Dat wil ik dan wel eens proeven danquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:47 schreef Murmeli het volgende:
pittiger dan ikke
Is de meloen al op? Watermeloen?quote:
Metal = foute muziek?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef ThE_ED het volgende:
Fucking metal!
Echt ik ben in zo'n goede bui van zeer foute muziek.
Want dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie... had veel eerder moeten zeggen dat ik (technische) informatica studeer
foei tijn!! jij mag geen insinuerende opmerkingen maken tegen mijquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil ik dan wel eens proeven dan
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wel met deze teksten
Eatin' ain't cheatin'!
Hahahaquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie... had veel eerder moeten zeggen dat ik (technische) informatica studeer
Post ze hier dan ook maarquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef ThE_ED het volgende:
Fucking metal!
Echt ik ben in zo'n goede bui van zeer foute muziek.
Dat ligt eraan wat je wil bereikenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Maakt het je populairder dan? Mij heeft het nooit geholpen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Dat doe ik toch ook nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
foei tijn!! jij mag geen insinuerende opmerkingen maken tegen mij
's nachts? wat gaaf!!! met een groepje op een bootje of hoe zit dat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oooh, vanavond lekker zeiluhhhhhhhh
en vannacht
Je ziet blauwquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
My heart belongs to you
but my dick is community property
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |