abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2014 @ 12:48:36 #61
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_143548863
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:37 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ligt echt aan wat voor persoon het is.
Enkeltje siberië werkt voor veel mensen niet alle.

Ik denk een langzame aanpak is beter dan een aanpak waar je van de een op de andere dag zijn leven verandert dat zit er vaak gewoon niet in.
Wat zou er dan langzaam moeten veranderen? Kappen met blowen gaat echt niet makkelijk als je leven verder leeg blijft. Ook een normaal ritme houden is dan moeilijk. Dus opvullen die tijd! Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar de persoonlijke voorkeur van deze meneer is om te gaan blowen en gamen. De tijd die hij daarvoor heeft, moet je beperken. Door te gaan werken, moet hij wel :P
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_143548950
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:37 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ligt echt aan wat voor persoon het is.
Enkeltje siberië werkt voor veel mensen niet alle.

Ik denk een langzame aanpak is beter dan een aanpak waar je van de een op de andere dag zijn leven verandert dat zit er vaak gewoon niet in.
Maar waarom is dat beter dan? Ik denk inderdaad ook dat het met kleine stapjes veel te makkelijk is om in je oude patroon terug te vallen. En niemand zegt dat je leven compleet omgooien een fluitje van een cent is.
pi_143549368
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:50 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Maar waarom is dat beter dan? Ik denk inderdaad ook dat het met kleine stapjes veel te makkelijk is om in je oude patroon terug te vallen. En niemand zegt dat je leven compleet omgooien een fluitje van een cent is.
Omdat je niet meteen de mount everest gaat beklimmen maar je eerst een paar kleine bergen beklimt en het op die manier leert.
Dat is mijn mening hé des te langzamer het gaat des te minder hij ervan merkt.

Voor je het weet is het een loonslaaf :P
Al is dat misschien iets te optimistisch.

Voor mij zou het makkelijker zijn om op mijn oude patroon terug te vallen als ik meteen mijn leven zou omgooien maar dat is bij iedereen anders ik zeg het alleen op mijn manier dat het erg lastig is om grote stappen te ondernemen en dat het tijd kost om iets te veranderen.

Je vriend mag misschien niet verslaafd zijn aan wiet, gamen etc maar misschien wel aan niks doen en aan een verslaving kom je niet 1 2 3 af.
Niet dat zoiets bestaat maar volgens mij weet je ook wel dat hij zelf had kunnen bedenken hoe zijn leven eruit ziet over een paar jaar als hij slim is en er iets aan had kunnen doen.
Als hij het echt geweldig vind om niks te doen (niet niks maar zijn levensstijl nu) kan dat verslavend werken.

Als je moet went alles snel want je hebt geen keus je vriend heeft die keus wel hij kan niks doen dus er is geen sprake van nood voor hem.
Als je dan langzaam hem laat wennen aan een ander type leven kan dat beter werken want hij moet het willen want hij heeft keus.

Ik spreek grotendeels uit eigen ervaring mijn levensstijl heb ik nooit hoeven veranderen en als dat moest had ik altijd wel een way out.
Je hebt gewoon meer kans dat hij geen grote veranderingen gaat pikken en liever naar zijn oude leefstijl terug gaat dat is wat mijn mening is.

Het ligt gewoon aan jouw vriend en jij kunt dat het beste inschatten.

[ Bericht 7% gewijzigd door hmmmmmmm op 18-08-2014 13:19:44 ]
pi_143550330
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:00 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]
Voor mij zou het makkelijker zijn om opJe vriend mag misschien niet verslaafd zijn aan wiet, gamen etc maar misschien wel aan niks doen en aan een verslaving kom je niet 1 2 3 af.
Nee, en al helemaal niet via de zachte weg.
pi_143550488
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:24 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Nee, en al helemaal niet via de zachte weg.
Geen zachte weg ik zeg help hem ermee en doe eerst eens wat leuke dingen met hem een hobby met hem of voor hem zoeken.
Dan proberen zijn verslavingen of slechte gewoontes te verminderen etc.

Maar niet in 1 dag dit duurt maanden of zelfs langer.

Wil je het in een paar weken doen be my guest :)
Weet wel dat het de meesten niet lukt.
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:30:55 #66
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_143550650
Vrouwen die mannen willen veranderen...... :X
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_143550728
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:30 schreef Snowballed het volgende:
Vrouwen die mannen willen veranderen...... :X
:Y

Al moet ik toegeven dat als die vriend dat wilt ik er geen probleem mee heb.
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:44:26 #68
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_143551207
Buiten "niet zonder hem kunnen" zie ik nou nergens een argument waarom je nog veel meer tijd aan die gozer moet besteden.

Ik zou hem gewoon laten gaan, accepteren dat het even pijn doet, en doorgaan.
Over een paar jaar lach je om dit laatste jaar en heb je het er met je vriendinnen over... weet je nog, die loser waar ik een tijdje wat mee had?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_143551501
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:44 schreef avotar het volgende:
Buiten "niet zonder hem kunnen" zie ik nou nergens een argument waarom je nog veel meer tijd aan die gozer moet besteden.

Ik zou hem gewoon laten gaan, accepteren dat het even pijn doet, en doorgaan.
Over een paar jaar lach je om dit laatste jaar en heb je het er met je vriendinnen over... weet je nog, die loser waar ik een tijdje wat mee had?
Hem loser noemen :')
Een ander mens minder waardig vinden door zijn levensstijl terwijl hij niemand kwaad doet :')

Dat moet je niet willen.
pi_143551765
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

...
Als ik het zo lees voldoet 'ie toch heel behoorlijk aan die omschrijving, ja.. :')
pi_143552194
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:55 schreef DonJames het volgende:

[..]

Als ik het zo lees voldoet 'ie toch heel behoorlijk aan die omschrijving, ja.. :')
Mee oneens.
Als hij ermee tevreden is is hij geen loser.
pi_143552354
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Mee oneens.
Als hij ermee tevreden is is hij geen loser.
Onzin, zijn perceptie heeft daar niks mee te maken. Zo'n labeltje krijg je opgeplakt door de rest, of je dat nou leuk vindt of niet.
pi_143552474
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef DonJames het volgende:

[..]

Onzin, zijn perceptie heeft daar niks mee te maken. Zo'n labeltje krijg je opgeplakt door de rest, of je dat nou leuk vindt of niet.
Welke rest?
Ons fokkers, maatschappij?

Grow up mening van anderen maakt niet uit is je eigen leven.
  maandag 18 augustus 2014 @ 14:10:30 #74
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_143552534
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Een ander mens minder waardig vinden door zijn levensstijl terwijl hij niemand kwaad doet :')

Dat moet je niet willen.
Natuurlijk is hij wel een loser. Hij draagt niets bij, wil dat ook beslist niet, en profiteert van anderen die zo dom zijn hem te steunen.

Al is parasiet eigenlijk een betere omschrijving.
pi_143552558
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:09 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Welke rest?
Ons fokkers, maatschappij?
Bijvoorbeeld.
quote:
Grow up mening van anderen maakt niet uit is je eigen leven.
Grow up? Doe het lekker zelf, jij hebt immers nogal een naieve kijk op het leven..
pi_143552599
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:10 schreef Nobu het volgende:

[..]

Natuurlijk is hij wel een loser. Hij draagt niets bij, wil dat ook beslist niet, en profiteert van anderen die zo dom zijn hem te steunen.

Vind ik geen loser hij werkt een beetje heeft een vriendin veel mensen zouden daar jaloers op zijn.
Veel vrije tijd ook klinkt niet slecht?
pi_143552670
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:10 schreef DonJames het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld.

[..]

Grow up? Doe het lekker zelf, jij hebt immers nogal een naieve kijk op het leven..
Dan ben jij erg naïef als je denkt dat dat wat uitmaakt.
Als wat wilt bereiken moet je je niet interesseren voor wat de maatschappij van je denkt.
pi_143552752
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:11 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Vind ik geen loser hij werkt een beetje heeft een vriendin veel mensen zouden daar jaloers op zijn.
Veel vrije tijd ook klinkt niet slecht?
Dus je kijkt tegen hem op omdat hij wél een vriendin heeft.. Loser zonder vriendin gespot :')

quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
Dan ben jij erg naïef als je denkt dat dat wat uitmaakt.
Het maakt uit in de echte wereld. Kom je misschien nog wel eens achter knul.
pi_143552887
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:10 schreef Nobu het volgende:

[..]

En hij gaat als grote vent van 23 huilen als het over werk gaat. :')
pi_143552909
hmmmmmmmmmmmm is gewoon aan het trollen joh :')
pi_143552971
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef quinoahipster het volgende:
Volgens mij is het zo'n white knight die nog nooit een meisje heeft aangeraakt (en dat zal voorlopig ook wel zo blijven) :')
pi_143553024
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:14 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dus je kijkt tegen hem op omdat hij wél een vriendin heeft.. Loser zonder vriendin gespot :')

[..]

Het maakt uit in de echte wereld. Kom je misschien nog wel eens achter knul.
Blijf dat denken :')
Ja geen vriendin en zit in vergelijkbare situatie niks mis mee ik wil wel maar heb andere problemen psychische enzo.

quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

En hij gaat als grote vent van 23 huilen als het over werk gaat. :')
Is ook om te huilen kan het me voorstellen dat hij er niet blij mee is en emotioneel word.
pi_143553032
Dat kan ook ja, dat hij net zo iemand is als de vriend van TS maar dan zonder vriendin :')

quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:20 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ja geen vriendin en zit in vergelijkbare situatie niks mis mee ik wil wel maar heb andere problemen psychische enzo.
Dan is er wel wat mis toch?

Bij slackers zoals vriend van TS zit er natuurlijk ongetwijfeld een component depressie/faalangst in het hele verhaal, maar zolang zulke mensen zich een 'ik vind het wel best'-attitude blijven aanmeten en/of in groene wolken blijven hullen valt er geen land mee te bezeilen.
pi_143553068
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef DonJames het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo'n white knight die nog nooit een meisje heeft aangeraakt (en dat zal voorlopig ook wel zo blijven) :')
Nee ben gewoon lelijk.
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef quinoahipster het volgende:
Ik troll niet en blijf ontopic.
pi_143553107
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:20 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Blijf dat denken :')
Tsja, jouw post brengt me nou niet echt op andere gedachten, nee..
quote:

Is ook om te huilen kan het me voorstellen dat hij er niet blij mee is en emotioneel word.
pi_143553134
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:20 schreef quinoahipster het volgende:
Dat kan ook ja, dat hij net zo iemand is als de vriend van TS maar dan zonder vriendin :')
Andere redenen en mijn situatie is niet zo vrolijk als zijn situatie.
Heb wel voor werk gezocht en ook gewerkt voor mezelf maar blijf ontopic.
pi_143553172
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:21 schreef DonJames het volgende:

[..]

Tsja, jouw post brengt me nou niet echt op andere gedachten, nee..

[..]

Ik zit in een andere situatie.

Hem uit te maken voor loser etc vind ik respectloos.
pi_143553244
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:22 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik zit in een andere situatie.
Wat boeit het? Je kan wel heel hard roepen dat het niet zo is, maar als je de hele dag werkeloos thuis zit met een joint in je bek, ben je in de ogen van de maatschappij gewoon een loser.
  maandag 18 augustus 2014 @ 14:24:42 #89
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_143553253
Zoek een echte man, in plaats van zo'n luie junk.
Narcist
pi_143553342
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:24 schreef DonJames het volgende:

[..]

Wat boeit het? Je kan wel heel hard roepen dat het niet zo is, maar als je de hele dag werkeloos thuis zit met een joint in je bek, ben je in de ogen van de maatschappij gewoon een loser.
Omdat het geen zin heeft iemand te beledigen en hem respectloos te behandelen.

quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:24 schreef Magistic het volgende:
Zoek een echte man, in plaats van zo'n luie junk.
Je bent geen junk als je wat wiet rookt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')