Vind ik geen loser hij werkt een beetje heeft een vriendin veel mensen zouden daar jaloers op zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij wel een loser. Hij draagt niets bij, wil dat ook beslist niet, en profiteert van anderen die zo dom zijn hem te steunen.
Al is parasiet eigenlijk een betere omschrijving.
Dan ben jij erg naïef als je denkt dat dat wat uitmaakt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
[..]
Grow up? Doe het lekker zelf, jij hebt immers nogal een naieve kijk op het leven..
Dus je kijkt tegen hem op omdat hij wél een vriendin heeft.. Loser zonder vriendin gespotquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:11 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Vind ik geen loser hij werkt een beetje heeft een vriendin veel mensen zouden daar jaloers op zijn.
Veel vrije tijd ook klinkt niet slecht?
Het maakt uit in de echte wereld. Kom je misschien nog wel eens achter knul.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
Dan ben jij erg naïef als je denkt dat dat wat uitmaakt.
En hij gaat als grote vent van 23 huilen als het over werk gaat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij wel een loser. Hij draagt niets bij, wil dat ook beslist niet, en profiteert van anderen die zo dom zijn hem te steunen.
Al is parasiet eigenlijk een betere omschrijving.
Volgens mij is het zo'n white knight die nog nooit een meisje heeft aangeraakt (en dat zal voorlopig ook wel zo blijven)quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef quinoahipster het volgende:
hmmmmmmmmmmmm is gewoon aan het trollen joh
Blijf dat denkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dus je kijkt tegen hem op omdat hij wél een vriendin heeft.. Loser zonder vriendin gespot
[..]
Het maakt uit in de echte wereld. Kom je misschien nog wel eens achter knul.
Is ook om te huilen kan het me voorstellen dat hij er niet blij mee is en emotioneel word.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En hij gaat als grote vent van 23 huilen als het over werk gaat.
Dan is er wel wat mis toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:20 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ja geen vriendin en zit in vergelijkbare situatie niks mis mee ik wil wel maar heb andere problemen psychische enzo.
Nee ben gewoon lelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo'n white knight die nog nooit een meisje heeft aangeraakt (en dat zal voorlopig ook wel zo blijven)
Ik troll niet en blijf ontopic.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef quinoahipster het volgende:
hmmmmmmmmmmmm is gewoon aan het trollen joh
Tsja, jouw post brengt me nou niet echt op andere gedachten, nee..quote:
quote:Ja geen vriendin en zit in vergelijkbare situatie niks mis mee ik wil wel maar heb andere problemen psychische enzo.
Is ook om te huilen kan het me voorstellen dat hij er niet blij mee is en emotioneel word.
Andere redenen en mijn situatie is niet zo vrolijk als zijn situatie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:20 schreef quinoahipster het volgende:
Dat kan ook ja, dat hij net zo iemand is als de vriend van TS maar dan zonder vriendin
Ik zit in een andere situatie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:21 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja, jouw post brengt me nou niet echt op andere gedachten, nee..
[..]
Wat boeit het? Je kan wel heel hard roepen dat het niet zo is, maar als je de hele dag werkeloos thuis zit met een joint in je bek, ben je in de ogen van de maatschappij gewoon een loser.quote:
Omdat het geen zin heeft iemand te beledigen en hem respectloos te behandelen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wat boeit het? Je kan wel heel hard roepen dat het niet zo is, maar als je de hele dag werkeloos thuis zit met een joint in je bek, ben je in de ogen van de maatschappij gewoon een loser.
Je bent geen junk als je wat wiet rookt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:24 schreef Magistic het volgende:
Zoek een echte man, in plaats van zo'n luie junk.
10 joints per dagquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Omdat het geen zin heeft iemand te beledigen en hem respectloos te behandelen.
[..]
Je bent geen junk als je wat wiet rookt.
0.5gram valt wel mee lijkt mij.quote:
Dat is wat junks zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als je een luie wietrokende nietsnut bent noem ik je een loser. Deal with it. Verder, respectloos? Klopt. Waar zou ik precies respect voor moeten opbrengen? Dat 'ie lekker de boel aan het uitzuigen is? Dat 'ie (in tegenstelling tot 95% van de mensheid) in een rijk land is geboren, met alle mogelijkheden om zich te ontwikkelen, maar ervoor kiest om daar lekker niks mee te doen? Nou, RESPECT man!quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
Omdat het geen zin heeft iemand te beledigen en hem respectloos te behandelen.
...
Ontopic: de situatie van de vriend van TS is niet vrolijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Andere redenen en mijn situatie is niet zo vrolijk als zijn situatie.
Heb wel voor werk gezocht en ook gewerkt voor mezelf maar blijf ontopic.
Natuurlijk wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik zie nergens iets wat me doet overtuigen dat hij het niet is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik zit in een andere situatie.
Hem uit te maken voor loser etc vind ik respectloos.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
0.5gram valt wel mee lijkt mij.
Junk ben je pas als je echt verslaafd bent en dan vaak aan sterkere dingen dan wiet zoek de betekenis maar eens op.
Als hij zonder kan is hij geen junk.
Als zijn eigen vriendin al zegt dat hij verslaafd is en dat hij kwaad wordt wanneer hij zonder zit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:37 schreef Jeffcha het volgende:
Ik zou het natuurlijk ook fijn vinden als hij hiermee kan stoppen maar dat verwacht ik bijna niet meer want hij is echt verslaafd hieraan. Wordt ook bozig als hij zonder zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |