Zuurpruim.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nouw Nouw.... hoogtepuntje van het seizoen hoor, even lachen
HA HA HA HA !!
quote:
Veelzeggend dit soort reacties. Komt toch gewoon prima en redelijk over? Wat was dan zo anti-'witteman'?? Denken jullie niet gewoon iets te snel 'kut-zwarte'? Of mag de neger geen weerwoord geven op een vooroordeel dat uitgesproken wordt als zijnde een werkelijk gegeven onder Surinamers?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:56 schreef waxmask het volgende:
Altijd bij Rayman zie ik zo'n denkwolkje met "KUT WITTEMANS!!!!" voor me.
Slechtste ambassadeur ooitquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:59 schreef sonnyspek het volgende:
Vonden jullie die Candy ook zo irritant? Zelf geil.
Is het ooit anders geweest? De late dertigers zullen misschien ook wel in vage bui een hebben geprobeerd te trekken op Candy.... LUKT NIET! Blokkeerd! (note: was voor internet en de tijd dat zelf de Whekamp folder dienst kon doen)quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:59 schreef sonnyspek het volgende:
Vonden jullie die Candy ook zo irritant? Zelf geil.
Jij mag die mening hebben, ik heb een andere. En dat heeft natuurlijk niks met zijn huidskleur te maken, debiel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
[..]
Veelzeggend dit soort reacties. Komt toch gewoon prima en redelijk over? Wat was dan zo anti-'witteman'?? Denken jullie niet gewoon iets te snel 'kut-zwarte'? Of mag de neger geen weerwoord geven op een vooroordeel dat uitgesproken wordt als zijnde een werkelijk gegeven onder Surinamers?
Let op de oksels van Rayman.quote:
Ja, tuurlijk.... Geloof je het zelf? Misschien dat je anders kan elaboreren over die opmerking van je?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij mag die mening hebben, ik heb een andere. En dat heeft natuurlijk niks met zijn huidskleur te maken, debiel.
Opgedroogd zout volgens mij.quote:
Hij maakte van zijn nominatie een dom politiek statement richting Rutte. Typisch voor Rayman, die ik sowieso al een doodvermoeiende man vind.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.... Geloof je het zelf? Misschien dat je anders kan elaboreren over die opmerking van je?
Rayman is gewoon een idioot.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.... Geloof je het zelf? Misschien dat je anders kan elaboreren over die opmerking van je?
Bij mij ook niks van huidskleur te maken nee, maar bij Rayman overduidelijk wel. En schuurt heel dicht tegen racisme/discriminatie aan. Of het nu positief of negatief is. En dat al zeker 15 jaar dat ik hem op TV zie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij mag die mening hebben, ik heb een andere. En dat heeft natuurlijk niks met zijn huidskleur te maken, debiel.
Die witteman-opmerking was idd niet van jou. Excuus...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij maakte van zijn nominatie een dom politiek statement richting Rutte. Typisch voor Rayman, die ik sowieso al een doodvermoeiende man vind.
Racisme door jou of hem?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij mij ook niks van huidskleur te maken nee, maar bij Rayman overduidelijk wel. En schuurt heel dicht tegen racisme/discriminatie aan. Of het nu positief of negatief is. En dat al zeker 15 jaar dat ik hem op TV zie.
Dat is wel even een lastige zo 1-2-3. Is het racisme als hij mij dat gevoel geeft en ik dat uitspreek, gestaafd aan feiten uit het verleden. Ik kan me gevoel onmogelijk uitschakelen, ik kan het wel voor me houden, maar is dat ook geen racisme, ondanks niemand behalve ik het weet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die witteman-opmerking was idd niet van jou. Excuus...
[..]
Racisme door jou of hem?
Het kan beter, maar alleen al om het feit dat er geen sporters warenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt? Ik vind 'm vrij saai. Er worden veel dingen verteld die we allang weten. Alleen de eerste gast was enigszins interessant.
Oei, oei... 592.000 kijkers, marktaandeel 18,3 procent gisterenavond. Beduidend slechter dan de afgelopen drie maandagen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
Kijkcijfers van drie weken KvdB op een rij. Achter de slash staat het marktaandeel.
Week 31:
Ma 28-07: 757.000 / 23,6
Di 29-07: 773.000 / 22,7
Wo 30-07: 622.000 / 19,9
Do 31-07: 668.000 / 20,5
Vr 01-08: 590.000 / 17,1
Week 32:
Ma 04-08: 736.000 / 23,5
Di 05-08: 657.000 / 20,2
Wo 06-08: 580.000 / 17,8
Do 07-08: 683.000 / 19,4
Vr 08-08: 566.000 / 16,6
Week 33:
Ma 11-08: 683.000 / 21,6
Di 12-08: 560.000 / 16,6
Wo 13-08: 576.000 / 17,4
Do 14-08: 653.000 / 20,9
Vr 15-08: 529.000 / 14,4
Het programma is dan ook niet zo boeiend. ik vond P&witwasman veel leukerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei, oei... 592.000 kijkers, marktaandeel 18,3 procent gisterenavond. Beduidend slechter dan de afgelopen drie maandagen.
Vanaf 1 september keert Pauw solo terug op tv.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het programma is dan ook niet zo boeiend. ik vond P&witwasman veel leuker. Helaas is dat niet meer.....
Haha, ik zat al te wachten hieropquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vanaf 1 september keert Pauw solo terug op tv.
O ja, je moet nog steeds je UI aannemen en instellen
[ afbeelding ]
Goed!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, ik zat al te wachten hierop![]()
Ik ga aankomend weekend eens kijken voor een UI
Ik geef geen neuk om UIquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed!Maar deze vond je niet mooi dus? Het is een kwart(iertje) en ik heb de kleur speciaal naar het groen van Den Haag veranderd.
Jeujquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om UI
Maar goed ik ga hem opslaan en komend weekend speciaal voor jou als UI doen
Jort Kelder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
En nog iemand misschien?
quote:Jort Kelder & Kelly Meulenkamp
Jort Kelder ergert zich aan oprukkende snelwegen en industrieterreinen rond natuurgebieden. Daarom deed hij vrijwilligerswerk voor Natuurmonumenten.
Tom Coronel
De Nederlander Max Verstappen wordt de jongste Formule 1 coureur ooit. Volgens autocoureur Tom Coronel is hij ‘gekweekt’ voor de Formule 1.
Tim den Besten & Nicolaas Veul
Waarom gaan twee jonge jongens een maand lang in een bejaardentehuis wonen? En wat hebben ze van hun bezoek opgestoken?
Saskia Belleman
Marloes P. mag de komende 2,5 jaar de stad Enschede niet in. Haar ex-man kreeg dit voor elkaar nadat ze in 2009 een moordpoging deed op haar kinderen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:11 schreef tralalala het volgende:
OEHOEH OEHOEH EN IK DACHT OEHOEH OEHOEH
Ondanks dat sportitem dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:46 schreef Webschip het volgende:
Ik denk dat dit een hele mooie aflevering gaat worden.
Die megacrashes zijn op zich nog wel leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:09 schreef Karina het volgende:
Formule 1 is echt supersaai. En erover praten is vast nog saaierder.
Volgens mij wist de vader van Verstappen daar ook wel weg mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die megacrashes zijn op zich nog wel leuk.
Dat gebeurt tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die megacrashes zijn op zich nog wel leuk.
Alsof iemand verder het verschil ziet tussen die 2.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:38 schreef tralalala het volgende:
Tom Coronel heeft toch vooral verstand van koffiezetapparaten en televisies? Of was dat zijn broer?
Alleen hem zijn we ook weer zat zijn na drie weken en kunnen we weer topics vullen met 'quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben KvdB-moe...
[ afbeelding ]
Het is tijd voor deze baas.
Past die tegenwoordig nog in beeld?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk zou er een nieuw gezicht moeten komen...Jensen ofzo.
Heb hem, net als zijn sidekick, helaas de laatste jaren niet meer op TV gezien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Past die tegenwoordig nog in beeld?
Bah Jensen. Die vind ik echt zo vervelend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk zou er een nieuw gezicht moeten komen...Jensen ofzo.
Wie zou jij graag naast (of in plaats van) Pauw willen zien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Bah Jensen. Die vind ik echt zo vervelend.
Nou ik vind de show van Humberto helemaal niet zo slecht. Werd ook steeds beter. Verder zou ik echt niemand weten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie zou jij graag naast (of in plaats van) Pauw willen zien?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
TV / Pauw #1 Nieuw genot op de late avondquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben KvdB-moe...
[ afbeelding ]
Het is tijd voor deze baas.
Het ging om het vrouwtje links hè.quote:
Dat is nog heel mild uitgedrukt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Bah Jensen. Die vind ik echt zo vervelend.
Prima keuze.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het ging om het vrouwtje links hè.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TV / Pauw #1 Nieuw genot op de late avond
Ik zit dan met pik in hand voor de tv.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef alors het volgende:
Pauw wilde dat niet. Het is dan ook wel een hele bedreiging he, zo'n vrouw. Maar goed ze mag de winterstop doen, ben ik wel benieuwd naar.
Van wie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit dan met pik in hand voor de tv.
johannes_vermeer, maar dat terzijde.quote:
Ze speelt tegenwoordig met de slang van Freek.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik herkende dat mokkeltje van Bram eerst niet.
Oh ja, dat is waar ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze speelt tegenwoordig met de slang van Freek.
Wel bij de les en op de hoogte blijven.quote:
In je woonkamer?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Off topic: zag net een muis(je) bij de gordijnen naar beneden lopen.
Heb je geen kat? Oh nee dat is zieligquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep.
Durf nu mijn voeten niet op de grond te zetten.![]()
Wat voor zwijnenstal is het bij jou dan? Of studentenhuis?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep.
Kat nemen is de oplossing. Ik woon in een pand uit 1930 waar ook muizen zitten alleen ik heb nooit ergens last van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep.
Ik stofzuig en dweil minstens 1 keer per week. Het zou misschien onder bank kunnen zitten, die heb ik minstens een jaar niet verplaatst.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat voor zwijnenstal is het bij jou dan? Of studentenhuis?
never forgetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:03 schreef waxmask het volgende:
Toch vind ik dat we TE snel over MH17 zijn gestapt als land!
Misschien ligt het daar vol met chips en pinda's en krioelt het nu van de muizen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik stofzuig en dweil minstens 1 keer per week. Het zou misschien onder bank kunnen zitten, die heb ik minstens een jaar niet verplaatst.
Woon ook in een arbeiderswoning jaren '20/'30. Morgen maar korrels/spuitbussen oid op de kop tikken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Kat nemen is de oplossing. Ik woon in een pand uit 1930 waar ook muizen zitten alleen ik heb nooit ergens last van.
Smaakvolle hoodie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
De kledingkeuze van Coronel is.... hoe zullen we het zeggen.... meer iets voor een puber van 13.
Mannen in midlifecrisisquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
De kledingkeuze van Coronel is.... hoe zullen we het zeggen.... meer iets voor een puber van 13.
Neder-Poolse Omroep.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:08 schreef OProg het volgende:
NPO 1, dat klinkt als een amateurclub uit het voetbal.
"Wij komen lootjes verkopen voor NPO".
Zij zijn er toch eigenhandig verantwoordelijk voor dat al die Babyboomers in een Spijker shirt/polo liepen jaren terug?quote:
Z-B Omroepquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Neder-Poolse Omroep.
Ze hebben ons nu echt overgenomen
Nee, nee, het is nu een eerlijkere naam.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Neder-Poolse Omroep.
Ze hebben ons nu echt overgenomen
Coronel kennende heeft hij wel een sponsordealtje gesloten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:13 schreef Specularium het volgende:
Goeie trui. 2 halen, 1 betalen zeker?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
overhemd onder je trui
hoe triest
Heeft veel talent hoor maar zit daar natuurlijk vanwege papaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal wel weer een zeikstraal zijn, maar ik vind het raar dat iemand die te jong is om een rijbewijs te hebben wél oud genoeg wordt bevonden voor Formule 1-races. Ik gun die jongen het beste hoor, daar niet van. Maar ik vind 'm wel érg jong.
Ik las vandaag ook dat het Noorse voetbalelftal een speler van 15 jaar heeft geselecteerd. Waar ligt de grens?
De familie Fietsdagen ken ik niet en de familie Vloek ook niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:15 schreef waxmask het volgende:
Benieuwd of het een familie vloek is of dat hij het kan doorbreken. Gevoelsmatig zie ik hem de eerste race niet uit rijden.
Max is een factor 10 talentvoller dan zijn vader. Maar we gaan het zien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:15 schreef waxmask het volgende:
Benieuwd of het een familie vloek is of dat hij het kan doorbreken. Gevoelsmatig zie ik hem de eerste race niet uit rijden.
Niemand neemt hem daar ook serieus johquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:15 schreef waxmask het volgende:
Het zit achter de decodertquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
Ik ga wel weer F1 kijken volgend jaar, denk ik.
Ja zeker weten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
Successupporter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
In wezen was Jos ook 10x beter dan wat zijn prestaties uiteindelijk lieten zien. Erg veel pech en toevalligheden. Maar inderdaad Max is veel beter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Max is een factor 10 talentvoller dan zijn vader. Maar we gaan het zien.
Als Max een paar GP's wint zitten die beelden zo bij SBS.quote:
Welke van zijn kinderen hebben we het hier over?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Kraaijsjek tennissen .
Is heel goed gegaan
Waarschijnlijk over dat meisjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welke van zijn kinderen hebben we het hier over?
Beetje zoals die Marokkanen die alles geweldig vinden waar een Marokkaan aan meedoet dit...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
Ja en voetbal is een beetje achter een bal aan rennen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind er ook geen moer aan. Steeds maar rondjes rijden.
Zelfde als bij atletiek, schaatsen en WK wielrennenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet elke keer hetzelfde rondjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja en voetbal is een beetje achter een bal aan rennen.
Lange afstanden hardlopen en schaatsen vind ik ook saai.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zelfde als bij atletiek, schaatsen en WK wielrennen
Race en vechtsporten. Dodelijk saai.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is zijn halfzusje, niet zijn dochter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over dat meisje
Niet helemaal Jorgen. Met Albers, Doornbos en Van Der Garde had ik het niet. Zijn leeftijd maakt het nog interessanter. Het is een fenomeen, ben benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
Beetje zoals die Marokkanen die alles geweldig vinden waar een Marokkaan aan meedoet dit...
Maar hij sprak ook nooit over zijn dochterquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is zijn halfzusje, niet zijn dochter.
Vechtsporten vind ik dan wel weer leuk. Vooral boksen dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Race en vechtsporten. Dodelijk saai.
Eng dit...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet helemaal. Met Albers, Doornbos en Van Der Garde had ik het niet. Zijn leeftijd maakt het nog interessanter.
Ja. Ik zal het filmpje even posten, zodat Specsavers het niet hoeft te doen. Die is even druk in NWS, gok ik.quote:
Boksen is dan weer niet leuk, duurt veel te lang.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Vechtsporten vind ik dan wel weer leuk. Vooral boksen dan.
Ik kan er ook niks aan doen dat jij een viespeuk bent, mafkees.quote:
Boksen is geen vechtsport...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Vechtsporten vind ik dan wel weer leuk. Vooral boksen dan.
Niet altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Boksen is dan weer niet leuk, duurt veel te lang.
Jij zoekt er naar, niet ik...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jij een viespeuk bent, mafkees.
Waar heb je het over dude?quote:
Webschip zei dat het een mooie uitzending zou worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Zou Webschip nog in dit topic verschijnen als dit sport-item voorbij is?
Eerste jaar/jaren kost miljoenen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zou ie nu ook flink gaan binnenharken dan?
Omdat ze geen benen mogen gebruiken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:22 schreef Kenju het volgende:
[..]
Een andere sport die niet in de categorie vechtsporten valt..
Meer dat ze alleen stoten conform zeer strikte regels.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze geen benen mogen gebruiken?
Lijkt een beetje op Marco.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:25 schreef marcodej het volgende:
Je kind Rocco noemen. Dan spoor je ook niet.
Tim en Tom heten voluit Tim Alfa en Tom Romeo. Hun ouders spoorden dus ook al niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:25 schreef marcodej het volgende:
Gewoon Henk, Joop, Frank, Jan, Kees.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:25 schreef marcodej het volgende:
Is een vrij normale naam. Rocco Benetton, Rocco Theunissen als we het alleen maar binnen de autosport houden komen in me op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:25 schreef marcodej het volgende:
Dan snap je niet wie Rocco is en dat de naam alleen al sommige vrouwen van de stoel doet glijden. Die jongen gaat een vruchtbaar sex leven tegemoet. Moet ie niet bedeeld zijn met een schamele 14 cm, dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:25 schreef marcodej het volgende:
Is toch liefquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Rocco Granata? Weet niet hoeveel centimeter die had/heeft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan snap je niet wie Rocco is en dat de naam alleen al sommige vrouwen van de stoel doet glijden. Die jongen gaat een vruchtbaar sex leven tegemoet. Moet ie niet bedeeld zijn met een schamele 14 cm, dat dan weer niet.
Dat is bij de familie Verstappen een iets mindere factor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Het is overigens wel een leuke prater, die Coronel.
Hahah nee de Marina-dude met snor niet nee. Die andere brede Italiaan die zelf porno's maakt en daar zelf ook nog wel eens zijn lans van 25cm voor gebruikt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Rocco Granata? Weet niet hoeveel centimeter die had/heeft.
Engquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het doodeng.
Morgen gaat dat beest eraan
Jongeren verheffen met het beeld dat oud worden vooral kut is. En dat jongeren met jouw ouderdom zich kunnen profileren als betrokken en maatschappelijk verantwoord.quote:
Nadat ik in centerparcs zonder zijwieltjes had gefietst, wilde ik ze er bij thuiskomst ook meteen afquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kreeg een fiets met zijwieltjes...
Geen idee wie je bedoeltquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah nee de Marina-dude met snor niet nee. Die andere brede Italiaan die zelf porno's maakt en daar zelf ook nog wel eens zijn lans van 25cm voor gebruikt.
Nee, die vinden dat soort dingen geweldig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
Dat lijkt me heel irritant voor die ouderen. Weer die jonge knaapjes die graag willen weten hoe het leven is.
Die kleine is dertig of zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
Dat lijkt me heel irritant voor die ouderen. Weer die jonge knaapjes die graag willen weten hoe het leven is.
Hebben die ook eens wat hè.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, die vinden dat soort dingen geweldig.
Deze gast!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoeltIk zit niet zo in de porno scene.
Ja, daar zaten ze beide in. Beide homo trouwens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Volgens mij is dit die nicht die ook zo'n programma maakte waarbij hij wilde ervaren hoe sex met een vrouw zou zijn als homo. Heel irritant duo
Dan heb je maar weinig van de afgelopen KNVB-bekerfinale gezien, gok ik....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Op momenten dat ik gênante televisie zie, wil ik altijd zo snel mogelijk wegzappen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:31 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh die ken ik, die is van die hele harde SM-films met Belladonna en Sasha Grey.
Doe dit ff via DM ofzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]Althans is een mix van SM en harde porn inderdaad.
Ik moet zeggen dat ik na de 5-1 fijn House of Cards ben gaan kijken. Het deed teveel pijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan heb je maar weinig van de afgelopen KNVB-bekerfinale gezien, gok ik....
Ajax stortte wel als een kaartenhuis in elkaar ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik na de 5-1 fijn House of Cards ben gaan kijken. Het deed teveel pijn.
Ik wacht eerst het programma af voordat ik een oordeel vel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Betaald verschillig gaan lopen doen.
Bitch please.
http://nicolaasveul.strikingly.comquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
Wat zijn dit voor wereldvreemde jochies?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ajax stortte wel als een kaartenhuis in elkaar ja.
Ben minder onder de indruk van z'n schrijfwerk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
http://nicolaasveul.strikingly.com
Het worden er alleen maar meer inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
De bejaarde is geen bedreigd diersoort, jongens.
Dan kan er ook wel op gejaagd worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar om nou lepeltje-lepeltje tegen een poepluier te doen gaat zelfs mij te ver.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet ze ook niet... Eigen Leeftijd Eerst!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
Amper contact met oudere mensen? Wat heb je dan voor beperkt leven?
godverteringtyfusquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar om nou lepeltje-lepeltje tegen een poepluier te doen gaat zelfs mij te ver.
Daar kan je geen docu over maken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
Het allemaal heel zielig vinden en dan je eigen oma links laten liggen. Sterk.
Eentje van dik in de 90 nog. Baas. Helemaal opgeleefd in het verzorgingstehuis btw.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Helaas heb ik geen opa's of oma's meer.
Cool. Opa's helaas nooit gekend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eentje van dik in de 90 nog. Baas. Helemaal opgeleefd in het verzorgingstehuis btw.
Eens. Kapitalistquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een linkse opmerking van Jort. De overheid die meer boswachters in dienst moet nemen.
En Jort in de tv-commercials maar klagen dat we alleen maar naar links gaan in dit land.
Jort heeft zich ook wel eens Groen Rechts genoemd...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een linkse opmerking van Jort. De overheid die meer boswachters in dienst moet nemen.
En Jort in de tv-commercials maar klagen dat we alleen maar naar links gaan in dit land.
Jort stemt PvdD volgens mij dus zo overdreven rechts is hij niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Dat komt allemaal door Verbaantje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:44 schreef Martinello het volgende:
[..]
Jort stemt PvdD volgens mij dus zo overdreven rechts is hij niet.
Jort Kelly?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind Kelly echt een verschrikkelijk lelijke naam voor een jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |