Ah...... dus toch wel dat je dan niet zoveel geld hebt... zit wel een beetje in de buurtquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarschijnlijk betekent het 'in lompen'. Doek-voet.
Ja,het is een héél grappig taaltjequote:Op dinsdag 2 september 2014 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik blijf afrikaans een prachtige taal vinden met helaas een zeer negatieve associatie
Zelfs Pieter Dirk Uys treedt tegenwoordig in het Engels op.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,het is een héél grappig taaltjemaar ja... de rest is minder grappig...
Die ken ik niet Pietquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfs Pieter Dirk Uys treedt tegenwoordig in het Engels op.
Is een (blanke) caberetist die tijdens de Apartheid het regieme vreselijk belachelijk maakte en hard aanpakte op toneel.quote:
=zit je eenmaal met een erectie, dan is de wijsheid ver zoeken.)quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:53 schreef Operc het volgende:
Als de stok stijf staat is de uil gaan vliegen.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
=zit je eenmaal met een erectie, dan is de wijsheid ver zoeken.)
Ja lach maar, maar het is wel zo, is een man eenmaal geil doet ie domme dingenquote:
Vrouwen misschien ook welquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar het is wel zo, is een man eenmaal geil doet ie domme dingen
Ohja, was vergeten de uitleg erbij te zetten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk! Die van The elephant in the room ookquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef Operc het volgende:
[..]
Ohja, was vergeten de uitleg erbij te zetten.
Deze is heel wat saaier, maar wel bekender:quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze is ook wel bekend denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:57 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Deze is heel wat saaier, maar wel bekender:
Als de wijn is in de man
is de wijsheid in de kan
Mijn moeder zei altijd ''ieder huisje heeft zijn kruisje''... maar wij waren RKquote:Op woensdag 3 september 2014 05:32 schreef TitanicLover het volgende:
Elke gezin heeft zijn probleempje(volgens mij Joods)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |