gras is andersquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met voetbal.
[..]
Dat ook weer niet.
quote:
Ik ben alleen bang dat het een non-stop-actie-schiet-ontplof film wordt, want dat is elke blockbuster tegenwoordig. Met steeds maar absurdere vernielingen en eigenlijk geen spanning.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]We zijn weer een stukje verder in de tijd, nieuwe technieken enz. Ben benieuwd
Ik zou ook nooit langer worden dan 1,70 dus ben best blij met mijn lengte nuquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef Vriezzer het volgende:
Ik was 1,58 ofzo in de brugklas. Is uiteindelijk 1,83 geworden.
Kan me nog goed zo'n GGD onderzoek herinneren van de basisschool. "Nou, dan kijken we eventjes naar deze grafiek en dan zie ik dat jij tussen de 1,80 en 1,90 gaat worden. Waarschijnlijk dichterbij de 1,90 dan de 1,80." Ons mam navenant: "Wat weet die trut daarvan... jij wordt gewoon net zo groot als je vader." Laat ons pap ook 1,83 zijn.
Hoe weten moeders dat soort dingen toch altijd..
We zullen zienquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat het een non-stop-actie-schiet-ontplof film wordt, want dat is elke blockbuster tegenwoordig. Met steeds maar absurdere vernielingen en eigenlijk geen spanning.
Moeders weten echt alles . Al dacht die van mij dat ik niet verder kwam dan 1.90 . Brugklassers worden trouwens steeds kleiner heb ik het idee..quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[..]
Weet ik nog niet. Heb vrijdag een tentamen, dus daar ga ik de komende dagen eerst mee bezig zijn. Ik moet dat tentamen halen om naar de master de kunnen.
Ik was 1,58 ofzo in de brugklas. Is uiteindelijk 1,83 geworden.
Kan me nog goed zo'n GGD onderzoek herinneren van de basisschool. "Nou, dan kijken we eventjes naar deze grafiek en dan zie ik dat jij tussen de 1,80 en 1,90 gaat worden. Waarschijnlijk dichterbij de 1,90 dan de 1,80." Ons mam navenant: "Wat weet die trut daarvan... jij wordt gewoon net zo groot als je vader." Laat ons pap ook 1,83 zijn.
Hoe weten moeders dat soort dingen toch altijd..
Daarom hoop ik op een nieuwe Gremlins filmquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]We zijn weer een stukje verder in de tijd, nieuwe technieken enz. Ben benieuwd
Ze worden vanzelf wel bekend ja als ze goed zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:51 schreef Amarantha het volgende:
Komen volgens mij best wel veel bekende films uit volgend jaar
Sowieso!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom hoop ik op een nieuwe Gremlins film
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze worden vanzelf wel bekend ja als ze goed zijn.
Ons papquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ons pap komt uit oss dus ik kan een klein beetje brabants
Altijd wel geruchten over geweest, maar er nooit van gekomen helaasquote:
quote:
als je uit oss komt ben je voor top kankerlulquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ons pap komt uit oss dus ik kan een klein beetje brabants
top bestaat niet meer he slimmerikquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
als je uit oss komt ben je voor top kankerlul
dat verandert de quote toch nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
top bestaat niet meer he slimmerik
Ze bedoelt dat er heel veel grote titels uit komen. Jurassic Park, Fantastic Four, Star Wars, Avengers 2, Hitman, Terminator, Fast & Furious, Assassins Creedquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze worden vanzelf wel bekend ja als ze goed zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |