Ik vind TS3 (veel) mooier dan TS2, maar ik vind TS2 op zich al mooi génoeg én toch echt wel stukken beter dan TS4 (van wat ik nu dus allemaal zo zie).quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Dit vind ik ook, ik kan me wel voorstellen dat het door de grotere hoeveelheid smooth en glow de details wat in elkaar lijken over te vloeien, als je kijkt naar de bomen bijvoorbeeld. Maar ik vind het ook een verbetering.
Maar jaSmaken verschillen
Ik vind TS2 echt lelijk ondertussen, TS3 kan ik nog mee leven, maar 2?
Nope.. Heeft ook wel met de interface te maken.
Ik speel juist TS2 nog steeds (TS3 nauwelijks, maar dat heeft niks met de graphics van doen, die vind ik in TS3 wel beter) en zoals het er nu naar uitziet zal ik dat voorlopig ook blijven doenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
HerkenbaarUREN TS1 en TS2 gespeeld en nu moet ik er niks meer van hebben omdat het er niet uitziet
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:23 schreef Amarantha het volgende:
Als ik de filmpjes zie heb ik wel zin in deel 4!
Sims 4 moet nu nog weg uit de teleurstellende games van 2014quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:23 schreef Amarantha het volgende:
Als ik de filmpjes zie heb ik wel zin in deel 4!
Hahaha, altijd he!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:15 schreef Frag_adder het volgende:
Ik hoop trouwens dat je de taal een beetje gemakkelijk aan kan passen. Mijn CAS demo is vreselijk in het nederlands
Hmm dat is wel een goede, ik zal eens kijken hoe ik dat dan weer fix, ik ehb Origin gewoon geinstalleerd en verder nog nietsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:27 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Hahaha, altijd he!Sims in het Nederlands.. bah!
Misschien helpt het als je Origin instelt op Engels, dat hij dan sneller automatisch in 't Engels gaat installeren.
Als het goed is, kan je ergens in Origin de taal instellen. Kan volgens mij wel voor twee afzonderlijke dingen (m.b.t. de client zelf en m.b.t. de games?) dus let even op of je de juiste hebt...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een goede, ik zal eens kijken hoe ik dat dan weer fix, ik ehb Origin gewoon geinstalleerd en verder nog nietsbehalve die CAS demo. Waarom staat sims niet in steam
Je bent mijn heldinquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als het goed is, kan je ergens in Origin de taal instellen. Kan volgens mij wel voor twee afzonderlijke dingen (m.b.t. de client zelf en m.b.t. de games?) dus let even op of je de juiste hebt...
Ik heb de CAS geprobeerd in het Nederlands maar mijn ogen moesten er gewoon spontaan van bloeden, en dat had niets met de graphics te makenquote:
De scenario's zouden inderdaad een leuke toevoeging zijn!quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:14 schreef Naamah het volgende:
[..]
Story progression is dat het leven van sims in de buurt waar je niet mee speelt ook verder gaat. Dus dat ze bijvoorbeeld kinderen krijgen. Zonder story progression staat hun leven stil. Als je met meerdere generaties verder speelt, dus een kind krijgt en daar weer mee verder gaat en dan weer met het kind daarvan en er is geen story progression, dan is jouw kind op een bepaald moment het enige kind in de buurtis niet leuk.
Ik vraag me af hoe EA het spel eigenlijk bedoeld heeft, want er zijn meerdere manieren om het te spelen. Er zijn mensen die vooral bouwen en waarbij het spelen op de tweede plaats komt, er zijn mensen die spelen zoals in de demo (ingezoomd, alles op snelheid 1) en er zijn mensen die er vooral op snelheid 3 doorheen zoeven en waarvoor de lol vooral zit in het spel efficiënt spelen en uitdagingen die ze zichzelf stellen volbrengen. Ik ben vooral het laatste type![]()
Ik zou scenario's trouwens ook best wel leuk vinden, bedacht ik netZoals je by Rollercoaster Tycoon hebt en zo.
Omdat EA hufters zijn en niet wilde concurreren met Steam nadat ze hun eigen steam-ripoff Origin hadden gemaaktquote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een goede, ik zal eens kijken hoe ik dat dan weer fix, ik ehb Origin gewoon geinstalleerd en verder nog nietsbehalve die CAS demo. Waarom staat sims niet in steam
Nou ja ik snap de gedachte als wij ons eigen online platform hebben is er egen tussenpersoon voor de games. Maar dat heb je bij de winkel wel, en het is niet alsof ze het op origin goedkoper aanbieden, tegendeel zelfsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:46 schreef Lyssa het volgende:
Omdat EA hufters zijn en niet wilde concurreren met Steam nadat ze hun eigen steam-ripoff Origin hadden
Ze hadden het ook wel op Steam, tot aan Supernatural, sindsdien brengen ze het ook niet eens meer uit voor Steam.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou ja ik snap de gedachte als wij ons eigen online platform hebben is er egen tussenpersoon voor de games. Maar dat heb je bij de winkel wel, en het is niet alsof ze het op origin goedkoper aanbieden, tegendeel zelfs
En alles op steam is gewoon gemakkelijker, straks moet je 5 programmas draaien om games te kunnen spelen
Dat is trouwens ook fijn, heb je je games op steamquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:50 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ze hadden het ook wel op Steam, tot aan Supernatural, sindsdien brengen ze het ook niet eens meer uit voor Steam.
Heb ik gehad met TS3, toen had Origin sale en heb ik met tegenzin alles overgezet naar Origin, kan gelukkig wel door de codes te kopiëren van Steam naar Origin, maar het was wel een enorme pain in the assquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook fijn, heb je je games op steamkan je niet de rest daar ook bestellen
![]()
Lang leve EA...
Ik vond het installeren en alle 1500 keycodes intyppen al een pain in the ass, maar ze via STEAM opvragen en bij origin invullen is vast ook echt jouw hobbyquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:56 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Heb ik gehad met TS3, toen had Origin sale en heb ik met tegenzin alles overgezet naar Origin, kan gelukkig wel door de codes te kopiëren van Steam naar Origin, maar het was wel een enorme pain in the ass
Waarschijnlijk kan je cie ode maar 1 keer gebruiken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:23 schreef Frag_adder het volgende:
Wat ik me zat af te vragen, houden ze met hun activatie op Origin systeem de 2e hands verkoop helemaal tegen? Stel je koopt hem 2e hands, de code, kan je die wel aan je account toevoegen dan als die al ooit aan een andere account is toegevoegd?
sowieso wel ok, en anders speel je met low settingsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm ik ben er nog niet helemaal uit. Het lijkt mij aan de ene kant wel leuk omdat het nieuwe features heeft.
Aan de andere kant ben ik nog steeds fan van Sims 3 om de eindeloze mogelijkheden van bouwen en inrichten.
Daarbij verwacht ik niet dat hij kan draaien op mijn laptop, ondanks dat ik hem net dit voorjaar nieuw heb gekocht. Sims 3 doet het redelijk met afwezigheid van een fatsoenlijke videokaart en ik weet niet hoe Sims 4 hier mee om gaat.
Het lijkt wel mee te vallen: http://www.gamespot.com/a(...)vealed/1100-6421318/quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm ik ben er nog niet helemaal uit. Het lijkt mij aan de ene kant wel leuk omdat het nieuwe features heeft.
Aan de andere kant ben ik nog steeds fan van Sims 3 om de eindeloze mogelijkheden van bouwen en inrichten.
Daarbij verwacht ik niet dat hij kan draaien op mijn laptop, ondanks dat ik hem net dit voorjaar nieuw heb gekocht. Sims 3 doet het redelijk met afwezigheid van een fatsoenlijke videokaart en ik weet niet hoe Sims 4 hier mee om gaat.
Het is op het randje... maargoed ik draai nu ook Sims 3 op het randje. Dus we zullen wel zien.quote:Op maandag 1 september 2014 15:04 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Het lijkt wel mee te vallen: http://www.gamespot.com/a(...)vealed/1100-6421318/
Ik twijfel ook, maar dan meer omdat ik eigenlijk al weinig tijd heb, met sims 4 erbij slaap ik helemaal niet meer
Maar hij is nog niet uitquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:26 schreef 0108daniel het volgende:
Momenteel staat sims 4 nog in de teleurstellende games van 2014
Klopt, games worden altijd vantevoren getest he.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar hij is nog niet uithoe weet je dat dan?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 3 september 2014 11:37 schreef 0108daniel het volgende:
Sims 4 heb ik binnen, nu even kijken of het echt een flop is geworden.
Mac word niet ondersteund.quote:
dat vind ik nou echt jammerquote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Mac word niet ondersteund.
In de toekomst zullen er steeds minder Mac spellen worden gemaakt ivm het geringe gebruik van Mac gebruikers.
Jazeker, alles is meer, ook meubels etc.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef Amarantha het volgende:
Daniel, vraag mij ook af of er meer kleding & kapsels is (dan in de demo)
Meubels enz kon je in de demo niet gebruikenquote:Op woensdag 3 september 2014 12:04 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jazeker, alles is meer, ook meubels etc.
Er zit maar bar weinig in, dus ben al aan de slag met sketchup om extra meubels te maken.
Ah oke, de demo heb ik niet gespeeld.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meubels enz kon je in de demo niet gebruikenAlleen sim maken
Er zitten niet meer kapsels in, wel meer kledingquote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef Amarantha het volgende:
Daniel, vraag mij ook af of er meer kleding & kapsels is (dan in de demo)
Of vpn van de US.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:40 schreef Janeiros het volgende:
Met die preload kan je hem gewoon spelen met een vpn van korea
Hoe?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:41 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb 'm net gekocht, en zal zelf oordelen.
Dus je koopt hem via een Koreaanse IP? Of snap ik het niet zo goed? Kan jij het een beetje uitleggen?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/t(...)oad_and_play_sims_4/
Je start de download met een koreaans IP, en je start het spel op met een koreaans IP.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus je koopt hem via een Koreaanse IP? Of snap ik het niet zo goed? Kan jij het een beetje uitleggen?
Aha.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je start de download met een koreaans IP, en je start het spel op met een koreaans IP.
User reviews voor een game die op voorhand al gehaat werd. Ik vraag me toch af hoeveel van die reviews het spel echt genoeg hebben gespeeld om het te kunnen reviewen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
http://www.metacritic.com/game/pc/the-sims-4
Hoe negatief ik vooralsnog zelf ook tegenover deel 4 sta, dat soort reviews neem ik echt totaal niet serieus. Een 0 als cijfer slaat sowieso nergens op (en een 10 net zo goed niet) en juist dat cijfer grossiert.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
User reviews voor een game die op voorhand al gehaat werd. Ik vraag me toch af hoeveel van die reviews het spel echt genoeg hebben gespeeld om het te kunnen reviewen.
Overigens ben ik een tegenstanders van games maar 98% en zo geven, want het kan altijd beter. Maar the sims met een 6je waar ik me 100 uur mee vermaak is ook prima
Ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:42 schreef Fylax het volgende:
Jullie kunnen allemaal spelen en ik niet
Leuk!quote:Op woensdag 3 september 2014 19:57 schreef 0108daniel het volgende:
De eerste nieuwe custom schoenen zijn ontworpen:
[ afbeelding ]
Tofquote:Op woensdag 3 september 2014 19:57 schreef 0108daniel het volgende:
De eerste nieuwe custom schoenen zijn ontworpen:
[ afbeelding ]
Ditquote:Op woensdag 3 september 2014 19:41 schreef Deuce92 het volgende:
Ik amuseer me goed op dit moment. Er is minder te doen, maar dat is altijd zo als ze een nieuwe Sims uitbrengen.
We zullen zien hoe lang het me bezig houdt.
Ik zit ook te wachten op script mods zoals die van NRaas voor Sims 3. Nieuwe carrières, betere story progression, dat soort dingen. Die waren voor mij onmisbaar na een tijdje.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:02 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Dit![]()
En ik wacht op nog wat meer CC, zoals kapsels
Het is niet bijzonder.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TofHoe bevalt het spel verder?
Sims 3 heb ik nooit gespeeld dus dan zal dit alsnog wel leuk zijn voor mij denk ikquote:Op woensdag 3 september 2014 20:25 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Het is niet bijzonder.
Bijna alles is hetzelfde als in sims 3 maar net iets mooier.
Voordeel is wel dat de meubels makkelijker te draaien zijn, maar meer voordelen heb ik helaas nog niet kunnen vinden.
In dat geval zal het voor jou inderdaad een stuk leuker zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sims 3 heb ik nooit gespeeld dus dan zal dit alsnog wel leuk zijn voor mij denk ik
Of je koopt voor een spotprijsje alle TS3 delen en gaat je daar uren mee vermakenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sims 3 heb ik nooit gespeeld dus dan zal dit alsnog wel leuk zijn voor mij denk ik
Veel mensen hebben last van die bug en er zitten nog meer fouten in ben ik tegen gekomen.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:46 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb hem net een tijdje gespeeld, maar ik vind er niet veel aan... Komt misschien ook doordat m'n pc wat ouder is, TS4 speelt toch wat minder lekker dan de andere Sims games en qua graphics is het ook niet geweldig. Heb ook last van een bug, nadat een Sim naar het toilet gaat of een douche neemt verdwijnt de blur niet meer... Denk dat ik het voorlopig toch maar bij de oudere spellen hou. Jammer, want ik had me best wel verheugd op De Sims 4.
Van mij mag die hele blur er dan gelijk uit.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:10 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Veel mensen hebben last van die bug en er zitten nog meer fouten in ben ik tegen gekomen.
Zal niet lang duren voordat de eerste patch komt.
Maar.. denk aan de kinderen!quote:Op woensdag 3 september 2014 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van mij mag die hele blur er dan gelijk uit.
Hahahaha ik heb nog geen kinderen gemaakt maar dat ziet er wel heel alien achtig uit :pquote:Op woensdag 3 september 2014 23:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
ZEI IEMAND DAAR KINDEREN?!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking glitches
Ik sprak alvast voor de bezorgde Amerikaanse oudersquote:Op woensdag 3 september 2014 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want er valt ook echt iets te zien.
Voor de Sims 2 had ik een mod zodat mn sims echte geslachtsdelen haddenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want er valt ook echt iets te zien.
die heb ik wel voor 3.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Voor de Sims 2 had ik een mod zodat mn sims echte geslachtsdelen haddenmaar het zag er toch wat raar uit dus vrij snel verwijderd
Sowieso, user-reviews op metacritic. Dat is gewoon altijd een hetzequote:Op woensdag 3 september 2014 19:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
User reviews voor een game die op voorhand al gehaat werd. Ik vraag me toch af hoeveel van die reviews het spel echt genoeg hebben gespeeld om het te kunnen reviewen.
Overigens ben ik een tegenstanders van games maar 98% en zo geven, want het kan altijd beter. Maar the sims met een 6je waar ik me 100 uur mee vermaak is ook prima
Sim speelt sims?quote:
Ah! Ja, ik liet mijn sims nooit gamen. Schrijven moesten zequote:Op donderdag 4 september 2014 09:45 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit kon in sims 3 ook, evenals sim city.
Rawr strengerd!quote:Op donderdag 4 september 2014 09:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah! Ja, ik liet mijn sims nooit gamen. Schrijven moesten ze
Daarom heb je ook sites alsquote:Op donderdag 4 september 2014 10:11 schreef Maraca het volgende:
Zo, into the future verwijderd.. hopelijk kan ik nu wel TS3 fatsoenlijk spelen. Zit nog steeds te twijfelen over de aanschaf van TS4.. ben met name bang dat mijn computer het toch niet aankan en zit ik met een spel van 55 euro dat niet door te verkopen is (toch?)
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daarom heb je ook sites als
http://www.systemrequirementslab.com/cyri
quote:Sorry, your computer does not meet the minimum specifications required to run this product. Please review the details below for more information.
Minimum: Intel Core 2 Duo E4300 or AMD Athlon 64 X2 4000+ (2.0 GHz Dual Core required if using integrated graphics)
You Have: Intel(R) Pentium(R) CPU P6100 @ 2.00GHz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |