Binnendoor kunnen lopen om een broodje te halenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
Het regent echt te hard om even een broodje te gaan halen
Achja dan maar op roerstaafjes verderquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Binnendoor kunnen lopen om een broodje te halen
"Ik wil blijven doen wat ik nu doe, want dat vind ik leuk om te doen en daar heb ik ook op gesolliciteerd."quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Moet nog een POP schrijven.. Lekker relaxed nu ik onlangs gedroomd heb over m'n oude werk en dat ineens toch wel leuk lijkt
Nouja, niet helemaal dusquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
"Ik wil blijven doen wat ik nu doe, want dat vind ik leuk om te doen en daar heb ik ook op gesolliciteerd."
Ik moet altijd een beetje kotsen van de managementgedachte dat iedereen altijd maar wil groeienquote:
Idd, opzich wil ik nog best iets meer verantwoordelijkheid of grotere projecten ofzo, maar ik hoef niet naar een leidinggevende functie ofzo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje kotsen van de managementgedachte dat iedereen altijd maar wil groeien
(en dan voornamelijk naar een andere functie)
Ja daar heb ik ook niet zoveel mee. Maar heb wel een tijd gedacht dat ik dat wou (of in ieder geval wil proberen), vandaar ook de keuze voor dit bedrijf. Nieuwe dingen, andere omgeving, ander werk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet altijd een beetje kotsen van de managementgedachte dat iedereen altijd maar wil groeien
Zeker geen klachten ontvangenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
NWS / Man heeft seks met 100 dode vrouwen
*bwork*quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
NWS / Man heeft seks met 100 dode vrouwen
Het wordt op een gegeven moment weer zacht hoor. En zachter, en zachter...quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Is dat wel eens mogelijk.. is toch ook helemaal hard daar van binnen dan enzo
Niks wat je met een beetje spuug of glijmiddel niet kan verhelpen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Is dat wel eens mogelijk.. is toch ook helemaal hard daar van binnen dan enzo
lekker met je lul tussen de madenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt op een gegeven moment weer zacht hoor. En zachter, en zachter...
Bedoel meer dat het normaal gesproken wat uitzet en aanpast aan de dikte van de lul.. Dat is nu natuurljk toch andersquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat je met een beetje spuug of glijmiddel niet kan verhelpen.
Lekker strak, ik zie het nadeel niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Bedoel meer dat het normaal gesproken wat uitzet en aanpast aan de dikte van de lul.. Dat is nu natuurljk toch anders
van voren of van achteren, voor mij is alles als anaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker strak, ik zie het nadeel niet.
Vind ik nog meevallen. Je hebt van die japanners die rare soorten vis in een kut stoppen van een levende griet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Je had vroegâh zo'n fijn forum met allemaal van dat soort ranzige dingen, was er ook een medewerker van het mortuarium die een jong dood meisje had uitgewoond. had haar oog in d'r doos gestopt enzo
Of zoiets?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Je had vroegâh zo'n fijn forum met allemaal van dat soort ranzige dingen, was er ook een medewerker van het mortuarium die een jong dood meisje had uitgewoond. had haar oog in d'r doos gestopt enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Of met naaldhakken op kittens gaan staan enzoquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind ik nog meevallen. Je hebt van die japanners die rare soorten vis in een kut stoppen van een levende griet.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of zoiets?Jezus, AirSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Gelukkig zaten er geen blote tieten in, want dan had ik het niet mogen posten.quote:
Ik zat nog met m'n gedachten bij die lijken en die ranzige gif van Air toen ik dit lasquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef Cue_ het volgende:
Zo tis soort van droog, effe naar buiten
Idd, dit is geen enkel probleem verderquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zaten er geen blote tieten in, want dan had ik het niet mogen posten.
Gelukkig maar, ik wil niet op mijn geweten hebben dat ik een tere ziel van iemand beschadig met een blote tiet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Idd, dit is geen enkel probleem verder.
Idd, dat soort schokkende beelden kunnen zorgen voor een levenslange verslaving aan die dingenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik wil niet op mijn geweten hebben dat ik een tere ziel van iemand beschadig met een blote tiet.
Levensgevaarlijk, dan kun je maar beter met een doorgeladen pistool op stap gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Idd, dat soort schokkende beelden kunnen zorgen voor een levenslange verslaving aan die dingen.
Gewoon beide is een noodzaak tegenwoordigquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, dan kun je maar beter met een doorgeladen pistool op stap gaan.
En je kan het nog uitzetten ook!quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
https://maps.google.nl/locationhistory/b/0
Handig als je bent vergeten waar je bent geweest
Uiteraard kan dat, maar het is wel grappig om te zien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En je kan het nog uitzetten ook!
Ik heb nergens locatiegeschiedenis, dus blijkbaar staat het bij mij al/nog uit.quote:
Gok dat het alleen op Androidtoestellen werktquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nergens locatiegeschiedenis, dus blijkbaar staat het bij mij al/nog uit.
Zie je mij nou aan voor een Apple fanboy? Hoe onder de gordel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Gok dat het alleen op Androidtoestellen werkt.
Ik kon zo snel niets gemeners verzinnenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie je mij nou aan voor een Apple fanboy? Hoe onder de gordel.
Een geluk bij een ongeluk dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik kon zo snel niets gemeners verzinnen>
Meen me te herinneren dat maps bij het eerste gebruik om toestemming vroeg voor locatiegegevens, heb blijkbaar geweigerd want bij mij valt er ook niks te zien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nergens locatiegeschiedenis, dus blijkbaar staat het bij mij al/nog uit.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of zoiets?Fucking hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Met broodje?quote:
Twee broodjes?quote:
Vooral op borsthoogte?quote:
Focking coolquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
https://maps.google.nl/locationhistory/b/0
Handig als je bent vergeten waar je bent geweest
Mijn koters zou ik een Android gevenquote:
Mijn koters gingen godverdomme maar wérken voor hun phones!quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn koters zou ik een Android geven.
Kan je het ook uitzetten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, als ik koters heb zou ik ze niet verwennen, maar ook niet zo karig behandelen dat ze er niet bij horen ofzoquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn koters gingen godverdomme maar wérken voor hun phones!
De meeste androidtoestellen zullen wel een uitknop hebben ja.quote:
Jij vergeet dat die koters er allemaal 100 keer meer verstand van hebben!quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hell no, these kids have nothing on mequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij vergeet dat die koters er allemaal 100 keer meer verstand van hebben!
Ik moet zeggen dat ik daar bij mijn 14-jarige neefje dat op het VWO zit toch wel teleurgesteld over ben hoor...quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij vergeet dat die koters er allemaal 100 keer meer verstand van hebben!
Ik was toen ik jong was al een beroerde gamer, laat staan nuquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Alleen qua games zijn ze wel beter, maar das niets recents.
Ik ben ook geen die hard hoor, ik game voor mezelf en niet om ergens de beste in te zijn. Speel games ook lang niet op de moeilijkste stand, het moet tijd verdrijven en niet ervoor zorgen dat ik elke dag een nieuwe controller+TV nodig hebquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was toen ik jong was al een beroerde gamer, laat staan nu
Idd, doe je een intro-level, krijg je een Trophy omdat je kan lopen ofzoquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bovendien is dat gamen van tegenwoordig toch alleen maar achievement whoring![]()
Nooit gesnapt wat daar leuk aan moet zijn...
Fokken dusquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Baas komt zojuist vertellen dat het project waar ik mee bezig was voor de vakantie (en vandaag weer opgepakt heb dus) voorlopig even op de lange baan gaat, maar is weer verder gelopen voordat 'ie verteld heeft wat ik dan wel moet gaan doen
Idd. gewoon lekker op easy een beetje relaxed gamen, ik wil een stukje best 5-10 keer opnieuw doen, maar daarna is het gewoon niet leuk meer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Gamen moet leuk zijn, ik wil er geen gesprongen ader aan overhouden.
2048!quote:
Classic mode is niet geschikt voor mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
2048!
Mijn huisgenoot had gisteren een 8192-vierkantje in de classic mode. En ik liep weer vast terwijl ik er nog maar 5 blokjes ofzo van verwijderd was.
Duh, ik bedoel meer ik hou er niet van als ik zo in de gaten word gehouden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De meeste androidtoestellen zullen wel een uitknop hebben ja.
Dan moet je gewoon niets digitaals doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Duh, ik bedoel meer ik hou er niet van als ik zo in de gaten word gehouden.
Vroeger kon ik me uren bezig houden met mijnenveger of patiencequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dat soort meuk speel ik dan weer niet, wordfeud, ruzzle, candy crush, bagger.
Op een gegeven moment met m'n pa. Level voor level met Freecellquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vroeger kon ik me uren bezig houden met mijnenveger of patience
Dat kan nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon niets digitaals doen
Ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vroeger kon ik me uren bezig houden met mijnenveger of patience
Dan moet je juist heel goed worden in IT, zodat je ze allemaal kan omzeilen met rare IPadressen enzoquote:
Ik vrees dat ik een dergelijk niveau niet zal bereikenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je juist heel goed worden in IT, zodat je ze allemaal kan omzeilen met rare IPadressen enzo
Dan moet je het maar accepterenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:57 schreef Belsezar het volgende:
Ik vrees dat ik een dergelijk niveau niet zal bereiken
Dan maar in de Amazone gaan wonenquote:
Ik speel altijd op zo easy mogelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook geen die hard hoor, ik game voor mezelf en niet om ergens de beste in te zijn. Speel games ook lang niet op de moeilijkste stand, het moet tijd verdrijven en niet ervoor zorgen dat ik elke dag een nieuwe controller+TV nodig heb.
Ja dus dan maar meteen goed doen toch? Compleet spoorloos worden en dan maakt iemand op fok wel een vermist topic aan ofzoquote:
We gaan er al vanuit dat als je het vliegtuig in stapt we niets meer van te horen krijgen. Iets met middle of nowhere daarzo en geen elektriciteitquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:29 schreef Belsezar het volgende:
Ja dus dan maar meteen goed doen toch? Compleet spoorloos worden en dan maakt iemand op fok wel een vermist topic aan ofzo
Het einde van Belsquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We gaan er al vanuit dat als je het vliegtuig in stapt we niets meer van te horen krijgen. Iets met middle of nowhere daarzo en geen elektriciteit
Dan is iedereen mij al lang vergeten johquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ooit kmo je toch wel weer terug? Al is het maar voor een vakantie
Ik niet altijd, Uncharted kan wel op normal bijv, maar zeker als je vaste saveplekken heb vertik ik het om me al te druk te makenquote:
Die namenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:47 schreef Cue_ het volgende:
R&P / [Centraal] Singles deel 18.Hoe oud
In die tijd kende je iedereen bijna IRL nogquote:
Dat doe ik bij de meesten die ik spreek nu ook nogquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
In die tijd kende je iedereen bijna IRL nog.
Dat zekers, beetje de boel in de peiling houden toch.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken maar een paar namenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:47 schreef Cue_ het volgende:
R&P / [Centraal] Singles deel 18.Hoe oud
Ik game nu al ruim 25 jaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet.
Toen zat ik al aan de Metal Gear of Loom ofzo.
Maar 3 ex neukertjes in dat topic, valt best meequote:Op maandag 18 augustus 2014 15:55 schreef stbabylon het volgende:
Mijn begin van het einde:
R&P / [Singles] to melon or not to melon
juli 2009 nadat ik net een relatie had verkut en ik zat te krassen in R&P
Wel 3, niet all the way met alledrie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar 3 ex neukertjes in dat topic, valt best mee.
Goeie ouwe tijdquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel 3, niet all the way met alledrie.
Als ik dat uit zou moeten zoeken ben ik wel even bezig, gaan we maar niet doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar 3 ex neukertjes in dat topic, valt best mee.
Iedereen in singles was een sletquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik dat uit zou moeten zoeken ben ik wel even bezig, gaan we maar niet doen.
[..]
Iedereen in singles was een slet
Gelukkig welquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:04 schreef Belsezar het volgende:
Als ik dat uit zou moeten zoeken ben ik wel even bezig, gaan we maar niet doen.
Iedereen in singles was een slet
Ok ok, bijna iedereenquote:
warm, van het zaadquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig welWarm bad uhm.. bed enzo
Alleen krijgen wij er niets meer van meequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben even op memory lane.
Ik kan me niet voorstellen dat dit soort praktijken ook nu niet gewoon op grote schaal plaatsvinden via FOK!.
Nou ja, af en toe wel hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen krijgen wij er niets meer van mee![]()
En zelf zijn we grotendeels uitgescharreld
Bedoel meer dat we er niet meer zelf tussen zitten. Eerder dat je het via via hoort over mensen die je al den wel of niet kent. Tis toch andersquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, af en toe wel hoor. Ik spreek nog wel eens mensen her en der.
Maar ik kom nooit meer echt op meetings eigenlijk, ik mis ze ook gewoon vaak.
Ja ok, maar dat doe ik min of meer zelfquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bedoel meer dat we er niet meer zelf tussen zitten. Eerder dat je het via via hoort over mensen die je al den wel of niet kent. Tis toch anders
Laatst nog eentje gehad. Zat wel een leuke tussen, maar wel erg jong. En niet geintreseerd
Kan best. Alleen zitten er zelden interessante users tussenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, maar dat doe ik min of meer zelf. Kan nog best eens naar een meet gaan
.
Jij hebt nooit tijd / al bier opquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:35 schreef Belsezar het volgende:
De nieuwere posters zijn niet echt goed materiaal.
Beste oplossing is oude scharrels opnieuw opzoeken
Wel diegene die leuk warenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:35 schreef Belsezar het volgende:
De nieuwere posters zijn niet echt goed materiaal.
Beste oplossing is oude scharrels opnieuw opzoeken
Ik dacht al, ben ik wat vergeten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt nooit tijd / al bier op
Of nouja, jij valt niet onder oude scharrels
Jij was altijd bezetquote:
Of er iets bij willen hebbenquote:
Fixed!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht al, ben ik wat vergeten?
[..]
Jij ben altijd bezet
Sommige fokscharrels zou ik maar wat graag vergeten, het lukt alleen nietquote:
Some things never change!quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:40 schreef Belsezar het volgende:
Sommige fokscharrels zou ik maar wat graag vergeten, het lukt allen niet
Geen idee, ik oordeel nooit op FOK!gedrag, tenminste niet zo zwart/wit. Sommige kutusers zijn IRL heel tof en andersomquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan best. Alleen zitten er zelden interessante users tussen
Nouja ik wel. Al werd een irritante poster uiteindelijk wel een scharrel van mequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Geen idee, ik oordeel nooit op FOK!gedrag, tenminste niet zo zwart/wit. Sommige kutusers zijn IRL heel tof en andersom.
Ik zie wel wat er zaterdag rondloopt.
ik heb geen zin om een heel end terug te lezenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ik oordeel nooit op FOK!gedrag, tenminste niet zo zwart/wit. Sommige kutusers zijn IRL heel tof en andersom.
Ik zie wel wat er zaterdag rondloopt.
Niets mis meequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ik wel. Al werd een irritante poster uiteindelijk wel een scharrel van me
Echt zo van "ik vind jou kut, jij mij, gezamenlijke kennis zegt dat het zou moeten klikken tussen ons, ik ben in de buurt..dus uh meeten? "
Weer een filmpremiere, nu zaterdag overdag. Dus tijd voor een meetingpogingquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb geen zin om een heel end terug te lezen
Is er een mega fok party of zo?
Ik wel en ik meet ze niet eensquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef Cue_ het volgende:
Daar gelukkig weinig/geen last van gehad.. labiele fokkers
Misschien iets meer tijd in de voorbereiding stoppen, wie weet komen er dan meer op afquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer een filmpremiere, nu zaterdag overdag. Dus tijd voor een meetingpoging.
ah oke. Veel plezier!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer een filmpremiere, nu zaterdag overdag. Dus tijd voor een meetingpoging.
Sja, kan, eens kijkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien iets meer tijd in de voorbereiding stoppen, wie weet komen er dan meer op af
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ik wel. Al werd een irritante poster uiteindelijk wel een scharrel van me
Echt zo van "ik vind jou kut, jij mij, gezamenlijke kennis zegt dat het zou moeten klikken tussen ons, ik ben in de buurt..dus uh meeten? "
Moet het vast goedkomenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
GC / [MEET] AfterParty Sin City premiere 23-8 Amsterdam
Zo dan.
Ja, het is niet alleen "leeftijd" oid, ook gewoon gelegenheid en een soort van mindset. Via FOK! is het toch allemaal wat minder echt ofzo, ik weet het ook niet.quote:
Posten in het topic dat je ook komt zou helpenquote:
in vergelijking met...?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het is niet alleen "leeftijd" oid, ook gewoon gelegenheid en een soort van mindset. Via FOK! is het toch allemaal wat minder echt ofzo, ik weet het ook niet.
Ik kom niet hequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Posten in het topic dat je ook komt zou helpen.
Nou ja, echte mensenquote:
Ow, dacht van wel, waarom niet?quote:
Aah in die zin. Ja het digitale leven is idd wat relaxter/easier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, echte mensen.
Via FOK! zeg je veel makkelijker iets als, hoi, leuke schoenen, neuken, dan IRL.
probeer tinderquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, echte mensen.
Via FOK! zeg je veel makkelijker iets als, hoi, leuke schoenen, neuken, dan IRL.
Heb er idd over nagedacht. Maar deel 1 nooit gezien, dus lijkt me wat raar om dan een deel 2 te gaan kijken.quote:
Nou ja, dat is dus wat ik tegen Tinder hebquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
probeer tinder
Ik kreeg serieus net: 'Ik wil gewoon neuken, heb je wat te doen?'
Je hebt toch nog wel even 2 uurtjes over deze week voor Zaterdag?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb er idd over nagedacht. Maar deel 1 nooit gezien, dus lijkt me wat raar om dan een deel 2 te gaan kijken.
Als je het niet zo debiel aanpakt werkt het prima hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dus wat ik tegen Tinder heb.
Ik geloof er niet zo in, voor een man dan he, die hordes geile meisjes die op zoek zijn naar ff wat te neuken.
Ow die heb ik idd wel. Maar zoals wel eens eerder gezegd. Ik en in m'n eentje film kijken gaat niet echt samenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt toch nog wel even 2 uurtjes over deze week voor Zaterdag?.
Ik pak het nooit debiel aan, maar jij bent een vrouw, dan is het sowieso eenvoudig om iets te neuken te regelenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je het niet zo debiel aanpakt werkt het prima hoor
Volgens mij kan je ook prima deel 2 zien, het is niet echt een vervolg volgens mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow die heb ik idd wel. Maar zoals wel eens eerder gezegd. Ik en in m'n eentje film kijken gaat niet echt samen
Heb m'n kaartje al ingeleverd, dus ik kan al niet meerquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij kan je ook prima deel 2 zien, het is niet echt een vervolg volgens mij. Ik zou ook niet meer precies weten waar hij over gaat iig
.
Komt vast wel weer wat voorbijquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb m'n kaartje al ingeleverd, dus ik kan al niet meer
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dus wat ik tegen Tinder heb.
Ik geloof er niet zo in, voor een man dan he, die hordes geile meisjes die op zoek zijn naar ff wat te neuken.
Mijn exacte mening over tinderquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik pak het nooit debiel aan, maar jij bent een vrouw, dan is het sowieso eenvoudig om iets te neuken te regelen.
Ik bedoelde andersomquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik pak het nooit debiel aan, maar jij bent een vrouw, dan is het sowieso eenvoudig om iets te neuken te regelen.
Nou ja, misschien boor ik mezelf vanalles door de neus hoor, maar ik had 2 matches de eerste keer, de eerste leek redelijk normaal, maar de 2de was volgens de foto gewoon een 8/10 en die verveelde zich en wou afspreken om te neuken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Mijn exacte mening over tinder
Waarom zou je niet expliciet worden dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoelde andersom
Maar ik weet niet hoe ik dat charmant moet zeggen zonder heel expliciet te worden
Ik doe t al jaren zonder, dus lukt vast welquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt vast wel weer wat voorbij.
Direct gewoon batsen jongen!quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, misschien boor ik mezelf vanalles door de neus hoor, maar ik had 2 matches de eerste keer, de eerste leek redelijk normaal, maar de 2de was volgens de foto gewoon een 8/10 en die verveelde zich en wou afspreken om te neuken.
Is het raar dat ik dat niet vertrouw?.
Daarom, altijd wel kaarten over op het laatste moment. En je zag het, er komt altijd een deel niet opdagen, dus er is ook wel iets met breuls te regelen denk ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe t al jaren zonder, dus lukt vast wel
Ja idd, dat kan toch nooit kloppen? Je bent een lekker ding van 27, ziet er geweldig uit en dan ga je op tinder opzoek naar profielen van mannen van een stuk ouder en je biedt jezelf aan voor seks.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Direct gewoon batsen jongen!
Wel een machete meenemen voor de zekerheid
Kan evt ook ja. Maar dat zie ik dan wel weer. Moet er iets langer voor reizen dan jijquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Daarom, altijd wel kaarten over op het laatste moment. En je zag het, er komt altijd een deel niet opdagen, dus er is ook wel iets met breuls te regelen denk ik.
As legit as it can bequote:Op maandag 18 augustus 2014 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, dat kan toch nooit kloppen? Je bent een lekker ding van 27, ziet er geweldig uit en dan ga je op tinder opzoek naar profielen van mannen van een stuk ouder en je biedt jezelf aan voor seks.
Uhuh!.
Ja, das waar, maar even kijken of er mensen gaan reagerenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan evt ook ja. Maar dat zie ik dan wel weer. Moet er iets langer voor reizen dan jij![]()
En een matige afterparty zou dan jammer zijn.
Wij swipen duidelijk heel andere types naar rechts.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, dat kan toch nooit kloppen? Je bent een lekker ding van 27, ziet er geweldig uit en dan ga je op tinder opzoek naar profielen van mannen van een stuk ouder en je biedt jezelf aan voor seks.
Uhuh!.
omdat ik een dame ben en geen zin heb om hier op te biechten dat ik via tinder wel eens dates heb gehad waarbij het niet bij kussen bleef!quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou je niet expliciet worden dan?.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh!.
Leek mij ookquote:
voor mij zal er echt een grotere groep moeten komequote:Op maandag 18 augustus 2014 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das waar, maar even kijken of er mensen gaan reageren.
Ik weet iig dat Re en MissBliss komen.
Ja, snap ik wel, ik ben er toch al, dus of ik nou met 3 of 30 man nog even een biertje doe, maakt mij niet uit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
voor mij zal er echt een grotere groep moeten kome
Daarbij zit ik eraan te denken me vrijdagnacht lam te zuipen... Dus is of of
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik een dame ben en geen zin heb om hier op te biechten dat ik via tinder wel eens dates heb gehad waarbij het niet bij kussen bleef!
WAT?!?!quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik een dame ben en geen zin heb om hier op te biechten dat ik via tinder wel eens dates heb gehad waarbij het niet bij kussen bleef!
Wat een onzin, we bespreken hier altijd allesquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja echt he! Hoe is het mogelijk dat het verder gaat dan zoenen!quote:
Ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een onzin, we bespreken hier altijd alles.
Ik bedoelde dat de intenties ook niet zo netjes warenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja echt he! Hoe is het mogelijk dat het verder gaat dan zoenen!
Onvoorstelbaar!
daarom..quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel, ik ben er toch al, dus of ik nou met 3 of 30 man nog even een biertje doe, maakt mij niet uit.
De intentie van een man is zelden netjesquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de intenties ook niet zo netjes waren
En ik ben ook mintens een 8 uit 10(maar wel 28)
lamequote:
Nee maar ik bedoel dat tinder dus wel op die manier kan werkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De intentie van een man is zelden netjes
dat is zo braaf dat ik dat hier nog wel wil melden alleen had ik het graag iets minder expliciet vermeldquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
lame.
maar je hebt dus een keer geneukt via tinder en dat zou je hier niet kunnen melden, maar je doet het toch?.
28 is nog werkbaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de intenties ook niet zo netjes waren
En ik ben ook mintens een 8 uit 10(maar wel 28)
Maak je niet druk, HW, ik en Barb vergroten het met liefde uit voor jequote:Op maandag 18 augustus 2014 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is zo braaf dat ik dat hier nog wel wil melden alleen had ik het graag iets minder expliciet vermeld
de 3Bs zijn uit elkaar?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maak je niet druk, HW, ik en Barb vergroten het met liefde uit voor je
Nou ja, heel af en toe zie je een disclaimer bij een meisje, als je alleen maar seks wil, swipe maar naar linksquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:20 schreef Tally het volgende:
Daar is Tinder voor. Om te neuken.
Kan je beide maar beter duidelijk zijn.
Dan denk ik altijd: "Ik wil er ook bij zoenen, Hoppaa naar rechts"quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, heel af en toe zie je een disclaimer bij een meisje, als je alleen maar seks wil, swipe maar naar links.
Nou, dan moet ik er maar eens aan beginnen danquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:20 schreef Tally het volgende:
Daar is Tinder voor. Om te neuken.
Kan je beide maar beter duidelijk zijn.
Op Malta: ken ik IRL, ken ik IRL, ken ik IRL etc etc etcquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik er maar eens aan beginnen dan
dat is ook niet erg toch? Als je dan allebei op like klikt gaat het tenminste lekker snelquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op Malta: ken ik IRL, ken ik IRL, ken ik IRL etc etc etc.
Oh ja, ik like elke bekende die ik tegenkomquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is ook niet erg toch? Als je dan allebei op like klikt gaat het tenminste lekker snel
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee...quote:
Die willen ook alleen neuken maar niet te boek staan als slet of als makkelijkquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, heel af en toe zie je een disclaimer bij een meisje, als je alleen maar seks wil, swipe maar naar links.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Die willen ook alleen neuken maar niet te boek staan als slet of als makkelijk
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik er maar eens aan beginnen dan
De reden waarom ik geen kant en klaar eetquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit echt de smerigste kant en klaar maaltijd aller tijden te eten. Godsamme.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De reden waarom ik geen kant en klaar eet
Ze lijken me niet lekker.. en de ene die ik ooit heb gehad, bevestigde dat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:31 schreef stbabylon het volgende:
De reden is omdat CL nu toevallig een smeriger eet? Of omdat ze af en toe potentieel smerig kunnen zijn? Dat tweede vind ik dan maat een bange poepert reden.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze lijken me niet lekker.. en de ene die ik ooit heb gehad, bevestigde dat.
Sowieso het meeste Aziatische en Italiaanse wel. Niet hoogstaand, maar geen hondenkots.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:37 schreef HeatWave het volgende:
Hoe simpeler de maaltijd, hoe beter de K&K versie, sommigen zijn best goed te hakken.
Kant en klaar zie ik als die bakjes die even in de magnetron moeten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Die iglo diepvrieszakken zijn best ok
Je mag wel voor mij komen kokenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:05 schreef KomtTijd... het volgende:
En koken vind ik nooit een probleem, maarreh koken voor jezelf (alleen) is gewoon kut idd.
ohja van die plastic bakjes waar je alleen nog een magnetron en een lepel bij nodig hebt doe ik ook nooit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kant en klaar zie ik als die bakjes die even in de magnetron moeten.
Van die zakken uit de vriezer moet je vaak nog even in de pan gooien ofzo, dat is het makkelijskte na opwarm en is ook lekkerder vaak
Die was goed te etenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Is mijn pasta zo goede bevallen vorige keer?
Valt mee, gewoon genoeg koken voor minimaal 2 dagen, kan je 2e keer gewoon opwarmen. Het afwassen vind ik erger.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:05 schreef KomtTijd... het volgende:
En koken vind ik nooit een probleem, maarreh koken voor jezelf (alleen) is gewoon kut idd.
Iglo heeft 'm ook in zo'n diepvrieszak, bijna het zelfde.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die was goed te eten![]()
Doe ik zelf nog wel een keer in de herhaling denk ik
Pasta kan niet als diepvriesquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Iglo heeft 'm ook in zo'n diepvrieszak, bijna het zelfde.
Een vaatwasserquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon genoeg koken voor minimaal 2 dagen, kan je 2e keer gewoon opwarmen. Het afwassen vind ik erger.
Ga je voor mij koken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt een hekel aan koken maar daar heb ik nu wel een beetje spijt van
Ja, die staat nog wel ergens op het verlanglijstje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een vaatwasserMoet zeggen dat ik er toch wel blij mee ben. En dat ik hem zal missen als ie weg is
Waarom zeggen die oosterlingen "zeum" ipv "zeven"?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:14 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zeggen al die westerlingen "zeuven" ipv "zeven"![]()
Klinkt zelfs nog beter dan zeuvenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:15 schreef Q. het volgende:
Waarom zeggen die oosterlingen "zeum" ipv "zeven"?
Zal ik doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh dan moet je de Iglo even bellen dat er iets niet goed gaat!
OMG ik zie een muziekboek op tv , en daarnet in de trein ook wat partituur.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:25 schreef KomtTijd... het volgende:
OMG. Een volledige regenboog. Die had ik al lang niet meer gezien!
Een blokfluit is niet zo duur.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:34 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij is geld denk ik ook wel een probleempje
Je mag wel een keer op mijn fluit blazen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk instrument ik het wil
en dan dien ik ook nog het instrument te hebben
Jij houdt van een warm/koude lucht erover?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Je mag wel een keer op mijn fluit blazen. [ afbeelding ]
Alleen jammer dat ze zoveel pasta bevattenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Die iglo diepvrieszakken zijn best ok
Liever daar dan hier natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, geweldig. Kunnen de kwijlers weer de zesjes plezieren.
Als er te kwijlen valt hebben we wel meer te postenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Er valt hier niet eens meer iets te chatten vaak, laat staat kwijlen.
Daar ook niet, maar dat houdt ze niet tegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Er valt hier niet eens meer iets te chatten vaak, laat staat kwijlen.
True, maar goed, ook dat is nooit anders geweest op FOK!.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar ook niet, maar dat houdt ze niet tegen
Moet je vandaag niet naar Enschede? De Primark daar opent vandaag!!!!!111!!!!quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:29 schreef Q. het volgende:
Moet je vandaag niet naar Enschede? De Primark daar opent vandaag!!!!!111!!!!
Gelukkig daten we hier nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
"vertel eens iets leuks" " nu moet jij een onderwerp verzinnen"
Les 1 hoe verneuk ik dates.
"Hoi, hoe is het?"quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
"vertel eens iets leuks" " nu moet jij een onderwerp verzinnen"
Les 1 hoe verneuk ik dates.
Wat wil je zelf?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De baas van mijn teamleider belde net op, wat hij kan doen om mij bij het bedrijf te houden
Natuurlijk altijd leuk om te horen dat ze je willen houdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:40 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil bij een ander bedrijf werken, daarom heb ik morgen ook een solicitatiegesprek
Idd, gelukkig, gedoequote:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, gelukkig, gedoe.
Maar ik kan daar echt heel slecht tegen, die opmerking.
Helemaal truequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk altijd leuk om te horen dat ze je willen houden
Gisteravond weer even geprobeerd, ik kan mijn aandacht er niet bijhouden, ben er na 10 keer swipen wel weer klaar meequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:36 schreef Cue_ het volgende:
Of zoals ze op Tinder wel eens doen "heb je nog vragen voor mij?"
Uh nee.. nu niet meer
Swipen doe ik dan ook vaak op de wcquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Gisteravond weer even geprobeerd, ik kan mijn aandacht er niet bijhouden, ben er na 10 keer swipen wel weer klaar mee.
Ook weer zo, maar het is zo'n dooddoener in een gesprekquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maarja als het toch al half dood is hier, kan die er ook wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |