abonnement Unibet Coolblue
pi_143569863



* Welkom in het zoveelste doldwaze voorprettopic van Lowlands 2014 *O*


A Campingflight to Lowlands Paradise of kortweg Lowlands is een driedaags muziekfestival dat vanaf 1993 jaarlijks in Nederland in Biddinghuizen (Flevoland) gehouden wordt. Mojo Concerts begon Lowlands als tegenhanger van festivals als Pinkpop en Dynamo Open Air en probeerde hier haar wat alternatievere muziek uit. Lowlands wordt dit jaar van vrijdag 15 augustus tot zondag 17 augustus gehouden. Lowlands 2014 is voor het eerst sinds jaren niet per direct uitverkocht. Maar inmiddels is het wel helemaal uitverkocht.

Line-Up
*Vrijdag 15 augustus:
Acid Arab
Atomic Bomb! The Music of William Onyeabor
Beastmilk
Blood Red Shoes
Bombus
Bring Me The Horizon
Camo & Krooked
CC Smugglers
Dan Croll
Disclosure
Dub FX
Duke Dumont
Flume
Fred V & Grafix
FunkinEven
Hamilton Leithauser
I Am Legion
Imagine Dragons
Janelle Monáe
Kaiser Chiefs
Kutmah
La Yegros
Mando Diao
Mapei
Marmozets
Milky Chance
Red Fang
Rico & A.R.T.
Roy de Roy
Sam Smith
Soviet Suprem
Temples
The Asteroids Galaxy Tour
The Growlers
Thomas Azier
Triggerfinger

*Zaterdag 16 augustus:
Birth Of Joy
Bongo Botrako
Chet Faker
Congo Natty
First Aid Kit
Gesaffelstein
Gregory Porter 15.30
James Holden (live)
John Flynn & The Sussex Wit
Jungle
Jungle By Night
Larry And His Flask
Nick Mulvey
Sleaford Mods
Stromae
The Amazing Snakeheads
The Barons of Tang
The Boxer Rebellion
The Cat Empire
The National

*Zondag 17 augustus:
Amsterdam Klezmer Band
Bear Hands
Blaudzun
Boy & Bear
Brody Dalle
Carolina Chocolate Drops
Die Antwoord
Festa Orkesta o.l.v. Kees van Hondt
Fiddler's Green
Fink!
Gui Boratto
Inc
Jonathan Wilson
Josef Salvat
Kaytranada
Little Big
London Grammar
Lucius
Panama
Portishead
Queens Of The Stone Age
Radio Filharmonisch Orkest o.l.v. Anthony Hermus 11.00
Real Estate
Skrillex
Snoop Dogg aka Snoop Lion
SOHN
The Black Lips
The Neighbourhood
The Skints
Young Magic

*Onbekend
Antal
Bassekou Koyaté & Ngoni Ba
Boddika
By The Rivers
Cage the Elephant
Cashmere Cat
Clap! Clap!
Cinnaman & Job Jobse
DaM-FunK
Dark Sky
Dave Hause
Dekmantel Soundsystem
Ed Rush & Optical
Evian Christ
Glass Animals
Happa
Hoffmaestro
Hollie Cook
Hunee
Ibibio Sound Machine
Interstellar Funk
Jett Rebel
John Talabot
John Wizards
Judy Blank
Kensington
Kovacs
Larry Gus
Le1f
Lenzman (feat. Dan Stezo)
Luke Sital-Singh
Maduk (feat. MC Mota)
Neck Deep
Orgaanklap
Oscar & The Wolf
Patten
Pierce Brothers
Prosumer
ReaZun
Rooie Waas
Royal Blood
Rustie
Selah Sue
Shlohmo
Skream
Sophie
St. Vincent
Tangerine
The Acid
The Kik
Twin Atlantic
Typhoon
Vance Joy
Volbeat
X Ambassadors
XXYYXX
You Me At Six

Blokkenschemahttp://lowlands.nl/blokkenschema/

Llowlinks
De grote FOK!LowlandsChecklist
De FAQ op lowlands.nl
Dit handige topic

1993 - f 75,00 - 7.500 bezoekers (cap. was 15000) wit plastic bandje met paarse letters
1994 - f 95,00 - 12.500 bezoekers geel touwtje
1995 - f 115,00 - 20.000 bezoekers (bier 2,50) rood/zwart lintje
1996 - f 140,00 - 31.000 (uitverkocht) zwart/geel lintje
1997 - f 145,00 - 40.000 roze/rood lintje
1998 - f 150,00 - 50.000 (uitverkocht) roze/oranje lintje
1999 - f 160,00 - 57.500 (uitverkocht) blauw/wit lintje
2000 - f 175,00 - 57.500 (uitverkocht) groen/paars lintje
2001 - f 195,00 - 57.500 (uitverkocht) blauw/paarsig lintje (incl. kliko)
2002 - E 97,50 - 60.000 (uitverkocht) roze/geel lintje (incl. beter bevestigde kliko)
2003 - E 105,00 - 48.000 (niet uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
2004 - E 115,00 - 52.000 (niet uitverkocht) oranje/zwart lintje, wederom met kliko
2005 - E 115,00 - 53.000 (niet uitverkocht) (bier 2,00) geel/blauw stof , die werd gesealed
2006 - E 117,50 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,10) rood/wit stof , die werd gesealed
2007 - E 125,00 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,20) groen/wit stof, gesealed
2008 - E 132,50 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,30) cyaan/wit stof, gesealed
2009 - E 140,00 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,40) oranje/wit stof, gesealed
2010 - E 145,00 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,50) zwart/wit stof, gesealed
2011 - E 155,00 - 55.000 (uitverkocht ~2u) (bier 2,50) geel/blauw stof, gesealed
2012 - E 175,00 - 55.000 (uitverkocht <2u) (bier 2,60) rood/groen/wit stof, gesealed
2013 - E 175,00 - 55.000 (uitverkocht <2u) (bier 2,60) rood/wit/zwart stof, gesealed
2014 - E 195,00 - ??.??? (nog niet uitverkocht) (bier 2,60) onbekend

Ook danken wij topuser µ voor zijn geweldig OP werk de afgelopen jaren.


*O* *O* *O* *O* *O* *O* ROOKWORSTALARM *O* *O* *O* *O* *O* *O*
జ్ఞ‌ా
pi_143569870
జ్ఞ‌ా
pi_143570059
జ్ఞ‌ా
pi_143570075
జ్ఞ‌ా
pi_143570217
Typhoon *O*. Wat een energie, de hele Bravo los. Beste optreden van 't weekend!
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_143570362
Frontstage was Lowlands een feest van muziek en belevenis. Met overwegend droog weer, veel lekkere happen en grappige acts. Backstage werkten politie, Openbaar Ministerie en de beveiliging van de organisatie hecht samen met als doel dat het een veilig feest zou worden en blijven. En dat werd het. Want wat is één diefstal en 119 afdoeningen voor drugsbezit op een bezoekersaantal van 50.000?

Desalniettemin wil je als overheid een streep trekken: het mag dan nog zo'n leuk festival zijn, bezit van drugs is niet alleen verboden en strafbaar, maar ook schadelijk voor de gezondheid. Dus wie betrapt wordt op het bezit van drugs, wordt verzocht mee te gaan naar de ‘straat' van politie en OM backstage. De straat bestaat uit een aantal cabins die aan elkaar gebouwd zijn tot een ‘straat'. In de cabins zitten de recherche, de Forensische Opsporing, verhoorkamers, ophoudruimte, verbalisanten en Openbaar Ministerie. Wie is aangehouden, wordt gefouilleerd en moet zich identificeren. De pillen, poeders en drankjes gaan naar de FO voor onderzoek. Daarna volgt het verhoor door de verbalisant. Als het dossier compleet is, gaat dat naar het OM, die het dossier controleert, kijkt of er documentatie of openstaande straffen zijn en een beslissing neemt over de afdoening. De dienstdoende officier doet de verdachte dan een voorstel: een OM-strafbeschikking in de vorm van een geldboete of een werkstraf, of een dagvaarding. Een geldboete kan gelijk worden voldaan, waarbij erop gewezen wordt dat dan afstand van verzet wordt gedaan. Daarna wordt de persoon in kwestie vrijgelaten en beslist de organisatie of hij of zij alsnog terug mag het festivalterrein op.

Foto: Lowlands 'straat' waar OM, recherche en Forensische Opsporing optreden tegen drugsbezit

Zaterdagmiddag hebben Mila Colijn, Damaris Westland en Ester van den Heiligenberg dienst. Echt druk is het tot nu toe niet. "Geen peil op te trekken", vertelt Ester. "Donderdag bij het begin was het best druk, veel drukker dan vorig jaar. Er werd dan ook goed gecontroleerd. Vorig jaar was het op zaterdag druk en nu is het rustig." Een duidelijk verschil voor de politie is dat er dit jaar niet meer gewerkt wordt met bekertjes met statiegeld. "Prima dat de organisatie dat heeft aangepast, want dat gaf gedoe", vindt Ester. "Ik weet niet of er samenhang is", merkt ze op, "maar het valt me op dat we dit jaar ook geen zakkenrollerij hebben."

Ondertussen komen er wel dossiers binnen. Eén jongen is gepakt met vijf pillen. "Kijk", zegt de man van de FO, "vacuüm verpakt, dan is het moeilijker op te sporen als je bijvoorbeeld met drugshonden werkt." De pillen gaan in het slaatjesbakje en één drupje van het testmateriaal laat gelijk een dieppaarse tot zwarte kleur zien: MDMA, in de volksmond xtc, goed voor een beschikking van 330 euro.

"Dat is volgens de evenementenrichtlijn, die iets milder is dan de BOS-richtlijnen", legt Mila uit. "Als je ermee op straat wordt gepakt, valt de beschikking een stuk hoger uit. Maar de jongeren die hier komen en gepakt worden, voelen het enorm. We zien er ook dit jaar veel zonder enige documentatie. Studenten of mensen met een goede baan bijvoorbeeld die zeggen bijna nooit iets te gebruiken en alleen voor deze speciale gelegenheid iets bij zich te hebben." "Ze schrikken ook dat ze nu een strafblad hebben", vult Damaris aan. "We moeten wel een grens trekken, je mag dat spul gewoon niet hebben, dat weten ze. En wat mij opvalt is dat veel mensen verschillende soorten drugs bij zich hebben. Een paar pillen MDMA, een beetje cocaïne."

Foto: Drugstest Lowlands

Precies datzelfde ziet de FO'er aan de overkant van de ‘straat'. Iemand heeft niet alleen vijf pillen bij zich maar ook twee ponypacks. De pillen kleuren gelijk zwart, het poeder in de ponypacks gaat per gram en moet gewogen worden. In de twee wikkels zit 1,5 gram. De FO'er mompelt "waarschijnlijk gekocht als twee gram". In het testbuisje kleur het witte poeder tot een prachtig aquamarijn blauw: cocaïne. En de eigenaar mag dan misschien bekocht zijn met zijn 1,5 gram, die tellen wel als drie gebruikershoeveelheden. Samen met de pillen zegt de richtlijn: 420 euro.

"Wat verder opvalt", zegt Trijnet van Haaren-Paulus, die het OM-gebeuren op Lowlands coördineert, "is dat we relatief veel werkstraffen uitdelen dit jaar. Tot 17 pillen of gebruikershoeveelheden krijgen de mensen een beschikking, maar vanaf 17 pillen wordt het een werkstraf. In vergelijking met vorige jaren, zien we een toename van mensen die een grotere hoeveelheid bij zich hebben. Het kan natuurlijk zijn dat ze het voor de groep naar binnen proberen te krijgen."

Ondertussen is Damaris bezig een jongen toe te spreken. Ze legt hem rustig uit wat er is gevonden, wat daar strafbaar aan is en wat voor boete daarbij hoort. Ze wijst hem twee keer op zijn recht om een strafbeschikking thuis te krijgen waartegen hij verzet kan aantekenen. Maar hij mag ook nu pinnen. De jongen ondergaat het. De grootste schrik bij de aanhouding is al weer gezakt. Deze narigheid moet maar zo snel mogelijk achter de rug zijn, zie je hem denken: hij wil graag pinnen. Zijn pet heeft hij naast zich op tafel gelegd als hij met Damaris spreekt. Zegt zelfs bijna een soort schamper ‘dank je wel' als het klaar is. "Nee, ook geen boef", concludeert Damaris, "maar wel vijf pillen op zak."

En verloopt het verder vlekkeloos? Naast alle drugs, gemoedelijke verdachten, een goede sfeer op de politie/justitiepost, kan Trijnet één diefstal melden. "Een jongen loopt het backstage terrein op, pakt een tray bier van het cateringsbedrijf, loopt daar doodgemoedereerd mee weg en wil onder een boom een biertje gaan drinken", vertelt ze. "Ik heb de mogelijkheid van verzet uitgelegd. Ook heb ik lang met hem gepraat over alcoholgebruik en eerdere feiten op zijn documentatie die wijzen op alcoholmisbruik. Doorpratend bleek hij een alcoholprobleem te hebben en schulden. Ik heb hem uitgelegd dat als hij in verzet gaat, de zaak voor de rechter komt en dat we dan ook meer kunnen doen dan alleen een strafbeschikking opleggen, bijvoorbeeld hulpverlening. Omdat zijn documentatie ouder is, maar zijn problemen weer hernieuwd lijken is het goed om hem te wijzen op mogelijkheden - ook mogelijkheden die hij vrijwillig in kan zetten, bijvoorbeeld via een huisarts. Uiteindelijk ligt nu nog de verantwoordelijkheid bij hem." Inmiddels is het zes uur, officier Bart Nitrauw neemt de dienst over. Er wordt gegeten en sommigen verheugen zich om die avond ook iets van het festival mee te krijgen. Het mag dan gewoon werken zijn, werken op Lowlands (volg de borden backstage) is bijzonder: leuk, dynamisch, effectief, en goed voor de samenwerking.

http://www.om.nl/actueel/nieuwsberichten/@163001/lowlands-2014-0/
pi_143570583
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:31 schreef SvenM het volgende:
Typhoon *O*. Wat een energie, de hele Bravo los. Beste optreden van 't weekend!
Bijna! Het was wel echt geweldig ja!
pi_143571008
Wat leuk om dat te lezen @ Indiaantje :Y
pi_143571421
Backstage verhalen zijn leuk inderdaad!

Volgens EvE, in het interview met 3voor12, is er al een headliner geboekt voor volgend jaar. Wie zal het zijn? :P
pi_143571610
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:56 schreef H.Kemper het volgende:
Backstage verhalen zijn leuk inderdaad!

Volgens EvE, in het interview met 3voor12, is er al een headliner geboekt voor volgend jaar. Wie zal het zijn? :P
Mental Theo, die had op z'n Facebook gezet: Lowlands was geweldig, tot volgend jaar!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_143571739
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:56 schreef H.Kemper het volgende:
Backstage verhalen zijn leuk inderdaad!

Volgens EvE, in het interview met 3voor12, is er al een headliner geboekt voor volgend jaar. Wie zal het zijn? :P
Het was in ieder geval iets waar hij zelf erg blij mee was
pi_143571773
Pharrell
pi_143571871
Ik heb hier een grietje op Facebook die beweert dat de "bloed-aftap-act" nep was, maar ik vond het er griezelig echt uitzien. Echt of nep?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 18 augustus 2014 @ 22:18:11 #14
192683 AMDB
Visionair.
pi_143572436
Ook maar eens tijd voor een verslag:

Donderdagochtend om 9.30 op de dijk aangekomen, geen file te zien en gelijk doorrijden. Echt super geregeld. Het parkeerterrein is ook veel fijner op deze manier! Waard om voor te betalen :) Aangesloten in de rij, en stonden echt net buiten het 'voorvak', helemaal voorin. Om 13.00 gingen de poorten open maar wachtten ze nog even totdat wij naar binnen mochten. Daarna even gesprint (waarom eigenlijk?) naar de deuren. De brug over klapte het wieltje onder het steekwagentje weg, op de laatste trede, dat werd dus even een helletocht slepen naar camping 3. Terrein is nu wel goed omgeploegd.

Op de camping aangekomen, camping 3 net voorbij het WC gebouw, bleek dat twee groepen die vorig jaar ook naast ons stonden naar dezelfde plek waren gekomen! In ieder geval weer veel lol mee gehad. Donderdagavond naar de FOK!-meet gegaan en staan springen in de 24-uurs, maar weinig van onthouden.

Vrijdag begon de dag met Blood Red Shoes, gingen weer lekker. Energievol als altijd en een paar uitstekende nummers van de laatste plaat. Hierna The Asteroids Galaxy Tour bekeken, erg relaxte zoetsappige pop. Goed van genoten.

Daarna het voorvak in gegaan voor Kaiser Chiefs, wat duidelijk een geweldig feestje was. Geweldige nieuwe plaat, energievol. Bijna het hele optreden meegesprongen _O_ Daarna volgens mij nog een stukje Mando Diao gezien, maar daar staat me weinig van bij. Daarna naar Milky Chance, album dat ik redelijk vaak gedraaid heb, maar live viel het echt tegen -O- Wist de nummers maar matig over te brengen, de energie kwam geloof ik niet helemaal mee. Daarna doorgegaan naar Temples, wat echt mooi was! Als afsluiter gekozen voor Disclosure, maar na twee nummers teleurgesteld weggelopen, inspiratieloos en platgeslagen.

Daarna voor het eerst de Juliet ingelopen om Jan Jaap van der Wal te kijken, op zich naar mijn zin gehad, wat gelachen, maar niet meer dan dat. Wat ik in de nachtelijke uurtjes heb gedaan weet ik niet meer zo goed, volgens mij nog stukje Duke Dumont gekeken, maar dat is echt vertroebeld door de alcohol.

Zaterdag begonnen met Real Estate, beetje weggevallen in de herinnering van alle andere hoogtepunten. Daarna stukje Oscar and the Wolf gezien, was erg tof totdat ze covers gingen spelen. Was niet nodig geweest. Daarna doorgegaan naar Boy & Bear, waar ik ook niks noemenswaardigs meer van op kan noemen.

Toen naar één van de hoogtepunten: Cage the Elephant. Ik kende maar een paar nummers, maar wát een energie, en wát een rasentertainer. Helemaal uit m'n dak gegaan. Daarna even om wezen kleden en vervolgens naar The National gegaan. Daar aangekomen, tent was nog leeg, bekenden tegen gekomen die in het voorvak stonden. Mee naar voren gegaan, en helemaal genoten. Ik kende lang niet alles, maar heb alles meegezongen. Zo intens, mooi, heb er nog steeds geen woorden voor _O_ _O_ *O* *; Na The National nog even naar Gesaffelstein, wat ook een erg goed laatste kwartiertje was. Jammer dat ik daar niet meer van heb kunnen zien. Die nacht doorgebracht bij Kill All Hipsters en wat 90's hiphop, om uiteindelijk even te eindigen in de Bravo.

Zondag was een beetje een brakke dag, tent afgebroken en naar de auto gebracht. Naar Kovacs gelopen, was mooi maar niet helemaal mijn ding. Daarna door naar Josef Salvat, dat was voor mij wel één van de verrassingen :) Vervolgens Die Antwoord, wat puur dramatisch was, grappig maar gewoon slecht. Nog van een afstandje Brody Dalle gehoord, klonk prima maar niet leuk genoeg om naar binnen te gaan. Daarna bij Blaudzun gaan staan, die vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen. Had het gevoel dat hij te graag wou, teveel show. Zie het liever wat puurder met wat minder muzikanten op het podium.

Daarna het volgende hoogtepunt: Royal Blood. Absoluut een sensatie, verwachtingen die al heel hoog waren (ik zag ze een paar maanden geleden in Engeland) compleet waargemaakt. Hele goede nummers en kan niet wachten op het eerste album. Toen nog even buiten bij Skrillex gaan staan, karikatuur van alles wat zich DJ noemt. Dramatisch.

Vervolgens in het voorvak voor Queens of the Stone Age. Eén van de weinige bands die ik soms werkelijk kapotdraai maar die ik nog nooit had gezien. Sinds deze show helemaal om. Retestrak, snel, zwaar. Ik baalde dat ik te moe was om mee te springen (zat even aan het einde van m'n energie), maar heb echt genoten _O_ Oh en wat was ik blij toen ze I'm Designer speelden, echt by far mijn favoriet als het gaat om lyrics _O_ _O_

Echt weer genoten van een topweekend, de wat slechte gevoelens die ik na vorig jaar had zijn helemaal verdwenen _O_ Goed gedaan organisatie!
  maandag 18 augustus 2014 @ 22:19:36 #15
192683 AMDB
Visionair.
pi_143572492
Mijn top 5 van het weekend:

• The National
• Queens of the Stone Age
• Royal Blood
• Cage the Elephant
• Kaiser Chiefs
  maandag 18 augustus 2014 @ 22:25:09 #16
192683 AMDB
Visionair.
pi_143572744
Oh ik vergeet helemaal nog één van mijn hoogtepunten te benoemen! Hamilton Leithauser! Komt omdat het al zo lang geleden leek dat het vrijdag was. Wat een stem heeft die gast! Echt genoten, die komt nog even een plekje hoger dan de Kaiser Chiefs denk ik.
pi_143573107
Hoogtepuntjes:
Larry Gus O+
Soviet Suprem
National
Royal Blood
QOTSA
Nachtprogrammering, vooral in India. Drie avonden totaal verschillende en toffe feestjes.

Vermelden waard:
Orgaanklap
Mapei
Triiggerfinger
Portishead
John Wizards
Cage the elephant
James Holden

Toevallig langsgelopen en me snel weer uit de voeten gemaakt:
Die Antwoord.. de tyfus
Amazing snakeheads
pi_143573822
Prima editie weer met flink wat hoogepunten, oa typhoon, portishead, janelle monae, dub fx en de zaterdagnacht in de bravo. Jungle viel tegen en ik weet nog steeds niet wat mando diao aan het doen was maar het sloeg helemaal nergens op.

Parkeren was echt goed geregeld trouwens, daar heb ik die 15 euro wel voor over.
Hello, my name is Oliver
pi_143575213
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef AMDB het volgende:
Oh ik vergeet helemaal nog één van mijn hoogtepunten te benoemen! Hamilton Leithauser! Komt omdat het al zo lang geleden leek dat het vrijdag was. Wat een stem heeft die gast! Echt genoten, die komt nog even een plekje hoger dan de Kaiser Chiefs denk ik.
Vond dat een saaie show. Prima stem dat wel.

Sam Smith kon ik ook wel waarderen.
pi_143578009
Ik zou alleen, als Ik Sam Smith heette, niet mijn initialen zo groot achter het podium zetten.
pi_143578434
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou alleen, als Ik Sam Smith heette, niet mijn initialen zo groot achter het podium zetten.
Was vrij gedurfd ja
pi_143580170
Trouwens, wat was gesaffelstein vet.
It's you my love, you who are the stranger
pi_143581028
Twee jaar geleden op Rock Werchter voelde ik me met 29 echt een ouwe lul. Nu met 31 op Lowlands vond ik mezelf soms juist jong.

Superfijn publiek dus. Volop eind 20 en 30 qua leeftijd. Zelfs veel veertigers en gezinnen met kinderen gezien.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_143581471
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 02:29 schreef Inverted_World het volgende:
Trouwens, wat was gesaffelstein vet.
:Y
జ్ఞ‌ా
pi_143581608
Hoogtepunten;
Black Lips (wat een feest :-)
Typhoon
the National
Larry Gus (held _O_ )
Royal Blood
First Aid Kit

Dikke voldoende;
Jozef Salvat
Bombus
Red Fang
Queens of the Stone Age
Atomic Bomb
Real Estate
pi_143581723
En ja de programmering was minder dan voorgaande jaren. Maar toch weer een super editie gehad. Je pikt er genoeg moois uit iig.

De DJs bij de 90s Hip Hop namen het niet te nauw met de kalender. o.a. Grandmaster Flash, N*E*R*D, 80s LL Cool J langs horen komen.
pi_143582012
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou alleen, als Ik Sam Smith heette, niet mijn initialen zo groot achter het podium zetten.
:D
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_143582146
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:18 schreef AMDB het volgende:

[..]

Vervolgens in het voorvak voor Queens of the Stone Age.

[..]

Je was toch niet die irritante vetklep met dat blauwe shirt die zich met ellebogenwerk (hij walste letterlijk door de menigte heen :r ) helemaal naar voren had gewerkt en de hele tijd als een klein meisje in mijn oor liep te schreeuwen? Ik ben helemaal van de LL-sfeer en alles, maar dat was echt voor het eerst dat ik serieus iemand met tent en al een pisgreppel in wilde schoppen.
pi_143582861
Lees weinig gemekker over het vertrekken met de wagen op maandag. Dat liep gesmeerder dat voorgaande jaren !? Ik moest verplicht de richting van Elburg op ipv Harderwijk...... Bij de volgende afslag gekeerd richting Harderwijk.
pi_143583753
Ik moest perse richting Harderwijk, terwijl ik naar Elburg moest, toen maar via Biddinghuizen naar Elburg gereden :)! Het ging iig een stuk gesmeerder dan vorig jaar :)
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_143583833
gesmeerder dan vorig jaar? Duurde 1.5 uur om tot de stoplichten te komen! Vorig jaar misschien half uurtje...
pi_143583880
Anderhalf uur is best wel snel. Heb er de laatste keren dat ik met de auto was er ruim een keer zo lang over gedaan om van het terrein te komen.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_143584159
Vond het parkeren ideaal geregeld, stond op 1D en was niet ver lopen vanaf de parking.
pi_143584303
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Vond het parkeren ideaal geregeld, stond op 1D en was niet ver lopen vanaf de parking.
:Y eens. Er is duidelijk energie en geld in gestoken en het liep op rolletjes toen wij aankwamen donderdag (21.00). Vorig jaar nog best een file, nu probleemloos en vlotjes ^O^
pi_143584324
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 07:41 schreef Nielsch het volgende:
Twee jaar geleden op Rock Werchter voelde ik me met 29 echt een ouwe lul. Nu met 31 op Lowlands vond ik mezelf soms juist jong.

Superfijn publiek dus. Volop eind 20 en 30 qua leeftijd. Zelfs veel veertigers en gezinnen met kinderen gezien.
Inderdaad. Wij waren met een groep waarvan iedereen tussen 25-32 en twee van 49, ging perfect. Zij hadden totaal niet het gevoel " te oud " te zijn voor lowlands, en we stonden met zijn alle bij Fink in de ochtend, waar we snachts nog aan het knallen waren in de x-ray. :D
It's you my love, you who are the stranger
pi_143584661
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:31 schreef SvenM het volgende:
Typhoon *O*. Wat een energie, de hele Bravo los. Beste optreden van 't weekend!
Het swingde de pan uit!!!
pi_143585885
Dat ballending was trouwens geweldig :Y.
జ్ఞ‌ా
pi_143585918
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:11 schreef µ het volgende:
Dat ballending was trouwens geweldig :Y.
:D :Y bizar.. echt heel tof om naar te kijken.
pi_143586017
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:11 schreef µ het volgende:
Dat ballending was trouwens geweldig :Y.
Stond vorig jaar ook op GLOW O+
pi_143586053
iemand al verkouden?
  Redactie Sport dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:18:14 #41
274204 crew  Mexicanobakker
pi_143586069
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iemand al verkouden?
Behoorlijk, de hoestspray staat naast me
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_143586074
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iemand al verkouden?
Nee, ongelofelijk, maar nog steeds niet. Zal nog wel komen, nog nooit niet verkouden geworden na lowlands.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:20:06 #43
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_143586148
Niet verkouden, maar wel helemaal kapot
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_143586233
Waarom kunnen ze eigenlijk niet alle tenten aankleden zoals de Bravo _O_.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:25:00 #45
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_143586334
Inderdaad. _O_ Bravo was trouwens helemaal niet zo druk dit jaar, leek wel.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_143586492
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Waarom kunnen ze eigenlijk niet alle tenten aankleden zoals de Bravo _O_.
Wat was ermee dan? Was allemaal wat donker op de stream ;)
pi_143586544
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:16 schreef WeezerButler het volgende:
Lees weinig gemekker over het vertrekken met de wagen op maandag. Dat liep gesmeerder dat voorgaande jaren !? Ik moest verplicht de richting van Elburg op ipv Harderwijk...... Bij de volgende afslag gekeerd richting Harderwijk.
Dat gebeurd elk jaar.
pi_143586610
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Wat was ermee dan? Was allemaal wat donker op de stream ;)
Ik ben niet thuis in die namen van de lampen enzo. Maar was heel erg tof aangekleed, ook zaten er aan het plafond allemaal displays gemonteerd wat er erg tof uitzag.
pi_143586755
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:20 schreef richolio het volgende:
Niet verkouden, maar wel helemaal kapot
dit
pi_143586876
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Waarom kunnen ze eigenlijk niet alle tenten aankleden zoals de Bravo _O_.
Dat hebben ze toch gedaan met de xray :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')