Leuk als je kan komen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:53 schreef raptorix het volgende:
Ik ben erbij, het is immers dierenweek dan, en als libertarier ga ik lekker zuipen op kosten van 99.999
Ziet er gezellig uit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:48 schreef betyar het volgende:
Op een zaterdag in Utrecht, precieze locatie nader te beslissen.
Sfeerimpressies voorgaande meets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet jij al of je erbij bent?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:07 schreef robin007bond het volgende:
Leuke lijst.
Betyar, je staat zowel in misschien als aanwezigen.
Moet ik nog even kijken (als in, kijken of ik geen verjaardagen van vrienden ben vergeten of zoquote:
vrienden bezoeken doe je maar in je eigen tijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moet ik nog even kijken (als in, kijken of ik geen verjaardagen van vrienden ben vergeten of zo)
Wordt godverdomme een gay-meet. Een zorgwekkende ontwikkeling.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit.Raptorix kan er dan ook in.
Ik wil voor een keertje wel potenrammer zijn, als D66'er waai ik toch met alle winden mee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Wordt godverdomme een gay-meet. Een zorgwekkende ontwikkeling.
Het wordt pas echt een gay-meet als jij komt.quote:
Ho ho, 100% bisexueel, daarnaast veul meer vrouwen gehad als mannen, dat ik er niet mee ga samenwonen is meer een praktisch punt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Wordt godverdomme een gay-meet. Een zorgwekkende ontwikkeling.
Jup oud west.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij komt toch uit Amsterdam? Dan kunnen we samen reizen.....
Ik draag mn Israelische vlag, deal with it.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:46 schreef raptorix het volgende:
Ik pleit trouwens voor een verbod op het dragen van vlaggen
Gelukkig hangen uw pijpenkrullen eroverheen zodat hij aan het oog wordt onttrokkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef waht het volgende:
[..]
Ik draag mn Israelische vlag, deal with it.
Nog erger, een mannetje die overal zijn lul maar in duwt.......quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ho ho, 100% bisexueel, daarnaast veul meer vrouwen gehad als mannen, dat ik er niet mee ga samenwonen is meer een praktisch punt.
Enige wat ik in m'n mond duw in jouw gezelschap is een lekkere trippel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog erger, een mannetje die overal zijn lul maar in duwt.......
Oeh, lekker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enige wat ik in m'n mond duw in jouw gezelschap is een lekkere trippel.
Drie man tegelijk? Overdrijf je niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enige wat ik in m'n mond duw in jouw gezelschap is een lekkere trippel.
Go hard or go home.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Drie man tegelijk? Overdrijf je niet?
Na de tips van Kaas- is niets meer te gek.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Drie man tegelijk? Overdrijf je niet?
Word gezellige meat!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog erger, een mannetje die overal zijn lul maar in duwt.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |