Zou jij wapens geven aan mensen die 80-100% van hun vrouwen misvormen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:52 schreef MisterCe het volgende:
Al die hippies die vinden dat er nog meer bezuinigd kan worden op defensie![]()
Misschien de platen van kartonnen dozen gebruiken als kogelvrije vest?
Bron? Waar haal je die onzin vandaan zegquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:41 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Zou jij wapens geven aan mensen die 80-100% van hun vrouwen misvormen?
http://www.stopfgmkurdistan.org/study_fgm_iraqi_kurdistan_en.pdfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:42 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Bron? Waar haal je die onzin vandaan zeg
We moeten geen wapen weggeven. We moeten ze gebruiken om onszelf te verdedigen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:41 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Zou jij wapens geven aan mensen die 80-100% van hun vrouwen misvormen?
Jij hebt gevraagd of je de schaamlippen van je familie mocht zien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:10 schreef SteelDogg het volgende:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat ik er nooit van heb gehoord. Van zowel Kurdistan als Iraq niet. En ik heb daar zelf familie wonen en ben daar ook geweest dus ja.
quote:Turkse Koerd gedood bij betoging om beeld
Een vooraanstaande Turks-Koerdische strijder voor de mensenrechten is in de buurt van de Turkse stad Diyarbakir om het leven gekomen toen hij demonstreerde tegen de sloop van het standbeeld van een Koerdische held.
De laatste keer dat we dat hebben gedaan is 1945. Elke oorlog die Nederland sinsdien heeft gevoerd was offensief van aard.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef MisterCe het volgende:
[..]
We moeten geen wapen weggeven. We moeten ze gebruiken om onszelf te verdedigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |