quote:
Op donderdag 26 maart 2015 09:14 schreef Dehelerambam het volgende:Dat je vriend geen zin heeft om te werken betekent dat zijn ouders moeten werken voor hem. Eten en wonen is niet gratis enzo.
Wat doen zijn ouders eigenlijk aan deze situatie? Ze faciliteren nu zijn leefstijl.
Hij moet echt stoppen met blowen. Blowtje moet kunnen, maar níet in zijn situatie.
Klopt, zijn ouders maken het alleen maar erger en helpen hem niet. Zijn ouders zijn gescheiden en hij woont bij zijn vader, en die verzorgt alles: de was, dat er tandpasta is, kookt, alles gewoon.
En zijn moeder die heeft het financieel wel breed en die betaalt steeds alles als hij het niet red, waardoor hij alleen maar denkt hahaa, dat ga ik mooi niet zelf betalen maar wiet van halen want mijn moeder betaalt het wel...
Verder hebben we gisteren nog even gepraat, en wat er eigenlijk uitkwam is dat hij het leven gewoon helemaal niet meer leuk vind. (zijn woorden) Ik word er natuurlijk ook verdrietig van om dat te horen en dan lukt het me al helemaal niet om te zeggen dat ik weg wil. Dan wil ik hem juist helpen maar alle tips die ik geef pakt hij niet aan