Het is anders wel heel erg herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:15 schreef Neuroscience het volgende:
TS trekt alleen labiele vrouwen aan en denkt daarom dat alle vrouwen zo zijn
Dan trek jij ook labiele vrouwen aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:22 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Het is anders wel heel erg herkenbaar.
Ik doe de moeite er niet meer voor. Plan 2 dates op hetzelfde tijdstip, is de kans dat je een date hebt net iets hoger.
Het is mij nog nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:10 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Hoe gaan jullie mannen hier mee om?
Dit posten is best gênant. Wel gequote voor het nageslacht van desbetreffende mevrouw. Geen dank, TS.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Dan daten jullie misschien niet vaak genoeg?![]()
Waarom bij mij het flake gehalte hoger is, komt denk ik omdat ik vrij duidelijk ben. Het normale daten heb ik al een tijdje achter me gelaten. Pas bij de derde ontmoeting zoenen? Niet aan mij besteed. Dat laat ik ook merken. Ben al seksueel vanaf het moment dat we contact hebben.
Zo had ik vorige week een romantische avond met een leuke meid die wel in was voor een heet avondje (en gelukkig ook kwam opdagen). Omdat ze het niet helemaal vertrouwde hadden we bij Hotel de Valk afgesproken. Daar hebben we gezellig wat gedronken, een uurtje comfort opgebouwd en toen ze is ze achter me aan gereden.
Voorbeeld 1
[ afbeelding ]
Nog eentje:
[ afbeelding ]
Vrouwen houden net zoveel van seks als mannen. Het is alleen de truuk om door die 'sletverdediging' te worstelen. Het wordt immers niet maatschappelijk geaccepteerd als een vrouw op het eerste afspraakje al neukt.
Een paar anonieme screenshots? Je kunt ook overdrijven. Weet je wat genant is? Als vrouw zijnde Dave Roelvink pijpen in het bubbelband en dat dát viral gaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:34 schreef Calvin_Von_Storm het volgende:
[..]
Dit posten is best gênant. Wel gequote voor het nageslacht van desbetreffende mevrouw. Geen dank, TS.
Daar heb je ook helemaal gelijk in. Weten die vrouwen ook dat je meerdere lijntjes uit hebt staan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:38 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Een paar anonieme screenshots? Je kunt ook overdrijven. Weet je wat genant is? Als vrouw zijnde Dave Roelvink pijpen in het bubbelband en dat dát viral gaat.
Een afspraak maken en niet op komen dagen is normaal?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef Purrrp het volgende:
Als je vrouwen verleidt tot seksafspraakjes zullen er een paar inderdaad een paar dagen later doorhebben dat ze zich er niet chill bij voelen, en dan zeggen ze af. Is toch niet zo raar?
quote:Tevens: knipogen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:10 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Flaken betekent dat de vrouw op het laatste moment afzegt/ niet komt opdagen bij een date.
Ze zeggen toch af. Het gaat om een seksafspraak, niet om zijn beste vriend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een afspraak maken en niet op komen dagen is normaal?
[..]
Trappen vrouwen daar tegenwoordig nog in?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef Probability het volgende:
Wel slim dat je het een romantische avond noemt.
Urban Dictionary: flakequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef Silenus het volgende:
Trouwens:
[..]Waar slaat dit op man. Dit woord bestaat helemaal niet.
Wat is er mis mee om te genieten van iemand die je aantrekkelijk vindt? Vraag me af of hier door sommigen gereageerd wordt vanuit preutsheid of gebrek aan ervaring..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef Probability het volgende:
Wel slim dat je het een romantische avond noemt.
Dat laatste waarschijnlijk. Je publiek is te jong.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:39 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om te genieten van iemand die je aantrekkelijk vindt? Vraag me af of hier door sommigen gereageerd wordt vanuit preutsheid of gebrek aan ervaring..
En hoeveel vrouwen horen ooit nog iets van je na zo'n seksdate. Weet je ze daarna ook met respect te behandelen? Want dat houdt dus ook genoeg vrouwen tegen. Een paar keer zo'n ervaring en ze bedenken zich wel twee keer om, na het teruglezen van het gesprek, nog met zo'n "smooth talker" als jij af te spreken. Of geef je ze het gevoel dat het zo sterk om seks draait, dat ze niet het idee heeft dat ze nee kan zeggen? Ook dan haken ze alsnog af. Hoe dan ook, jij doet duidelijk zelf iets fout. De vrouwen voelen zich niet echt op hun gemak bij het idee om jou te ontmoeten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:39 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om te genieten van iemand die je aantrekkelijk vindt? Vraag me af of hier door sommigen gereageerd wordt vanuit preutsheid of gebrek aan ervaring..
Weet je wat het ironische is, TS? Als je normaal doet en je niet als een seksbeluste maniak gedraagt ze gewoon op komen dagen, vaak bij je thuis zelfs, en je een heel stuk vaker neukt. Ook op de eerste date.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Waarom bij mij het flake gehalte hoger is, komt denk ik omdat ik vrij duidelijk ben. Het normale daten heb ik al een tijdje achter me gelaten. Pas bij de derde ontmoeting zoenen? Niet aan mij besteed. Dat laat ik ook merken. Ben al seksueel vanaf het moment dat we contact hebben.
Zo had ik vorige week een romantische avond met een leuke meid die wel in was voor een heet avondje (en gelukkig ook kwam opdagen). Omdat ze het niet helemaal vertrouwde hadden we bij Hotel de Valk afgesproken. Daar hebben we gezellig wat gedronken, een uurtje comfort opgebouwd en toen ze is ze achter me aan gereden.
Vrouwen houden net zoveel van seks als mannen. Het is alleen de truuk om door die 'sletverdediging' te worstelen. Het wordt immers niet maatschappelijk geaccepteerd als een vrouw op het eerste afspraakje al neukt.
Dacht ook meteen aan pua. En als ik op flaken google, krijg ik ook allemaal pua-links.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:54 schreef Jaeger85 het volgende:
Ben jij een PUA TS? Je gebruikt veel van hun jargon.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Verbaasd mij dus niks dat je flakers tegenkomt. Als bij het eerste drankje je er al moet op letten of je niet al in je gezicht gespoten bent...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Daar hebben ze een normaal Nederlands woord voor: afzeggen. Of beter: aftroggelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef Silenus het volgende:
Trouwens:
[..]Waar slaat dit op man. Dit woord bestaat helemaal niet.
ik dacht meet aan 1/10, die andere 9 zouden de date van te voren al niet accepterenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Gadver.
10/10 zou ts flaken bij een date.
Áftroggelen' is iemand iets afhandig maken. Je bedoelt waarschijnlijk 'afpoeieren'.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Daar hebben ze een normaal Nederlands woord voor: afzeggen. Of beter: aftroggelen.
True.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik dacht meet aan 1/10, die andere 9 zouden de date van te voren al niet accepteren
TS zorgt dat hij vanaf de eerste seconde zijn sexuele interesses uit en vindt het dan raar dat een vrouw dan toch afhaakt, en dan spreek je bij een hotel af met mensen die het misschien niet vertrouwen. Voor zo iets heb je juist vertrouwen nodigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Afknapper als een man meteen over seks begint zonder überhaupt een date te hebben gehad. Als het gebeurt op eerste date dan gebeurt het, maar je gaat het toch niet plannen als een seks date en het vervolgens een date
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Gadver.
10/10 zou ts flaken bij een date.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:10 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Bij een vrouw betekent een 'ja' eigenlijk 'misschien'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |