Een beetje hatelijk doen en mensen vrijuit vertellen wat je ervan vindt is opperbest vermaak. Het is dat ik momenteel mijn hartslag in mijn linkeroog voel kloppen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Maar als het je allemaal niet meer interesseert, dan kun je toch beter je kostbare tijd aan leukere dingen besteden?Of moet je dan maar blijven rondhangen op FOK! in de hoop dat het een keer gezellig wordt?
Hoe gaat het met je date?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben de hele week alleen en ik heb niks te doen
Ga afspreken met matties.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Die heeft een introweek in Eindhovenquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Fontys?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die heeft een introweek in Eindhoven
kom naar arnhemquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een plopoog lijkt me ook best vermakelijk. Houd een camera gereed.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een beetje hatelijk doen en mensen vrijuit vertellen wat je ervan vindt is opperbest vermaak. Het is dat ik momenteel mijn hartslag in mijn linkeroog voel kloppen.
Mijn matties zijn op vakantiequote:
Kan hij daarna niet af en toe langskomen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
TUquote:
Ja, en gewoon onnodig. Maarjaaaaa....quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat is sowieso een beetje kinderachtig vind ik.
quote:
Ik wil nog wel een keer met jou smoken en gta spelen ofzoquote:
Zorg jij voor een karaoke set?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:20 schreef JanCees het volgende:
Ik ben vanaf vrijdag 2 weken alleen thuis.
Fok meet bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |