Wat een overacting. Het lijkt wel een Japanner die commentator.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://voetbaltube.com/vi(...)-furore-in-noorwegen
Tering
Iedereen die een beetje tegen een bal aan kan trappen is gelijk de nieuwe Nick.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is alsof ik een 15 jarige Nick zie.
Sorry ik bevind me hier natuurlijk tussen de straatzangers en havenarbeiders. Ik zal me aanpassen. Bier en tieten. Bier en tieten. Bier en tietenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had al het idee dat je probeerde wat negativiteit in het topic te brengen.
Van topsport ga je er ouder uitzien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij heeft niet het hoofd van een 15 jarige.
Al kan dat zijn omdat ik steeds 15-jarigen op school rond zie lopen die nog kleiner zijn dan Roel van Velzen.
Bij deze ben je weer geroyeerd. Succes tussen het schorriemorrie der samenleving in KLBquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry ik bevind me hier natuurlijk tussen de straatzangers en havenarbeiders. Ik zal me aanpassen. Bier en tieten. Bier en tieten. Bier en tieten
Gelukkig is er ook een afvaardiging uit de Haagse elite, die je post zeer kon waarderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry ik bevind me hier natuurlijk tussen de straatzangers en havenarbeiders. Ik zal me aanpassen. Bier en tieten. Bier en tieten. Bier en tieten
Je kan ook op hem wedden,quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://voetbaltube.com/vi(...)-furore-in-noorwegen
Tering
Niet zo negatief tegen onze regiogenoot.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij deze ben je weer geroyeerd. Succes tussen het schorriemorrie der samenleving in KLB
Zit ook PSV achter hem aan? Wist niet dat Brands buiten Nederland kon scouten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan ook op hem wedden,
[ afbeelding ]
Wat grappig dat ze ook op de wedkantoren weten dat er voornamelijk pedofielen in de scouting van ajax rondlopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij gaat naar ADO, deze transfer kan Wang op deze manier direct terugverdienen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook een afvaardiging uit de Haagse elite, die je post zeer kon waarderen.
Moet hij snel zijn. Hoogstwaarschijnlijk komt zijn betaling pas door na het aflopen van de transferwindowquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij gaat naar ADO, deze transfer kan Wang op deze manier direct terugverdienen.
Zullen we een keer een potje midgetgolfen in een bungalowpark?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijkwij hoge heeren moeten elkaar steunen
[spoiler]inb4 grappen over hoge[/spioler]
Prima, speel jij de midget?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we een keer een potje midgetgolfen in een bungalowpark?
Hij zou misschien nog wel wat chinezen zonder contract deze kant op kunnen sturen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet hij snel zijn. Hoogstwaarschijnlijk komt zijn betaling pas door na het aflopen van de transferwindow
Lagelonenlandenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij zou misschien nog wel wat chinezen zonder contract deze kant op kunnen sturen?
Hu Lang schijnt te komen. Kopsterke spits.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij zou misschien nog wel wat chinezen zonder contract deze kant op kunnen sturen?
Eerste samenwerkingsverband is al binnen in ieder geval. De Chinees in de dug-out is tevens voorzitter van een Chinese club.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe lang is hij dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hu Lang schijnt te komen. Kopsterke spits.
Sun Xiangquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
PSV had toen paar jaar terug toch ook zo'n chinese gast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |