LR heeft er tientallen dates aan over gehouden. Iedereen wil door zn krullen kroelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
Maar ik ben blij dat ik de sjoelmeets heb overgeslagen
Besiktas v Arsenal, toppertje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:17 schreef opperkleurder het volgende:
Is er vanavond nog wat leuks op NPO 1, NPO 2 of NPO 3?
Die caravanshow is weer bezig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:17 schreef opperkleurder het volgende:
Is er vanavond nog wat leuks op NPO 1, NPO 2 of NPO 3?
In Thailand had je Klosterbrau, waren ook Duitsers, maar de Chinese maffia van Singha was daar niet zo blij mee, die gebruikten echt grof geschut om ze de markt uit te werken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitsers hebben meeste Japanse brouwerijen opgezet. Beerlao was een Tsjech.
[..]
Op vakantie smaakt bier altijd goed.
In werkelijkheid had ik gewoon in beide gevallen een tentamenweekquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR heeft er tientallen dates aan over gehouden. Iedereen wil door zn krullen kroelen.
Je wilde gewoon je tijdelijke hobby van het roken weer oppakken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In werkelijkheid had ik gewoon in beide gevallen een tentamenweek
Beter dan weer naar de hel van Istanbul te kijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die caravanshow is weer bezig.
Juist dan had ik altijd tijd in overvloed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach dat stelt toch niets voor. Geschiedenis. Waarom dat nog steeds niet naar het hbo is verplaatst is mij een groot raadselquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelfs een gro... uhm klein raadselquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach dat stelt toch niets voor. Geschiedenis. Waarom dat nog steeds niet naar het hbo is verplaatst is mij een groot raadsel
Daar is meer menselijk contact, dat kan je die geschiedenis autisten niet aandoen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach dat stelt toch niets voor. Geschiedenis. Waarom dat nog steeds niet naar het hbo is verplaatst is mij een groot raadsel
Omdat onze Koning die studie ook heeft gedaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Precies en dat is nu niet bepaald een intellectueel!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat onze Koning die studie ook heeft gedaan.
Om met Maxima te spreken, hij is een beetje dom.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Precies en dat is nu niet bepaald een intellectueel!
zij wel slim genoeg om zijn domme lul in haar mond te nemenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Om met Maxima te spreken, hij is een beetje dom.
Die kinderen van hem lijken ook wel Down te hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Om met Maxima te spreken, hij is een beetje dom.
Straks wel even een bezoekje brengen aan de Leidse universiteit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer zou de scriptie van de koning openbaar worden.
Spannend hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks wel even een bezoekje brengen aan de Leidse universiteit.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Spannend hoor.
Wat ga je daar doen?
In 1993 behaalde Willem-Alexander zijn doctoraalexamen; zijn afstudeerscriptie ging over de Nederlandse reactie op het besluit van Frankrijk om binnen de NAVO een 'status aparte' in te nemen. De scriptie is door Willem-Alexander niet openbaar gemaakt en de Universiteitsbibliotheek Leiden nam destijds nimmer afstudeerscripties op in de openbare collectie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks wel even een bezoekje brengen aan de Leidse universiteit.
Stijn gaat de scriptie van Wim Lex opeisen, dat zegt hij toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Spannend hoor.
Wat ga je daar doen?
Ah. Ik dacht misschien een korbalclinic voor de meisjes van Veritas verzorgen. Dat was toch ook een optie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn gaat de scriptie van Wim Lex opeisen, dat zegt hij toch?
Hmm dacht altijd dat het een keuze van de uni was deze niet te openbaren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In 1993 behaalde Willem-Alexander zijn doctoraalexamen; zijn afstudeerscriptie ging over de Nederlandse reactie op het besluit van Frankrijk om binnen de NAVO een 'status aparte' in te nemen. De scriptie is door Willem-Alexander niet openbaar gemaakt en de Universiteitsbibliotheek Leiden nam destijds nimmer afstudeerscripties op in de openbare collectie.
Veel plezier dus.
Veritas?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht misschien een korbalclinic voor de meisjes van Veritas verzorgen. Dat was toch ook een optie?
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm dacht altijd dat het een keuze van de uni was deze niet te openbaren.
Stijn kan die meisjes ook wel krijgen zonder die hele korfbalfaçade. Hij is helemaal the man.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht misschien een korbalclinic voor de meisjes van Veritas verzorgen. Dat was toch ook een optie?
Op een gegeven moment merk je niet meer of die dames nou uit Utrecht of Leiden komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh das utrecht.
Verdomme wat faal ik weer hard.
Is ook wel een verdomd goed spelertje. Halve wereld zit achter hem aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Noors voetbalelftal heeft een 15-jarige opgeroepen.
#omdathetkan
De Noorse Iniestaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Is ook wel een verdomd goed spelertje. Halve wereld zit achter hem aan.
Ik begin me opeens oud te voelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Die uit Groningen blijf je echter herkennen als zodanigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op een gegeven moment merk je niet meer of die dames nou uit Utrecht of Leiden komen.
Slim dat de Noren dan nu hebben toegeslagen. Zullen dan ook wel beweren hem in de jeugdopleiding te hebben gehad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Jongen stel je niet aan. Er zijn voetballer van 5 jaar jonger dan mij die al multimiljonair en wereldberoemd zijn :Squote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begin me opeens oud te voelen.
Daarmee vergeleken is Jaimy een 5'je.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die uit Groningen blijf je echter herkennen als zodanig
Je hebt de slag gemist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jongen stel je niet aan. Er zijn voetballer van 5 jaar jonger dan mij die al multimiljonair en wereldberoemd zijn :S
Ik bedoelde meer de mestlucht en dichte begroeiingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarmee vergeleken is Jaimy een 5'je.
Ik had al het idee dat je probeerde wat negativiteit in het topic te brengen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de mestlucht en dichte begroeiing
Daarentegen is Mortaxx de gevierde man als al die spelertjes op hun 32ste bankroet in de goot liggen. Hoe gaat het met Luc Nilis?quote:
Het is alsof ik een 15 jarige Nick zie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://voetbaltube.com/vi(...)-furore-in-noorwegen
Tering
Wat een overacting. Het lijkt wel een Japanner die commentator.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tering
Iedereen die een beetje tegen een bal aan kan trappen is gelijk de nieuwe Nick.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is alsof ik een 15 jarige Nick zie.
Sorry ik bevind me hier natuurlijk tussen de straatzangers en havenarbeiders. Ik zal me aanpassen. Bier en tieten. Bier en tieten. Bier en tietenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had al het idee dat je probeerde wat negativiteit in het topic te brengen.
Van topsport ga je er ouder uitzien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij heeft niet het hoofd van een 15 jarige.
Al kan dat zijn omdat ik steeds 15-jarigen op school rond zie lopen die nog kleiner zijn dan Roel van Velzen.
Bij deze ben je weer geroyeerd. Succes tussen het schorriemorrie der samenleving in KLBquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry ik bevind me hier natuurlijk tussen de straatzangers en havenarbeiders. Ik zal me aanpassen. Bier en tieten. Bier en tieten. Bier en tieten
Gelukkig is er ook een afvaardiging uit de Haagse elite, die je post zeer kon waarderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry ik bevind me hier natuurlijk tussen de straatzangers en havenarbeiders. Ik zal me aanpassen. Bier en tieten. Bier en tieten. Bier en tieten
Je kan ook op hem wedden,quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tering
Niet zo negatief tegen onze regiogenoot.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij deze ben je weer geroyeerd. Succes tussen het schorriemorrie der samenleving in KLB
Zit ook PSV achter hem aan? Wist niet dat Brands buiten Nederland kon scouten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan ook op hem wedden,
[ afbeelding ]
Wat grappig dat ze ook op de wedkantoren weten dat er voornamelijk pedofielen in de scouting van ajax rondlopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij gaat naar ADO, deze transfer kan Wang op deze manier direct terugverdienen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook een afvaardiging uit de Haagse elite, die je post zeer kon waarderen.
Moet hij snel zijn. Hoogstwaarschijnlijk komt zijn betaling pas door na het aflopen van de transferwindowquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij gaat naar ADO, deze transfer kan Wang op deze manier direct terugverdienen.
Zullen we een keer een potje midgetgolfen in een bungalowpark?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijkwij hoge heeren moeten elkaar steunen
[spoiler]inb4 grappen over hoge[/spioler]
Prima, speel jij de midget?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we een keer een potje midgetgolfen in een bungalowpark?
Hij zou misschien nog wel wat chinezen zonder contract deze kant op kunnen sturen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet hij snel zijn. Hoogstwaarschijnlijk komt zijn betaling pas door na het aflopen van de transferwindow
Lagelonenlandenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij zou misschien nog wel wat chinezen zonder contract deze kant op kunnen sturen?
Hu Lang schijnt te komen. Kopsterke spits.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij zou misschien nog wel wat chinezen zonder contract deze kant op kunnen sturen?
Eerste samenwerkingsverband is al binnen in ieder geval. De Chinees in de dug-out is tevens voorzitter van een Chinese club.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe lang is hij dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hu Lang schijnt te komen. Kopsterke spits.
Sun Xiangquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
PSV had toen paar jaar terug toch ook zo'n chinese gast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |