admiraal_anaal vond het duidelijk niet leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is toch ongelofelijk dat dit topic gesloten is. Dit had een reeks moeten zijn.
Ik kreeg kort daarna een stevige ban van hem. Dat vond ik niet leuk. Van iemand met zo een nick had ik wat meer compassie verwacht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
admiraal_anaal vond het duidelijk niet leuk.
Afgelopen zaterdagnacht was je zelf vaagquote:
>50%?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zit op goed, zeker voor mijn leeftijd
Check + gereekstquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is toch ongelofelijk dat dit topic gesloten is. Dit had een reeks moeten zijn.
Ik snap echt helemaal niks van dit lijstje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zit knut. Ik denk good >54%
% van je lichaamsgewicht in spier. Jij zit dus bij poor -35quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van dit lijstje.
Ik kan eerlijk gezegd geen films kijken nu, aangezien ik aan het werk ben. Ik pak hem vanavond weer op.quote:
Hoe de fuck moet je je lichaamsgewicht in spier opmeten dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
% van je lichaamsgewicht in spier. Jij zit dus bij poor -35
Heb je zo'n preutse baas/collega's?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd geen films kijken nu, aangezien ik aan het werk ben. Ik pak hem vanavond weer op.
SEX / Sekstips van Lange_Lans
Dven doet t waarschijnlijk met zo'n weegschaal die een stroomtstootje door je lichaam schiet. Die dingen zijn zo onnauwkeurig als een Russische BUK rakket.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet je je lichaamsgewicht in spier opmeten dan?
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Heb je zo'n preutse baas/collega's?
Het gaat natuurlijk per benadering maar meer dan enkele procenten zal het toch niet afwijken neem ik aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dven doet t waarschijnlijk met zo'n weegschaal die een stroomtstootje door je lichaam schiet. Die dingen zijn zo onnauwkeurig als een Russische BUK rakket.
Niet gewoon een weegschaal. Vrij luxe uitvoering op de gym. Die gaf BF 19.4 aan. Huidplooimeting gaf 19.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dven doet t waarschijnlijk met zo'n weegschaal die een stroomtstootje door je lichaam schiet. Die dingen zijn zo onnauwkeurig als een Russische BUK rakket.
Sowieso is BIA de enige methode voor spiermassa.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk per benadering maar meer dan enkele procenten zal het toch niet afwijken neem ik aan.
Enige manier om een beetje in de buurt te komen is zo'n pincetachtigding of onder de mri scanner in t ziekenhuis. Pas nog een heel stuk over in mn fietstijdschrift. Kan wel even inscannen als ik thuis kom mocht je interesse hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk per benadering maar meer dan enkele procenten zal het toch niet afwijken neem ik aan.
Allemaal leuk en aardig maar als je mij nog 1x belachelijk probeert te maken sla ik je helemaal de tering in :s. Het moet maar eens afgelopen zijn met je stoere, arrogante houding. IK ben hier de moderator goffedomme,quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet gewoon een weegschaal. Vrij luxe uitvoering op de gym. Die gaf BF 19.4 aan. Huidplooimeting gaf 19.
wowquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar als je mij nog 1x belachelijk probeert te maken sla ik je helemaal de tering in :s. Het moet maar eens afgelopen zijn met je stoere, arrogante houding. IK ben hier de moderator goffedomme,
Dit neem ik even mee naar achterenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar als je mij nog 1x belachelijk probeert te maken sla ik je helemaal de tering in :s. Het moet maar eens afgelopen zijn met je stoere, arrogante houding. IK ben hier de moderator goffedomme,
Straks even naar het Japans ziekenhuis voor MRI-scan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Enige manier om een beetje in de buurt te komen is zo'n pincetachtigding of onder de mri scanner in t ziekenhuis. Pas nog een heel stuk over in mn fietstijdschrift. Kan wel even inscannen als ik thuis kom mocht je interesse hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |