Bijna! Het was wel echt geweldig ja!quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:31 schreef SvenM het volgende:
Typhoon. Wat een energie, de hele Bravo los. Beste optreden van 't weekend!
Mental Theo, die had op z'n Facebook gezet: Lowlands was geweldig, tot volgend jaar!quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:56 schreef H.Kemper het volgende:
Backstage verhalen zijn leuk inderdaad!
Volgens EvE, in het interview met 3voor12, is er al een headliner geboekt voor volgend jaar. Wie zal het zijn?
Het was in ieder geval iets waar hij zelf erg blij mee wasquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:56 schreef H.Kemper het volgende:
Backstage verhalen zijn leuk inderdaad!
Volgens EvE, in het interview met 3voor12, is er al een headliner geboekt voor volgend jaar. Wie zal het zijn?
Vond dat een saaie show. Prima stem dat wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef AMDB het volgende:
Oh ik vergeet helemaal nog één van mijn hoogtepunten te benoemen! Hamilton Leithauser! Komt omdat het al zo lang geleden leek dat het vrijdag was. Wat een stem heeft die gast! Echt genoten, die komt nog even een plekje hoger dan de Kaiser Chiefs denk ik.
Was vrij gedurfd jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou alleen, als Ik Sam Smith heette, niet mijn initialen zo groot achter het podium zetten.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:29 schreef Inverted_World het volgende:
Trouwens, wat was gesaffelstein vet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou alleen, als Ik Sam Smith heette, niet mijn initialen zo groot achter het podium zetten.
Je was toch niet die irritante vetklep met dat blauwe shirt die zich met ellebogenwerk (hij walste letterlijk door de menigte heenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vervolgens in het voorvak voor Queens of the Stone Age.
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Vond het parkeren ideaal geregeld, stond op 1D en was niet ver lopen vanaf de parking.
Inderdaad. Wij waren met een groep waarvan iedereen tussen 25-32 en twee van 49, ging perfect. Zij hadden totaal niet het gevoel " te oud " te zijn voor lowlands, en we stonden met zijn alle bij Fink in de ochtend, waar we snachts nog aan het knallen waren in de x-ray.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 07:41 schreef Nielsch het volgende:
Twee jaar geleden op Rock Werchter voelde ik me met 29 echt een ouwe lul. Nu met 31 op Lowlands vond ik mezelf soms juist jong.
Superfijn publiek dus. Volop eind 20 en 30 qua leeftijd. Zelfs veel veertigers en gezinnen met kinderen gezien.
Het swingde de pan uit!!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:31 schreef SvenM het volgende:
Typhoon. Wat een energie, de hele Bravo los. Beste optreden van 't weekend!
Behoorlijk, de hoestspray staat naast mequote:
Nee, ongelofelijk, maar nog steeds niet. Zal nog wel komen, nog nooit niet verkouden geworden na lowlands.quote:
Wat was ermee dan? Was allemaal wat donker op de streamquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Waarom kunnen ze eigenlijk niet alle tenten aankleden zoals de Bravo.
Dat gebeurd elk jaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:16 schreef WeezerButler het volgende:
Lees weinig gemekker over het vertrekken met de wagen op maandag. Dat liep gesmeerder dat voorgaande jaren !? Ik moest verplicht de richting van Elburg op ipv Harderwijk...... Bij de volgende afslag gekeerd richting Harderwijk.
Ik ben niet thuis in die namen van de lampen enzo. Maar was heel erg tof aangekleed, ook zaten er aan het plafond allemaal displays gemonteerd wat er erg tof uitzag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat was ermee dan? Was allemaal wat donker op de stream
ditquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:20 schreef richolio het volgende:
Niet verkouden, maar wel helemaal kapot
Dat hebben ze toch gedaan met de xrayquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Waarom kunnen ze eigenlijk niet alle tenten aankleden zoals de Bravo.
Ik vond dat in 2006quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in die namen van de lampen enzo. Maar was heel erg tof aangekleed, ook zaten er aan het plafond allemaal displays gemonteerd wat er erg tof uitzag.
Gelukkig nog vrij vandaag. 12 uur geslapen vannachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:47 schreef friekin_ het volgende:
Jezus, stage gaat echt niet soepel. Was net aan het knikkebollen
Hier ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behoorlijk, de hoestspray staat naast me
Ook geen straf toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef brother52 het volgende:
Wel balen dat ze heel veel eettentjes verplaatst hadden. Heb 2 dagen lopen zoeken naar een broodje falafel. Daardoor wel weer eens een hot sandwich gehad.
OH NOM NOMquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef brother52 het volgende:
Wel balen dat ze heel veel eettentjes verplaatst hadden. Heb 2 dagen lopen zoeken naar een broodje falafel. Daardoor wel weer eens een hot sandwich gehad.
Ik dacht dat geblurred omdat poepenquote:
Nee, absoluut niet. Was altijd mijn ontbijt.quote:
HAMBURGERS WAREN OOK GOED HEquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En welke hamburgers hadden ze?
Rechts van de India, verstopt schuin achter de Australian pies.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar waar stond de falafelstand nu uiteindelijk?
Die waren best wel goed in te nemen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
links van de bravoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar waar stond de falafelstand nu uiteindelijk?
Standaard hamburgersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ga eens eten!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En waarom knort mijn maag opeens zo?
ik proefde alleen maar sausquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef friekin_ het volgende:
Ze vulden enorm. Bakkerij was ook lekker!
Klopt, maar daar betaal je dan ook een muntje meer voor. Deze waren ook gewoon primaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamburgers waren niet bijzonder. Die op BKS zijn veel beter.
Bij beide niet gegeten. Kwam er gewoon niet aan toe. Goed concept die italiaan voor 10 muntjes. Alleen moet je er wel echt de tijd voor nemen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand nog naar die afhaal Chinees geweest? Had daar wel wat meer van verwacht.
Die Italiaan aan het water zag er wel tof uit, helaas niet meer gegeten.
Heb bij de Chinees ook niets gegeten hoor, maar vond het een beetje tegenvallen hoe het er uit zagquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:06 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Bij beide niet gegeten. Kwam er gewoon niet aan toe. Goed concept die italiaan voor 10 muntjes. Alleen moet je er wel echt de tijd voor nemen.
Wat een gave foto. Heb jij die gemaakt? Ik vind overigens X-Ray nog het vetste podium, vanwege de industriële uitstraling en de intieme sfeer.quote:
heeft iemand daar toevallig foto's van? Wil het even aan iemand showen, maar was zelf vergeten foto's te makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand nog naar die afhaal Chinees geweest? Had daar wel wat meer van verwacht.
Die Italiaan aan het water zag er wel tof uit, helaas niet meer gegeten.
tussen de gaarkeuken en de muntenmachines naast de ingangquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:09 schreef AMDB het volgende:
Waar was de chinees dan? Ik heb volgens mij hele hoeken van het terrein nooit gezien
Naast de van 't land volgens mij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:09 schreef AMDB het volgende:
Waar was de chinees dan? Ik heb volgens mij hele hoeken van het terrein nooit gezien
Nee dat was ik nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:32 schreef Devv het volgende:
[..]
Je was toch niet die irritante vetklep met dat blauwe shirt die zich met ellebogenwerk (hij walste letterlijk door de menigte heen) helemaal naar voren had gewerkt en de hele tijd als een klein meisje in mijn oor liep te schreeuwen? Ik ben helemaal van de LL-sfeer en alles, maar dat was echt voor het eerst dat ik serieus iemand met tent en al een pisgreppel in wilde schoppen.
nee wel echt overna gedacht maar leek ons toch te lang duren... wel tof concept..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heeft iemand daar toevallig foto's van? Wil het even aan iemand showen, maar was zelf vergeten foto's te maken
Yes, was een tussendoorfotootjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:08 schreef Devv het volgende:
[..]
Wat een gave foto. Heb jij die gemaakt? Ik vind overigens X-Ray nog het vetste podium, vanwege de industriële uitstraling en de intieme sfeer.
Gewoon elke dag de gopro naar binnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:19 schreef Devv het volgende:
Over foto's maken gesproken, je kon echt met gemak professionele opnamespullen mee naar binnen nemen. De beveiliging heeft mij het hele weekend niet eens aangekeken ondanks mijn uitpuilende broekzakken. En ik ben de ingang echt meerdere malen per gepasseerd.
Wiet mag gewoon toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:22 schreef µ het volgende:
Gelukkig lukte het bijna niemand om wiet/pillen mee naar binnen te krijgen vanwege de zware controles.
Heb er wel eentje (vrijdag) in een roelstol afgevoerd zien worden met folie over zich heen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:22 schreef µ het volgende:
Gelukkig lukte het bijna niemand om wiet/pillen mee naar binnen te krijgen vanwege de zware controles.
Heroine in mdma is zo'n spookverhaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:31 schreef richolio het volgende:
Gasten van een vriendin hebben na een controle een strafblad van 15 jaar gekregen. Bleek heroïne in hun MDMA te zitten oid. Veel controle, ook veel op ID. Zelfs bij mensen die best oud oogden werd het gevraagd.
Met XTC krijg je gewoon een strafblad hoor. Lees dat verhaal dat Indiaantje eerder postte.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:42 schreef JetLife het volgende:
[..]
Heroine in mdma is zo'n spookverhaal. En als ze een strafblad hebben gehad, hadden ze een idiote hoeveelheid mee. Een strafblad krijg je volgens mij alleen bij misdrijven en niet bij een overtreding.
Ah, klopt. Lees wel dat er een minimumgrens van 100 euro boete dient te zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Met XTC krijg je gewoon een strafblad hoor. Lees dat verhaal dat Indiaantje eerder postte.
Bleek toch van wel. Verder heb ik het via haar gehoord, maar goed. Strafblad toch gekregen, zou ik wel aardig zwaar kut vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:42 schreef JetLife het volgende:
[..]
Heroine in mdma is zo'n spookverhaal. En als ze een strafblad hebben gehad, hadden ze een idiote hoeveelheid mee. Een strafblad krijg je volgens mij alleen bij misdrijven en niet bij een overtreding.
Dat viel best mee... Ik heb op zondagavond na De Bui daar gegeten. Binnen een minuut kunnen bestellen en 2 minuten later had ik mijn bestelling binnen. Goed binnen te houden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee wel echt overna gedacht maar leek ons toch te lang duren... wel tof concept..
Valt in mijn geval wel mee. Ken m'n grenzen en ben daar niet bij in de buurt geweest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:55 schreef richolio het volgende:
Zijn jullie allemaal tjoempend hard naar de ratsmodee gegaan?
Speaking of which, ik zag 2 gasten roerloos op grond liggen tussen de middag, in de buurt van de Hacienda op het gras. Geen idee hoe het met hun vergaan is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb er wel eentje (vrijdag) in een roelstol afgevoerd zien worden met folie over zich heen.
Ja vond het goed. Anders dan de vorige twee jaar, stuk rustiger.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:16 schreef richolio het volgende:
Zijn jullie naar Skrillex geweest trouwens? Daar kwam veel kritiek vandaan voor Lowlands, toen hij geboekt werkt. Ik vond het ook niet zo. Maar die show was echt! Blij dat ik ben geweest. En de mensen om mij heen vonden dat waarschijnlijk ook. Zelfs 3voor12 is aardig positief.
Misschien stond je dan net verkeerd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vond Skrillex juist zwaar tegenvallen dit jaar.
Niet geweest. Was bij Typhoon! Heb het vorige keer wel meegepikt vanaf de heuvel, maar de muziek vind ik gewoon echt te plat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:16 schreef richolio het volgende:
Zijn jullie naar Skrillex geweest trouwens? Daar kwam veel kritiek vandaan voor Lowlands, toen hij geboekt werkt. Ik vond het ook niet zo. Maar die show was echt! Blij dat ik ben geweest. En de mensen om mij heen vonden dat waarschijnlijk ook. Zelfs 3voor12 is aardig positief.
Hoe was Typhoon? Ik had daar graag willen zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:21 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Niet geweest. Was bij Typhoon! Heb het vorige keer wel meegepikt vanaf de heuvel, maar de muziek vind ik gewoon echt te plat.
Pierce Brothers opvallend hoogtwitter:Concertorecords twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 15:07:39best verkocht in de #Lowlands winkel1.@Stromae 2.@pierce_brothers3.@kensingtonband 4.#Typhoon 5.@Imaginedragons http://t.co/rW3qWxCCpH reageer retweet
Bravo op zaterdagnacht. Hoewel het dit jaar meeviel, zowel de drukte als het drugsgebruik.quote:
Ik stond vrij ver achteraan ja. Maar los daarvan vond ik de muziek gewoon matig. Ik houd wel van die wat hardere dubstep-achtige sound van weleer, en vind wat Skrillex nu zoal draait een beetje saai.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Misschien stond je dan net verkeerd.
Een van de hoogtepunten van mijn weekend. Veel beter dan verwacht. Voordat ik het wist was het afgelopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoe was Typhoon? Ik had daar graag willen zijn.
Echt heel goed. Na janelle monae en portishead het beste dat ik heb gezien..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoe was Typhoon? Ik had daar graag willen zijn.
Dat was tof!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Janelle Monae stond in de LL top 50 van 3voor12 ergens tussen de 40 en 50. Veel te laag wmb
Zij was goedquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Janelle Monae stond in de LL top 50 van 3voor12 ergens tussen de 40 en 50. Veel te laag wmb
Ik weet het ook nie t.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:34 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Ik snap ook niet dat ze zo laag staat. Zelfs milky chance staat hoger. Alle andere recensie s die ik van haar optreden heb gelezen waren veel positieve r.
Dat had ik met Blood Red Shoes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch blijft The National het beste van dit weekend. Maar dat was van te voren eigenlijk al bekend
Ja, Jonathan Wilson was geweldig. Wat een heerlijk gitaargeluid.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef LatonOne het volgende:
Portishead was met afstand het beste wat mij betreft. En jonathon wilson. De rest van het dagprogramma was vooral fijn of lauw achtergrond geluid tot de xray om 11 uur weer feest was
Volbeat 15 minuten gezien (lang genoeg), daarna naar de Grolsch gegaan aangezien daar wel een aardig bandje stondquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Volbeat heeft ook kou gevat op Lowlands zo te lezen.
Ze cancellen Rock En Seine ivm gezondheidsredenen.. Iemand daar nog geweest?
Was voor mij niet van tevoren bekend, maar dat was het wel. Misschien wel het meest intense concert dat ik ooit meegemaakt heb.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch blijft The National het beste van dit weekend. Maar dat was van te voren eigenlijk al bekend
Dit was niet eens hun best mogelijke setlistquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Was voor mij niet van tevoren bekend, maar dat was het wel. Misschien wel het meest intense concert dat ik ooit meegemaakt heb.
Al halen ze het qua muziek op plaat nog niet bij Arctic Monkeys. Maar live
Je vergeet Portishead.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Heel tof ook, maar 0,2 punten minder dan The National sorryquote:
Dan hadden ze beter de helft van het laatste album kunnen laten liggen. Ach, ben blij dat England en Squalor Victoria nog altijd op de setlists staan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit was niet eens hun best mogelijke setlist. Kun je nagaan.
Kun je lang hopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En had gehoopt op nieuw werk van ze.
Welneequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Waar stond je indiaan ? Rechtervak in de buurt van die uberfan (i love you Mattquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Is niet hun beste album nee. Maar toch staan er weer ijzersterke platen op als Don't Swallow The Cab, Pink Rabbits (niet gespeeld), Sea Of Lovequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter de helft van het laatste album kunnen laten liggen. Ach, ben blij dat England en Squalor Victoria nog altijd op de setlists staan.
Ik stond aan de linker kant, beetje op de hoogte van Bryce (of was het toch Aaron uhh...) in ieder geval de gene die links stondquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:50 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Waar stond je indiaan ? Rechtervak in de buurt van die uberfan (i love you Matt) die alles hard meezong en naar voren sprinte toen Matt het publiek in sprong.....
Ja alleen dat was nog een stuk achter mij helaas. Stond wat verder vooraan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:53 schreef WeezerButler het volgende:
Het vak waar Matt wel in sprong....
Daar stond ik naastquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:50 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Waar stond je indiaan ? Rechtervak in de buurt van die uberfan (i love you Matt) die alles hard meezong en naar voren sprinte toen Matt het publiek in sprong.....
Ik stond in dat hoekje tegen de hekken aan en ging ook lekker als een debiel los tijdens de wat hardere nummers. Niets mis mee.quote:
Je vergeet About Today & Brainyquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik miste nog Racing Like A Pro, Apartment Story, Karen, Runaway, Little Faith, Available, Vanderlyle Crybaby Geeks, Lucky You en Pink Rabbits. Maar ach je kan niet alles hebben.
Je legt wel een enorme druk op die jongen zegquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:22 schreef friekin_ het volgende:
Oh ja. de meet was oké. Behalve de faaldiaan.
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:25 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Je legt wel een enorme druk op die jongen zeg
Ik stond helemaal vooraan in het rechter vak (er stonden nog twee rijen voor) en het was voor mij één van de hoogtepunten van LL. Ik heb weinig meegekregen van wat er in het andere vak en de rest van de tent gebeurde, maar waar ik stond ging het helemaal los mosh pit alles.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:16 schreef richolio het volgende:
Was nog van plan om even langs te komen ja. Puntje bij paaltje kwam het er niet van. Zoals je weet ben ik daarnaast ook nog veel te verlegen voor dat soort dingen (noem het faalangst). Vind het echt tof om hier te posten, en alle users gun ik een fijn LL. Maar verder trek ik toch vooral mijn eigen plannen voor LL samen met mijn vriendengroep.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:22 schreef friekin_ het volgende:
Oh ja. de meet was oké. Behalve de faaldiaan.
Ik denk omdat smaken verschillenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:29 schreef AMDB het volgende:
Skrillex was qua muziek echt zó slecht, waarom vinden mensen dat tof
Al sla je me dood. I Am Legion was 100 x beter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:29 schreef AMDB het volgende:
Skrillex was qua muziek echt zó slecht, waarom vinden mensen dat tof
Hij mixte meer dan Mental Theoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef AMDB het volgende:
Dit had toch ook gewoon als DJ in de nacht geprogrammeerd kunnen worden? De man mixte gewoon wat nummers aan elkaar
Een gast uit Engeland die voor mij stond bij Snoop Dog viel 10 minuten nadat het begonnen was ineens uit het niets op de grond. Bewusteloos en kwam ook niet snel weer bij. Nog even geholpen met hem optillen en toen hebben zijn vrienden hem verder mee naar buiten gedragen. Geen idee hoe dat verder afgelopen is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:13 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Speaking of which, ik zag 2 gasten roerloos op grond liggen tussen de middag, in de buurt van de Hacienda op het gras. Geen idee hoe het met hun vergaan is.
Ik vond het briljant. Ik voelde me echt boos en gefrustreerd en ontzettend Ian Curtis. Briljant.quote:
Beter dan pretenderen dat je wat doet imo. Baal stiekem wel dat ik niet naar Sleaford Mods ben geweestquote:
Idd. DJ heeft dat ook gezegd : 'Waarom de suggestie wekken dat je iets doet? Ik druk op Play en geniet van biertjes'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Beter dan pretenderen dat je wat doet imo. Baal stiekem wel dat ik niet naar Sleaford Mods ben geweest
Jou verwarrenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat was nu eigenlijk het nut van Rode of Blauwe polsbandjes? Snap het nog niet echt.
Haha, ik kwam echt niet bij van het lachen zaterdag. Geweldige DJ. Met de ene hand drukte hij eens in de 4 minuten op play en met de andere dronk de beste man bier.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Idd. DJ heeft dat ook gezegd : 'Waarom de suggestie wekken dat je iets doet? Ik druk op Play en geniet van biertjes'.
Hoe is de sfeer dan, gaat men dan ook echt los?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:59 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Haha, ik kwam echt niet bij van het lachen zaterdag. Geweldige DJ. Met de ene hand drukte hij eens in de 4 minuten op play en met de andere dronk de beste man bier.
Nee dat viel wel mee hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer dan, gaat men dan ook echt los?
Gewoon leuk, met dat hele wisselkantoor en vage statistieken heerlijke onzin die gespreksstof en amusement oplevert.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat was nu eigenlijk het nut van Rode of Blauwe polsbandjes? Snap het nog niet echt.
Je had ook 2 van die poortjes vlak bij de India (rode en blauwe) wat was daar het nut dan vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewoon leuk, met dat hele wisselkantoor en vage statistieken heerlijke onzin die gespreksstof en amusement oplevert.
Zie vorige post.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je had ook 2 van die poortjes vlak bij de India (rode en blauwe) wat was daar het nut dan van?
Dat had ik ook gezien, was tussen de bravo en hacienda. Zag er bizar uit, 2 gasten op de grond. Glimp van gezicht van 1 vd gasten opgevangen, zag er niet fijn uit..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:13 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Speaking of which, ik zag 2 gasten roerloos op grond liggen tussen de middag, in de buurt van de Hacienda op het gras. Geen idee hoe het met hun vergaan is.
Wat vond je dan van de uitvoering van Bloodbuzz Ohio? Was pas mijn 2e keer National, maar is het normaal dat hij de lage zang live niet haalt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik miste nog Racing Like A Pro, Apartment Story, Karen, Runaway, Little Faith, Available, Vanderlyle Crybaby Geeks, Lucky You en Pink Rabbits. Maar ach je kan niet alles hebben.
Nee, ze waren ook op. Matt was ook vrij kalm in vergelijking met andere shows (liep heel er veel van links naar rechts op het podium), normaal zit daar wat andere patronen in. De band oogde ook wel wat vermoeid. Maar dan nog zo'n show neerzettenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:32 schreef elplato het volgende:
[..]
Wat vond je dan van de uitvoering van Bloodbuzz Ohio? Was pas mijn 2e keer National, maar is het normaal dat hij de lage zang live niet haalt?
ok, ja dat soort dingen vallen mij als slechts gewone liefhebber niet op. Maar vond het bij dat nummer wel opvallend en ook wat jammer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee, ze waren ook op. Matt was ook vrij kalm in vergelijking met andere shows (liep heel er veel van links naar rechts op het podium), normaal zit daar wat andere patronen in. De band oogde ook wel wat vermoeid. Maar dan nog zo'n show neerzetten
Dat kan toch niet helemaal aan het programma gelegen hebben..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:24 schreef Aisumasen het volgende:
Had na vorig jaar niet het gevoel dat mijn 10de editie Lowlands snel zou geschieden, maar ik ben weer helemaal terug aan boord na afgelopen weekend.
Dat is een juiste constatering, maar tussen de X-Ray en de India/Bravo was er zelfs dit jaar genoeg moois te ontdekken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat kan toch niet helemaal aan het programma gelegen hebben..
Ja naast de tatooshop. Vrijdag stond er een leuke Blues band te spelen. Nog even bij gekeken. Iemand een idee welke bands daar speelde?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb er hier niemand over gehoord geloof ik, maar er was ergens bij de Titty Twister een podium waar continu gejamd werd?
Het viel me gewoon tegen. Een zesje. Ik miste gewoon spontaniteit en de zin om lekker op te treden. Het was gezapig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:30 schreef theodoor9 het volgende:
Vond je Jungle trouwens echt zo kut friekin_? Het was niet geweldig ofzo, maar toch ruim voldoende of niet?
quote:Ook wel eens fijn: een band die wél swingt, wél funky is, maar zich níet voortdurend schreeuwend tot het publiek richt ('Lowlaaaaaands!') en níet om de haverklap roept om 'handjes in de lucht'. Recensent Menno Pot genoot van het optreden van Jungle.
Ik vond het niet slecht hoor. Maar heel spectaculair was het niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:46 schreef richolio het volgende:
Disclosure viel volgens mij voor veel mensen wel tegen he, of niet? Dat was wat ik best veel hoorde dan.
Nee hoor, ik ook niet. Maar er miste wat. Ik voelde 'm gewoon niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:52 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik vond het niet slecht hoor. Maar heel spectaculair was het niet.
Is dat te hoog? Stond daar brak bij, heb het maar half meegekregen, maar vond het wel fatsoenlijk klinken.quote:
Portishead was erg tof inderdaad, Royal Blood mag wel een punt hogerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even wat cijfertjes voor de optredens:
Blood Red Shoes: 8,5
Luke Sital-Singh: 7,5
Marmozets: 7
Triggerfinger: 7
Imagine Dragons: 8,5
Disclosure: 6
Fred V vs Grafiix: 6,5
First Aid Kit: 6
Always Hardkoor: 7,5
Kensington: 8,5
Cage The Elephant: 7
The Boxer Rebellion: 4
Beastmilk: 6
The National: 9
Fink: 8
Radio Filharmonisch Orkest: 6
The Neighbourhood: 2,5
Red Fang: 6,5
Royal Blood: 8
Portishead: 10
Alleen acts genoemd waar ik meer dan 2/3 heb gezien.
Imagine Dragons vind ik qua singles debiel slecht (ze kiezen hun meest poppy en storende platen als single) maar hebben met Amsterdam en Rocks best leuke albumnummers. Maar live presenteren ze het echt tof. En Kensington vind ik qua beleving op TV ook saai, maar echt live klinken ze een stuk harder en gelikter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Portishead was erg tof inderdaad, Royal Blood mag wel een punt hoger![]()
Aantal anderen (kensington, Imagine Dragons) wel lager wat mij betreft, maar dat zal mijn smaak zijn, heb die bands ook alleen op TV/uitzending gemist gezien.
Ja ik stond helemaal achterin met een brakke kop, dus ik heb het maar half meegekregen. Klonk prima, maar niet overdonderend ofzo. Half puntje hoger had ook gekund ja. Een 7 vind ik wat veel voor iets waarvan ik me nu eigenlijk al niets meer herinner.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:10 schreef Devv het volgende:
First Aid Kit was minimaal een 7. Als je dat niet snapt dan heb je er echt geen verstand van.
Ja ok, als je op de manier tot een beoordeling komt dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik stond helemaal achterin met een brakke kop, dus ik heb het maar half meegekregen. Klonk prima, maar niet overdonderend ofzo. Half puntje hoger had ook gekund ja. Een 7 vind ik wat veel voor iets waarvan ik me nu eigenlijk al niets meer herinner.
alle bands die ik een hoog punt heb gegeven heb ik goed kunnen zien. Geen garantie voor een hoog punt, want Disclosure en The Neighbourhood vond ik niks terwijl ik het prima vond.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:28 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja ok, als je op de manier tot een beoordeling komt dan snap ik het wel.
Die gozer in witte broek, roze shirt en blond half lang haar??quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:32 schreef Ooi86 het volgende:
Even wat anders: hebben jullie de reus nog gespot? Donderdagavond zag ik door de 24 uurs iets gigantisch aan komen lopen. Bleek een kerel te zijn van 2,11 en ook zeker een meter breed. Ik was helemaal speechless....
Jup, bij de eettentjes in de buurt van de Lima. Kwam er een klein meisje naar hem toe met de vraag of ze met hem op de foto mocht, voor het contrast.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:32 schreef Ooi86 het volgende:
Even wat anders: hebben jullie de reus nog gespot? Donderdagavond zag ik door de 24 uurs iets gigantisch aan komen lopen. Bleek een kerel te zijn van 2,11 en ook zeker een meter breed. Ik was helemaal speechless....
Ik zag hem in een knal roze shirt en spierwitte broek lopen ja, niet te missenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jup, bij de eettentjes in de buurt van de Lima. Kwam er een klein meisje naar hem toe met de vraag of ze met hem op de foto mocht, voor het contrast.
Ja, die heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zag hem in een knal roze shirt en spierwitte broek lopen ja, niet te missen
Zo die staat genoteerd. En nu maar sparenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:33 schreef richolio het volgende:
Lowlands 2015 vindt plaats op 21, 22 en 23 augustus.
Nog meer dan een jaar weg dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:33 schreef richolio het volgende:
Lowlands 2015 vindt plaats op 21, 22 en 23 augustus.
Ja ik ook! Dat was bij de WC's als je naar de Alpha loopt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb er wel eentje (vrijdag) in een roelstol afgevoerd zien worden met folie over zich heen.
Nee ik zag het tussen de India en Bravo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:34 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ja ik ook! Dat was bij de WC's als je naar de Alpha loopt.
Ik heb ook grote vraagtekens bij het "live" spelen bij ze.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:46 schreef richolio het volgende:
Disclosure viel volgens mij voor veel mensen wel tegen he, of niet? Dat was wat ik best veel hoorde dan.
Ook dit. Wij hebben het hele terrein afgestruind naar die chicken wings stand! Bij zo'n caribean foods ding hadden ze ook chickenwings, alleen deze waren lang niet zo lekker als de ekte ekte.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:50 schreef TimTyler het volgende:
WAAR WAS DE CHICKEN WINGS STAND!?!?!!11! 4 jaar lange LL traditie (elke avond afsluiten met vrienden en hotwings) moest noodgedwongen worden afgebroken!En nee, de wings van de Indonees zijn niet te vergelijken.
Heel eikelig, maar je weet dat het niet verstandig is om met jouw leeftijd aan de pillen te gaan? Je bent nog in de groei enzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:52 schreef Broccolitaartje het volgende:
Zo, na een weekend vol pillen vannacht toch ff een goeie 19 uur slaap gepakt. Dan zal ik nu ook maar even mijn lijstje geven
Sowieso, meerdere dagen en steeds bijpakken zijn ook voor volwassen hersentjes niet heel goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:08 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Heel eikelig, maar je weet dat het niet verstandig is om met jouw leeftijd aan de pillen te gaan? Je bent nog in de groei enzo
Ik heb echt tientallen mensen op het terrein gehoord dat ze alle tentjes hebben afgestruind om de wings te vinden... Mensen waren gedesillusioneerd, op zoek naar de bevestiging die als een donkere wolk boven het terrein hing... Huilende LLers zaten om 4 uur in de nacht in een hoekje naast de hamburgertent op de plek waar vroeger de wings te krijgen waren. Nog steeds doet mijn hart pijn als ik foto's van 2013 zie waar ik samen met vrienden, onze gezichten vol marinade, sta te genieten van een portie heerlijke hotwings. Wat een gemis...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:05 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ook dit. Wij hebben het hele terrein afgestruind naar die chicken wings stand! Bij zo'n caribean foods ding hadden ze ook chickenwings, alleen deze waren lang niet zo lekker als de ekte ekte.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Welke nummers hebben jullie echt ontdekt dit jaar op LL?
Succes! Zou voor het eerst zijn dat iets weer terug komt op Lowlands door een petitie. Beetje het beenham verhaal... Tof als het er is..... Krijgt het niet meer terug als het eenmaal weg is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:16 schreef TimTyler het volgende:
[..]
Ik heb echt tientallen mensen op het terrein gehoord dat ze alle tentjes hebben afgestruind om de wings te vinden... Mensen waren gedesillusioneerd, op zoek naar de bevestiging die als een donkere wolk boven het terrein hing... Huilende LLers zaten om 4 uur in de nacht in een hoekje naast de hamburgertent op de plek waar vroeger de wings te krijgen waren. Nog steeds doet mijn hart pijn als ik foto's van 2013 zie waar ik samen met vrienden, onze gezichten vol marinade, sta te genieten van een portie heerlijke hotwings. Wat een gemis...
Ik heb thuis nog maar een kaarsje ter nagedachtenis aangestoken.Daarnaast zit ik serieus te overwegen een petitie te maken om ze in 2015 weer terug te krijgen op Lowlands. Who is in?
Alleen het derde album van Fink.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Welke nummers hebben jullie echt ontdekt dit jaar op LL?
Vond ik wel beetje tegenvallen Het album daarvoor was beter. De Bravo is ook iets te groot voor de soort muziek imo. Kwam niet intiem over zoals zijn set op LL 2011 dat wel deed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen het derde album van Fink.
Ik wist dat iemand deze grap ging maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel cool, muziekadvies van Beth Gibbons krijgen.
Nee. En ik dan wil ik de neef van de producer nog bedanken, net als zijn leraar Frans op de middelbare school.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:52 schreef friekin_ het volgende:
Was ik de enige die het tien minuten lang bedanken van de crew tijdens stromae echt belachelijk vond?
Geen massagraf taferelen dit jaar inderdaadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, is de chickenwing-crap eindelijk opgedonderd? wat zal 't schoon geweest zijn.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:51 schreef TheFastOne het volgende:
Ontdekkingen:
Flume's Jay-Z remix rond de 36 minuten, nergens te vinden. [..]
Ah thanks. Nu alleen nog ergens die vocalen erbij zien te vinden.quote:
Die heeft er wel een paar op tijdens de set jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:08 schreef richolio het volgende:
Ook mooi dat Snoop af en toe zomaar in zijn nummer stopte om even een hijs te nemen van zijn joint
Ah, ja, denk dat die op z'n laptopje zelf gemaakt is, maar a capella 'Dirt Off Your Shoulder' is wel te vinden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:01 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ah thanks. Nu alleen nog ergens die vocalen erbij zien te vinden.
Maar het is wel Atze he.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)and-der-blinden.html
Wat een debiel is het soms ook ja, maar ja hij moet Lowlands braaf promoten he, het stokpaardje van 3v12quote:
Die vergelijking met Pukkelpop slaat nergens op idd. Verder kan ik me wel in het stuk vinden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een debiel is het soms ook ja, maar ja hij moet Lowlands braaf promoten he, het stokpaardje van 3v12
Hij heeft ook wel gezien dat Pukkelpop dit jaar vele malen efficienter was. Pukkelpop had de beste lineup die ik in mijn leven op een festival in de benelux gezien heb.
Was dan wel weer een verademing dhr Wartaal zondag te horen zeggen dat-ie Die Antwoord verschrikkelijk kut vindt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
uit het AD geschreven door Stefan Raatgever
Tijdens en na afloop ook hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef theodoor9 het volgende:
Eigenlijk vrij vermakelijk om te lezen dat de critici voor Lowlands al met negatieve verhalen komen, terwijl het uiteindelijk gewoon een waanzinnig weekend werd. En ja ook muzikaal
Dit inderdaadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef theodoor9 het volgende:
Eigenlijk vrij vermakelijk om te lezen dat de critici voor Lowlands al met negatieve verhalen komen, terwijl het uiteindelijk gewoon een waanzinnig weekend werd. En ja ook muzikaal
Williequote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was dan wel weer een verademing dhr Wartaal zondag te horen zeggen dat-ie Die Antwoord verschrikkelijk kut vindt.
Idd en veel critici die niet geweest zijn blijven het kut vindenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef theodoor9 het volgende:
Kan journalisten allang niet meer serieus nemen als het om festival verslaggeving gaat. Kleur is vooraf al bepaald op basis van het programmaboekje, en wat de boer er niet uit kent vreet hij niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou van de critici vooraf zijn er nog weinig 'om'geraakt hoor.
En ze waren er heus wel hoor, want ja, kost niks he.
Uh, ja, nee. Goede vergelijking man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:15 schreef Nielsch het volgende:
Sowieso al die mensen die zo'n programmering en alles wat daar achter zit helemaal gaan analyseren. En dan aankomen met: "oeh kijk mij toch eens even de grote hippe voorganger zijn; ik ga als sinds 200x naar BKS of whatever want Lowlands...." Echt please, get a fucking life. Of hier op dit forum ook; de line-up kut vinden en daar dan maandenlang over moeten klagen terwijl ze niet eens een kaartje hebben. Serieus, niemand zit op dat gezeik te wachten. Prima, ga je niet. Ik ga ook niet naar concerten van Justin Bieber maar daar post ik ook niet over in zijn topic. Again, get a life.
Gelukkig zijn er wel redelijk wat alternatieven ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:18 schreef Nielsch het volgende:
Punt is, mensen nemen zo'n weekend echt veel te serieus. Wil je er naartoe? Prima, koop een kaartje. Wil je niet? Prima, ga je niet. Wil je ergens anders heen? Prima, ga je ergens anders heen.
Ik zag PO van Nu.nl ook een 15 min bij Mapei zijn. Toen was hij weer weg. Dan kun je toch geen reëel oordeel geven over iets?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb me wel zitten ergeren aan de tweets van Jan Vollaard (waar ik qua muzieksmaak toch wel raakvlakken mee heb). Shirts van G-star (gsus dus), Tangarine in een matig gevulde Charlie (was dus India). let gewoon een beetje beter op. En dan tweet ie iets over een optreden, een kwartier later staat ie weer in een andere tent. Moet je daar dan een mening op baseren?
Eigenlijk zegt hij nog niets met zoveel regels.quote:Mapei
Een van de grote beloftes van Lowlands dit jaar is de Zweeds-Amerikaanse zangeres Jacqueline Cummings alias Mapei. De zangeres debuteert momenteel met het hitje Dont Wait, maar tijdens haar optreden laat de dertigjarige vocaliste horen meer troeven achter de hand te hebben, zij het conventioneler dan Dont Wait.
Haar stem vertoont een grote gelijkenis met die van Faith Evans (die we in Nederland vooral kennen van de nummer 1-hit Ill Be Missing You met Puff Daddy uit 1997), terwijl haar grote invloeden eveneens uit de jaren 90 lijken te komen. In de nummers herkennen we stijlelementen van oude tracks van Jay-Z en Fugees.
Dat de verwachtingen op basis van Dont Wait hooggespannen zijn, blijkt uit de grote opkomst in de X-Ray, een soort kleine loods op het Lowlandsterrein. Rijendik staan geïnteresseerden voor de ingangen. Mapei zet met beschieden middelen een amusante show neer, inclusief dansers. Een artiest om in de gaten te houden. (PO)
Dat is inderdaad bullshit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zag PO van Nu.nl ook een 15 min bij Mapei zijn. Toen was hij weer weg. Dan kun je toch geen reëel oordeel geven over iets?
[..]
Eigenlijk zegt hij nog niets met zoveel regels.
Daarom, maar in plaats van stilletjes te kiezen voor een alternatief zijn er mensen die dat met veel bombarie en gezeik aan de rest van de wereld moeten laten weten. Waarom denk ik dan? Wat wil je bewijzen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er wel redelijk wat alternatieven ja.
Omdat de alternatieven nog steeds beperkt zijn. In Nederland hebben we vier festivals van dit kaliber, en als je een wat rustiger, sfeervoller festival zoekt valt Pinkpop al af.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daarom, maar in plaats van stilletjes te kiezen voor een alternatief zijn er mensen die dat met veel bombarie en gezeik aan de rest van de wereld moeten laten weten. Waarom denk ik dan? Wat wil je bewijzen?
Duitsland heeft 5x zoveel inwoners, logisch dat die meer aanbod hebben. En naar een festival in Duitsland gaan is natuurlijk ook een prima optie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de alternatieven nog steeds beperkt zijn. In Nederland hebben we vier festivals van dit kaliber, en als je een wat rustiger, sfeervoller festival zoekt valt Pinkpop al af.
Zelfs met 2 mogelijkheden meer is het marginaal tov bijvoorbeeld Duitsland.
Allebei waar natuurlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Duitsland heeft 5x zoveel inwoners, logisch dat die meer aanbod hebben. En naar een festival in Duitsland gaan is natuurlijk ook een prima optie.
Op het oppervlakte van Nederland is dat in vergelijking met Duitsland wel veel denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de alternatieven nog steeds beperkt zijn. In Nederland hebben we vier festivals van dit kaliber, en als je een wat rustiger, sfeervoller festival zoekt valt Pinkpop al af.
Zelfs met 2 mogelijkheden meer is het marginaal tov bijvoorbeeld Duitsland.
Vies kereltje bende tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Grappig, als je Mapei zou heetten en je ging voor de pornobusiness, zou je dan Jacqueline Cummings als artiestennaam gekozen hebben?
Dat geldt andersom toch ook? Waarom met veel bombarie rond lopen brullen dat Lowlands zo leuk was. Heb je dan iets te bewijzen ofzo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daarom, maar in plaats van stilletjes te kiezen voor een alternatief zijn er mensen die dat met veel bombarie en gezeik aan de rest van de wereld moeten laten weten. Waarom denk ik dan? Wat wil je bewijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: |