vrouwen denken, en dat als je ze op manier X benaderd het resultaat altijd Y is.
Nee, dat ligt de fout automatisch bij de vrouw. Want TS is foutloos.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:32 schreef TerryStone het volgende:
[..]
En als het resultaat niet Y is dan heeft hij iets fout gedaan en had hij meer comfort moeten bouwen of effectiever om moeten gaan met last minute resistance.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
Dat ook en daar is de eerste congnitieve dissonant al bij PUA.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat ligt de fout automatisch bij de vrouw. Want TS is foutloos.
Smoesje meer heeft? Jij hebt het over iets heel anders dan ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:31 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Het verschil is idd dat de vrouw voor zichzelf geen smoesje meer heeft dat de seks 'spontaan uit de lucht kwam vallen'.
Je praat over respect en hebt het vervolgens over nummers.... Ja komt echt goed overquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:17 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Why not? Respect en eerlijkheid vind ik belangrijk. Dat verwacht ik ook van de ander. Ik merk alleen dat als ik voor een gezellige avond ga zonder relationele verwachtingen, de vrouw dat vaak wel heeft, ondanks dat we daarin van tevoren beide duidelijk zijn geweest. En natuurlijk begrijp ik dat. We hebben het hier immers over emoties. Als je je bij iemand prettig voelt, wil je die persoon natuurlijk vaker zien. Helemaal als je een of andere freak verwacht en je uiteindelijk merkt dat die jongen best leuk is en oprecht geïnteresseerd in je is. Ik heb dus met sommige inderdaad nog regelmatig contact. Vaak vragen ze uit zichzelf om wat af te spreken. Altijd gezellig.
[..]
Het was ook meer een 'experiment' om te kijken of vrouwen hiervoor openstonden. Door meteen direct en seksueel te zijn. Veel vrouwen trekt het wel aan, maar de drempel om af te spreken en elkaar daadwerkelijk te ontmoeten ligt dan een stuk hoger. Ze weet immers dat de kans dat er geneukt wordt een stuk groter is dan bij een 'normale date'. Dat maakt ze onzeker. Dat was de reden om er meerdere tegelijkertijd te daten. Van de vijf nummers vorige week er twee daadwerkelijk ontmoet. It's all a number game.
En dus kan je concluderen dat zijn "veroveringen" gewoon niet de creme de la creme zullen zijn van de vrouwensoortquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je praat over respect en hebt het vervolgens over nummers.... Ja komt echt goed over![]()
Je bent gewoon een player en een PUA. Je doet het om de seks en niet om erachter te komen wie je tegenover je hebt. Best, maar waar een vrouw zich eerst nog gevleid voelt door je praatjes is het dus wel zo dat ze na een nachtje slapen je alsnog maar creepy vinden en afhaken. Je geeft ze duidelijk nergens het gevoel dat ze voor jou niet gewoon een gratis hoer is.
Nee, dat kan je er niet uit halen. Want de vrouwen die met hem afspreken kunnen zowel heel veel zelfvertrouwen hebben en gewoon willen neuken, waar niets mis mee is... of het zijn wel onzekere meisjes die zich ergens in hebben laten praten, die er misschien niet zo'n goed gevoel aan over houden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dus kan je concluderen dat zijn "veroveringen" gewoon niet de creme de la creme zullen zijn van de vrouwensoort.
Als we iemand leuk vinden, doen we ons best om een goede indruk te maken op anderen. We kleden ons mooi aan en proberen zo leuk en sociaal mogelijk over te komen. Of wil je zeggen dat vrouwen dit niet doen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je praat over respect en hebt het vervolgens over nummers.... Ja komt echt goed over![]()
Je bent gewoon een player en een PUA. Je doet het om de seks en niet om erachter te komen wie je tegenover je hebt.
[quote]Best, maar waar een vrouw zich eerst nog gevleid voelt door je praatjes is het dus wel zo dat ze na een nachtje slapen je alsnog maar creepy vinden en afhaken. Je geeft ze duidelijk nergens het gevoel dat ze voor jou niet gewoon een gratis hoer is.
Meteen foto's van jouw piem0l sturen nadat je hoi hebt gezegdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:28 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Daarom dus altijd proberen te bellen of foto's van jezelf te sturen. Comfort opbouwen.
Als ze hem een loser vindt en afnokt omdat hij 1 verkeerd zinnetje zegt dan zegt dat ook wel wat over dat wijf denk je niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Als we iemand leuk vinden, doen we ons best om een goede indruk te maken op anderen. We kleden ons mooi aan en proberen zo leuk en sociaal mogelijk over te komen. Of wil je zeggen dat vrouwen dit niet doen?
Stel een man een een vrouw ontmoeten elkaar. De man is een leuke man, slim, knap en grappig. Hij spreekt haar aan en zegt net dat ene verkeerde zinnetje… omdat hij tegenover een leuke vrouw staat is hij een beetje zenuwachtig. Hij probeert wanhopig te bedenken wat hij moet zeggen en stelt de meest onnozele vragen. Het onvermijdelijke gebeurt: Het gesprek loopt vast en terwijl de vrouw uit zijn beeld verdwijnt denkt ze, ‘wat een loser’.
Ze heeft geen idee dat het eigenlijk een geweldige man is. Ze heeft nooit de kans gehad om hem echt te leren kennen.
Hij gaat naar huis en denkt dat hij niet goed genoeg is. Zij gaat naar huis en denkt dat leuke mannen lastig te vinden zijn.
Dit is niet leuk voor de man EN niet leuk voor de vrouw.
En dit alles kan ook gebeuren bij een seksafspraakquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Als we iemand leuk vinden, doen we ons best om een goede indruk te maken op anderen. We kleden ons mooi aan en proberen zo leuk en sociaal mogelijk over te komen. Of wil je zeggen dat vrouwen dit niet doen?
Stel een man een een vrouw ontmoeten elkaar. De man is een leuke man, slim, knap en grappig. Hij spreekt haar aan en zegt net dat ene verkeerde zinnetje… omdat hij tegenover een leuke vrouw staat is hij een beetje zenuwachtig. Hij probeert wanhopig te bedenken wat hij moet zeggen en stelt de meest onnozele vragen. Het onvermijdelijke gebeurt: Het gesprek loopt vast en terwijl de vrouw uit zijn beeld verdwijnt denkt ze, ‘wat een loser’.
Ze heeft geen idee dat het eigenlijk een geweldige man is. Ze heeft nooit de kans gehad om hem echt te leren kennen.
Hij gaat naar huis en denkt dat hij niet goed genoeg is. Zij gaat naar huis en denkt dat leuke mannen lastig te vinden zijn.
Dit is niet leuk voor de man EN niet leuk voor de vrouw.
Haha man man wat een slap gezever. Jij moet echt meer knappe vrouwen in je leven ontmoeten. Dan kom je er achter dat zij vaak het meest onzeker zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dus kan je concluderen dat zijn "veroveringen" gewoon niet de creme de la creme zullen zijn van de vrouwensoort.
Idd, ik zou eens, laat ik wat roepen, ergens moeten werken waar een paar honderd studentes werken en die eens aanspreken voor sociale dingen idd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:46 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Haha man man wat een slap gezever. Jij moet echt meer knappe vrouwen in je leven ontmoeten. Dan kom je er achter dat zij vaak het meest onzeker zijn.
Ja maar als een vrouw bij jou of door jou onzeker is, dan ben je dus zelf de veroorzaker. Waarom is dat? Weet je dat al van jezelf, weet je waarom jij het voor elkaar krijgt dat bepaalde vrouwen zich niet op hun gemak voelen door jou? Zoek de oorzaak eens bij jezelf, want alleen jij kan jezelf verbeteren. Je stelt in een OP een vraag die alleen jij kan oplossen door aan jezelf te gaan werken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:46 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Haha man man wat een slap gezever. Jij moet echt meer knappe vrouwen in je leven ontmoeten. Dan kom je er achter dat zij vaak het meest onzeker zijn.
Ja, want knappe dames worden ook echt onzeker van een of andere baliemedewerker met wie ze een formeel gesprek voeren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik zou eens, laat ik wat roepen, ergens moeten werken waar een paar honderd studentes werken en die eens aanspreken voor sociale dingen idd.
Oh wacht.
Misschien kan jij dat. Maar niet alle vrouwen zijn daar even aantrekkelijk en interessant genoeg voor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met degene die enkel op seks uitdraaien
Je bent ook een echte alphaman als je leven vrijwel alleen maar om vrouwen draait en je continu bezig bent met strategiën te bedenken hoe je er weer eentje kunt scoren... oh wacht nee dan ben je eigenlijk gewoon nog steeds een onzeker kereltje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:53 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Ja, want knappe dames worden ook echt onzeker van een of andere baliemedewerker met wie ze een formeel gesprek voeren.![]()
Met ontmoeten bedoel ik wat afspreken of intiem zijn, niet de dame helpen met het kopieerapparaat omdat ze niet weet hoe het werkt en jou hulp nodig heeft.
En wederom, situaties verzinnen om je eigen ongeloofwaardige verhaal kracht bij te zettenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:53 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Ja, want knappe dames worden ook echt onzeker van een of andere baliemedewerker met wie ze een formeel gesprek voeren.![]()
Met ontmoeten bedoel ik wat afspreken of intiem zijn, niet de dame helpen met het kopieerapparaat omdat ze niet weet hoe het werkt en jou hulp nodig heeft.
Je hebt nu eenmaal niet met iedere vrouw een klik. Dat zou een droomwereld zijn. Maar zo werkt het niet. Het feit dat iemand anderhalve uur met de trein wilt reizen om jou te ontmoeten en toch wat onzeker is, dat zie ik als een investering en daar heb ik veel respect voor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:50 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja maar als een vrouw bij jou of door jou onzeker is, dan ben je dus zelf de veroorzaker. Waarom is dat? Weet je dat al van jezelf, weet je waarom jij het voor elkaar krijgt dat bepaalde vrouwen zich niet op hun gemak voelen door jou? Zoek de oorzaak eens bij jezelf, want alleen jij kan jezelf verbeteren. Je stelt in een OP een vraag die alleen jij kan oplossen door aan jezelf te gaan werken.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:55 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je bent ook een echte alphaman als je leven vrijwel alleen maar om je carrière draait en je continu bezig bent met strategiën te bedenken hoe je hogerop kunt komen... oh wacht nee dan ben je eigenlijk gewoon nog steeds een onzeker kereltje.
Vrouwen versieren is geen carrière en mocht je bedoelen dat carrière maken om vrouwen versieren een goed streven is dan maak je mijn punt voor mij.quote:
Wat is dan je probleem, waarom ben je dit topic begonnen? Lezen en luisteren is volgens mij niet je sterkste kant.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:57 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Je hebt nu eenmaal niet met iedere vrouw een klik. Dat zou een droomwereld zijn. Maar zo werkt het niet. Het feit dat iemand anderhalve uur met de trein wilt reizen om jou te ontmoeten en toch wat onzeker is, dat zie ik als een investering en daar heb ik veel respect voor.
Inderdaad. Het is allemaal de schuld van de vrouwen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:57 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Je hebt nu eenmaal niet met iedere vrouw een klik. Dat zou een droomwereld zijn. Maar zo werkt het niet.
Mijn leven draait niet om 'vrouwen versieren'. Blijkbaar is het voor sommigen moeilijk te bevatten als je regelmatig een drankje drinkt met een leuke vrouw. Dat zegt dan meer over jou dan over mij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:00 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Vrouwen versieren is geen carrière en mocht je bedoelen dat carrière maken om vrouwen versieren een goed streven is dan maak je mijn punt voor mij.
want daten kan alleen als je iemand via internet ontmoet natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:15 schreef IBAZ het volgende:
Geen idee. Ik date nooit met vrouwen.
Ik kom ze gewoon tegen in het echte leven.
Aldus de man die het nodig vindt om een topic te openen om te pochen over zijn "veroveringen" maar het gaat niet alleen om vrouwen hoor, heus niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:03 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Mijn leven draait niet om 'vrouwen versieren'. Blijkbaar is het voor sommigen moeilijk te bevatten als je regelmatig een drankje drinkt met een leuke vrouw. Dat zegt dan meer over jou dan over mij.
Het punt dat ik wilde maken is dat een 'succesvolle carrière' in onze maatschappij als het hoogst haalbare wordt gezien. Iedereen heeft zo zijn eigen doelstellingen in het leven. De een wilt 20 kg spiermassa aankomen, de ander wilt financieel onafhankelijk zijn, etc.
Wie ben jij om te bepalen of iets goeds of slechts is?
Lees de OP nog maar eens door vriend. Waarom zou ik moeten pochen over mijn veroveringen? Het ging om ervaringen delen. Die validatie haal ik uit mijn eigen ervaringen, niet uit een of ander anoniem forumpje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Aldus de man die het nodig vindt om een topic te openen om te pochen over zijn "veroveringen" maar het gaat niet alleen om vrouwen hoor, heus niet.
Je dwaalt steeds meer af van je originele "probleempje" en begint steeds meer jezelf te verdedigen. Bespeur ik daar dan toch een stukje onzekerheid?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:03 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Mijn leven draait niet om 'vrouwen versieren'. Blijkbaar is het voor sommigen moeilijk te bevatten als je regelmatig een drankje drinkt met een leuke vrouw. Dat zegt dan meer over jou dan over mij.
Het punt dat ik wilde maken is dat een 'succesvolle carrière' in onze maatschappij als het hoogst haalbare wordt gezien. Iedereen heeft zo zijn eigen doelstellingen in het leven. De een wilt 20 kg spiermassa aankomen, de ander wilt financieel onafhankelijk zijn, etc.
Wie ben jij om te bepalen of iets goeds of slechts is?
Dit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want daten kan alleen als je iemand via internet ontmoet natuurlijk![]()
![]()
Heb de haters genoeg gevoed..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je dwaalt steeds meer af van je originele "probleempje" en begint steeds meer jezelf te verdedigen. Bespeur ik daar dan toch een stukje onzekerheid?
Evaringen delen die jouw incorrect beeld delen en die jou valideren (hartstikke duidelijk voor iedereen behalve voor jou) en de afwijkende gedachtes zijn natuurlijk van frusties en trolls.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:08 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Lees de OP nog maar eens door vriend. Waarom zou ik moeten pochen over mijn veroveringen? Het ging om ervaringen delen. Die validatie haal ik uit mijn eigen ervaringen, niet uit een of ander anoniem forumpje.
Aldus onze AFC.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:10 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Evaringen delen die jouw incorrect beeld delen en die jou valideren (hartstikke duidelijk voor iedereen behalve voor jou) en de afwijkende gedachtes zijn natuurlijk van frusties en trolls.
Dat je überhaupt je validatie al moet halen uit ervaringen met vrouwen zegt genoeg.
Ik voel me niet gefrustreerd, ik heb geen moeite met vrouwen versieren en ik heb dat achterlijke onlogische PUA er niet voor nodig... wat nu stoere alphaman?quote:
PM me eerst maar eens een foto, want het oog wil ook wat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:10 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Heb de haters genoeg gevoed..
Dus MsMessy. Wat dacht je er van. Durf jij het aan?
Uiteraard, mensen in het openbaar aanspreken kan niet. Dan ga je dood.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want daten kan alleen als je iemand via internet ontmoet natuurlijk![]()
![]()
Wat een onzeker mannetje ben je.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:53 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Wat weet iij daar nou van?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Genoeg mannen die dat ook doen.
Wel een aantal keer meegemaaktquote:
Jij durfde toch sowieso niet te daten omdat je bang was dat je fatty complex rare reakties bij je omgeving zou oproepen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wel een aantal keer meegemaakt
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:35 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Jij durfde toch sowieso niet te daten omdat je bang was dat je fatty complex rare reakties bij je omgeving zou oproepen?
Schat, je hebt de helft gemist.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe succesvol ben je als PUA als een vrouw niet eens afzegt, maar gewoon niet komt opdagen? Ik bedoel, ik kan me niet eens voorstellen dat iemand zo onfatsoenlijk zou kunnen zijn. Dan moet je toch echt iets fout doen?.
Ohw nee, jij viel op kleine jongetjes, dr was een ander in [KLB] die op fatty's viel, 'kay my badquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Waar heb jij het nou weer over?
Dus je date eigenlijk alleen voor het neuken en niet om te kijken of het iets kan worden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Niets mis met alleen seks te willen. FWBs en ONSs bestaan niet voor niets. Zolang je van te voren maar eerlijk bent over je intentie. Zie niet in wat daar kansloos aan is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dus je date eigenlijk alleen voor het neuken en niet om te kijken of het iets kan worden?
Begrijpelijk dan dat je zo vaak geditchet wordt. Als ik interesse zou hebben in een vent en hij wil voornamelijk neuken, dan zegt dat mij hoe kansloos die persoon eigenlijk is.
Ik sta altijd open voor meer. Als iemand behalve een leuk koppie ook nog op emotioneel en intellectueel niveau wat te bieden heeft, waarom zou ik dan de deur dichtgooien?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dus je date eigenlijk alleen voor het neuken en niet om te kijken of het iets kan worden?
Dat is leuk voor eventjes, ja. Tussen relaties door doe je dat. Het moet niet je levensvervulling zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:09 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Niets mis met alleen seks te willen. FWBs en ONSs bestaan niet voor niets. Zolang je van te voren maar eerlijk bent over je intentie. Zie niet in wat daar kansloos aan is.
Ahja, daarin verschillen we dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:10 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Ik sta altijd open voor meer. Als iemand behalve een leuk koppie ook nog op emotioneel en intellectueel niveau wat te bieden heeft, waarom zou ik dan de deur dichtgooien?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:11 schreef rozecroc het volgende:
Dit gebeurt mij nou nooit, maar ik zit ook niet in de luxepositie dat ik er elke week 2-3 kan daten. Wel krijg ik elke keer hetzelfde riedeltje van vrouwen dat mij langzamerhand wat begint te irriteren: "normaal ben ik niet zo dat ik het gelijk al op de eerste avond doe". Ik voel me hierdoor bijna de koning te rijk op het witte paard.
Wie ben jij om te bepalen hoe anderen hun leven zouden moeten leiden. Als iemand geniet van zijn vrijheid en betekenloze seks zie ik het probleem niet. Dat jij dat slechts leuk vindt voor eventjes tussen relaties door betekent niet dat het ook voor een ander geld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is leuk voor eventjes, ja. Tussen relaties door doe je dat. Het moet niet je levensvervulling zijn.
Als man zijnde ben ik vaak blij als de seks geen issue meer is tijdens het dateproces. Alsof al die spelletjes die je met elkaar speelt in een keer wegvallen. Dat je niks meer te verbergen hebt en je volledig jezelf kan zijn. De band tussen jullie twee wordt daardoor automatisch beter.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahja, daarin verschillen we dan.
Als ik een seksdate had, dan zat er verder ook helemaal niets in voor mij, ook al was hij leuk. Meer hoeft van mij niet en na 1 of 2 keer is het klaar. De hele opbouw is dan weg, en dat vind ik nou juist het leuke bij iemand waar ik interesse heb, het elkaar leren kennen en opbouwen naar de seks toe. Dat zijn dan ook altijd hele explosieve vrijpartijen geweest.
Niemand, verkeerd geformuleerd. Voel je niet aangevallen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:18 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen hoe anderen hun leven zouden moeten leiden. Als iemand geniet van zijn vrijheid en betekenloze seks zie ik het probleem niet. Dat jij dat slechts leuk vindt voor eventjes tussen relaties door betekent niet dat het ook voor een ander geld.
De seks zozeer is ook totaal geen issue, en ik moet je zelfs bekennen dat bij degene waar ik nu mee ben en pas na vele dates mee gesekst heb (het flikflooien begon natuurlijk wel al veel eerder), ik me totaal op mijn gemak voelde (dat voelde ik me al na drie dagen kletsen, dat was heel bizar) en helemaal geen onzekerheden voelde toen ik mijzelf langzaam voor hem uitkleedde (in plaats van dat de kleren overhaast van je lijf af worden getrokken). Nog nooit zo op mijn gemak geweest.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:19 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Als man zijnde ben ik vaak blij als de seks geen issue meer is tijdens het dateproces. Alsof al die spelletjes die je met elkaar speelt in een keer wegvallen. Dat je niks meer te verbergen hebt en je volledig jezelf kan zijn. De band tussen jullie twee wordt daardoor automatisch beter.
Apart dat jij dan het hele proces stopzet. Als het nou een een ONS was geweest met een lelijke, oninteressante kerel. Ok, dan kan ik het nog begrijpen..
Weet je zeker dat het niet gewoon is dat je labiel en onzeker bent en dan gaat flaken? Net als alle vrouwen die TS gedate heeft?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Overigens geen spijt van seksdates gehad, wel spannend e.d. maar op lange termijn maakt zo'n iemand geen kans bij me. Het hele spelletje er naartoe maakt iemand voor mij veel leuker, daarnaast getuigt het ook van geduld en weten of iemand voor jou gaat of je alleen maar betekenisloos wil neuken. Dat laatste geval daar wil ik dus geen tijd in stoppen.
Nee, het is omdat ik gewoon geen relatie zie zitten in iemand waar ik alleen maar seks mee hoef en na twee keer seksen op uit ben gekeken. Ik ben niet iemand die haar tijd erin stopt om dan zes weken/drie maanden met iemand te zitten en daarna weer doei. Ik hoef niet perse die leegtes op te vullen, kon prima alleen/met vrienden zijn en als ik zin had om te neuken, dan ging ik neuken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet gewoon is dat je labiel en onzeker bent en dan gaat flaken? Net als alle vrouwen die TS gedate heeft?
Maar....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is allemaal de schuld van de vrouwen.
Waarschijnlijk zijn het ook de onzekere dikkerdjes die TS op deze manier verschalkt. En juist dat soort vrouw is onzeker over dit soort afspraakjes en zichzelf, vandaar de hoge fail rate en afgezegde afspraken. Een beetje leuke vrouw (ja, beetje ja, niet eens heel fantastische vrouw) kan zo een kroeg in lopen, beetje flirten, en dezelfde avond nog met een van de leukere mannelijke exemplaren thuis in bed belanden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:13 schreef Ouder1 het volgende:
Ik snap sowieso niet wat vrouwen die seks willen/zoeken met een man als TS moeten. Je hebt het als vrouw dan gewoon voor het uitzoeken en je kan zelf de leukste, knapste en lekkerste benaderen. Ingaan op een man die jou op een normale datingsite zo benadert? Dan ben je wel erg wanhopig als vrouw.
En die trappen niet in de opgelepelde standaard zinnetjes uit het boekjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het ook de onzekere dikkerdjes die TS op deze manier verschalkt. En juist dat soort vrouw is onzeker over dit soort afspraakjes en zichzelf, vandaar de hoge fail rate en afgezegde afspraken. Een beetje leuke vrouw (ja, beetje ja, niet eens heel fantastische vrouw) kan zo een kroeg in lopen, beetje flirten, en dezelfde avond nog met een van de leukere mannelijke exemplaren thuis in bed belanden.
Sowieso, hoeveel 'hee pssst wil je neuken' (of de wat beter verwoorde variant er van) krijgt de gemiddelde vrouw op een datingsite / tinder / forumquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die trappen niet in de opgelepelde standaard zinnetjes uit het boekje.
Dat is ook niet echt een seksdate; je weet tenslotte al wat je in huis haalt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het ook de onzekere dikkerdjes die TS op deze manier verschalkt. En juist dat soort vrouw is onzeker over dit soort afspraakjes en zichzelf, vandaar de hoge fail rate en afgezegde afspraken. Een beetje leuke vrouw (ja, beetje ja, niet eens heel fantastische vrouw) kan zo een kroeg in lopen, beetje flirten, en dezelfde avond nog met een van de leukere mannelijke exemplaren thuis in bed belanden.
Volgens mij maakt het (tegenwoordig) weinig uit of je een gewone datingsite gebruikt of een adultdatingsite.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:52 schreef Ouder1 het volgende:
de beste geile gek op een gewone datingsite? Dat zijn nu juist vaak de creeps.. Dan ga je toch naar een adultdatingsite
Precies, ik wilde net zeggen; whats the difference, behalve dan dat op de een de geile pubertjes er uit gefilterd zijn. Gok dat er op de adultdatingsites nog genoeg 'droevig' volk rondhangt, en je daar niet zo blind kan afspreken en er van uit gaan dat je echt een toppertje binnenhaaltlaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het (tegenwoordig) weinig uit of je een gewone datingsite gebruikt of een adultdatingsite.
Ik vond de hypothese van Myrr dat de vrouwen misschien helemaal niet zo onzeker zijn, maar gewoon afknappen op de inhoudloosheid van TS ook wel plausibel anders.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het ook de onzekere dikkerdjes die TS op deze manier verschalkt. En juist dat soort vrouw is onzeker over dit soort afspraakjes en zichzelf, vandaar de hoge fail rate en afgezegde afspraken.
Daarom kan je er dus gewoon honderd afwijzen voor je er eentje kiest. De meeste figuren als TS filter je er toch zo uit? Ik heb het dus één keer gedaan (en ja.. hij is blijven plakken) en ik had meer dan keuze genoeg. We hebben zo'n 2,5 week vele mailtjes heen en weer gestuurd en gechat per dag voor we afspraken en dat duurde ook weer ongeveer een week. Het moest idd eerst wel 'safe' voelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, ik wilde net zeggen; whats the difference, behalve dan dat op de een de geile pubertjes er uit gefilterd zijn. Gok dat er op de adultdatingsites nog genoeg 'droevig' volk rondhangt, en je daar niet zo blind kan afspreken en er van uit gaan dat je echt een toppertje binnenhaaltlaat.
Deed ik ook altijd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:10 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Tegenwoordig date ik minimaal met drie vrouwen tegelijkertijd gedurende een periode. Gewoon omdat ik weet dat er minimaal 1 of 2 zal afvallen gedurende onze datingsfase. Ze vragen er zelf om met hun wispelturigheid.
Is ook niet echt iets heel bijzonders verder.quote:
Je bent gewoon niet de Don Juan die je zelf denkt te zijn. Nooit last van gehad. Of je moet ze eens ouder dan 17 zoeken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:10 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Flaken betekent dat de vrouw op het laatste moment afzegt/ niet komt opdagen bij een date.
De reden is dat vrouwen emotionele wezens zijn en zich voortdurend laten sturen door hun emotionele toestand. Bij een man is een 'Ja' ook echt ja. Bij een vrouw betekent een 'ja' eigenlijk 'misschien'.
Doordat ze beslissingen maken op basis van emoties, is de kans groot dat ze opeens niets meer van zich laten horen of het afspraakje afzegt. Bij een vrouw weet je nooit of ze daadwerkelijk ziek is of niet kan, of dat ze eigenlijk gewoon uit haar nek lult.
Tegenwoordig date ik minimaal met drie vrouwen tegelijkertijd gedurende een periode. Gewoon omdat ik weet dat er minimaal 1 of 2 zal afvallen gedurende onze datingsfase. Ze vragen er zelf om met hun wispelturigheid.
Hoe gaan jullie mannen hier mee om?
Vrouwen die een verklaring kunnen geven vanuit hun eigen ervaring?
Oh God weer zo eentje die het pua-handboek uit z'n hoofd heeft geleerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Zal wel uit de pua-bijbel komenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef Silenus het volgende:
Trouwens:
Also see; womenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:38 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Urban Dictionary: flake
www.urbandictionary.com/define.php?term=flake
Vertaal deze pagina
n. An unreliable person; someone who agrees to do something, but never follows through.
*grinnik*quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh God weer zo eentje die het pua-handboek uit z'n hoofd heeft geleerd
Ja echt. Van die droeftoeters die op school altijd als laatste werden gekozen. Zichzelf onderdompelen in het pua-wereldje en een paar seminars (quote:
Heey ricardoquote:
Hoe weet je dat van tevoren als je de persoon niet kent? Ik heb ook jaren een FWB gehad, die kende ik en ik hoefde er geen relatie mee. Gezellig en leuk maar niet als partner, alleen als vriend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:43 schreef Myrr het volgende:
Nee, het is omdat ik gewoon geen relatie zie zitten in iemand waar ik alleen maar seks mee hoef
Nee joh, je begrijpt het verkeerd. Hij SNAPT vrouwen. Hij weet hoe hun psyche werkt, en hij is gewoon overtuigd dat ze ook hun primal instincts laten spreken als je gewoon zegt 'Yow meisje, ik weet dat jij ook gewoon vleeschelijke lusten hebt, ontken het maar niet. Is helemaal niet erg anno 2014. So you and me go do foekie-foekie now, okay?'*quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja echt. Van die droeftoeters die op school altijd als laatste werden gekozen. Zichzelf onderdompelen in het pua-wereldje en een paar seminars () bijwonen. Vervolgens regelen ze een paar keer seks en doen ze alsof Brad Pitt, George Clooney, Jeff Seid en Dan Bilzerian ineen zijn. Het internet is een groot oerwoud vol dit soort treurwilgen
'nuf said.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Gemiddeld is de helft van de personen die seks hebben vrouw, dus waar hij denkt de wijsheid dat vrouwen ook van seks houden vandaan denkt te halen als soort revelatie is me ook een raadsel.
Iedereen die wel eens een vriendin heeft gehad kan wel beamen dat vrouwen ook van seks houden denk ik.
Geweldig dit. Hoe haters en maagdjes hun eigen onzekerheid proberen te verbloemen door te haten op mijn OP. Natuurlijk haken er vrouwen af. Ik ga niet al mijn tijd stoppen in één vrouw, Ik weet immers nog niet of ze leuk is. Als je als nerd one-itis wilt krijgen moet je je vooral fixeren op de eerste beste die je tegen het lijf loopt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:01 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Geweldig dit. Hoe haters en maagdjes hun eigen onzekerheid proberen te verbloemen door te haten op mijn OP. Natuurlijk haken er vrouwen af. Ik ga niet al mijn tijd stoppen in één vrouw, Ik weet immers nog niet of ze leuk is. Als je als nerd one-itis wilt krijgen moet je je vooral fixeren op de eerste beste die je tegen het lijf loopt.
Welke mongool heeft het trouwens steeds over datingsites?
Ik ga boodschapjes doen. Krijg vanavond bezoek.
Geniet ervan jochiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:01 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Geweldig dit. Hoe haters en maagdjes hun eigen onzekerheid proberen te verbloemen door te haten op mijn OP. Natuurlijk haken er vrouwen af. Ik ga niet al mijn tijd stoppen in één vrouw, Ik weet immers nog niet of ze leuk is. Als je als nerd one-itis wilt krijgen moet je je vooral fixeren op de eerste beste die je tegen het lijf loopt.
Toch leuk hoe je dat rollenspel met je opblaaspop volhoudt. Gaan jullie vanavond lekker samen eten en een film kijken, en speelt ze dan even hard to get, waarna je haar flink te grazen mag nemen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:01 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Gast, door anderen die je ook niet kent te bestempelen als haters en maagdjes word jij niet opeens WEL heel erg stoer en geloofwaardig hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:01 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
MAAGD, NERD, GEEK, WANKER!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gast, door anderen die je ook niet kent te bestempelen als haters en maagdjes word jij niet opeens WEL heel erg stoer en geloofwaardig hoor.
Het gemak waarop jij mensen even iets toedicht kunnen wij net zo makkelijk, en er is gewoon helemaal niemand die je slappe verhalen gelooft, voornamelijk vrouwen niet, hoe zou DAT nou toch komen?
Dus nok gewoon eerst eens met eigenschappen verzinnen over mensen die je niet kent, wij hebben een prima beeld van jou door je gezever, maar je weet niets verder.
Nee, the player niet, the faker welquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gast, door anderen die je ook niet kent te bestempelen als haters en maagdjes word jij niet opeens WEL heel erg stoer en geloofwaardig hoor.
Het gemak waarop jij mensen even iets toedicht kunnen wij net zo makkelijk, en er is gewoon helemaal niemand die je slappe verhalen gelooft, voornamelijk vrouwen niet, hoe zou DAT nou toch komen?
Dus nok gewoon eerst eens met eigenschappen verzinnen over mensen die je niet kent, wij hebben een prima beeld van jou door je gezever, maar je weet niets verder.
Oh, en wij houden van types als jij hoor, we vermaken ons prima met je gewauwelquote:
Hij heeft blijkbaar motivatie nodig om door te gaan met het neuken van totaal onbemiddelbare mingers, dat snap ik dan nog wel, dat doet niemand voor zijn lol.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:11 schreef Lienekien het volgende:
Oh, dus dat is wat je met dit topic wilt: reacties krijgen van 'haters'.
Superstoer kerel. Weet je, als je echt zo'n hosselaar was met dé manier om in chicks hun onderbroekje te komen hoefde je niet op een forum verkapt op zoek naar bevestiging. Dat je een topic opent om hierover te janken zegt eigenlijk al genoeg.quote:
Nee mang, je moet ze eerst een beetje cocky&funny neggen, dan even kijken of de HB een IOI geeft voordat je wat kino erin gooit en haar FC't op het eind van de avond. Je bent toch geen AFC?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, je begrijpt het verkeerd. Hij SNAPT vrouwen. Hij weet hoe hun psyche werkt, en hij is gewoon overtuigd dat ze ook hun primal instincts laten spreken als je gewoon zegt 'Yow meisje, ik weet dat jij ook gewoon vleeschelijke lusten hebt, ontken het maar niet. Is helemaal niet erg anno 2014. So you and me go do foekie-foekie now, okay?'*
* inclusief engelse termen om het een wat meer sophisticated gevoel te geven
Ik snap hier niks vanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee mang, je moet ze eerst een beetje cocky&funny neggen, dan even kijken of de HB een IOI geeft voordat je wat kino erin gooit en haar FC't op het eind van de avond. Je bent toch geen AFC?
of zoiets
Pas maar op dat TS je straks niet z'n magische oneliners gaat DM'en, en jij al gutsend en druppend de eerste vlucht deze kant op boekt om je eens door TS vol te laten pappen.quote:
Ja maar dat is het hele punt, TS doet NIETS bijzonders, gewoon een beetje datingsites afstruinen en veel lijntjes uitgooien. Dat is gewoon een hele normale "taktiek"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:26 schreef Hallmark het volgende:
Ik snap niet dat er zo gekankerd wordt op TS.
Toen ik met dating sites bezig was, had ik ook met meerdere vrouwen dates. Er zijn gewoon heel veel afhakers, en vrouwen die alleen maar aandacht willen en geen relatie.
Compleet valide punt.
Sterker nog, dat is een vrij slechte tactiekquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar dat is het hele punt, TS doet NIETS bijzonders, gewoon een beetje datingsites afstruinen en veel lijntjes uitgooien. Dat is gewoon een hele normale "taktiek"
Maar welk punt is dan valide?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:26 schreef Hallmark het volgende:
Ik snap niet dat er zo gekankerd wordt op TS.
Toen ik met dating sites bezig was, had ik ook met meerdere vrouwen dates. Er zijn gewoon heel veel afhakers, en vrouwen die alleen maar aandacht willen en geen relatie.
Compleet valide punt.
Zou ik niet kunnen zeggen, maar in Nederland heb ik het idee dat het initiatief hoofdzakelijk bij de man wordt gelegd. Dus die zal de afhakers ook mogen incasseren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:58 schreef Lienekien het volgende:
Dat er vrouwen afhaken, is een gegeven. Het zal omgekeerd ook voorkomen.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Echt nog nooit meegemaakt. Als ze zich steeds bedenken kom je misschien een beetje quirky op ze over, TS.
Wat lul je nou toch slap man? Jij snapt het echt niet hé. Onzeker mannetje. Wordt het allemaal te confronterend voor je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Superstoer kerel. Weet je, als je echt zo'n hosselaar was met dé manier om in chicks hun onderbroekje te komen hoefde je niet op een forum verkapt op zoek naar bevestiging. Dat je een topic opent om hierover te janken zegt eigenlijk al genoeg.
Haal die stront eens uit je ogen. Waar staat dat ik op datingsites zit? Ik heb het over vrouwen ontmoeten via het uitgaansleven, overdag en random eentje op tinder om ze vervolgens een tweede keer te ontmoeten met duidelijke intenties.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar dat is het hele punt, TS doet NIETS bijzonders, gewoon een beetje datingsites afstruinen en veel lijntjes uitgooien. Dat is gewoon een hele normale "taktiek"
Je e-penis groeit iedere keer wanneer je ongefundeerde 'kleinerende' shit roept naar wildvreemden hé?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:59 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Wat lul je nou toch slap man? Jij snapt het echt niet hé. Onzeker mannetje. Wordt het allemaal te confronterend voor je?![]()
Ik kwam hier om te discussiëren, wat ervaringen uit de wisselen. Dat dit topic vervolgens gekaapt wordt door randdebielen zoals jij, daar kan ik weinig aan doen.
begin je al geirriteerd te raken? Mooi, weet je wat wij voelen met jouw kansloze gezeverquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:01 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Haal die stront eens uit je ogen. Waar staat dat ik op datingsites zit? Ik heb het over vrouwen ontmoeten via het uitgaansleven, overdag en random eentje op tinder om ze vervolgens een tweede keer te ontmoeten met duidelijke intenties.
Misschien dat jij bij daten enkel denkt aan Relatieplanet of Lexxa. Dat zegt meer over jou..
quote:
Ahw, TS begint door te krijgen dat het projecteren van zijn eigen onzekerheden op anderen alleen in zijn eigen hoofd werktquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:59 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Wat lul je nou toch slap man? Jij snapt het echt niet hé. Onzeker mannetje. Wordt het allemaal te confronterend voor je?![]()
Ik kwam hier om te discussiëren, wat ervaringen uit de wisselen. Dat dit topic vervolgens gekaapt wordt door randdebielen zoals jij, daar kan ik weinig aan doen.
Ik zoek geen vrouwelijke Fokkers. Sorry.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom op, je bent zo baas, je bent vast super sexy, post gewoon foto zodat we je kunnen aanbidden
Maar wel hier komen "patsen" met je enorme succesverhalen natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:07 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Ik zoek geen vrouwelijke Fokkers. Sorry.
Wel mannelijke fokkers? 1 tip: Rezaniaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:07 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Jij begrijpt het!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar wel hier komen "patsen" met je enorme succesverhalen natuurlijk.
Oh je dopt kerels. Dat verklaart een hoop, iedereen weet dat homo's niet zo kieskeurig zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:07 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Patsen voor wie? Voor jou? Randdebiel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar wel hier komen "patsen" met je enorme succesverhalen natuurlijk.
Je had me al gequote, helder lichtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:12 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Patsen voor wie? Voor jou? Randdebiel.
Ik snap nu trouwens wel waarom die vrouwen je de hele tijd laten zitten..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:12 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Patsen voor wie? Voor jou? Randdebiel.
Moet jij niet achter de wijffies aan? Nog genoeg vrouwen die overtuigd moeten worden van hun eigen seksualiteit enzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:13 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Zet maar een slotje op dit topic. Doe je ook nog wat nuttigs.
Nee, ik laat lekker nog zo'n 80 posts komen waarin jouw onzin wordt ontmaskerdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:13 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Zet maar een slotje op dit topic. Doe je ook nog wat nuttigs.
Wie laat me zitten? Heb niks te klagen hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik snap nu trouwens wel waarom die vrouwen je de hele tijd laten zitten..
Moet ik nou serieus jouw eigen OP gaan quoten?quote:
Daarom open je er ook een topic over. Tuurlijk.quote:Heb niks te klagen hoor.
Jij komt zeker aan je trekken door het spelen van CoD? Ieder zijn dingetje natuurlijk. Godzijdank ligt die tijd al een hele tijd achter me. Kom eens naar buiten, het is de moeite waard.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet jij niet achter de wijffies aan? Nog genoeg vrouwen die overtuigd moeten worden van hun eigen seksualiteit enzo.
Heb je nog niet in de gaten dit dit hele topic één grote grap is?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Moet ik nou serieus jouw eigen OP gaan quoten?
[..]
Daarom open je er ook een topic over. Tuurlijk.
Je doet wel heel veel aannames. Niet een beetje veel, maar echt heel veel. Ik neem aan dat het je zelfvertrouwen boost door ons allemaal neer te zetten als seksloze lelijke nerds, en jezelf als de pussy master, maar we weten best dat de realiteit anders is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:16 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Jij komt zeker aan je trekken door het spelen van CoD? Ieder zijn dingetje natuurlijk. Godzijdank ligt die tijd al een hele tijd achter me. Kom eens naar buiten, het is de moeite waard.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:17 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Heb je nog niet in de gaten dit dit hele topic één grote grap is?
"Ons allemaal"? Nee hoor. Je hoeft anderen er niet bij te betrekken. Heb het puur over jou.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je doet wel heel veel aannames. Niet een beetje veel, maar echt heel veel. Ik neem aan dat het je zelfvertrouwen boost door ons allemaal neer te zetten als seksloze lelijke nerds, en jezelf als de pussy master, maar we weten best dat de realiteit anders is.
Oh ja. Eerst gaan huilen dat je een slotje wil omdat de boel in je gezicht backfired, en dan is het nu ineens "een grapje". Ja jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:17 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
TS heeft nog nooit mogen ruiken aan een kutje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je doet wel heel veel aannames. Niet een beetje veel, maar echt heel veel. Ik neem aan dat het je zelfvertrouwen boost door ons allemaal neer te zetten als seksloze lelijke nerds, en jezelf als de pussy master, maar we weten best dat de realiteit anders is.
Ik kom vaak zat buiten, ik durf met mensen te praten, en ik heb zelfs ook nog seksMaar ja, voor sommigen mensen is dat gewoon normaal, en die hoeven er dus niet op een forum mee te gaan lopen patsen om een beetje erkenning te krijgen.
En wij hebben het over jou. Je bent een idioot.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:19 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
"Ons allemaal"? Nee hoor. Je hoeft anderen er niet bij te betrekken. Heb het puur over jou.
Jawel man! 15 jaar geleden nog, bij z'n geboorte.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS heeft nog nooit mogen ruiken aan een kutje.
Ah, daarom maakte je o.a. ook HeatWave voor van alles en nog wat uit?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:19 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
"Ons allemaal"? Nee hoor. Je hoeft anderen er niet bij te betrekken. Heb het puur over jou.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:17 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Nog een keyboardwarrior.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wij hebben het over jou. Je bent een idioot.
Deze post kan je ook als reactie op jouw reacties plaatsen tho.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:22 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Nog een keyboardwarrior.
Volgens mij moet jij ook eens hoognodig aan je trekken komen. De frustratie druipt er van af.
Moest even lachen, dat wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, TS weet allemaal hoe wij denken, met z'n psychologie van de koude grond. Net zo goed als hij weet hoe alle vrouwen denken, en daarom er 3 tegelijk hosselt. Maar dan nóg niet kan snappen dat hij zich als een losgeslagen josti gedraagt en na een babbeltje met die wijven gelijk over hun grotje slopen begint. Maar dat kan onze dorpspastoor dan weer niet bedenken, dat dat niet altijd op prijs gesteld wordt
Wel een fascinerende community moet ik zeggen. Al die stoere verhalen die echt werkelijk nergens op slaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:23 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Pua's zijn dan ook de grootst mogelijk gefrustreerde pussybeggars
Het is gewoon net als KLB/ONZ in het weekend, al die puisterige zolderkamerautisten die de meest geweldige verhalen uit hun toetsenbord kloppen over chickies hosselen in de club, trio's, 10/10-wijven helemaal uit elkaar trekken, etc. etc.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:25 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Wel een fascinerende community moet ik zeggen. Al die stoere verhalen die echt werkelijk nergens op slaan.
Haha wat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:22 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Nog een keyboardwarrior.
Volgens mij moet jij ook eens hoognodig aan je trekken komen. De frustratie druipt er van af.
Nou scorpie, jouw posts druipen niet stuk voor stuk van de frustratie en geilheid, dus je moet gewoon meer leven als TS, dan komt het misschien nog goed met je.quote:
Opgesloten op een zolderkamer, bang voor zonlicht en aandacht van de vrouwtjes?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou scorpie, jouw posts druipen niet stuk voor stuk van de frustratie en geilheid, dus je moet gewoon meer leven als TS, dan komt het misschien nog goed met je.
Wel vanavond een lekker etentje en roleplaying met je real doll!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Opgesloten op een zolderkamer, bang voor zonlicht en aandacht van de vrouwtjes?
Maar wel hele manse verhalen, je hebt toch alle tijd om ze te verzinnenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Opgesloten op een zolderkamer, bang voor zonlicht en aandacht van de vrouwtjes?
Hahahahahaha!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:17 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Damn wat zit jij vastgeroest in je eigen denkbeelden. Het voor jezelf 'goed praten' dat het normaal is dat je amper neukt. Want de rest is immers maar een 'zolderkamerautist' en kletst uit zn nek.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is gewoon net als KLB/ONZ in het weekend, al die puisterige zolderkamerautisten die de meest geweldige verhalen uit hun toetsenbord kloppen over chickies hosselen in de club, trio's, 10/10-wijven helemaal uit elkaar trekken, etc. etc.
En maandagochtend weer jankend naar de dagbesteding.
Voor een grap ben je je wel erg heftig aan het verdedigenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:17 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Waar concludeer jij nou weer uit dat hij amper neukt? Omdat hij geen manse verhalen verzint op FOK!?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:42 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Damn wat zit jij vastgeroest in je eigen denkbeelden. Het voor jezelf 'goed praten' dat het normaal is dat je amper neukt. Want de rest is immers maar een 'zolderkamerautist' en kletst uit zn nek.
Ditquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar concludeer jij nou weer uit dat hij amper neukt? Omdat hij geen manse verhalen verzint op FOK!?
Omdat hij gewoon zoals normale mensen een seksleven heeft en niet de behoefte om dingen erbij te verzinnen om stoer over te komen op een forum?
Niemand wil jou. We zijn gewoon benieuwdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:07 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Dit is zijn manier om dat niet onder ogen te hoeven zien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niemand wil jou. We zijn gewoon benieuwd
Aannames, aannames. Dus iedereen die niet op FOK loopt te patsen met z'n hosselskills neukt te weinigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:42 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Damn wat zit jij vastgeroest in je eigen denkbeelden. Het voor jezelf 'goed praten' dat het normaal is dat je amper neukt. Want de rest is immers maar een 'zolderkamerautist' en kletst uit zn nek.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:29 schreef Scorpie het volgende:
TS en zijn PUA skillsgaat vanavond gewoon weer huilend klaarkomen nadat hij zichzelf heeft afgetrokken van de zoveelste black gay transgender midget porn.
Zit nog steeds te lachen hier.
Lekker generaliseren weerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:23 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Pua's zijn dan ook de grootst mogelijk gefrustreerde pussybeggars
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is gewoon net als KLB/ONZ in het weekend, al die puisterige zolderkamerautisten die de meest geweldige verhalen uit hun toetsenbord kloppen over chickies hosselen in de club, trio's, 10/10-wijven helemaal uit elkaar trekken, etc. etc.
En maandagochtend weer jankend naar de dagbesteding.
PUA gespot.quote:
Je wilde wat PUAtips?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:23 schreef HeatWave het volgende:
TS is ook niet meer gesignaleerd helaas.
Ja, heb jij nog wat voor me?quote:
Gewoon een meisje van achteren bespringen en haar knuffelen en kietelen. Dat willen vrouwen.quote:
Moment!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon een meisje van achteren bespringen en haar knuffelen en kietelen. Dat willen vrouwen.
[/firefly]
Vingeren in de discotheek was het toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon een meisje van achteren bespringen en haar knuffelen en kietelen. Dat willen vrouwen.
[/firefly]
Ja ok, maar is dat nou de versiermethode of het resultaat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vingeren in de discotheek was het toch?
Dat was nogal onduidelijk, beetje van beiden volgens mij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, maar is dat nou de versiermethode of het resultaat?
Ok, dat we het een beetje duidelijk krijgen, zomaar iemand beginnen te vingeren is trouwens ook nog best lastig, heb je daar tips voor?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was nogal onduidelijk, beetje van beiden volgens mij.
Of misschien was het 'optillen en ergens anders neerzetten' wel de versiertruc voor deze. Of het vingeren was de versiertruc ansich. Ik weet het gewoon niet
vragen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, dat we het een beetje duidelijk krijgen, zomaar iemand beginnen te vingeren is trouwens ook nog best lastig, heb je daar tips voor?
OK, dus niets, hoi en hallo ken ik jou niet ergens van, gewoon hand onder de rok en gaan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vragen?
Je moet het DOEN! Dat is wel tip 1 gewoon
Is absoluut het proberen waardquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:44 schreef HeatWave het volgende:
OK, dus niets, hoi en hallo ken ik jou niet ergens van, gewoon hand onder de rok en gaan?
Ach, het kan ook geen kwaad toch? Ik bedoel als een vrouw toevallig even dat moment geen zin heeft gaat ze er vast ludiek mee om!quote:
Als ze er geen zin in heeft dan doe jij iets verkeerdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het kan ook geen kwaad toch? Ik bedoel als een vrouw toevallig even dat moment geen zin heeft gaat ze er vast ludiek mee om!
Das nog niet het ergste, en dat soort dingen voorzie je natuurlijk al als ultieme vrouwenkenner. Stel dat ze ongesteld isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het kan ook geen kwaad toch? Ik bedoel als een vrouw toevallig even dat moment geen zin heeft gaat ze er vast ludiek mee om!
Gelijk je gehele vuist erin forceren, vinden ze geweldig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kom je vanzelf wel een touwtje tegen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das nog niet het ergste, en dat soort dingen voorzie je natuurlijk al als ultieme vrouwenkenner. Stel dat ze ongesteld is
Zit ook weer iets in natuurlijk, man er is nog zoveel te leren, was TS er nou nog maar met zijn wijsheden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze er geen zin in heeft dan doe jij iets verkeerd
Maar ik ben zo OCD dat ik aan alle touwtjes en hapertjes en dingetjes wil trekkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:46 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Kom je vanzelf wel een touwtje tegen.
Dit. Het is ook precies de reden dat de man het hoofd van een huishouden moet zijn. Je kan geen normaal contract afsluiten met een vrouw als electriciteitsbedrijf. Ze kunnen zich bij elke rekening die je stuurt compleet bedenken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef Purrrp het volgende:
Als je vrouwen verleidt tot seksafspraakjes zullen er een paar inderdaad een paar dagen later doorhebben dat ze zich er niet chill bij voelen, en dan zeggen ze af. Is toch niet zo raar?
Iddquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit ook weer iets in natuurlijk, man er is nog zoveel te leren, was TS er nou nog maar met zijn wijsheden.
quote:
Nee ik denk ik niet in jouw plaatje van PUA pas. Als je met PUA bedoelt iemand die actief bezig is geweest met zelfontwikkeling omtrent relaties en het leren van hoe je als man met vrouwen relateert, dan ja zeker. Is het creepy? ik denkt het wel. Er is echter maar een ding creepier en dat is het niet weten hoe je als man tot vrouwen relateert. TS staat daarom voor mij boven de man die niet weet hoe hij met vrouwen om moet gaan en vervolgens r&p topics opent over hoe hij zijn vrouwelijke collega na twee jaar kan uitvragen of over fb creepy berichtjes stuurt naar vrouwen. Vraag een gemiddelde vrouw of zelfs je vriendin hoe vaak zij wel niet jongens heeft geblokt of verwijdert vanwege het rare creepy gedrag van mannen die niet weten hoe ze met vrouwen relateren. Enough said. En dat TS gefaalt heeft met het showen in zijn OPquote:
Heb je ook een schrift of dagboek met aantekeningen die je later nog eens doorneemt ?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:16 schreef afrikaantje het volgende:
[..]
[..]
Nee ik denk ik niet in jouw plaatje van PUA pas. Als je met PUA bedoelt iemand die actief bezig is geweest met zelfontwikkeling omtrent relaties en het leren van hoe je als man met vrouwen relateert, dan ja zeker. Is het creepy? ik denkt het wel. Er is echter maar een ding creepier en dat is het niet weten hoe je als man tot vrouwen relateert. TS staat daarom voor mij boven de man die niet weet hoe hij met vrouwen om moet gaan en vervolgens r&p topics opent over hoe hij zijn vrouwelijke collega na twee jaar kan uitvragen of over fb creepy berichtjes stuurt naar vrouwen. Vraag een gemiddelde vrouw of zelfs je vriendin hoe vaak zij wel niet jongens heeft geblokt of verwijdert vanwege het rare creepy gedrag van mannen die niet weten hoe ze met vrouwen relateren. Enough said. En dat TS gefaalt heeft met het showen in zijn OPben ik het eens, validatie halen van het internet voor je zelfvertrouwen is niet echt gezond denk ik.
Wat specifieker als het kan, schrift of dagboek met aantekeningen over wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je ook een schrift of dagboek met aantekeningen die je later nog eens doorneemt ?
TS staat boven zichzelf?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:16 schreef afrikaantje het volgende:
[..]
TS staat daarom voor mij boven de man die niet weet hoe hij met vrouwen om moet gaan
Je spermadumpsels en de exacte aanloop, ervaring en afwikkeling.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:04 schreef afrikaantje het volgende:
[..]
Wat specifieker als het kan, schrift of dagboek met aantekeningen over wat?
Over je daygame en shit. Notes over hoe je vrouwen approacht, hoe ze reageren etc zodat je er later weer van kan leren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:04 schreef afrikaantje het volgende:
[..]
Wat specifieker als het kan, schrift of dagboek met aantekeningen over wat?
Nee wel common sense, zit momenteel in een exclusieve relatie maar in mijn datingfase lette ik wel op, dus stel zij zegt onder het praten vaak dat ze herhaling nodig heeft dan zorgde ik er wel voor dat ik de volgende keer iets duidelijker overkwam.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Over je daygame en shit. Notes over hoe je vrouwen approacht, hoe ze reageren etc zodat je er later weer van kan leren.
Hier is inderdaad de fijne lijn waar veel PUA's de fout in gaan, ze gaan vrouwen tot objecten maken. Hierdoor ontstaat er al snel een negatief beeld. Er zijn echter genoeg jongens die gewoon gezond met zelfontwikkeling bezig zijn en vrouwen gewoon respecteren zoals het hoort imo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je spermadumpsels en de exacte aanloop, ervaring en afwikkeling.
Man, waarom doen mensen altijd alsof de normaalste zaak van de wereld een soort truuk is die niemand kent. Je zegt niets meer dan, ik luister af en toe wel eens naar wat iemand zegt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:12 schreef afrikaantje het volgende:
[..]
Nee wel common sense, zit momenteel in een exclusieve relatie maar in mijn datingfase lette ik wel op, dus stel zij zegt onder het praten vaak dat ze herhaling nodig heeft dan zorgde ik er wel voor dat ik de volgende keer iets duidelijker over kom.
Gastquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef afrikaantje het volgende:
[..]
Hier is inderdaad de fijne lijn waar veel PUA's de fout in gaan, ze gaan vrouwen tot objecten maken. Hierdoor ontstaat er al snel een negatief beeld. Er zijn echter genoeg jongens die gewoon gezond met zelfontwikkeling bezig zijn en vrouwen gewoon respecteren zoals het hoort imo.
Wie heeft het over hele theorieën?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, waarom doen mensen altijd alsof de normaalste zaak van de wereld een soort truuk is die niemand kent. Je zegt niets meer dan, ik luister af en toe wel eens naar wat iemand zegt.
Nou nou, daar heb je wel hele theorieen voor nodig idd.
Als vrouwen niet op komen dagen op een date betekent dat dat ze je eigenlijk gewoon niet leuk genoeg vinden om mee te datenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee mang, je moet ze eerst een beetje cocky&funny neggen, dan even kijken of de HB een IOI geeft voordat je wat kino erin gooit en haar FC't op het eind van de avond. Je bent toch geen AFC?
of zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waz met jou!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |