Zuurpruim.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nouw Nouw.... hoogtepuntje van het seizoen hoor, even lachen
HA HA HA HA !!
quote:
Veelzeggend dit soort reacties. Komt toch gewoon prima en redelijk over? Wat was dan zo anti-'witteman'?? Denken jullie niet gewoon iets te snel 'kut-zwarte'? Of mag de neger geen weerwoord geven op een vooroordeel dat uitgesproken wordt als zijnde een werkelijk gegeven onder Surinamers?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:56 schreef waxmask het volgende:
Altijd bij Rayman zie ik zo'n denkwolkje met "KUT WITTEMANS!!!!" voor me.
Slechtste ambassadeur ooitquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:59 schreef sonnyspek het volgende:
Vonden jullie die Candy ook zo irritant? Zelf geil.
Is het ooit anders geweest? De late dertigers zullen misschien ook wel in vage bui een hebben geprobeerd te trekken op Candy.... LUKT NIET! Blokkeerd! (note: was voor internet en de tijd dat zelf de Whekamp folder dienst kon doen)quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:59 schreef sonnyspek het volgende:
Vonden jullie die Candy ook zo irritant? Zelf geil.
Jij mag die mening hebben, ik heb een andere. En dat heeft natuurlijk niks met zijn huidskleur te maken, debiel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
[..]
Veelzeggend dit soort reacties. Komt toch gewoon prima en redelijk over? Wat was dan zo anti-'witteman'?? Denken jullie niet gewoon iets te snel 'kut-zwarte'? Of mag de neger geen weerwoord geven op een vooroordeel dat uitgesproken wordt als zijnde een werkelijk gegeven onder Surinamers?
Let op de oksels van Rayman.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |