sowieso wel ok, en anders speel je met low settingsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm ik ben er nog niet helemaal uit. Het lijkt mij aan de ene kant wel leuk omdat het nieuwe features heeft.
Aan de andere kant ben ik nog steeds fan van Sims 3 om de eindeloze mogelijkheden van bouwen en inrichten.
Daarbij verwacht ik niet dat hij kan draaien op mijn laptop, ondanks dat ik hem net dit voorjaar nieuw heb gekocht. Sims 3 doet het redelijk met afwezigheid van een fatsoenlijke videokaart en ik weet niet hoe Sims 4 hier mee om gaat.
Het lijkt wel mee te vallen: http://www.gamespot.com/a(...)vealed/1100-6421318/quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm ik ben er nog niet helemaal uit. Het lijkt mij aan de ene kant wel leuk omdat het nieuwe features heeft.
Aan de andere kant ben ik nog steeds fan van Sims 3 om de eindeloze mogelijkheden van bouwen en inrichten.
Daarbij verwacht ik niet dat hij kan draaien op mijn laptop, ondanks dat ik hem net dit voorjaar nieuw heb gekocht. Sims 3 doet het redelijk met afwezigheid van een fatsoenlijke videokaart en ik weet niet hoe Sims 4 hier mee om gaat.
Het is op het randje... maargoed ik draai nu ook Sims 3 op het randje. Dus we zullen wel zien.quote:Op maandag 1 september 2014 15:04 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Het lijkt wel mee te vallen: http://www.gamespot.com/a(...)vealed/1100-6421318/
Ik twijfel ook, maar dan meer omdat ik eigenlijk al weinig tijd heb, met sims 4 erbij slaap ik helemaal niet meer
Maar hij is nog niet uitquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:26 schreef 0108daniel het volgende:
Momenteel staat sims 4 nog in de teleurstellende games van 2014
Klopt, games worden altijd vantevoren getest he.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar hij is nog niet uithoe weet je dat dan?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 3 september 2014 11:37 schreef 0108daniel het volgende:
Sims 4 heb ik binnen, nu even kijken of het echt een flop is geworden.
Mac word niet ondersteund.quote:
dat vind ik nou echt jammerquote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Mac word niet ondersteund.
In de toekomst zullen er steeds minder Mac spellen worden gemaakt ivm het geringe gebruik van Mac gebruikers.
Jazeker, alles is meer, ook meubels etc.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef Amarantha het volgende:
Daniel, vraag mij ook af of er meer kleding & kapsels is (dan in de demo)
Meubels enz kon je in de demo niet gebruikenquote:Op woensdag 3 september 2014 12:04 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jazeker, alles is meer, ook meubels etc.
Er zit maar bar weinig in, dus ben al aan de slag met sketchup om extra meubels te maken.
Ah oke, de demo heb ik niet gespeeld.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meubels enz kon je in de demo niet gebruikenAlleen sim maken
Er zitten niet meer kapsels in, wel meer kledingquote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef Amarantha het volgende:
Daniel, vraag mij ook af of er meer kleding & kapsels is (dan in de demo)
Of vpn van de US.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:40 schreef Janeiros het volgende:
Met die preload kan je hem gewoon spelen met een vpn van korea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |