Het is anders wel heel erg herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:15 schreef Neuroscience het volgende:
TS trekt alleen labiele vrouwen aan en denkt daarom dat alle vrouwen zo zijn
Dan trek jij ook labiele vrouwen aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:22 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Het is anders wel heel erg herkenbaar.
Ik doe de moeite er niet meer voor. Plan 2 dates op hetzelfde tijdstip, is de kans dat je een date hebt net iets hoger.
Het is mij nog nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:10 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Hoe gaan jullie mannen hier mee om?
Dit posten is best gênant. Wel gequote voor het nageslacht van desbetreffende mevrouw. Geen dank, TS.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Dan daten jullie misschien niet vaak genoeg?![]()
Waarom bij mij het flake gehalte hoger is, komt denk ik omdat ik vrij duidelijk ben. Het normale daten heb ik al een tijdje achter me gelaten. Pas bij de derde ontmoeting zoenen? Niet aan mij besteed. Dat laat ik ook merken. Ben al seksueel vanaf het moment dat we contact hebben.
Zo had ik vorige week een romantische avond met een leuke meid die wel in was voor een heet avondje (en gelukkig ook kwam opdagen). Omdat ze het niet helemaal vertrouwde hadden we bij Hotel de Valk afgesproken. Daar hebben we gezellig wat gedronken, een uurtje comfort opgebouwd en toen ze is ze achter me aan gereden.
Voorbeeld 1
[ afbeelding ]
Nog eentje:
[ afbeelding ]
Vrouwen houden net zoveel van seks als mannen. Het is alleen de truuk om door die 'sletverdediging' te worstelen. Het wordt immers niet maatschappelijk geaccepteerd als een vrouw op het eerste afspraakje al neukt.
Een paar anonieme screenshots? Je kunt ook overdrijven. Weet je wat genant is? Als vrouw zijnde Dave Roelvink pijpen in het bubbelband en dat dát viral gaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:34 schreef Calvin_Von_Storm het volgende:
[..]
Dit posten is best gênant. Wel gequote voor het nageslacht van desbetreffende mevrouw. Geen dank, TS.
Daar heb je ook helemaal gelijk in. Weten die vrouwen ook dat je meerdere lijntjes uit hebt staan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:38 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Een paar anonieme screenshots? Je kunt ook overdrijven. Weet je wat genant is? Als vrouw zijnde Dave Roelvink pijpen in het bubbelband en dat dát viral gaat.
Een afspraak maken en niet op komen dagen is normaal?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef Purrrp het volgende:
Als je vrouwen verleidt tot seksafspraakjes zullen er een paar inderdaad een paar dagen later doorhebben dat ze zich er niet chill bij voelen, en dan zeggen ze af. Is toch niet zo raar?
quote:Tevens: knipogen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:10 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Flaken betekent dat de vrouw op het laatste moment afzegt/ niet komt opdagen bij een date.
Ze zeggen toch af. Het gaat om een seksafspraak, niet om zijn beste vriend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een afspraak maken en niet op komen dagen is normaal?
[..]
Trappen vrouwen daar tegenwoordig nog in?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef Probability het volgende:
Wel slim dat je het een romantische avond noemt.
Urban Dictionary: flakequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef Silenus het volgende:
Trouwens:
[..]Waar slaat dit op man. Dit woord bestaat helemaal niet.
Wat is er mis mee om te genieten van iemand die je aantrekkelijk vindt? Vraag me af of hier door sommigen gereageerd wordt vanuit preutsheid of gebrek aan ervaring..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef Probability het volgende:
Wel slim dat je het een romantische avond noemt.
Dat laatste waarschijnlijk. Je publiek is te jong.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:39 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om te genieten van iemand die je aantrekkelijk vindt? Vraag me af of hier door sommigen gereageerd wordt vanuit preutsheid of gebrek aan ervaring..
En hoeveel vrouwen horen ooit nog iets van je na zo'n seksdate. Weet je ze daarna ook met respect te behandelen? Want dat houdt dus ook genoeg vrouwen tegen. Een paar keer zo'n ervaring en ze bedenken zich wel twee keer om, na het teruglezen van het gesprek, nog met zo'n "smooth talker" als jij af te spreken. Of geef je ze het gevoel dat het zo sterk om seks draait, dat ze niet het idee heeft dat ze nee kan zeggen? Ook dan haken ze alsnog af. Hoe dan ook, jij doet duidelijk zelf iets fout. De vrouwen voelen zich niet echt op hun gemak bij het idee om jou te ontmoeten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:39 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om te genieten van iemand die je aantrekkelijk vindt? Vraag me af of hier door sommigen gereageerd wordt vanuit preutsheid of gebrek aan ervaring..
Weet je wat het ironische is, TS? Als je normaal doet en je niet als een seksbeluste maniak gedraagt ze gewoon op komen dagen, vaak bij je thuis zelfs, en je een heel stuk vaker neukt. Ook op de eerste date.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Waarom bij mij het flake gehalte hoger is, komt denk ik omdat ik vrij duidelijk ben. Het normale daten heb ik al een tijdje achter me gelaten. Pas bij de derde ontmoeting zoenen? Niet aan mij besteed. Dat laat ik ook merken. Ben al seksueel vanaf het moment dat we contact hebben.
Zo had ik vorige week een romantische avond met een leuke meid die wel in was voor een heet avondje (en gelukkig ook kwam opdagen). Omdat ze het niet helemaal vertrouwde hadden we bij Hotel de Valk afgesproken. Daar hebben we gezellig wat gedronken, een uurtje comfort opgebouwd en toen ze is ze achter me aan gereden.
Vrouwen houden net zoveel van seks als mannen. Het is alleen de truuk om door die 'sletverdediging' te worstelen. Het wordt immers niet maatschappelijk geaccepteerd als een vrouw op het eerste afspraakje al neukt.
Dacht ook meteen aan pua. En als ik op flaken google, krijg ik ook allemaal pua-links.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:54 schreef Jaeger85 het volgende:
Ben jij een PUA TS? Je gebruikt veel van hun jargon.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Verbaasd mij dus niks dat je flakers tegenkomt. Als bij het eerste drankje je er al moet op letten of je niet al in je gezicht gespoten bent...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Daar hebben ze een normaal Nederlands woord voor: afzeggen. Of beter: aftroggelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef Silenus het volgende:
Trouwens:
[..]Waar slaat dit op man. Dit woord bestaat helemaal niet.
ik dacht meet aan 1/10, die andere 9 zouden de date van te voren al niet accepterenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Gadver.
10/10 zou ts flaken bij een date.
Áftroggelen' is iemand iets afhandig maken. Je bedoelt waarschijnlijk 'afpoeieren'.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Daar hebben ze een normaal Nederlands woord voor: afzeggen. Of beter: aftroggelen.
True.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik dacht meet aan 1/10, die andere 9 zouden de date van te voren al niet accepteren
TS zorgt dat hij vanaf de eerste seconde zijn sexuele interesses uit en vindt het dan raar dat een vrouw dan toch afhaakt, en dan spreek je bij een hotel af met mensen die het misschien niet vertrouwen. Voor zo iets heb je juist vertrouwen nodigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Afknapper als een man meteen over seks begint zonder überhaupt een date te hebben gehad. Als het gebeurt op eerste date dan gebeurt het, maar je gaat het toch niet plannen als een seks date en het vervolgens een date
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Gadver.
10/10 zou ts flaken bij een date.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:10 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Bij een vrouw betekent een 'ja' eigenlijk 'misschien'.
Dat heb ik juist met degene die enkel op seks uitdraaienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:28 schreef Zolder het volgende:
Ik merk dat helaas ook dat als het een saaie date lijkt te worden met misschien kans op zoenen het van mij ql niet meer hoeft.
Ik kan de energie niet opbrengen
Vandaar dat de meeste mannen niks zeggen denk ik xDquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met degene die enkel op seks uitdraaien
Een nee is toch een ja bij vrouwen? Tenminste dat heb ik uit mijn 'vrouwen-almanak' die bij de cursus 'hoe ruim ik een lichaam weg' kreeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou je 'mensenkennis' even herzien
Wat een vrouw zegt is toch sowieso niet van belang eigenlijk? Nee is hooguit een uitdaging.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Een nee is toch een ja bij vrouwen? Tenminste dat heb ik uit mijn 'vrouwen-almanak' die bij de cursus 'hoe ruim ik een lichaam weg' kreeg.
idd dat is gewoon "hard to get" spelen. Dan moet je ze JUIST aan hun oren meeslepen naar je rukbunker.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een vrouw zegt is toch sowieso niet van belang eigenlijk? Nee is hooguit een uitdaging.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
TS zorgt dat hij vanaf de eerste seconde zijn sexuele interesses uit en vindt het dan raar dat een vrouw dan toch afhaakt, en dan spreek je bij een hotel af met mensen die het misschien niet vertrouwen. Voor zo iets heb je juist vertrouwen nodigWat een amateur! Als iemand aangeeft het niet te vertrouwen dan kap je er mee. En dan nog, zulke dates plan je gewoon of bij jou thuis of bij haar
Je gaat toch geen hotelkamer huren en dan daar uren zitten voor iemand die misschien niet komt
![]()
Misschien moet je het de volgende keer bij een topic in ONZ houden dan. Of gewoon geen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:44 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Gozer. Ze wilde afspreken op een publieke locatie omdat ze me nog nooit gezien had. Dus prima, pakken we toch een drankje daar aan de bar. Hotelkamer huren? Wat zever je?
Bij 'normale' dates is de kans idd een stuk groter dat ze ook daadwerkelijk komen opdagen. Maar dan gaat ook het hele datingproces over het algemeen een stuk trager.
Wel humor dat mensen dit topic zo serieus nemen.
Heerlijk dit. Een échte hater!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
TS is weer zo'n figuur dat de meest onbemiddelbare horken pakt en zichzelf daardoor een enorme player vindt, dat schimmige taalgebruik, van die net ff te manse teksten, dat lukt altijd alleen bij totaal labiele toverdozen.
Uhm.. Volgens mij mis ik relevantiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
die vanaf zijn 16e een relatie heeft gehad
Dit bedoel ik dus, veels te manse praat, dingen verzinnen (ik ben idd enorm seksloosquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Een échte hater!![]()
Ik zou graag openminded blijven over mensen die zonder ervaring of kennis hun trieste seksloze leventje lopen te verdedigen. Maar als iemand die vanaf zijn 16e een relatie heeft gehad mij gaat vertellen hoe ik vrouwen moet ontmoeten, dan vraag ik me af waar hij die kennis vandaan heeft..
[ afbeelding ]
Ik haal even je zinnen terug:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, veels te manse praat, dingen verzinnen (ik ben idd enorm seksloos) en meteen een grote bek, te voorspelbaar voor woorden
.
Veel plezier met je mingers, blijf maar denken dat je gods gift to women bent.
Ik denk dat het gebruik van PUA termen daarvoor zorgt en logisch ook... game is bullshit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Ik haal even je zinnen terug:
TS is weer zo'n figuur
de meest onbemiddelbare horken pakt
en zichzelf daardoor een enorme player vindt
dat schimmige taalgebruik
van die net ff te manse teksten,
dat lukt altijd alleen bij totaal labiele toverdozen.
Over vooroordelen gesproken..
Gek he, bij shady figuur 1083645 die zich hier weer even komt voordoen als de nieuwe messias op vrouwengebied, voornamelijk met totaal onzinnige diepe inzichten die echt helemaal nergens op slaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Ik haal even je zinnen terug:
TS is weer zo'n figuur
de meest onbemiddelbare horken pakt
en zichzelf daardoor een enorme player vindt
dat schimmige taalgebruik
van die net ff te manse teksten,
dat lukt altijd alleen bij totaal labiele toverdozen.
Over vooroordelen gesproken..
Why not? Respect en eerlijkheid vind ik belangrijk. Dat verwacht ik ook van de ander. Ik merk alleen dat als ik voor een gezellige avond ga zonder relationele verwachtingen, de vrouw dat vaak wel heeft, ondanks dat we daarin van tevoren beide duidelijk zijn geweest. En natuurlijk begrijp ik dat. We hebben het hier immers over emoties. Als je je bij iemand prettig voelt, wil je die persoon natuurlijk vaker zien. Helemaal als je een of andere freak verwacht en je uiteindelijk merkt dat die jongen best leuk is en oprecht geïnteresseerd in je is. Ik heb dus met sommige inderdaad nog regelmatig contact. Vaak vragen ze uit zichzelf om wat af te spreken. Altijd gezellig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En hoeveel vrouwen horen ooit nog iets van je na zo'n seksdate. Weet je ze daarna ook met respect te behandelen?
Het was ook meer een 'experiment' om te kijken of vrouwen hiervoor openstonden. Door meteen direct en seksueel te zijn. Veel vrouwen trekt het wel aan, maar de drempel om af te spreken en elkaar daadwerkelijk te ontmoeten ligt dan een stuk hoger. Ze weet immers dat de kans dat er geneukt wordt een stuk groter is dan bij een 'normale date'. Dat maakt ze onzeker. Dat was de reden om er meerdere tegelijkertijd te daten. Van de vijf nummers vorige week er twee daadwerkelijk ontmoet. It's all a number game.quote:. De vrouwen voelen zich niet echt op hun gemak bij het idee om jou te ontmoeten.
Natuurlijk ligt die drempel hoger. Bij een normale date (waar je evt ook met de insteek van seks heengaat) kan je makkelijker halverwege zeggen van "he, was gezellig, ik peer hem"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:17 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
eel vrouwen trekt het wel aan, maar de drempel om af te spreken en elkaar daadwerkelijk te ontmoeten ligt dan een stuk hoger. Ze weet immers dat de kans dat er geneukt wordt een stuk groter is dan bij een 'normale date'. Dat maakt ze onzeker.
Dus maak je die besllissing vaak al van te voren, heb je twijfels kan je beter niet gaan dan dat het toch een gek blijkt te zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt die drempel hoger. Bij een normale date (waar je evt ook met de insteek van seks heengaat) kan je makkelijker halverwege zeggen van "he, was gezellig, ik peer hem"
Dan wanneer de afspraak is puur seks te hebben
Kom je aanlopen "he, gezellig, neuken dan maar?"
En om dan iemand nog af te wijzen, kan best lastig zijn voor sommigen.
Mijn intentie was om ervaringen te delen met zowel mannen als vrouwen. Maar als van die frusties dit topic verzieken omdat het ze zelf - vanwege een gebrek aan ervaring of jaloezie - bepaalde dingen niet kunnen bevatten. Dan so be it. Wel triest dat een moderator het voortouw neemt in het trollen van dit topic.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gek he, bij shady figuur 1083645 die zich hier weer even komt voordoen als de nieuwe messias op vrouwengebied, voornamelijk met totaal onzinnige diepe inzichten die echt helemaal nergens op slaan.
Zaken die per vrouw verschillen even als vaststaand feit presenteren en vervolgens dus verder blijven wauwelen terwijl de hele wereld (lees:vrouwen) je gebrabbel met tranen in de ogen lezen zoals je kan zien aan de reacties.
En dan moeten wij geloven dat je mooi popje na mooi popje aan de haak slaat? En dan heb je ook nog de behoefte om er voor een zooi onbekenden over op te scheppen, want ja, elke dag een mooie nieuwe vrouw neuken is natuurlijk niet genoeg, dat moet gedeeld worden.
Puhlease.
Ah, de mod-kaart en meteen weer de "kom eens buiten, want ik moet een punt maken dus ik verzin even dat je niet buiten komt" kaart.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:23 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Mijn intentie was om ervaringen te delen met zowel mannen als vrouwen. Maar als van die frusties dit topic verzieken omdat het ze zelf - vanwege een gebrek aan ervaring of jaloezie - bepaalde dingen niet kunnen bevatten. Dan so be it. Wel triest dat een moderator het voortouw neemt in het trollen van dit topic.Ga eens wat vaker buiten. Out of the comfort zone is where the magic happens.
Daarom dus altijd proberen te bellen of foto's van jezelf te sturen. Comfort opbouwen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dus maak je die besllissing vaak al van te voren, heb je twijfels kan je beter niet gaan dan dat het toch een gek blijkt te zijnEn dus wordt TS geflaked (wat een kutwoord
)
De nonverbale communicatie in de eerste paar seconden/minuten kunnen alle geweldige foto's zo teniet doenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:28 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Daarom dus altijd proberen te bellen of foto's van jezelf te sturen. Comfort opbouwen.
Idd, "zo zijn ze" " want elke vrouw is zo" en dat ook keihard als feit neerplempen he?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
TS is echt zo'n Guido'tje die denkt dat hij het helemaal heeft uitgevogeld en snapt hoe ALLE vrouwen denken, en dat als je ze op manier X benaderd het resultaat altijd Y is.
Het verschil is idd dat de vrouw voor zichzelf geen smoesje meer heeft dat de seks 'spontaan uit de lucht kwam vallen'. Ze kan het voor zichzelf dus niet goed verantwoorden wat twijfels met zich meebrengt, of ze moet er echt veel zin in hebben en zelfverzekerd zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt die drempel hoger. Bij een normale date (waar je evt ook met de insteek van seks heengaat) kan je makkelijker halverwege zeggen van "he, was gezellig, ik peer hem"
Dan wanneer de afspraak is puur seks te hebben
Kom je aanlopen "he, gezellig, neuken dan maar?"
En om dan iemand nog af te wijzen, kan best lastig zijn voor sommigen.
En als het resultaat niet Y is dan heeft hij iets fout gedaan en had hij meer comfort moeten bouwen of effectiever om moeten gaan met last minute resistance.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
TS is echt zo'n Guido'tje die denkt dat hij het helemaal heeft uitgevogeld en snapt hoe ALLE vrouwen denken, en dat als je ze op manier X benaderd het resultaat altijd Y is.
Nee, dat ligt de fout automatisch bij de vrouw. Want TS is foutloos.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:32 schreef TerryStone het volgende:
[..]
En als het resultaat niet Y is dan heeft hij iets fout gedaan en had hij meer comfort moeten bouwen of effectiever om moeten gaan met last minute resistance.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
Dat ook en daar is de eerste congnitieve dissonant al bij PUA.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat ligt de fout automatisch bij de vrouw. Want TS is foutloos.
Smoesje meer heeft? Jij hebt het over iets heel anders dan ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:31 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
Het verschil is idd dat de vrouw voor zichzelf geen smoesje meer heeft dat de seks 'spontaan uit de lucht kwam vallen'.
Je praat over respect en hebt het vervolgens over nummers.... Ja komt echt goed overquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:17 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Why not? Respect en eerlijkheid vind ik belangrijk. Dat verwacht ik ook van de ander. Ik merk alleen dat als ik voor een gezellige avond ga zonder relationele verwachtingen, de vrouw dat vaak wel heeft, ondanks dat we daarin van tevoren beide duidelijk zijn geweest. En natuurlijk begrijp ik dat. We hebben het hier immers over emoties. Als je je bij iemand prettig voelt, wil je die persoon natuurlijk vaker zien. Helemaal als je een of andere freak verwacht en je uiteindelijk merkt dat die jongen best leuk is en oprecht geïnteresseerd in je is. Ik heb dus met sommige inderdaad nog regelmatig contact. Vaak vragen ze uit zichzelf om wat af te spreken. Altijd gezellig.
[..]
Het was ook meer een 'experiment' om te kijken of vrouwen hiervoor openstonden. Door meteen direct en seksueel te zijn. Veel vrouwen trekt het wel aan, maar de drempel om af te spreken en elkaar daadwerkelijk te ontmoeten ligt dan een stuk hoger. Ze weet immers dat de kans dat er geneukt wordt een stuk groter is dan bij een 'normale date'. Dat maakt ze onzeker. Dat was de reden om er meerdere tegelijkertijd te daten. Van de vijf nummers vorige week er twee daadwerkelijk ontmoet. It's all a number game.
En dus kan je concluderen dat zijn "veroveringen" gewoon niet de creme de la creme zullen zijn van de vrouwensoortquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je praat over respect en hebt het vervolgens over nummers.... Ja komt echt goed over![]()
Je bent gewoon een player en een PUA. Je doet het om de seks en niet om erachter te komen wie je tegenover je hebt. Best, maar waar een vrouw zich eerst nog gevleid voelt door je praatjes is het dus wel zo dat ze na een nachtje slapen je alsnog maar creepy vinden en afhaken. Je geeft ze duidelijk nergens het gevoel dat ze voor jou niet gewoon een gratis hoer is.
Nee, dat kan je er niet uit halen. Want de vrouwen die met hem afspreken kunnen zowel heel veel zelfvertrouwen hebben en gewoon willen neuken, waar niets mis mee is... of het zijn wel onzekere meisjes die zich ergens in hebben laten praten, die er misschien niet zo'n goed gevoel aan over houden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dus kan je concluderen dat zijn "veroveringen" gewoon niet de creme de la creme zullen zijn van de vrouwensoort.
Als we iemand leuk vinden, doen we ons best om een goede indruk te maken op anderen. We kleden ons mooi aan en proberen zo leuk en sociaal mogelijk over te komen. Of wil je zeggen dat vrouwen dit niet doen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je praat over respect en hebt het vervolgens over nummers.... Ja komt echt goed over![]()
Je bent gewoon een player en een PUA. Je doet het om de seks en niet om erachter te komen wie je tegenover je hebt.
[quote]Best, maar waar een vrouw zich eerst nog gevleid voelt door je praatjes is het dus wel zo dat ze na een nachtje slapen je alsnog maar creepy vinden en afhaken. Je geeft ze duidelijk nergens het gevoel dat ze voor jou niet gewoon een gratis hoer is.
Meteen foto's van jouw piem0l sturen nadat je hoi hebt gezegdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:28 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Daarom dus altijd proberen te bellen of foto's van jezelf te sturen. Comfort opbouwen.
Als ze hem een loser vindt en afnokt omdat hij 1 verkeerd zinnetje zegt dan zegt dat ook wel wat over dat wijf denk je niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Als we iemand leuk vinden, doen we ons best om een goede indruk te maken op anderen. We kleden ons mooi aan en proberen zo leuk en sociaal mogelijk over te komen. Of wil je zeggen dat vrouwen dit niet doen?
Stel een man een een vrouw ontmoeten elkaar. De man is een leuke man, slim, knap en grappig. Hij spreekt haar aan en zegt net dat ene verkeerde zinnetje… omdat hij tegenover een leuke vrouw staat is hij een beetje zenuwachtig. Hij probeert wanhopig te bedenken wat hij moet zeggen en stelt de meest onnozele vragen. Het onvermijdelijke gebeurt: Het gesprek loopt vast en terwijl de vrouw uit zijn beeld verdwijnt denkt ze, ‘wat een loser’.
Ze heeft geen idee dat het eigenlijk een geweldige man is. Ze heeft nooit de kans gehad om hem echt te leren kennen.
Hij gaat naar huis en denkt dat hij niet goed genoeg is. Zij gaat naar huis en denkt dat leuke mannen lastig te vinden zijn.
Dit is niet leuk voor de man EN niet leuk voor de vrouw.
En dit alles kan ook gebeuren bij een seksafspraakquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Als we iemand leuk vinden, doen we ons best om een goede indruk te maken op anderen. We kleden ons mooi aan en proberen zo leuk en sociaal mogelijk over te komen. Of wil je zeggen dat vrouwen dit niet doen?
Stel een man een een vrouw ontmoeten elkaar. De man is een leuke man, slim, knap en grappig. Hij spreekt haar aan en zegt net dat ene verkeerde zinnetje… omdat hij tegenover een leuke vrouw staat is hij een beetje zenuwachtig. Hij probeert wanhopig te bedenken wat hij moet zeggen en stelt de meest onnozele vragen. Het onvermijdelijke gebeurt: Het gesprek loopt vast en terwijl de vrouw uit zijn beeld verdwijnt denkt ze, ‘wat een loser’.
Ze heeft geen idee dat het eigenlijk een geweldige man is. Ze heeft nooit de kans gehad om hem echt te leren kennen.
Hij gaat naar huis en denkt dat hij niet goed genoeg is. Zij gaat naar huis en denkt dat leuke mannen lastig te vinden zijn.
Dit is niet leuk voor de man EN niet leuk voor de vrouw.
Haha man man wat een slap gezever. Jij moet echt meer knappe vrouwen in je leven ontmoeten. Dan kom je er achter dat zij vaak het meest onzeker zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dus kan je concluderen dat zijn "veroveringen" gewoon niet de creme de la creme zullen zijn van de vrouwensoort.
Idd, ik zou eens, laat ik wat roepen, ergens moeten werken waar een paar honderd studentes werken en die eens aanspreken voor sociale dingen idd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:46 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Haha man man wat een slap gezever. Jij moet echt meer knappe vrouwen in je leven ontmoeten. Dan kom je er achter dat zij vaak het meest onzeker zijn.
Ja maar als een vrouw bij jou of door jou onzeker is, dan ben je dus zelf de veroorzaker. Waarom is dat? Weet je dat al van jezelf, weet je waarom jij het voor elkaar krijgt dat bepaalde vrouwen zich niet op hun gemak voelen door jou? Zoek de oorzaak eens bij jezelf, want alleen jij kan jezelf verbeteren. Je stelt in een OP een vraag die alleen jij kan oplossen door aan jezelf te gaan werken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:46 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Haha man man wat een slap gezever. Jij moet echt meer knappe vrouwen in je leven ontmoeten. Dan kom je er achter dat zij vaak het meest onzeker zijn.
Ja, want knappe dames worden ook echt onzeker van een of andere baliemedewerker met wie ze een formeel gesprek voeren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik zou eens, laat ik wat roepen, ergens moeten werken waar een paar honderd studentes werken en die eens aanspreken voor sociale dingen idd.
Oh wacht.
Misschien kan jij dat. Maar niet alle vrouwen zijn daar even aantrekkelijk en interessant genoeg voor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met degene die enkel op seks uitdraaien
Je bent ook een echte alphaman als je leven vrijwel alleen maar om vrouwen draait en je continu bezig bent met strategiën te bedenken hoe je er weer eentje kunt scoren... oh wacht nee dan ben je eigenlijk gewoon nog steeds een onzeker kereltje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:53 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Ja, want knappe dames worden ook echt onzeker van een of andere baliemedewerker met wie ze een formeel gesprek voeren.![]()
Met ontmoeten bedoel ik wat afspreken of intiem zijn, niet de dame helpen met het kopieerapparaat omdat ze niet weet hoe het werkt en jou hulp nodig heeft.
En wederom, situaties verzinnen om je eigen ongeloofwaardige verhaal kracht bij te zettenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:53 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Ja, want knappe dames worden ook echt onzeker van een of andere baliemedewerker met wie ze een formeel gesprek voeren.![]()
Met ontmoeten bedoel ik wat afspreken of intiem zijn, niet de dame helpen met het kopieerapparaat omdat ze niet weet hoe het werkt en jou hulp nodig heeft.
Je hebt nu eenmaal niet met iedere vrouw een klik. Dat zou een droomwereld zijn. Maar zo werkt het niet. Het feit dat iemand anderhalve uur met de trein wilt reizen om jou te ontmoeten en toch wat onzeker is, dat zie ik als een investering en daar heb ik veel respect voor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:50 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja maar als een vrouw bij jou of door jou onzeker is, dan ben je dus zelf de veroorzaker. Waarom is dat? Weet je dat al van jezelf, weet je waarom jij het voor elkaar krijgt dat bepaalde vrouwen zich niet op hun gemak voelen door jou? Zoek de oorzaak eens bij jezelf, want alleen jij kan jezelf verbeteren. Je stelt in een OP een vraag die alleen jij kan oplossen door aan jezelf te gaan werken.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:55 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je bent ook een echte alphaman als je leven vrijwel alleen maar om je carrière draait en je continu bezig bent met strategiën te bedenken hoe je hogerop kunt komen... oh wacht nee dan ben je eigenlijk gewoon nog steeds een onzeker kereltje.
Vrouwen versieren is geen carrière en mocht je bedoelen dat carrière maken om vrouwen versieren een goed streven is dan maak je mijn punt voor mij.quote:
Wat is dan je probleem, waarom ben je dit topic begonnen? Lezen en luisteren is volgens mij niet je sterkste kant.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:57 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Je hebt nu eenmaal niet met iedere vrouw een klik. Dat zou een droomwereld zijn. Maar zo werkt het niet. Het feit dat iemand anderhalve uur met de trein wilt reizen om jou te ontmoeten en toch wat onzeker is, dat zie ik als een investering en daar heb ik veel respect voor.
Inderdaad. Het is allemaal de schuld van de vrouwen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:57 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[..]
Je hebt nu eenmaal niet met iedere vrouw een klik. Dat zou een droomwereld zijn. Maar zo werkt het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |