Iemand die me snaptquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat er heel veel grote titels uit komen. Jurassic Park, Fantastic Four, Star Wars, Avengers 2, Hitman, Terminator, Fast & Furious, Assassins Creed
Dat is hier in de buurt echt heel normaal.quote:
Uit dit rijtje ga ik alleen Jurassic Park en Assassins Creed kijkenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat er heel veel grote titels uit komen. Jurassic Park, Fantastic Four, Star Wars, Avengers 2, Hitman, Terminator, Fast & Furious, Assassins Creed
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit Star Wars gezien, en ga ik ook niet doen
ben ook wel benieuwd jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:55 schreef Tchock het volgende:
Ik ben ook héél benieuwd naar Star Wars VII. Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen maar ik wil het toch zien.
Dom natuurlijk. Filmgeschiedenis. Alsof iemand nu verklaart nooit Lion King te gaan kijken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit Star Wars gezien, en ga ik ook niet doen
Ruimtewezens en dat soort shit interesseren me echt 0,0quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dom natuurlijk. Filmgeschiedenis. Alsof iemand nu verklaart nooit Lion King te gaan kijken.
quote:Marvel heeft de Avengers, en DC heeft de Justice League. Deze groep superhelden bestaat onder andere uit Superman, Batman, Wonder Woman, Green Latern, Flash en Aquaman. Of ze allemaal in de film zitten, en wie ze speelt is nog onduidelijk. Dat het een film is om naar uit te kijken in 2015, dat is duidelijk!
quote:
Ik heb Avengers gezien en het enige leuke eraan was Scarlett. De rest nam het allemaal veel te serieus.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind het alleen leuk als er meerdere helden in één film zit
allemaal sequels en rebootsquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
Er komt ook nog een Frankenstein-film, en Hunger Games, James Bond, Mission: Impossible en een Jungle Book-remake.
2015 is echt het beste filmjaar ooit
Waarom zou je een heel genre zo afschrijven? Weet jij veel. Ik houd ook niet van romcoms maar er zijn een paar hele leuke.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ruimtewezens en dat soort shit interesseren me echt 0,0
dit jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
allemaal sequels en reboots
echt geweldig ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |