Door zelfmoord te plegen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:42 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Bedankt mijn eerlijke vriend.
Hoe geef ik like terug?
Waarom zeg je dat? Vandaag ben in nog vrolijk..quote:
Ik vind je lief.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:45 schreef Helsinki het volgende:
Daar hoor ik in ieder geval niet bij.
sry babequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat? Vandaag ben in nog vrolijk..
Gisteren was ik levensmoe.
Straks doe ik het nog echt.
Kan iemand dit kut topic een slotje geven.
Hoeft niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:42 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Bedankt mijn eerlijke vriend.
Hoe geef ik like terug?
Aagh!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:18 schreef Dinus het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Veel likes heb je intussen al!
Mannen die zich voordoen als vrouw tellen niet hoorquote:
Ja al die zwangere buiken in OUD zijn gewoon bierbuiken en die tetten in S&G....Juist je raad het al.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mannen die zich voordoen als vrouw tellen niet hoor
Alles is te vinden via Google, mannen kunnen dingen van hun vrouw daarop plaatsenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja al die zwangere buiken in OUD zijn gewoon bierbuiken en die tetten in S&G....Juist je raad het al.
Fok!ers hebben geen vriendin, laat staan een vrouw.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alles is te vinden via Google, mannen kunnen dingen van hun vrouw daarop plaatsen
Ik zeg ook niet dat FOK!'ers een vriendin hebben, ik zeg dat andere mannen dingen op internet kunnen plaatsen van hun vrouw(en) en dat dat op één of andere manier wel op FOK! komt. Stel je voor, een FOK!'er met een vriendinquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fok!ers hebben geen vriendin, laat staan een vrouw.Tuurlijk komt voor de rest alles ergens van internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |