LR heeft er tientallen dates aan over gehouden. Iedereen wil door zn krullen kroelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
Maar ik ben blij dat ik de sjoelmeets heb overgeslagen
Besiktas v Arsenal, toppertje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:17 schreef opperkleurder het volgende:
Is er vanavond nog wat leuks op NPO 1, NPO 2 of NPO 3?
Die caravanshow is weer bezig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:17 schreef opperkleurder het volgende:
Is er vanavond nog wat leuks op NPO 1, NPO 2 of NPO 3?
In Thailand had je Klosterbrau, waren ook Duitsers, maar de Chinese maffia van Singha was daar niet zo blij mee, die gebruikten echt grof geschut om ze de markt uit te werken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitsers hebben meeste Japanse brouwerijen opgezet. Beerlao was een Tsjech.
[..]
Op vakantie smaakt bier altijd goed.
In werkelijkheid had ik gewoon in beide gevallen een tentamenweekquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR heeft er tientallen dates aan over gehouden. Iedereen wil door zn krullen kroelen.
Je wilde gewoon je tijdelijke hobby van het roken weer oppakken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In werkelijkheid had ik gewoon in beide gevallen een tentamenweek
Beter dan weer naar de hel van Istanbul te kijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die caravanshow is weer bezig.
Juist dan had ik altijd tijd in overvloed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach dat stelt toch niets voor. Geschiedenis. Waarom dat nog steeds niet naar het hbo is verplaatst is mij een groot raadselquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelfs een gro... uhm klein raadselquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach dat stelt toch niets voor. Geschiedenis. Waarom dat nog steeds niet naar het hbo is verplaatst is mij een groot raadsel
Daar is meer menselijk contact, dat kan je die geschiedenis autisten niet aandoen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach dat stelt toch niets voor. Geschiedenis. Waarom dat nog steeds niet naar het hbo is verplaatst is mij een groot raadsel
Omdat onze Koning die studie ook heeft gedaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Precies en dat is nu niet bepaald een intellectueel!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat onze Koning die studie ook heeft gedaan.
Om met Maxima te spreken, hij is een beetje dom.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Precies en dat is nu niet bepaald een intellectueel!
zij wel slim genoeg om zijn domme lul in haar mond te nemenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Om met Maxima te spreken, hij is een beetje dom.
Die kinderen van hem lijken ook wel Down te hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Om met Maxima te spreken, hij is een beetje dom.
Straks wel even een bezoekje brengen aan de Leidse universiteit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer zou de scriptie van de koning openbaar worden.
Spannend hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks wel even een bezoekje brengen aan de Leidse universiteit.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Spannend hoor.
Wat ga je daar doen?
In 1993 behaalde Willem-Alexander zijn doctoraalexamen; zijn afstudeerscriptie ging over de Nederlandse reactie op het besluit van Frankrijk om binnen de NAVO een 'status aparte' in te nemen. De scriptie is door Willem-Alexander niet openbaar gemaakt en de Universiteitsbibliotheek Leiden nam destijds nimmer afstudeerscripties op in de openbare collectie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks wel even een bezoekje brengen aan de Leidse universiteit.
Stijn gaat de scriptie van Wim Lex opeisen, dat zegt hij toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Spannend hoor.
Wat ga je daar doen?
Ah. Ik dacht misschien een korbalclinic voor de meisjes van Veritas verzorgen. Dat was toch ook een optie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn gaat de scriptie van Wim Lex opeisen, dat zegt hij toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |