the lyphequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:36 schreef Godshand het volgende:
Of vriendlief maakt het zelf uit omdat hij een blowend meisje ontmoet die net zo'n lamme levenstijl als hij heeft. Daarbij zeurt dit meisje dan niet over opleidingen en dergelijke maar zij draait gewoon voor hem nog een jointje. Daarna geeft ze hem een pijpbeurt en is deze jongen TS al weer gauw vergeten..
Blowend meisje pijpbeurt en een jointje wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:36 schreef Godshand het volgende:
Of vriendlief maakt het zelf uit omdat hij een blowend meisje ontmoet die net zo'n lamme levenstijl als hij heeft. Daarbij zeurt dit meisje dan niet over opleidingen en dergelijke maar zij draait gewoon voor hem nog een jointje. Daarna geeft ze hem een pijpbeurt en is deze jongen TS al weer gauw vergeten..
Ik zie al waar je ambities liggen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:07 schreef hmmmmmmm het volgende:
Blowend meisje pijpbeurt en een jointje wat wil je nog meer?![]()
Nou ik blow niet dus ik weet het niet maar dit zou de vriend van TS best wel willen denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie al waar je ambities liggen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie al waar je ambities liggen.
Gari?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:59 schreef remlof het volgende:
Ik heb ook zo'n vriend die al 25 jaar alleen maar blowt en verder eigenlijk niets doet. Komt nooit meer goed.
Dit zou me eigenlijk niks verbazen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:36 schreef Godshand het volgende:
Wiet als je het niet ziet ruik je het welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:37 schreef misteriks het volgende:
hem laten kiezen tussen de wiet en jezelf. Keuze is dan duidelijk voor beide
Dat zal ze pas ziet als ze hem laat gaan......quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:47 schreef hmmmmmmm het volgende:
Vraag me af of TS al wat verbetering ziet?
Nou mensen kunnen veranderen als ze het willen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:03 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat zal ze pas ziet als ze hem laat gaan......
En daar was ze nog niet aan toe, dus...
natuurlijk, als hij t wil kan hij veranderen. Maar hier is t vooral dat zij wil dat hij verandert...quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:45 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou mensen kunnen veranderen als ze het willen.
Ik weet het maar ze zei ook dat hij wel wil veranderen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
natuurlijk, als hij t wil kan hij veranderen. Maar hier is t vooral dat zij wil dat hij verandert...
Klaploper?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:23 schreef Hexagon het volgende:
Zo'n klaploper ben je liever kwijt TS
Nee maar wel van zijn vader. En als het niet gaat veranderen komt dat vanzelf bij TS terecht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Klaploper?
Hij maakt geen misbruik van haar tot nu toe?
Natuurlijk is het beter als hij geld heeft om zelfstandig te zijn maar hem daarom klaploper te vinden tsja genoeg mensen die op die leeftijd nog thuis wonen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee maar wel van zijn vader. En als het niet gaat veranderen komt dat vanzelf bij TS terecht.
Wat zij zegt strookt niet met wat zij zegt dat hij doet. Dus dan maakt t weinig uit met wat oe precies zegt. Gaat toch om de actiesquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik weet het maar ze zei ook dat hij wel wil veranderen.
Het is niet dat ie thuiswoont. Maar het feit dat ie teert op zijn vader (van minder dan 300 per maand kun je immers niet leven) en ook geen aanstalten maakt om er echt wat aan te doen na allerlei loze beloften.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk is het beter als hij geld heeft om zelfstandig te zijn maar hem daarom klaploper te vinden tsja genoeg mensen die op die leeftijd nog thuis wonen.
Dat hij nu wel aangeeft iets aan de situatie te willen doen vind ik genoeg om hem niet als klaploper te beschouwen.
Ja maar dat kun je past naar een tijdje zeggen ik vraag me af of hij wat heeft gedaan de afgelopen tijd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zij zegt strookt niet met wat zij zegt dat hij doet. Dus dan maakt t weinig uit met wat oe precies zegt. Gaat toch om de acties
Dat weten we ook niet of hij een baan kan vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is niet dat ie thuiswoont. Maar het feit dat ie teert op zijn vader (van minder dan 300 per maand kun je immers niet leven) en ook geen aanstalten maakt om er echt wat aan te doen na allerlei loze beloften.
Het zou anders zijn als hij geen baan kon vinden ofzo. Maar deze mentaliteit van hem is zeer triest.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:37 schreef Amplifier het volgende:
Ik ken jou! En de desbetreffende jongeman ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |