Binnendoor kunnen lopen om een broodje te halenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
Het regent echt te hard om even een broodje te gaan halen
Achja dan maar op roerstaafjes verderquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Binnendoor kunnen lopen om een broodje te halen
"Ik wil blijven doen wat ik nu doe, want dat vind ik leuk om te doen en daar heb ik ook op gesolliciteerd."quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Moet nog een POP schrijven.. Lekker relaxed nu ik onlangs gedroomd heb over m'n oude werk en dat ineens toch wel leuk lijkt
Nouja, niet helemaal dusquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
"Ik wil blijven doen wat ik nu doe, want dat vind ik leuk om te doen en daar heb ik ook op gesolliciteerd."
Ik moet altijd een beetje kotsen van de managementgedachte dat iedereen altijd maar wil groeienquote:
Idd, opzich wil ik nog best iets meer verantwoordelijkheid of grotere projecten ofzo, maar ik hoef niet naar een leidinggevende functie ofzo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje kotsen van de managementgedachte dat iedereen altijd maar wil groeien
(en dan voornamelijk naar een andere functie)
Ja daar heb ik ook niet zoveel mee. Maar heb wel een tijd gedacht dat ik dat wou (of in ieder geval wil proberen), vandaar ook de keuze voor dit bedrijf. Nieuwe dingen, andere omgeving, ander werk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet altijd een beetje kotsen van de managementgedachte dat iedereen altijd maar wil groeien
Zeker geen klachten ontvangenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
NWS / Man heeft seks met 100 dode vrouwen
*bwork*quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
NWS / Man heeft seks met 100 dode vrouwen
Het wordt op een gegeven moment weer zacht hoor. En zachter, en zachter...quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Is dat wel eens mogelijk.. is toch ook helemaal hard daar van binnen dan enzo
Niks wat je met een beetje spuug of glijmiddel niet kan verhelpen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Is dat wel eens mogelijk.. is toch ook helemaal hard daar van binnen dan enzo
lekker met je lul tussen de madenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt op een gegeven moment weer zacht hoor. En zachter, en zachter...
Bedoel meer dat het normaal gesproken wat uitzet en aanpast aan de dikte van de lul.. Dat is nu natuurljk toch andersquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat je met een beetje spuug of glijmiddel niet kan verhelpen.
Lekker strak, ik zie het nadeel niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Bedoel meer dat het normaal gesproken wat uitzet en aanpast aan de dikte van de lul.. Dat is nu natuurljk toch anders
van voren of van achteren, voor mij is alles als anaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker strak, ik zie het nadeel niet.
Vind ik nog meevallen. Je hebt van die japanners die rare soorten vis in een kut stoppen van een levende griet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Je had vroegâh zo'n fijn forum met allemaal van dat soort ranzige dingen, was er ook een medewerker van het mortuarium die een jong dood meisje had uitgewoond. had haar oog in d'r doos gestopt enzo
Of zoiets?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Je had vroegâh zo'n fijn forum met allemaal van dat soort ranzige dingen, was er ook een medewerker van het mortuarium die een jong dood meisje had uitgewoond. had haar oog in d'r doos gestopt enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Of met naaldhakken op kittens gaan staan enzoquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind ik nog meevallen. Je hebt van die japanners die rare soorten vis in een kut stoppen van een levende griet.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of zoiets?Jezus, AirSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Gelukkig zaten er geen blote tieten in, want dan had ik het niet mogen posten.quote:
Ik zat nog met m'n gedachten bij die lijken en die ranzige gif van Air toen ik dit lasquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef Cue_ het volgende:
Zo tis soort van droog, effe naar buiten
Idd, dit is geen enkel probleem verderquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zaten er geen blote tieten in, want dan had ik het niet mogen posten.
Gelukkig maar, ik wil niet op mijn geweten hebben dat ik een tere ziel van iemand beschadig met een blote tiet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Idd, dit is geen enkel probleem verder.
Idd, dat soort schokkende beelden kunnen zorgen voor een levenslange verslaving aan die dingenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik wil niet op mijn geweten hebben dat ik een tere ziel van iemand beschadig met een blote tiet.
Levensgevaarlijk, dan kun je maar beter met een doorgeladen pistool op stap gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Idd, dat soort schokkende beelden kunnen zorgen voor een levenslange verslaving aan die dingen.
Gewoon beide is een noodzaak tegenwoordigquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, dan kun je maar beter met een doorgeladen pistool op stap gaan.
En je kan het nog uitzetten ook!quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
https://maps.google.nl/locationhistory/b/0
Handig als je bent vergeten waar je bent geweest
Uiteraard kan dat, maar het is wel grappig om te zien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En je kan het nog uitzetten ook!
Ik heb nergens locatiegeschiedenis, dus blijkbaar staat het bij mij al/nog uit.quote:
Gok dat het alleen op Androidtoestellen werktquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nergens locatiegeschiedenis, dus blijkbaar staat het bij mij al/nog uit.
Zie je mij nou aan voor een Apple fanboy? Hoe onder de gordel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Gok dat het alleen op Androidtoestellen werkt.
Ik kon zo snel niets gemeners verzinnenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie je mij nou aan voor een Apple fanboy? Hoe onder de gordel.
Een geluk bij een ongeluk dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik kon zo snel niets gemeners verzinnen>
Meen me te herinneren dat maps bij het eerste gebruik om toestemming vroeg voor locatiegegevens, heb blijkbaar geweigerd want bij mij valt er ook niks te zien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nergens locatiegeschiedenis, dus blijkbaar staat het bij mij al/nog uit.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of zoiets?Fucking hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Met broodje?quote:
Twee broodjes?quote:
Vooral op borsthoogte?quote:
Focking coolquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
https://maps.google.nl/locationhistory/b/0
Handig als je bent vergeten waar je bent geweest
Mijn koters zou ik een Android gevenquote:
Mijn koters gingen godverdomme maar wérken voor hun phones!quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn koters zou ik een Android geven.
Kan je het ook uitzetten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, als ik koters heb zou ik ze niet verwennen, maar ook niet zo karig behandelen dat ze er niet bij horen ofzoquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn koters gingen godverdomme maar wérken voor hun phones!
De meeste androidtoestellen zullen wel een uitknop hebben ja.quote:
Jij vergeet dat die koters er allemaal 100 keer meer verstand van hebben!quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hell no, these kids have nothing on mequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij vergeet dat die koters er allemaal 100 keer meer verstand van hebben!
Ik moet zeggen dat ik daar bij mijn 14-jarige neefje dat op het VWO zit toch wel teleurgesteld over ben hoor...quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij vergeet dat die koters er allemaal 100 keer meer verstand van hebben!
Ik was toen ik jong was al een beroerde gamer, laat staan nuquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Alleen qua games zijn ze wel beter, maar das niets recents.
Ik ben ook geen die hard hoor, ik game voor mezelf en niet om ergens de beste in te zijn. Speel games ook lang niet op de moeilijkste stand, het moet tijd verdrijven en niet ervoor zorgen dat ik elke dag een nieuwe controller+TV nodig hebquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was toen ik jong was al een beroerde gamer, laat staan nu
Idd, doe je een intro-level, krijg je een Trophy omdat je kan lopen ofzoquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bovendien is dat gamen van tegenwoordig toch alleen maar achievement whoring![]()
Nooit gesnapt wat daar leuk aan moet zijn...
Fokken dusquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Baas komt zojuist vertellen dat het project waar ik mee bezig was voor de vakantie (en vandaag weer opgepakt heb dus) voorlopig even op de lange baan gaat, maar is weer verder gelopen voordat 'ie verteld heeft wat ik dan wel moet gaan doen
Idd. gewoon lekker op easy een beetje relaxed gamen, ik wil een stukje best 5-10 keer opnieuw doen, maar daarna is het gewoon niet leuk meer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Gamen moet leuk zijn, ik wil er geen gesprongen ader aan overhouden.
2048!quote:
Classic mode is niet geschikt voor mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
2048!
Mijn huisgenoot had gisteren een 8192-vierkantje in de classic mode. En ik liep weer vast terwijl ik er nog maar 5 blokjes ofzo van verwijderd was.
Duh, ik bedoel meer ik hou er niet van als ik zo in de gaten word gehouden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De meeste androidtoestellen zullen wel een uitknop hebben ja.
Dan moet je gewoon niets digitaals doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Duh, ik bedoel meer ik hou er niet van als ik zo in de gaten word gehouden.
Vroeger kon ik me uren bezig houden met mijnenveger of patiencequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dat soort meuk speel ik dan weer niet, wordfeud, ruzzle, candy crush, bagger.
Op een gegeven moment met m'n pa. Level voor level met Freecellquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vroeger kon ik me uren bezig houden met mijnenveger of patience
Dat kan nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon niets digitaals doen
Ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vroeger kon ik me uren bezig houden met mijnenveger of patience
Dan moet je juist heel goed worden in IT, zodat je ze allemaal kan omzeilen met rare IPadressen enzoquote:
Ik vrees dat ik een dergelijk niveau niet zal bereikenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je juist heel goed worden in IT, zodat je ze allemaal kan omzeilen met rare IPadressen enzo
Dan moet je het maar accepterenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:57 schreef Belsezar het volgende:
Ik vrees dat ik een dergelijk niveau niet zal bereiken
Dan maar in de Amazone gaan wonenquote:
Ik speel altijd op zo easy mogelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook geen die hard hoor, ik game voor mezelf en niet om ergens de beste in te zijn. Speel games ook lang niet op de moeilijkste stand, het moet tijd verdrijven en niet ervoor zorgen dat ik elke dag een nieuwe controller+TV nodig heb.
Ja dus dan maar meteen goed doen toch? Compleet spoorloos worden en dan maakt iemand op fok wel een vermist topic aan ofzoquote:
We gaan er al vanuit dat als je het vliegtuig in stapt we niets meer van te horen krijgen. Iets met middle of nowhere daarzo en geen elektriciteitquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:29 schreef Belsezar het volgende:
Ja dus dan maar meteen goed doen toch? Compleet spoorloos worden en dan maakt iemand op fok wel een vermist topic aan ofzo
Het einde van Belsquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We gaan er al vanuit dat als je het vliegtuig in stapt we niets meer van te horen krijgen. Iets met middle of nowhere daarzo en geen elektriciteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |