quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:00 schreef Unites het volgende:
TNT Post...
Is dit verhaal bedacht in 2002, maar post je het nu pas?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:00 schreef Unites het volgende:
TNT Post...
racist.quote:
ik ben al jaren niet buiten geweest manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:00 schreef Unites het volgende:
TNT Post...
Is het niet 'FOK!ker'?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:07 schreef Bombvis het volgende:
Je hebt je pakketje toch, wat loop je te jankenDaarbij ben jij de FOK!er, waarschijnlijk ging het gesprek andersom
Weet ik niet en volgens mij zijn de meningen daarover ook verdeeld..quote:
Het is: FOK!ker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Weet ik niet en volgens mij zijn de meningen daarover ook verdeeld..
2010, geen recht tot beslissen daaroverquote:
Het is ook niet mijn beslissing geweestquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
2010, geen recht tot beslissen daarover
Bron?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:14 schreef Grielen het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn beslissing geweest
In dat geval ben ik meer geneigd dit te gaan volgen:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:17 schreef Grielen het volgende:
[..]
GC / Een gebruiker van FOK! is een: ?
duidelijke cijfers
Om nou een poll te volgen.. Die kloppen nooit, dat zie je altijd bij de verkiezingenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:58 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry, maar taalkundig is er toch echt maar één variant juist en dat is FOK!'er.
De website heet FOK! (met hoofdletters en uitroepteken). Wil je iemand op FOK! aanduiden met 'er' erachter, dan geldt gewoon deze regel: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/hboer-hbo-er
FOK!'er valt in dezelfde categorie als (bijvoorbeeld) deze woorden:
AOW'er, bbt'er, bhv'er, BN'er, CDA'er, CVP'er, EHBO'er, hbs'er, hbo'er, hts'er, ict'er/ICT'er, IT'er, kvv'er, lbo'er, lts'er, mbo'er, ME'er, mkb'er, mts'er, NSB'er, piw'er, pgb'er, PvdA'er, PVV'er, SP'er, SS'er, VVD'er, vwo'er, WAO'er, WW'er, zmp'er, zzp'er.
Dan ga ik liever uit van het recht van de eerste. de eerste vermelding van FOK!ker is al in 1999. die van FOK!'er heb ik na minuten scrollen in de zoek functie nog niet gevondenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In dat geval ben ik meer geneigd dit te gaan volgen:
[..]
Om nou een poll te volgen.. Die kloppen nooit, dat zie je altijd bij de verkiezingen
Maar taalkundig gezien is het FOK!'er. Wat mij betreft doet iedereen gewoon maar wat: autist, fokker, FOK!er, FOK!ker, FOK!'er, we snappen allemaal wat ze eigenlijk bedoelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dan ga ik liever uit van het recht van de eerste. de eerste vermelding van FOK!ker is al in 1999. die van FOK!'er heb ik na minuten scrollen in de zoek functie nog niet gevonden
Iedereen mag het dus zelf weten, daar kan ik me in vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar taalkundig gezien is het FOK!'er. Wat mij betreft doet iedereen gewoon maar wat: autist, fokker, FOK!er, FOK!ker, FOK!'er, we snappen allemaal wat ze eigenlijk bedoelen
Topquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:30 schreef Grielen het volgende:
[..]
Iedereen mag het dus zelf weten, daar kan ik me in vinden
[ afbeelding ]
Gezien de talloze schrijffouten in topictitels en het belabberde taalgebruik van een flink deel van de users zou ik maar niet uitgaan van wat er het eerst was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dan ga ik liever uit van het recht van de eerste. de eerste vermelding van FOK!ker is al in 1999. die van FOK!'er heb ik na minuten scrollen in de zoek functie nog niet gevonden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |