abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143553374
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:27 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Omdat het geen zin heeft iemand te beledigen en hem respectloos te behandelen.

[..]

Je bent geen junk als je wat wiet rookt.
10 joints per dag :')
pi_143553433
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

10 joints per dag :')
0.5gram valt wel mee lijkt mij.
Junk ben je pas als je echt verslaafd bent en dan vaak aan sterkere dingen dan wiet zoek de betekenis maar eens op.
Als hij zonder kan is hij geen junk.
  maandag 18 augustus 2014 @ 14:30:03 #93
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_143553441
quote:

[..]

Dat is wat junks zeggen.

Deze jongen heeft gewoon een hele harde schop onder zijn kont nodig. En misschien (waarschijnlijk niet) worden zijn ogen geopend wanneer zijn vriendin de 'relatie' verbreekt.
Narcist
pi_143553445
quote:
Omdat het geen zin heeft iemand te beledigen en hem respectloos te behandelen.
...
Als je een luie wietrokende nietsnut bent noem ik je een loser. Deal with it. Verder, respectloos? Klopt. Waar zou ik precies respect voor moeten opbrengen? Dat 'ie lekker de boel aan het uitzuigen is? Dat 'ie (in tegenstelling tot 95% van de mensheid) in een rijk land is geboren, met alle mogelijkheden om zich te ontwikkelen, maar ervoor kiest om daar lekker niks mee te doen? Nou, RESPECT man! :')
  maandag 18 augustus 2014 @ 14:30:43 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143553465
Ben benieuwd naar de update O+
pi_143553477
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:22 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Andere redenen en mijn situatie is niet zo vrolijk als zijn situatie.
Heb wel voor werk gezocht en ook gewerkt voor mezelf maar blijf ontopic.
Ontopic: de situatie van de vriend van TS is niet vrolijk.
Offtopic: de jouwe allicht ook niet, maar daar loopt al een ander topic over.
  maandag 18 augustus 2014 @ 14:31:20 #97
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_143553488
quote:

[..]

Natuurlijk wel.
Uiteindelijk komt er van dit soort types helemaal niets terecht en kunnen we er weer met z'n allen voor op draaien :R
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:22 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik zit in een andere situatie.

Hem uit te maken voor loser etc vind ik respectloos.
Ik zie nergens iets wat me doet overtuigen dat hij het niet is.
En dan moet je het beestje gewoon bij zijn naam noemen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_143553515
Een persoon kan je niet veranderen en blijf niet hangen in de hoop dat het beter word. Dat word het niet. Kies voor jezelf want op de lange duur word je hier niet gelukkig van.
  maandag 18 augustus 2014 @ 14:32:15 #99
28908 Magistic
pi_143553518
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:29 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Junk ben je pas als je echt verslaafd bent en dan vaak aan sterkere dingen dan wiet zoek de betekenis maar eens op.
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:37 schreef Jeffcha het volgende:
Ik zou het natuurlijk ook fijn vinden als hij hiermee kan stoppen maar dat verwacht ik bijna niet meer want hij is echt verslaafd hieraan. Wordt ook bozig als hij zonder zit.
Als zijn eigen vriendin al zegt dat hij verslaafd is en dat hij kwaad wordt wanneer hij zonder zit.
Dan ben je echt op-en-top 100% junk. :')
Narcist
pi_143553520
Zei je nou echt 10 (tien) joints per dag?! :o :o omg

En dan geen geld hebben om samen iets leuks te doen of zijn vriendin een keer te tracteren op een avondje bios? omfg

Ik denk dat het blowen het grootste probleem is voor het niets ondernemen. Ik denk ook niet dat hij serieus met een studie gaat beginnen zolang hij nog zoveel blowt. En wie gaat zo'n studie überhaupt voor hem betalen? Jij?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143553608
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:29 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Hij wordt boos als ie zonder zit. Hij kan dus niet zonder. :')
pi_143553620
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef DonJames het volgende:

[..]

Als je een luie wietrokende nietsnut bent noem ik je een loser. Deal with it. Verder, respectloos? Klopt. Waar zou ik precies respect voor moeten opbrengen? Dat 'ie lekker de boel aan het uitzuigen is? Dat 'ie (in tegenstelling tot 95% van de mensheid) in een rijk land is geboren, met alle mogelijkheden om zich te ontwikkelen, maar ervoor kiest om daar lekker niks mee te doen? Nou, RESPECT man! :')
Omdat jij die gast niet eens kent.
Of zijn volledige situatie.

En ja respectloos zijn kun je niet goedpraten.
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef avotar het volgende:

[..]

Natuurlijk wel.
Uiteindelijk komt er van dit soort types helemaal niets terecht en kunnen we er weer met z'n allen voor op draaien :R

[..]

Ik zie nergens iets wat me doet overtuigen dat hij het niet is.
En dan moet je het beestje gewoon bij zijn naam noemen.
Wat heeft het voor zin?
TS zijn hoop kapot maken dat zij eruit komen?

Lol goed idee....
pi_143553674
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:32 schreef Isabeau het volgende:
Zei je nou echt 10 (tien) joints per dag?! :o :o omg

En dan geen geld hebben om samen iets leuks te doen of zijn vriendin een keer te tracteren op een avondje bios? omfg

Ik denk dat het blowen het grootste probleem is voor het niets ondernemen. Ik denk ook niet dat hij serieus met een studie gaat beginnen zolang hij nog zoveel blowt. En wie gaat zo'n studie überhaupt voor hem betalen? Jij?
Lening waarschijnlijk komt iedereen eigenlijk in aanmerking voor zolang het geen afstandsonderwijs is.
pi_143553707
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef hmmmmmmm het volgende:

Omdat jij die gast niet eens kent.
Of zijn volledige situatie.

En ja respectloos zijn kun je niet goedpraten.

...
Respect moet je verdienen, en kan je bovendien heel makkelijk weer kwijtraken..
pi_143553710
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
Lening waarschijnlijk komt iedereen eigenlijk in aanmerking voor zolang het geen afstandsonderwijs is.
Een lening met 300 euro inkomen per maand wat volledig op gaat aan blowen? Waar krijg je zo'n lening.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143553814
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een lening met 300 euro inkomen per maand wat volledig op gaat aan blowen? Waar krijg je zo'n lening.
Ik kan volgend schooljaar ¤ 894,51 per maand lenen als ik zou willen.
Dat geven ze zelfs iemand die op een speciale school heeft gezeten zonder enige toekomst 7 jaar lang.
pi_143553821
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:32 schreef Magistic het volgende:

[..]

[..]

Als zijn eigen vriendin al zegt dat hij verslaafd is en dat hij kwaad wordt wanneer hij zonder zit.
Dan ben je echt op-en-top 100% junk. :')
Hangt natuurlijk helemaal af van de definitie die je gebruikt voor wat een junk is, maar waarom überhaupt bekvechten over dat soort termen.
Vriend van TS is toch duidelijk genoeg om de discussie te voeren?
pi_143553871
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:39 schreef hmmmmmmm het volgende:

Ik kan volgend schooljaar ¤ 894,51 per maand lenen als ik zou willen.
Dat geven ze zelfs iemand die op een speciale school heeft gezeten zonder enige toekomst 7 jaar lang.
Hij wil een thuis studie gaan doen. Want anders moet hij huilen.
pi_143553968
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij wil een thuis studie gaan doen. Want anders moet hij huilen.
Dan krijg je waarschijnlijk niks kost het nog 1500 ofzo.
Yup dan zullen zijn ouders moeten betalen als die het geld hebben en willen spenderen.
pi_143554070
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:43 schreef hmmmmmmm het volgende:

Dan krijg je waarschijnlijk niks kost het nog 1500 ofzo.
Yup dan zullen zijn ouders moeten betalen als die het geld hebben en willen spenderen.
Ze schrijft dat hij een hekel heeft aan school. Maar het is eigenlijk zijn beste optie. Dan krijg je idd geld van DUO en hoef je je daar geen zorgen over te maken. OV-jaarkaart om te kunnen reizen. Een rooster waar je je alleen maar aan hoeft te houden. Deadlines in de vorm van examens. Echt de beste manier om een studie te doen.

Thuisstudies zijn natuurlijk prima. Maar die moet je zelf bekostigen. Daar moet je discipline voor opbrengen. En tsja, de dag is al bijna over al sje om 2 uur uit bed komt en om 4 uur hebt afgesproken met je vrienden op League of Legends. En dan natuurlijk ook het blowen, dan kan je je niet goed concentreren. Reizen naar examenplaatsen kost geld. Ik zie dat niet goed komen in zijn specifieke situatie.
  maandag 18 augustus 2014 @ 14:47:37 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143554120
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Ze schrijft dat hij een hekel heeft aan school. Maar het is eigenlijk zijn beste optie. Dan krijg je idd geld van DUO en hoef je je daar geen zorgen over te maken. OV-jaarkaart om te kunnen reizen. Een rooster waar je je alleen maar aan hoeft te houden. Deadlines in de vorm van examens. Echt de beste manier om een studie te doen
Nouja dat is vanaf mbo4 toch ofzo?.Uit eerdere posts vraag ik me af of hij dit niveau gaat doen of dat ie lager uitkomt.
pi_143554150
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja dat is vanaf mbo4 toch ofzo?.Uit eerdere posts vraag ik me af of hij dit niveau gaat doen of dat ie lager uitkomt.
Maakt niet uit wat op het mbo ik heb speciaal onderwijs gehad en ik zelf kan me de schulden in werken volgens duo.
  maandag 18 augustus 2014 @ 14:48:44 #113
28908 Magistic
pi_143554161
Als het mijn kind was had ik hem allang op een internaat geschopt.
Narcist
pi_143554170
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:

Vanaf 21 jaar: http://nl.wikipedia.org/wiki/Colloquium_doctum
Ook een mogelijkheid. Kost misschien hard werken komend jaar op bepaalde vakken en dan volgend jaar instromen. En bij sommige studies kan je in januari/februari nog instromen.
pi_143554208
quote:

[..]

Ze schrijft dat hij een hekel heeft aan school. Maar het is eigenlijk zijn beste optie. Dan krijg je idd geld van DUO en hoef je je daar geen zorgen over te maken. OV-jaarkaart om te kunnen reizen. Een rooster waar je je alleen maar aan hoeft te houden. Deadlines in de vorm van examens. Echt de beste manier om een studie te doen.

Thuisstudies zijn natuurlijk prima. Maar die moet je zelf bekostigen. Daar moet je discipline voor opbrengen. En tsja, de dag is al bijna over al sje om 2 uur uit bed komt en om 4 uur hebt afgesproken met je vrienden op League of Legends. En dan natuurlijk ook het blowen, dan kan je je niet goed concentreren. Reizen naar examenplaatsen kost geld. Ik zie dat niet goed komen in zijn specifieke situatie.
Vraag me af welke games hij speelt mmo's zou ik eerder als een probleem vinden dan shooter games.
  maandag 18 augustus 2014 @ 14:50:16 #116
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_143554227
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Wat heeft het voor zin?
TS zijn hoop kapot maken dat zij eruit komen?

Lol goed idee....
Zodat zij iets van haar leven kan maken en niet meegezogen wordt de afgrond in? Lijkt me inderdaad een goed idee.
pi_143554228
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:48 schreef Magistic het volgende:
Als het mijn kind was had ik hem allang op een internaat geschopt.
Ik vroeg al eerder waar de vader (ouders?) in dit verhaal stonden.
pi_143554265
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef Nobu het volgende:

[..]

Zodat zij iets van haar leven kan maken en niet meegezogen wordt de afgrond in? Lijkt me inderdaad een goed idee.
Maar dat is niet wat zij wil en dat moeten we eigenlijk respecteren dus haar helpen en tips geven hoe hij nog wat van zijn leven/hun relatie kan maken lijkt me beter.

quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vroeg al eerder waar de vader (ouders?) in dit verhaal stonden.
Op welke leeftijd had je dat dan willen doen?
pi_143554377
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
Op welke leeftijd had je dat dan willen doen?
Nou, iets eerder dan zijn huidige leeftijd in ieder geval :D :D :D
Dus daar is sowieso al iets mis gegaan.

Maar hij woont ook nog in huis bij zijn vader en dan begrijp ik ook niet dat zijn vader zich niet drukker maakt over de huidige toestand van zoonlief. Of hij heeft dat al járen wel gedaan en heeft nu de moed op gegeven. Of het is ook een werkloze bum die de hele dag niets doet, kan ook nog 8-) Dan heb je weinig recht van spreken.
pi_143554385
quote:

[..]

Thuisstudies zijn fucking chill...

Gewoon alles op eigen tempo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')