SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ik wel. 1.88 masterracequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jammer wel, ik tik nog niet de 1.80 aan
Weet niet hoelang toto is O.o Jij 1.79 ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jammer wel, ik tik nog niet de 1.80 aan
1,75quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet niet hoelang toto is O.o Jij 1.79 ?
Jammer Ama, net niet aan mijn strenge vrouwen eisen voldaan.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer Ama, net niet aan mijn strenge vrouwen eisen voldaan.
Wel aan mijn minder strenge.quote:
Gelukkigquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel aan mijn minder strenge.
Op toegevelijke dagen is de grens 1,70
op minder toegevelijke dagen 1,68
Beter verhuis je naar belgenland , daar zijn ze veel korterquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke mannelijke FOK!ker is langer dan ik ben volgens mij
uhuquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet, vroegâh was ik de langste van m'n vrienden, nu niet meer met 2 lummels van 2m+
Dat hou ik nog geen dag vol tussen al die miskramen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter verhuis je naar belgenland , daar zijn ze veel korter
vroegah met gym altied als eerste gekozen worden ftwquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet, vroegâh was ik de langste van m'n vrienden, nu niet meer met 2 lummels van 2m+
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hou ik nog geen dag vol tussen al die miskramen.
meer in 't middenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
vroegah met gym altied als eerste gekozen worden ftw
Absolutely disgusting.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zag gister eentje die was bijna even lang als mij
Werd niet goed
Kreeg pas groeispurt rond mijn 18equote:Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Altijd een van de langste geweest.
Op 13e al uitgegroeid jwt.
heb je dit van snow?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
ja jij bent 1.55 dus jij telt al niet mee gr
Ik 1,90.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg pas groeispurt rond mijn 18e
Op mijn 13e was ik 1.35/1.40 ofzo
Ken een jongen die 2.05m was toen ie in de brugklas zatquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Altijd een van de langste geweest.
Op 13e al uitgegroeid jwt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was alleen voor volleybal en basketbal helaas
volleybal altijd zweefduiken maken op de gymvloerquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was alleen voor volleybal en basketbal helaas
Vereist veel doorzettingsvermogen om te overleven tussen stakkers iddquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hou ik nog geen dag vol tussen al die miskramen.
Ik ben langer dan mijn beide ouders en mijn zus dus dikke primaquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef Amarantha het volgende:
Vroeger zeiden mensen wel altijd dat ik klein was maar tegenwoordig niet meer
Ik heb nog een paar maanden op volleybal gezeten, vind het best een leuke sport. (Tot dat ik mijn duim bijna had gebrokenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Nooit volleybal gedaan met gym.
Altijd voetbal jwt.
en dan verneukt een wijf voor je hetquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
volleybal altijd zweefduiken maken op de gymvloer
Op mijn eerste paspoort (Een Nederlandse) toen ik 13 was stond 1,90 en nu op mijn Britse paspoort van een jaar terug 1,92quote:
mijn moeder is nog langer dan jijquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben langer dan mijn beide ouders en mijn zus dus dikke prima
En je zou elke dag maar dat achterlijke taaltje moeten aanhoren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vereist veel doorzettingsvermogen om te overleven tussen stakkers idd
altied vast hequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
en dan verneukt een wijf voor je het
Zaalvoetbal is wel kut, zeker als je niet zo goed kan voetballen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Nooit volleybal gedaan met gym.
Altijd voetbal jwt.
paaltjesvoetbal was altijd wel grappigquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zaalvoetbal is wel kut, zeker als je niet zo goed kan voetballen.
Had ruzie met Elan. Maar is al bijna afgelopen nog 2 dagen hierna ofzoquote:
Na een tijd went het . sommige woorden zijn echtquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je zou elke dag maar dat achterlijke taaltje moeten aanhoren.
Ik heb geen ID kaart meer. Alleen rijbewijsquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op mijn eerste paspoort (Een Nederlandse) toen ik 13 was stond 1,90 en nu op mijn Britse paspoort van een jaar terug 1,92
Ze moeten gewoon hun bek houden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Na een tijd went het . sommige woorden zijn echt
ik 2 paspoortenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb geen ID kaart meer. Alleen rijbewijs
Feit is dat als je te laat inkomt je je tegenstander pittig kan blesserenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
paaltjesvoetbal was altijd wel grappig
Normaal doet Etsu dat lieverquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Elan weer eens liep te zuigen
nee doodvallenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon hun bek houden.
Ik ook.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben best wel nieuwsgierig naar de nieuwe Jurassic Park film
Dat is altijd zo met voetbal.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Feit is dat als je te laat inkomt je je tegenstander pittig kan blesseren
Dat ook weer niet.quote:
Wanneer komt die uit dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben best wel nieuwsgierig naar de nieuwe Jurassic Park film
'Shit, mijn vrouw ziet dit programma ook. Ehm.. laat ik maar een fout antwoord geven!'quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef Fera het volgende:
Omg, 1 tegen 100. Bijna 30 man wist niet wat XXX bij een film betekent.
Weet ik nog niet. Heb vrijdag een tentamen, dus daar ga ik de komende dagen eerst mee bezig zijn. Ik moet dat tentamen halen om naar de master de kunnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat voor een ding ga je nu kopen ?
gras is andersquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met voetbal.
[..]
Dat ook weer niet.
quote:
Ik ben alleen bang dat het een non-stop-actie-schiet-ontplof film wordt, want dat is elke blockbuster tegenwoordig. Met steeds maar absurdere vernielingen en eigenlijk geen spanning.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]We zijn weer een stukje verder in de tijd, nieuwe technieken enz. Ben benieuwd
Ik zou ook nooit langer worden dan 1,70 dus ben best blij met mijn lengte nuquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef Vriezzer het volgende:
Ik was 1,58 ofzo in de brugklas. Is uiteindelijk 1,83 geworden.
Kan me nog goed zo'n GGD onderzoek herinneren van de basisschool. "Nou, dan kijken we eventjes naar deze grafiek en dan zie ik dat jij tussen de 1,80 en 1,90 gaat worden. Waarschijnlijk dichterbij de 1,90 dan de 1,80." Ons mam navenant: "Wat weet die trut daarvan... jij wordt gewoon net zo groot als je vader." Laat ons pap ook 1,83 zijn.
Hoe weten moeders dat soort dingen toch altijd..
We zullen zienquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat het een non-stop-actie-schiet-ontplof film wordt, want dat is elke blockbuster tegenwoordig. Met steeds maar absurdere vernielingen en eigenlijk geen spanning.
Moeders weten echt alles . Al dacht die van mij dat ik niet verder kwam dan 1.90 . Brugklassers worden trouwens steeds kleiner heb ik het idee..quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[..]
Weet ik nog niet. Heb vrijdag een tentamen, dus daar ga ik de komende dagen eerst mee bezig zijn. Ik moet dat tentamen halen om naar de master de kunnen.
Ik was 1,58 ofzo in de brugklas. Is uiteindelijk 1,83 geworden.
Kan me nog goed zo'n GGD onderzoek herinneren van de basisschool. "Nou, dan kijken we eventjes naar deze grafiek en dan zie ik dat jij tussen de 1,80 en 1,90 gaat worden. Waarschijnlijk dichterbij de 1,90 dan de 1,80." Ons mam navenant: "Wat weet die trut daarvan... jij wordt gewoon net zo groot als je vader." Laat ons pap ook 1,83 zijn.
Hoe weten moeders dat soort dingen toch altijd..
Daarom hoop ik op een nieuwe Gremlins filmquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]We zijn weer een stukje verder in de tijd, nieuwe technieken enz. Ben benieuwd
Ze worden vanzelf wel bekend ja als ze goed zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:51 schreef Amarantha het volgende:
Komen volgens mij best wel veel bekende films uit volgend jaar
Sowieso!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom hoop ik op een nieuwe Gremlins film
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze worden vanzelf wel bekend ja als ze goed zijn.
Ons papquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ons pap komt uit oss dus ik kan een klein beetje brabants
Altijd wel geruchten over geweest, maar er nooit van gekomen helaasquote:
quote:
als je uit oss komt ben je voor top kankerlulquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ons pap komt uit oss dus ik kan een klein beetje brabants
top bestaat niet meer he slimmerikquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
als je uit oss komt ben je voor top kankerlul
dat verandert de quote toch nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
top bestaat niet meer he slimmerik
Ze bedoelt dat er heel veel grote titels uit komen. Jurassic Park, Fantastic Four, Star Wars, Avengers 2, Hitman, Terminator, Fast & Furious, Assassins Creedquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze worden vanzelf wel bekend ja als ze goed zijn.
Iemand die me snaptquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat er heel veel grote titels uit komen. Jurassic Park, Fantastic Four, Star Wars, Avengers 2, Hitman, Terminator, Fast & Furious, Assassins Creed
Dat is hier in de buurt echt heel normaal.quote:
Uit dit rijtje ga ik alleen Jurassic Park en Assassins Creed kijkenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat er heel veel grote titels uit komen. Jurassic Park, Fantastic Four, Star Wars, Avengers 2, Hitman, Terminator, Fast & Furious, Assassins Creed
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit Star Wars gezien, en ga ik ook niet doen
ben ook wel benieuwd jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:55 schreef Tchock het volgende:
Ik ben ook héél benieuwd naar Star Wars VII. Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen maar ik wil het toch zien.
Dom natuurlijk. Filmgeschiedenis. Alsof iemand nu verklaart nooit Lion King te gaan kijken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit Star Wars gezien, en ga ik ook niet doen
Ruimtewezens en dat soort shit interesseren me echt 0,0quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dom natuurlijk. Filmgeschiedenis. Alsof iemand nu verklaart nooit Lion King te gaan kijken.
quote:Marvel heeft de Avengers, en DC heeft de Justice League. Deze groep superhelden bestaat onder andere uit Superman, Batman, Wonder Woman, Green Latern, Flash en Aquaman. Of ze allemaal in de film zitten, en wie ze speelt is nog onduidelijk. Dat het een film is om naar uit te kijken in 2015, dat is duidelijk!
quote:
Ik heb Avengers gezien en het enige leuke eraan was Scarlett. De rest nam het allemaal veel te serieus.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind het alleen leuk als er meerdere helden in één film zit
allemaal sequels en rebootsquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
Er komt ook nog een Frankenstein-film, en Hunger Games, James Bond, Mission: Impossible en een Jungle Book-remake.
2015 is echt het beste filmjaar ooit
Waarom zou je een heel genre zo afschrijven? Weet jij veel. Ik houd ook niet van romcoms maar er zijn een paar hele leuke.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ruimtewezens en dat soort shit interesseren me echt 0,0
dit jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
allemaal sequels en reboots
echt geweldig ja
Haha ja sequels en reboots zijn super kutquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
allemaal sequels en reboots
echt geweldig ja
Topshowtje lijkt me dat. Hopelijk beetje in Fargo stijlquote:
Hunger Games alleen eerste van gezien vond ik maar matig. James Bond vind ik meestal nog wel te doen en Jungle Book word toch een film in de stijl van Kuifje?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
Er komt ook nog een Frankenstein-film, en Hunger Games, James Bond, Mission: Impossible en een Jungle Book-remake.
2015 is echt het beste filmjaar ooit
Daar heb ik ook zin ja: James Bondquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha ja sequels en reboots zijn super kutNieuwe James Bond man, goffedomme.
Hunger Games is wel matig verfilmd ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Topshowtje lijkt me dat. Hopelijk beetje in Fargo stijl
[..]
Hunger Games alleen eerste van gezien vond ik maar matig. James Bond vind ik meestal nog wel te doen en Jungle Book word toch een film in de stijl van Kuifje?
Die films trekken me gewoon niet, en er zijn nog genoeg andere leuke films om te kijken. Ieder zijn smaak toch.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je een heel genre zo afschrijven? Weet jij veel. Ik houd ook niet van romcoms maar er zijn een paar hele leuke.
Ik vond het vervolg van de Hunger Games héél erg tof. Beter dan de eerste ook, veel meer een verhaal met onderliggende lagen dan een spelshow met een goed einde.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Topshowtje lijkt me dat. Hopelijk beetje in Fargo stijl
[..]
Hunger Games alleen eerste van gezien vond ik maar matig. James Bond vind ik meestal nog wel te doen en Jungle Book word toch een film in de stijl van Kuifje?
ik vond het best wel saaiquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Hunger Games is wel matig verfilmd ja.
met james blond jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha ja sequels en reboots zijn super kutNieuwe James Bond man, goffedomme.
Saai niet, maar de boeken zijn wel veel beter. Maar het is sowieso anders naar een film kijken als je het boek hebt gelezen. Soms denk ik dat ik het beter niet kan doen.quote:
Ted 2quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Op volgorde:
- Fifty Shades of Grey
- Fast and the Furious 7
- The Avengers 2
- Jurassic World
- Ted 2
- Minions
ik heb gedronken laat mequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:05 schreef Tchock het volgende:
Wietparkiet, wat ben jij een ongelofelijke galbak zeg. Er worden talloze films opgenoemd in allerlei genres en je hebt vrijwel niets positiefs te zeggen
Oh ik vond Ted echt geweldigquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ted 2Die eerste Ted-film was me erg tegengevallen.
Minions lijkt me wel grappig
Je hebt dat lijstje van mijn link bekeken?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:06 schreef wietparkiet het volgende:
maar vind er serieus niets tussenzitten waar ik echt naar uitkijk
op star wars na dan
Despicable Me 1 & 2 waren gewoon erg toffe films.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vond Ted echt geweldigEn Minions lijkt me ook erg grappig ja, vond de eerste film ook erg leuk. Minions zijn schattig
jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt dat lijstje van mijn link bekeken?
Marvel-films wil ik sowieso zien. Hitman en Assassins Creed zijn beide briljante games waarvan ik benieuwd ben hoe ze op het witte doek gaan werken. De nieuwe James Bond-stijl is ook vet, super goede actiefilms (hoewel ze wel erg ver van het originele concept af gaan, dat klopt). M:I is ongeveer hetzelfde. Star Wars en Jurassic Park had ik al gezegd. En ik vergeet er nog veel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:06 schreef wietparkiet het volgende:
maar vind er serieus niets tussenzitten waar ik echt naar uitkijk
op star wars na dan
Oh ik weet niet of ik 2 delen heb gezien? Naja ga ze beide wel downloaden binnenkort en (weer) kijkenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Despicable Me 1 & 2 waren gewoon erg toffe films.
Welke animatiefilms komen er trouwens allemaal uit volgend jaar
Welke tijdsperiode gaan ze behandelen met Assassins Creed? Ik hoop op de Borgia'squote:Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Marvel-films wil ik sowieso zien. Hitman en Assassins Creed zijn beide briljante games waarvan ik benieuwd ben hoe ze op het witte doek gaan werken. De nieuwe James Bond-stijl is ook vet, super goede actiefilms (hoewel ze wel erg ver van het originele concept af gaan, dat klopt). M:I is ongeveer hetzelfde. Star Wars en Jurassic Park had ik al gezegd. En ik vergeet er nog veel.
Dat lijkt me nou echt een zaadfilm.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga Fifty Shades of Grey sowieso in de bios kijken
Dan gaan ze zeker de hele tijd hitsige teksten zeggen, maar laten ze niks zien want preutse Amerikanenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga Fifty Shades of Grey sowieso in de bios kijken
quote:
Ik heb anderhalf deel van de boekenreeks gelezen (las iets belangrijkers over het derde boek op internet waardoor ik niet meer wil lezen) en ben gewoon erg nieuwsgierig hoe ze dat op het witte doek gaan neerzettenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke tijdsperiode gaan ze behandelen met Assassins Creed? Ik hoop op de Borgia's
Klinkt als vanalles wat.quote:Plot revolves around a man who learns his ancestors were trained assassins after he is kidnapped by a secret org with ties to the Knights Templar, and sent back in time to retrieve historical artifacts.
Die boeken zijn wel echt heel, heel, heel slecht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf deel van de boekenreeks gelezen (las iets belangrijkers over het derde boek waardoor ik niet meer wil lezen) en ben gewoon erg nieuwsgierig hoe ze dat op het witte doek gaan neerzetten
denk dat ik james bond wel download misschien, jurassic park heeft me nooit geboeid M:I idem. Hitman vond ik de eerste wel tof. Assassins creed heb ik erg mijn twijfels over. vond de eerste 5 games erg goed maar daarna is het gewoon uitmelkerij geworden en bergafwaarts gegaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Marvel-films wil ik sowieso zien. Hitman en Assassins Creed zijn beide briljante games waarvan ik benieuwd ben hoe ze op het witte doek gaan werken. De nieuwe James Bond-stijl is ook vet, super goede actiefilms (hoewel ze wel erg ver van het originele concept af gaan, dat klopt). M:I is ongeveer hetzelfde. Star Wars en Jurassic Park had ik al gezegd. En ik vergeet er nog veel.
Heb jij dat gelezen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die boeken zijn wel echt heel, heel, heel slecht.
Dat ik die bocht heb gelezen.
Is het eerste boek wat ik in een paar dagen tijd heb uitgelezen. Lees voor de rest nooit boekenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die boeken zijn wel echt heel, heel, heel slecht.
Dat ik die bocht heb gelezen.
Een keer op het vliegveld gelezen toen ik geen andere boeken had.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb jij dat gelezen?Dat verbaast me serieus.
Smoesjesquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een keer op het vliegveld gelezen toen ik geen andere boeken had.
Wat was dat verschrikkelijk slecht zeg.
Zit er wel iets van een verhaal in of gaat het alleen maar een vrouw die eens goed genomen wil worden?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
M'n moeder heeft het eerste deel. Ooit doorheen gebladerd en stukjes gelezen. Wat een bagger.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In feite zit er nauwelijks verhaal in.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit er wel iets van een verhaal in of gaat het alleen maar een vrouw die eens goed genomen wil worden?
Ik kan niet wachten tot in oktober de nieuwe Assassin's Creed uitkomt. Parijs onveilig maken en wellicht de spiegelzaal in Versailles nog wel beklimmenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat ik james bond wel download misschien, jurassic park heeft me nooit geboeid M:I idem. Hitman vond ik de eerste wel tof. Assassins creed heb ik erg mijn twijfels over. vond de eerste 5 games erg goed maar daarna is het gewoon uitmelkerij geworden en bergafwaarts gegaan.
Deel 1 is vooral keihard neuken en nog meer seksquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit er wel iets van een verhaal in of gaat het alleen maar een vrouw die eens goed genomen wil worden?
Wat een kutfilm zal dat worden dan zegquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In feite zit er nauwelijks verhaal in.
Beetje huisvrouwen porno. Moet je ook hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een kutfilm zal dat worden dan zeg
Ah Parijs, dat is genieten zegquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot in oktober de nieuwe Assassin's Creed uitkomt. Parijs onveilig maken en wellicht de spiegelzaal in Versailles nog wel beklimmen
Tevens heb ik zojuist de 5de onweersbui van deze maand achter de rug
Maar die film wordt dus gewoon porno waar je niks te zien krijgt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deel 1 is vooral keihard neuken en nog meer seks
Magic Mike komt ook met een vervolg, is ook huisvrouwen pornoquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje huisvrouwen porno. Moet je ook hebben.
En ze lezen het allemaal voor het verhaal dit dat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
50 Shades of Grey is gewoon de shortcut. Huisvrouwen dachten dat ze geen porno konden kijken, want dat is onbeschaafd, dus moest het allemaal stiekem terwijl ze juist alles wilden bespreken. Wat is de oplossing? Een pornoboek in de best-sellerlijst zodat je het ongegeneerd kunt lezen. Briljant!
Mr. Garrisson had dit allang voorzien met zijn gaypo, uh novel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
50 Shades of Grey is gewoon de shortcut. Huisvrouwen dachten dat ze geen porno konden kijken, want dat is onbeschaafd, dus moest het allemaal stiekem terwijl ze juist alles wilden bespreken. Wat is de oplossing? Een pornoboek in de best-sellerlijst zodat je het ongegeneerd kunt lezen. Briljant!
Ben heel erg benieuwd welke settingquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot in oktober de nieuwe Assassin's Creed uitkomt. Parijs onveilig maken en wellicht de spiegelzaal in Versailles nog wel beklimmen
Tevens heb ik zojuist de 5de onweersbui van deze maand achter de rug
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Magic Mike nooit gezien, wil ik nog wel![]()
En ze kunnen er nog meer winnen volgens mij met de echte show de 25stequote:OITNB wint er twee, beste casting voor komedieseries en beste vrouwelijke gastrol voor Uzo Abuda, die rol van "crazy eyes" speelt in de Netflix-serie.
Gateway porn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
Je verwacht juist meer respect van de jeugd naarmate je ouder wordt JanCees maar ze worden slechts brutalerquote:
Je bent zelf de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je verwacht juist meer respect van de jeugd naarmate je ouder wordt JanCees maar ze worden slechts brutaler![]()
De jeugd van tegenwoordig
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:29 schreef wietparkiet het volgende:
respect moet je afdwingen verdienen
hehequote:
Dat was best respectloos van je.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehe
had paar jaar terug ruzie met zo'n gozertje komt zijn zus naar me toe en zegt dat ik hem moet respecteren
zei letterlijk dat ze moet opkankeren en dat respect niet zo werkte
vond ze niet zo tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was best respectloos van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Walgelijk inderdaad. Ik had meer van jr-style verwacht maar hij laat me gewoon stikken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je verwacht juist meer respect van de jeugd naarmate je ouder wordt JanCees maar ze worden slechts brutaler![]()
De jeugd van tegenwoordig
neequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft het te maken met kroketten?
Zo pak je mensen aan. Goed gedaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehe
had paar jaar terug ruzie met zo'n gozertje komt zijn zus naar me toe en zegt dat ik hem moet respecteren
zei letterlijk dat ze moet opkankeren en dat respect niet zo werkte
vond ze niet zo tof
dankjequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo pak je mensen aan. Goed gedaan.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo pak je mensen aan. Goed gedaan.
Pics van je kamer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sinds vandaag eindelijk fatsoenlijk internet op mijn nieuwe kamer
Was eerst retetraag, maar een huisgenoot heeft een nieuwe router gehaald die stukken sneller internet levert
Morgen als je het goed vindtquote:
Is goed hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Morgen als je het goed vindtdan komt mijn vader langs en dan zetten we samen de laatste dingen in elkaar en dan is mijn kamer zo goed als af
neem je de hond mee?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
Heb ik pas geleden besloten de hondenmand niet mee te nemen omdat hij zo mega groot is en de hond er toch bijna nooit in ligt, gaat hij er sinds een paar dagen echte elke dag een paar keer in liggen chillen.
Ja.quote:
Hij voelt het aankomen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
Heb ik pas geleden besloten de hondenmand niet mee te nemen omdat hij zo mega groot is en de hond er toch bijna nooit in ligt, gaat hij er sinds een paar dagen echte elke dag een paar keer in liggen chillen.
Ben je niet bang dat zo'n groot beest veel te weinig leefruimte heeft in je kamer?quote:
Dat zei m'n moeder ook al. Maar ja, ik zie het alweer gebeuren dat ik die mand dan toch meeneem en hij denkt: "Maar die nieuwe bank is veel toffer" en er nooit meer naar omkijkt.quote:
Hij mag wel op de bank.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat zo'n groot beest veel te weinig leefruimte heeft in je kamer?Vooral omdat hij niet op bed of op de bank mag en die mand niet mee gaat.
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik vind het zo sneu voor dat beestquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij mag wel op de bank.
Maar Bogie is mijn BFF, ik kan hem niet missen.
Maar waar wil je dan dat ik hem laat? Bij m'n moeder om de verantwoordelijkheid op haar af te schuiven? In een asiel? Dat laatste is sowieso geen optie. Geen haar op mijn hoofd die daar over peinst.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik vind het zo sneu voor dat beestIk woon zelf in een kamer van 20m² en hoewel het natuurlijk hartstikke ruim is moet je niet overschatten hoe veel ruimte je over hebt als er een tweepersoons bed en een bank in staat. En dan is mijn bank nog een stuk kleiner dan de jouwe, en ik heb maar één kast - en dan is er echt niet veel open ruimte over.
Ik bedoel je niet tegen te spreken of over te halen maar ik kan het me gewoon lastig voorstellen. En ik kan dan nooit gewoon mijn mond houden.
Misschien wel zijn manier van zeggen dat zijn mandje meemoet. Zou lief zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zei m'n moeder ook al. Maar ja, ik zie het alweer gebeuren dat ik die mand dan toch meeneem en hij denkt: "Maar die nieuwe bank is veel toffer" en er nooit meer naar omkijkt.
Of ik heb hem onbewust toch getraind door telkens zijn speeltjes in de mand te gooien.
Ik heb niet alleen die kamer trouwens. Ik heb ook een keuken, hal, badkamer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik vind het zo sneu voor dat beestIk woon zelf in een kamer van 20m² en hoewel het natuurlijk hartstikke ruim is moet je niet overschatten hoe veel ruimte je over hebt als er een tweepersoons bed en een bank in staat. En dan is mijn bank nog een stuk kleiner dan de jouwe, en ik heb maar één kast - en dan is er echt niet veel open ruimte over.
Ik bedoel je niet tegen te spreken of over te halen maar ik kan het me gewoon lastig voorstellen. En ik kan dan nooit gewoon mijn mond houden.
Zou inderdaad schattig zijn als hij dat zo bedoelt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien wel zijn manier van zeggen dat zijn mandje meemoet. Zou lief zijn.
Maar ik snap dat je hem niet achter laat.
Kindgedrag.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou inderdaad schattig zijn als hij dat zo bedoelt.
Het is niet de familiehond. Het is mijn hond.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Je familiehond meenemen. Ik zou willen dat ik die macht had.
Vertel.quote:
Juist die kleine gebaren zijn vaak belangrijk.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
"Ooohh yes yes yes tomo zitteke we"
Geen idee, maar dat verstond jijquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat was tomo zitteke we elk el weer
ik ga die voiceberichten weer luisterebquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat verstond jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |