Ja, ik heb niet geteld maar ik dacht dat er wel meer dan twee warenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan miste ik er ook minstens drie.
dit kan nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie Crack wel voor me als aapje.
Zo eentje:
[ afbeelding ]
Heb je te veel koffie gedronken of zo? De tering.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet geteld maar ik dacht dat er wel meer dan twee waren. Nu drie.. waarvan twee dezelfde hmmm
Nee, maar ik verveel me wel hier in bed..quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je te veel koffie gedronken of zo? De tering.
ga een boek lezenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:06 schreef Crack_ het volgende:
Nee, maar ik verveel me wel hier in bed..
Wat de neuk? Ik sta, niet ik staat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:05 schreef Fok-it het volgende:
Wat ik nog irritanter vindt (ja vindt!!! HIJ STAAT)
Waarom?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
hierdoor vind ik fok steeds minder leuk worden
Er is meer dan een SC.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
Waardoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
Kan me atm niet concentreren op het lezen van een boek want beetje koortsigquote:
Heh wat? Ik deed even Frans van Zetten naquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat de neuk? Ik sta, niet ik staat.
altijd dat gezeurquote:
jammerquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
ga je een spelletje spelenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waardoor
[..]
Kan me atm niet concentreren op het lezen van een boek want beetje koortsig
Aha.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh wat? Ik deed even Frans van Zetten na
Is toch geen gezeur?quote:
okequote:
Oh, okequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
oke
allemaal gezeik met mensen waar ik me niet voor interesseer
en dan niet zeggen:
ja wat doe je dan hier
dat vraag ik mezelf ook af
Ja kut he, vooral jammer omdat echt iedereen zeurt hierzo. Zeg maar, jij nu ook. Gewoon IEDEREEN.quote:
wel herkenbaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
oke
en dan niet zeggen:
ja wat doe je dan hier
heb deze post niet eens gelezen omdat je me al irriteertquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja kut he, vooral jammer omdat echt iedereen zeurt hierzo. Zeg maar, jij nu ook. Gewoon IEDEREEN.
Zo kut he. iedere keer als ik op mensen loop te zeiken\ dan denk ik ook van "ja godverkut ik ben níks anders dan waar ik op loop te zeuren" en dat idee is echt zo kut
![]()
.
Doe ff normaal Sofquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
heb deze post niet eens gelezen omdat je me al irriteert
Ok, als je zo gaat beginnen dan kan ik me helemaal voorstellen dat je het hier kut vindt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nou, ik zeg alleen dat ik he tnu oninteressant vindquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ff normaal Sof![]()
Je zeurt vaak genoeg tot 10x in het kwadraat. Dat doet iedereen hier
Ja, maar dat zeggen wij toch ook niet als jij zeurt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nou, ik zeg alleen dat ik he tnu oninteressant vind
ik lees er gewoon overheen. Lekker fucking boeiend.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niks mis met af en toe wat gezeik
is jullie probleemquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat zeggen wij toch ook niet als jij zeurt?
Jij bent de laatste tijd eigenlijk alleen maar bezig met chagrijnige reacties typen of zeggen dat je de SC niet leuk vindt of over je eigen leven aan het praten. Bedoel ik verder niet aanvallend, viel me gewoon op. Misschien ontgroei je FOK! of zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
oke
en dan niet zeggen:
ja wat doe je dan hier
Dit. Soms kan ik het niet laten.. maar als mensen het hier over gespreksonderwerpen hebben wat mij niet interesseert dan kom ik óf later terug of ik begin zelf over een nieuw onderwerp te praten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik lees er gewoon overheen. Lekker fucking boeiend.
Ja, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat ze er niks van mag zeggenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat zeggen wij toch ook niet als jij zeurt?
Ligt eraan of het een interessant onderwerp is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik lees er gewoon overheen. Lekker fucking boeiend.
Dat je dit zegt maar er eigenlijk totaal geen reactie op wil of eigenlijk wil je er niks mee, waarom zeg je het dan? Om het ons te laten weten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
is jullie probleem
zeg ook niet dat jullie moeten stoppen nu
alleen dat ik fok minder interessant vind
wat is het probleem????
Kan je FOK! ontgroeien danquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent de laatste tijd eigenlijk alleen maar bezig met chagrijnige reacties typen of zeggen dat je de SC niet leuk vindt of over je eigen leven aan het praten. Bedoel ik verder niet aanvallend, viel me gewoon op. Misschien ontgroei je FOK! of zo.
Nee maar, d/t-fouten is gewoon echt wel heel slecht van me, dat geef ik toe.quote:
Ja valt mij zelf ook al op. Vind het gewoon niet meer zo leuk meer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent de laatste tijd eigenlijk alleen maar bezig met chagrijnige reacties typen of zeggen dat je de SC niet leuk vindt of over je eigen leven aan het praten. Bedoel ik verder niet aanvallend, viel me gewoon op. Misschien ontgroei je FOK! of zo.
Niks hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
is jullie probleem
zeg ook niet dat jullie moeten stoppen nu
alleen dat ik fok minder interessant vind
wat is het probleem????
jij vertelde toch ook dat je al vijf inside jokes had gemaakt? Dat laat je toch ook weten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat je dit zegt maar er eigenlijk totaal geen reactie op wil of eigenlijk wil je er niks mee, waarom zeg je het dan? Om het ons te laten weten?
quote:
Tjah als je de hele tijd in 1 SC zit dan zal ik het ook niet leuk meer vinden nee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja valt mij zelf ook al op. Vind het gewoon niet meer zo leuk meer.
Oh nee zo bedoel ik het niet. Is helemaal niet persoonlijk. Vind jullie allemaal aardig. Maar het interesseert me allemaal niet meer zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks hoorMaar het kwam beetje hatelijk eruit
Kan me wel voorstellen dat je minder serieus genomen wordt in een discussie hoor. Wel jammer eigenlijkquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
sowieso janken om spellingfouten
alsof je tedere oogjes er van gaan bloeden
Dan is het ook niet zo interessant neequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tjah als je de hele tijd in 1 SC zit dan zal ik het ook niet leuk meer vinden nee.
Log uit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee zo bedoel ik het niet. Is helemaal niet persoonlijk. Vind jullie allemaal aardig. Maar het interesseert me allemaal niet meer zo.
Ja, snap ik wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee zo bedoel ik het niet. Is helemaal niet persoonlijk. Vind jullie allemaal aardig. Maar het interesseert me allemaal niet meer zo.
Ja, dat klopt. Ik zeg ook niet dat je niet mag laten weten, maar ik vraag het aan je.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
jij vertelde toch ook dat je al vijf inside jokes had gemaakt? Dat laat je toch ook weten?
Sowieso buiten de SC postenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het ook niet zo interessant nee
nee want soms is het wel weer leukquote:
Hoezo? Je mag je frustratie en mening toch gewoon uiten ook al is het ietwat afwijkend. Het werkt soms nog best opluchtend ook.quote:
DIVERGENT!!!!quote:
Lekker in VBL praten over voetbal, in TV over series. In R&P voor wat probleempjes.quote:
Ga placebo luisteren, alleen maar fuck dit fuck dat lelijke mensen, allemaal lelijk, je bent een mislukkeling blablaquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
fuck alles fuck iedereen ja tog sof
Daar gaat het toch niet om? Maar als het je allemaal niet meer interesseert, dan kun je toch beter je kostbare tijd aan leukere dingen besteden?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo? Je mag je frustratie en mening toch gewoon uiten ook al is het ietwat afwijkend. Het werkt soms nog best opluchtend ook.
In SEX over bekkenstoten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker in VBL praten over voetbal, in TV over series. In R&P voor wat probleempjes.
Topshow
hvj xquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
fuck alles fuck iedereen ja tog sof
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga placebo luisteren, alleen maar fuck dit fuck dat lelijke mensen, allemaal lelijk, je bent een mislukkeling blabla
Nou, iig niet zo'n lullig post maken als reactie op mijn post. Als mijn post je niet interesseerd en je het niet leest, reageer gewoon niet want met zo'n post verbeter je de sfeer ook niet echtquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Maar als het je allemaal niet meer interesseert, dan kun je toch beter je kostbare tijd aan leukere dingen besteden?Of moet je maar rondhangen op FOK! in de hoop dat het een keer gezellig wordt?
fappenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben de hele week alleen en ik heb niks te doen
Nee, dat is sowieso een beetje kinderachtig vind ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, iig niet zo'n lullig post maken als reactie op mijn post. Als mijn post je niet interesseerd en je het niet leest, reageer gewoon niet want met zo'n post verbeter je de sfeer ook niet echt.
Een beetje hatelijk doen en mensen vrijuit vertellen wat je ervan vindt is opperbest vermaak. Het is dat ik momenteel mijn hartslag in mijn linkeroog voel kloppen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Maar als het je allemaal niet meer interesseert, dan kun je toch beter je kostbare tijd aan leukere dingen besteden?Of moet je dan maar blijven rondhangen op FOK! in de hoop dat het een keer gezellig wordt?
Hoe gaat het met je date?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Ga afspreken met matties.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Die heeft een introweek in Eindhovenquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Fontys?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die heeft een introweek in Eindhoven
kom naar arnhemquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een plopoog lijkt me ook best vermakelijk. Houd een camera gereed.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een beetje hatelijk doen en mensen vrijuit vertellen wat je ervan vindt is opperbest vermaak. Het is dat ik momenteel mijn hartslag in mijn linkeroog voel kloppen.
Mijn matties zijn op vakantiequote:
Kan hij daarna niet af en toe langskomen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
TUquote:
Ja, en gewoon onnodig. Maarjaaaaa....quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat is sowieso een beetje kinderachtig vind ik.
quote:
Ik wil nog wel een keer met jou smoken en gta spelen ofzoquote:
Zorg jij voor een karaoke set?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:20 schreef JanCees het volgende:
Ik ben vanaf vrijdag 2 weken alleen thuis.
Fok meet bij mij
goeiequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer met jou smoken en gta spelen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |