Oh nee zo bedoel ik het niet. Is helemaal niet persoonlijk. Vind jullie allemaal aardig. Maar het interesseert me allemaal niet meer zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks hoorMaar het kwam beetje hatelijk eruit
Kan me wel voorstellen dat je minder serieus genomen wordt in een discussie hoor. Wel jammer eigenlijkquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
sowieso janken om spellingfouten
alsof je tedere oogjes er van gaan bloeden
Dan is het ook niet zo interessant neequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tjah als je de hele tijd in 1 SC zit dan zal ik het ook niet leuk meer vinden nee.
Log uit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee zo bedoel ik het niet. Is helemaal niet persoonlijk. Vind jullie allemaal aardig. Maar het interesseert me allemaal niet meer zo.
Ja, snap ik wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee zo bedoel ik het niet. Is helemaal niet persoonlijk. Vind jullie allemaal aardig. Maar het interesseert me allemaal niet meer zo.
Ja, dat klopt. Ik zeg ook niet dat je niet mag laten weten, maar ik vraag het aan je.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
jij vertelde toch ook dat je al vijf inside jokes had gemaakt? Dat laat je toch ook weten?
Sowieso buiten de SC postenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het ook niet zo interessant nee
nee want soms is het wel weer leukquote:
Hoezo? Je mag je frustratie en mening toch gewoon uiten ook al is het ietwat afwijkend. Het werkt soms nog best opluchtend ook.quote:
DIVERGENT!!!!quote:
Lekker in VBL praten over voetbal, in TV over series. In R&P voor wat probleempjes.quote:
Ga placebo luisteren, alleen maar fuck dit fuck dat lelijke mensen, allemaal lelijk, je bent een mislukkeling blablaquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
fuck alles fuck iedereen ja tog sof
Daar gaat het toch niet om? Maar als het je allemaal niet meer interesseert, dan kun je toch beter je kostbare tijd aan leukere dingen besteden?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo? Je mag je frustratie en mening toch gewoon uiten ook al is het ietwat afwijkend. Het werkt soms nog best opluchtend ook.
In SEX over bekkenstoten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker in VBL praten over voetbal, in TV over series. In R&P voor wat probleempjes.
Topshow
hvj xquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
fuck alles fuck iedereen ja tog sof
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga placebo luisteren, alleen maar fuck dit fuck dat lelijke mensen, allemaal lelijk, je bent een mislukkeling blabla
Nou, iig niet zo'n lullig post maken als reactie op mijn post. Als mijn post je niet interesseerd en je het niet leest, reageer gewoon niet want met zo'n post verbeter je de sfeer ook niet echtquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Maar als het je allemaal niet meer interesseert, dan kun je toch beter je kostbare tijd aan leukere dingen besteden?Of moet je maar rondhangen op FOK! in de hoop dat het een keer gezellig wordt?
fappenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben de hele week alleen en ik heb niks te doen
Nee, dat is sowieso een beetje kinderachtig vind ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, iig niet zo'n lullig post maken als reactie op mijn post. Als mijn post je niet interesseerd en je het niet leest, reageer gewoon niet want met zo'n post verbeter je de sfeer ook niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |