neem je de hond mee?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
Heb ik pas geleden besloten de hondenmand niet mee te nemen omdat hij zo mega groot is en de hond er toch bijna nooit in ligt, gaat hij er sinds een paar dagen echte elke dag een paar keer in liggen chillen.
Ja.quote:
Hij voelt het aankomen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
Heb ik pas geleden besloten de hondenmand niet mee te nemen omdat hij zo mega groot is en de hond er toch bijna nooit in ligt, gaat hij er sinds een paar dagen echte elke dag een paar keer in liggen chillen.
Ben je niet bang dat zo'n groot beest veel te weinig leefruimte heeft in je kamer?quote:
Dat zei m'n moeder ook al. Maar ja, ik zie het alweer gebeuren dat ik die mand dan toch meeneem en hij denkt: "Maar die nieuwe bank is veel toffer" en er nooit meer naar omkijkt.quote:
Hij mag wel op de bank.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat zo'n groot beest veel te weinig leefruimte heeft in je kamer?Vooral omdat hij niet op bed of op de bank mag en die mand niet mee gaat.
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik vind het zo sneu voor dat beestquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij mag wel op de bank.
Maar Bogie is mijn BFF, ik kan hem niet missen.
Maar waar wil je dan dat ik hem laat? Bij m'n moeder om de verantwoordelijkheid op haar af te schuiven? In een asiel? Dat laatste is sowieso geen optie. Geen haar op mijn hoofd die daar over peinst.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik vind het zo sneu voor dat beestIk woon zelf in een kamer van 20m² en hoewel het natuurlijk hartstikke ruim is moet je niet overschatten hoe veel ruimte je over hebt als er een tweepersoons bed en een bank in staat. En dan is mijn bank nog een stuk kleiner dan de jouwe, en ik heb maar één kast - en dan is er echt niet veel open ruimte over.
Ik bedoel je niet tegen te spreken of over te halen maar ik kan het me gewoon lastig voorstellen. En ik kan dan nooit gewoon mijn mond houden.
Misschien wel zijn manier van zeggen dat zijn mandje meemoet. Zou lief zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zei m'n moeder ook al. Maar ja, ik zie het alweer gebeuren dat ik die mand dan toch meeneem en hij denkt: "Maar die nieuwe bank is veel toffer" en er nooit meer naar omkijkt.
Of ik heb hem onbewust toch getraind door telkens zijn speeltjes in de mand te gooien.
Ik heb niet alleen die kamer trouwens. Ik heb ook een keuken, hal, badkamer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik vind het zo sneu voor dat beestIk woon zelf in een kamer van 20m² en hoewel het natuurlijk hartstikke ruim is moet je niet overschatten hoe veel ruimte je over hebt als er een tweepersoons bed en een bank in staat. En dan is mijn bank nog een stuk kleiner dan de jouwe, en ik heb maar één kast - en dan is er echt niet veel open ruimte over.
Ik bedoel je niet tegen te spreken of over te halen maar ik kan het me gewoon lastig voorstellen. En ik kan dan nooit gewoon mijn mond houden.
Zou inderdaad schattig zijn als hij dat zo bedoelt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien wel zijn manier van zeggen dat zijn mandje meemoet. Zou lief zijn.
Maar ik snap dat je hem niet achter laat.
Kindgedrag.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou inderdaad schattig zijn als hij dat zo bedoelt.
Het is niet de familiehond. Het is mijn hond.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Je familiehond meenemen. Ik zou willen dat ik die macht had.
Vertel.quote:
Juist die kleine gebaren zijn vaak belangrijk.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
"Ooohh yes yes yes tomo zitteke we"
Geen idee, maar dat verstond jijquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat was tomo zitteke we elk el weer
ik ga die voiceberichten weer luisterebquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat verstond jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |